#smksa2

MOST RECENT

Rindunya kat kawan2 lama😭
Tapi diantara ni aku sorang yang paling pendek😷
Mereka ni semua nya cantik dan comel apatah lagi shafira mukanya putih macam salji😜
#smksa2
#amalina
#shafira
#me
#seri

maseh student..hahahs
#smksa2

Tb bersama mangai2 taguna♡♥
#smksa2

Tadi punya cite...
#maulidulrasul2018
#smksa2

Ready for MSSD Pasir Gudang 2018 #SMKSA2

Memakai kostum Iban utk Seri Alam Burst Half Marathon..merindui suasana dan masyarakat di sana...
#serialamburst
#iban
#halfmarathon
#serialambuanarunners
#rfm
#nuevorunner
#smkballeh
#smksa2

Selamat Tahun Baru Cina 2018
Smoge segala urusan kalian dipermudahkan...
#polygon
#lampre
#smkballeh
#smksa2
#luckylaki

"Kami bt rmh bkn atas tanah, kami bt atas air"
Miskin harta, kaya jiwa...
#kunaksabah
#smkballeh
#smksa2
#luckylaki

"Distance means so little when someone means so much"
#kopungithill
#sabah
#trainingmask
#saucony
#smkballeh
#smksa2

Akhirnya keruing juaraa 😂👍 ..
#Sukantara
#smksa2

Die punye beria nak tangkap bola tuh hahh last ii mcm tuh je
#teamhandball
#bolabaling
#smksa2

Menang kalah adat pertandingan. Yang penting kita dah usaha sebaik yg mungkin hahaha.
#bolabaling
#smksa2
#pis

Alhamdulillah...dpt jadi pengawas percubaan...😀😀💘💖
#pengawaspercubaan
#smksa2

Kencing dlm kolam boleh dibersihkan, kencing kawan terkesan mase hadapan...
#mssdrenang
#excelsiorinternationalschool
#raybanwayferer
#mizunowaverider17
#smkballeh
#smksa2
#luckylaki

Bukan slalu broo .HHAHHAHAHAH
#handball#smksa2#zamzam

"Cmne cikgu bleh depa tgn cmtu?"
"Memg susah klu x biase Sufi, kne slalu bt la"
#luckylaki
#smkballeh
#smksa2

After marathon..... #smksa2
#just do it
#just run
#17th place

Most Popular Instagram Hashtags