#staykinky

698 posts

TOP POSTS

@peppermayo couch sittin' ๐ŸŒป๐Ÿฑ๐ŸŒด

Tattooed a Halloweeny on @gspotla ๐ŸŽƒ
#staykinky

Now that's what I call a Thirsty Thursday๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ. Dayum.๐Ÿ”ฅ
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#thirstythursday #thirstday #makemewet #StayKinky #hotdamn

Such an amazing show! Thanks so much for showing us around Josh! #staykinky ๐Ÿ‘ 

Beyond thankful to have these two amazing best friends in my life. Try not to take too many Ls without me and always remember to #staykinky โค๏ธโค๏ธโค๏ธ

Happy Birthday my blonde beauty ๐ŸŽ‰ I cant wait to once more feel your soft touch against my skin, your warm breath on my neck, and your leather cuffs clasping my wrists... Let's rock your world into 19!!! ๐ŸŽ๐ŸŽˆ #staykinky #jesus

Happy New Year and keep it #kinky in 2017 too ๐Ÿ˜ˆ๐Ÿ˜œ #2017 #happynewyear #staykinky #kinky

A little hot wax play never hurt anyone... ๐Ÿ”ฅ

MOST RECENT

Meh.๐Ÿ˜•
Happy Thursday, y'all.โ˜‰๐Ÿ˜Žโค
Speech therapy. . . UGH! I'm hatin' this part!! I tried to do the whole "why don't we stay at home today??" *wink wink*๐Ÿ˜‰ and the writhing-on-the-bed-breathing-hard "I'm feeling itchy, tingly, and antsy all over but I think your hands could help, baby" thing. *wink wink -- nudge nudge*๐Ÿ˜‰ But, noooo! I still had to do my freaking therapy thing.๐Ÿ˜ฌ I AM getting better, though, I admit. Speaking faster and not grasping for words as much. But, still.๐Ÿ˜ค
Hope y'all are having a great Friday Eve. Sending bunches of love๐Ÿ˜โค๐Ÿ˜, wet smooches๐Ÿ˜˜๐Ÿ‘…๐Ÿ˜˜, and squeezy anaconda hugs๐Ÿ๐Ÿค—๐Ÿ. Find your reason to smile๐Ÿ˜Š today and spread some of that joy-joy around๐Ÿ’›๐Ÿ’ซ๐Ÿ’›. Be good๐Ÿ˜‡ and naughty๐Ÿ˜ˆ at the same time. *whispers* Trust me, it's fun๐ŸŽ‰.
Toodles for now.๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#staykinky #FindYourReasonToSmile #livebeautifully #positivevibes #beinspired #lovelife #thursdaythoughts #beyou #perfectlyimperfect #smiles

"Woah, livin' on a prayer.
Take my hand, we'll make it, I swear". . . to Friday. Heehee.๐Ÿ˜‰
Happy Hump Day, Lovelies.๐Ÿช I'm feeling a wee bit better today, myself, and now I've got lots to do to catch up for the week.
Hope y'all have a Humpalicious Day and you find your reason to smile.๐Ÿ˜Š Love y'allโค bunches and bunches! Smooches๐Ÿ˜˜ and anaconda๐Ÿ hugs๐Ÿค— from moi! Ciao, babes.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#humpalicious #goodmorning #staykinky #humpday #wednesday #sparkle #findyourreasontosmile #wegotthis

Happy Wednesday beautiful Kinkies!

Let's talk Heat Protectant. ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
Even though most Naturalistas are anti heat in anyway...it is winter and not everyone is brave enough to bare the cold for them heat free curls.

With winter๐ŸŒฆโ›ˆ ๐Ÿ˜จ in its prime it's crucial to care for our hair as best we can. During winter I tend to use the diffuser attachment on my hair dryer to avoid going to bed with wet hair.

Even though a diffuser is not direct heat, I still apply
Heat Protectant because we all know - direct heat is straight from the Heat Damage Demon๐Ÿ‘ฟ! I have been using the @SoftSheenCarsons @darkandlovely Amla Heat Protectant. This product protects from heat up to 230ยฐ and has a very pleasant smell.

I find that it leaves my hair feeling loose and fresh instead of that dirty feeling you sometimes get when applying a Heat Protectant.
I have had a very long relationship with @darkandlovely as I used the relaxers for many,many (many and many) years. The Amla range has really surprised me because the smell, unlike most of their other products , do not remind me of relaxer!
Have any of you Kinkies tried this? Let me no in the comments below!

Stay kinky!

#naturallykinky #SLAYkinky #staykinky #naturalhairmovement #capetowncurlies #capetownnaturals #naturalhaircapetown #naturalhairsa

โ™กโ™กJust hold me.โ™กโ™ก
Naughty night, Lovelies.๐ŸŒœ Take care of you and yours. Love y'allโค bunches! Sweet sleep๐Ÿ˜ด and dirty dreams๐Ÿ˜ˆ. And as always. . . Stay Kinky.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#goodnight #holdmetight #tantalizingtuesday #staykinky #dirtydreams #sleepnaked #breakthebed #Hisbabygirl #Hisfirefly #thoseveinstho

๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ๐Ÿ”ฅ
Well, it hasn't been that long๐Ÿ˜‰.
But I'm not stopping you, baby.
Heehee.๐Ÿ˜ˆ
Tagged by the gorgeous duo @lifting.the.sweet.life and @keades74 for a #teasemetuesday.
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#tantalizingtuesday #tasteme #tuesdayfunday #staykinky

I absolutely LOVE when my customers ask for something out of the "norm". I've been meaning to make some for my husband! #staykinky #keepingthespark

Ever since i first saw Kinky Boots the main character's names always made me think of the children's show "Charlie and Lola" i watched growing up! Glad to know i'm not the only one who found this funny!
โค๏ธ
#kinkyboots #staykinky #brendonurie #panicatthedisco #panic #patd #broadway #musicals #music

Naughty night, Lovelies.๐ŸŒœ Take care of you and those that are yours. Love y'allโค bunches! Sweet sleep๐Ÿ˜ด and dirty dreams๐Ÿ˜ˆ. And as always. . . Stay Kinky.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#goodnight #sleepnaked #breakthebed #Hisbabygirl #Hisfirefly #staykinky #dirtydreams #holdmedown #sassysubmissive #bdsmcommunity

Ha!๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Happy Friday Eve, Lovelies. Hope y'all are having a fabulous Thursday๐ŸŒž and you've found your reason to smile today๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š.
Bunches of loveโคโคโค, big smooches๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜, and squeezy anaconda๐Ÿ hugs๐Ÿค— from me๐Ÿ‘ˆ to ๐Ÿ‘‰you.
Ciao, babes.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#thirstythursday #StayKinky #thirstday #LessThinkeeMoreDrinkee #FridayEve

๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜ฒ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Happy Hump Day, Lovelies๐Ÿช! (This is a D text, if you couldn't tell. Love that man!) Speech therapy has me so tired, I'm goofy and laughing at everything. Better to be silly than cranky, I guess.๐Ÿ˜›๐Ÿค“
Have an amazing day, y'all. Bunches of loveโคโคโค, big ol' smooches๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜, and squeeze-the-breath-outta-you anaconda๐Ÿ๐Ÿ๐Ÿ hugs๐Ÿค— from me. Toodles.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#humpday #wackywednesday #wronghole #D_ism #midweekmayhem #staykinky

Happy Tuesday, Lovelies! My PT and dental appointment took all my steam. I'm soooo sleepy and just exhausted. I'm going shower and eat, then, if I don't feel more energetic, I'm gonna give in and go to bed early. This may or may not be a goodnight from me. *shoulder shrug*๐Ÿ˜ซ๐Ÿ˜
Have a great rest of your day, y'all. Bunches of love from me.๐Ÿ˜˜ Ciao, babes.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#staykinky #sleepy #showersex #SexInTheShower #tantalizingtuesday #teasemetuesday

My #mondaymotivation -- the gorgeous @cowieadam. Damn, he's just yummy.๐Ÿ‘…๐Ÿ”ฅ My D. *sigh* That"V". . . those abs . . . oh my.
โ€ข
โ€ข
#mancandymonday #mancandy #mmm #yummy #muse #D #AdamCowie #mcm #mancrushmonday #StayKinky

Happy Moanday, Lovelies!๐Ÿ˜ˆ I have PT this morning which included lots of screaming and moaning. Yeah, yeah, I know what you were thinking. Ha!๐Ÿ˜‚ Maybe I'll do a little of the other kind of moaning and screaming later, too.๐Ÿ˜‰๐Ÿ˜‰
Have a great day, y'all. Find those reasons to smile๐Ÿ˜Š and live beautifully. Love y'allโคโค bunches and bunches! Smooches๐Ÿ˜˜ and anaconda๐Ÿ hugs๐Ÿค— from me. Time for some grub now so I'll see y'all later. Ciao.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#moaningmonday #moanday #staykinky #mondays #goodvibes

Hope y'all had a great Sunday. Naughty night, Lovelies.๐ŸŒœ Take care of you and yours. Bunches of loveโค, sweet sleep๐Ÿ˜ด and dirty dreams๐Ÿ˜ˆ. And as always. . . Stay Kinky.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#goodnight #bootyrubs #staykinky #dirtydreams #sleepnaked #breakthebed #Hisbabygirl #Hisfirefly #sassysubmissive #bdsmcommunity

Naughty night, Lovelies.๐ŸŒœ Take special care of you and those that are yours. Love y'allโค bunches! Sweet sleep๐Ÿ˜ด and dirty dreams๐Ÿ˜ˆ. And as always. . . Stay Kinky.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#goodnight #sleepnaked #breakthebed #Hisbabygirl #Hisfirefly #dirtydreams #staykinky

Heehee.๐Ÿ˜‰
Happy Friday, Lovelies!๐Ÿ˜Ž I've got tons to do and no energy to do it. It's flippin' hotter๐Ÿ”ฅ than *insert hottest thing you can think of here*, but chores wait for no person, even if they slept in late and are slightly hungover.๐Ÿ˜ฉ๐Ÿ˜‰ And seriously, you think a bunch of goats๐Ÿ and chickens๐Ÿ”๐Ÿ“ give a damn about sex hair??๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
Y'all have an amazing rest of your day๐ŸŒž, ya hear? Love y'allโคโคโค bunches and bunches! Smooches๐Ÿ˜˜ and anaconda๐Ÿ hugs๐Ÿค— from me๐Ÿ‘ˆ to ๐Ÿ‘‰you. Find those reasons to smile๐Ÿ˜Š today and live beautifully. Gotta get these dishes washed and get back to it. Ciao, babes.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#frinally #staykinky #friday #hotterthansatansbutthole #FindYourReasonToSmile

Me.๐Ÿ˜ฉ
My speech therapist is here so I gotta go. Ciao, babes.๐Ÿ’‹
โ€ข
โ€ข
โ€ข
#gettingmyshittogether #mevsme # let'sdothis #doeet #staykinky

Yeah, yeah. My mind was in the gutter on this one, too.๐Ÿ˜ˆ I didn't notice the little pumpjackย at the top to which it was referring.๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚ Now, in case you don't know, it's also called an oil horse, oil jack, donkey pumper, nodding donkey, pumping unit, horsehead pump,ย rocking horse,ย beam pump, dinosaur, grasshopper pump, Big Texan,ย thirsty bird,ย cricket, orย jack pump.
#themoreyouknow ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ’ฆ๐Ÿ˜Ž
#staykinky

Most Popular Instagram Hashtags