#stokispasirmas

MOST RECENT

ORANG YANG SAMA KE TU?? Hah jangan tak tau. Tak yah Nak buat pembedahan plastik pun. Hanya Rawat kukit muka Sahaja Dah bole buat Muka Berseri-seri.
Takyah Nak Cucuk tang sana Cucuk tang sini 😉

Nak Cantik di pagi Raya?
Bila mekap Skin Smooth je..
Kena La Dapatkan Set Sparkle By Kc 😍

Pasti chantik Sangat!
#karismacosmetik
#stokispasirmas
www.wasap.my/60109181156

DMS VIRAL skincare original ✔merawat jerawat ✔menghilangkan parut jerawat
✔mengurangkan dan menghilangkan jeragat ✔menghilangkan biji kolesterol
✔mengecilkan liang pori yang besar
✔mengurangkan dan menghilangkan eyebag bawah mata ✔menghilangkan garisan/kedut2 halus di wajah ✔menganjalkan kulit seperti awet muda ✔merawat tona kulit tidak sekata
✔mencerahkan kulit yang kusam
✔menjadikan kulit licin dan bersinar
Wssp kakyah
0148195540
#Stokispasirmas
#dmsviral
#dmskelantan
#dmslovers

#DMSTOX memang Power. Minum pagi sampai ke malam still Bertenaga.
Yang best rampingkan pinggang uolls..jji konsisten..puasa dah dekat utk bertenaga
Cuba lah DMSTOX..
Berminat
wasap 0148195540 kakyah

#DMSVIRAL
#STOKISPASIRMAS
#DPTKANPADAAJENYGSAH

🍓CHARMS BONEETA DRINK🍓
**ready stock** .
.
DAPATKAN BERAT BADAN IDEAL & KULIT MOIST DGN CHARMS BONEETA DRINK SUPPLEMENT!

Jangan salah sangka ye semua! Boneeta ni bukan jadikan anda KURUS KERING tau. Tapi jadikan berat badan anda ideal mengikut ketinggian. .

Lebihan lemak akan dibuang melalui pembuangan yg betul. Tak simpan2 dah! .
Kulit menjadi moist & cantik kerana adanya ingredients 💁
✔Astaxanthin
✔Sakura
✔Collagen salmon . .
.
Sgt bagus nak merawat jeragat & parut2 degil dr dlm..Dgn BONEETA kulit lembab, halus,makin cerah dn sihat...opps..lupa..boleh dptkn berat yg ideal sma tau...😍😍 .
.
Berminat Boleh Tinggal No. wasap Atau Terus PM
0139869716

#boneetacharms #stokispasirmas
#kurusdancantik
#kurus #luardandalam #cantik #charms #naklawa #produkhalal #beratideal #solekdanrawat

#WHITEGLOW ➡Kenapa anda harus memiliki WHITEGLOW???👏👏👏
➡Kenapa bukan produk lain?🌸🌸🌸 WHITEGLOW berfungsi utk⤵⤵⤵ • Membantu proses pencernaan • Melawaskan perut • Mengawal berat badan • Memberi tenaga kepada tubuh badan • Merawat kulit kusam&jerawat • Mengawal kolestrol dlm badan • Membantu memutihkan kulit • Mengurangkan toksin dalam badan • Merawat sel2 kulit dari dalam (parut/jerawat) • Anti-aging (awet muda)
*merawat keputihan
*banyakkan susu ibu
*merawat luka2 dalaman ibu
bersalin. 👨‍⚕lelaki..dia rawat cara lelaki...
*segar badn,cergas...
*kuatkn sistem bdn...
*rawat dalaman lelaki 🌸Wahhhh menakjubkan😍😍👍Semua fungsi dalam satu produk😘😘😘 Jadiii apa tggu lgii cpt dapatkan WHITEGLOW kerana ianya pasti tdk mengecewakan anda👍💪💪😘😘😘 #lets_cantik
#i_minum_i_cantik
#pastisihatlepaswhiteglow
#teammya
#Groupknor
#stokispasirmas
#berminat⤵⤵⤵
www.wasap.my/60162514570

Kopi Aaauummmm...
Memang power!!
Sekali minum kompem cari lagi.....
Kopi untuk lelaki....Oouucchhh

Setiap belian dpt tiket LuckyDraw...
Pm/Wssp 0148195540 kakyah
#DMSVIRAL
#Stokispasirmas

TESTIMONI KARISMA SKINCARE
KARISMA = xde dah jerawat
KARISMA = xde dah jeragat
KARISMA = xde dah parut jerawat
KARISMA = xde dah kulit kusam
.......................................................
Alhamdulillah dgn penggunaan KARISMA SKINCARE secara konsisten segala masalah kt wajah da hilang....ehhhhhhhh xkn uols nk tgk jerrr....Meh cantik sama2...😉😉 www.wasap.my/60182235195
#teamkcknagojess
#stokispasirmas
Pasti...Chantikkk Sangattt!!!

SET KOMBO
KOPI AAAUUMM + COFFEE DMSTOX
@ ERATKAN KASIH SAYANG SUAMI ISTERI AAUUMMM 😘😘😘
JOM CUBA PASTI NK SOKMO!!!
#Dmsviral
#Pastiblipadaajensah
#Stokispasirmas/Rantaupjng
Waspp/call kakyah
0148195540

Hari minggu macam biasa la hari jalan2 & habiskan duit😂

Seharian keluar baru sempat nak up gambar stok pertama sebagai STOKIS DYXY mendarat pagi tadi.🚀 Alhamdulillah masih diberi peluang bersama keluarga #DYXY.
Trima kasih my leader @teh_dyxycosmetics isterinye atikah ismail banyak membantu uruskan stok & bagi ilmu berniaga.

Tunjuk ajar mu sifu amat diperlukan bg insan yg benar2 dahagakan ilmu utk capai kejayaan💪🏻💪🏻 Comel tak Model cilik dyxy mama R??
Moga besar nanti jadi usahawan yg bjaya ye nak😘😘😘aminnn.

Ade lagi ke yang nak jadi sebahagian keluarga dyxy & ingin dibantu utk keluar dri kepompong yang selalu jadikan suami sbg alasan?? Meh wasap mama R lelaju
www.wasap.my/601110571100

#dyxycosmetics
#stokispasirmas
#stokiskotabharu
#teammamaR
#agendiperlukan
#dropshipdiperlukan
#jombuatduitraya
#roadto10kPerMonth
#dyxypasirmas #dyxywakafbahru #dyxykubangkerian #dyxypengkalanchepa #dyxykotabharu #dyxypcb

Kenapa Whiteglow menjadi pilihan masyarakat terkini?
Dan ramai yang berpuashati dan selalu memberi FEEDBACK yang POSITIF?

Seawal usia 16tahun dan keatas disarankan mengamalkan whiteglow sehingga ke usia veteran. Dah ramai yang yakin dengan produk whiteglow kerana keberkesanannya di samping terdapat 1001 kelebihan yang diperolehi jika terus konsisten dengannya.

Kali ni, nak share feedback yang selalu mendapat perhatian pengguna whiteglow. Perbezaan dan selepas mengamalkan whiteglow sangat berbeza. Jika dahulu selalu mudah penat, mata mudah nak mengantuk, sakit badan, kalo bangun pgi rasa sengal-sengal badan dan sebagainya.

Jom tengok feedback dari pengguna whiteglow.

#iminumicanti
#produkviralterkini
#teammamarose.
#stokispasirmas
#syukuralahmdulilah

Nak juga berwhiteglow?
Wassap 01117891266

done restok..laku keras ni.
#stokispasirmas
#nillserum

Most Popular Instagram Hashtags