[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#smkpadangtembak

436 posts

TOP POSTS

Disebabkan nila setitik rosak susu sebelanga.. sebabkan 6 orang beruk tu rosak nama sekolah aku! #smkpadangtembak #wenotterrorist #igersmalaysia #peaceofmind

Dah bersalah tu terima jelah, jgn babitkan orang lain ✋ Disebabkan kan nila setitik, rosak susu sebelanga
#smkpadangtembak

Haih penerbit kosmo ni bukan semua pelajar sekolah kami jahat😒..aq tgok kosmo je yang letak gambar sekolah suspek fuck la asal penerbit kosmo tak letak gambar tempat tinggal suspek atau tempat kerja ibu bapa suspek ke haihh....Kesian kat pengetua kami 🤦🏻‍♂ ke kosmo dah takde bende nak tulis sampai letak gambar sekolah suspek😒
#smkpadangtembak
#smkseriampang
#skdatukkeramat1&;2

U guys made my day 😭❤️😍😘
. . .
Terima Kasih #SMKPadangTembak kerana sudi menjemput indah bersama adik2 ku sayang, bersempena penutup #MalaysiakuNegaraku anjuran @sinarharian & @mediahiburanofficial .. jumpa lagi! 💕
#Sisrasamacamsebayapulak😆

Program MalaysiaKu NegaraKu | SMK Padang Tembak | 14 Sep 2017
.
Part 4 : Warisan @khaibahar94
.
Baik je adik adik nie...sopan kat situ...xd serbu abg khai...ke cikgu dah warning?😊...yelah...abg khai tu kecik ja...takut terbalik kalau serbu ramai ramai...😊
.
#khaibahar
#khaibahar94
#apm2017
#apmkhaibahar2017
#smkpadangtembak

Program MalaysiaKu NegaraKu | SMK Padang Tembak | IGL @indahruhaila | 14 Sep 2017
.
Lasttt...: Sempat dia promote..m😂
.
#khaibahar
#khaibahar94
#apm2017
@khaibahar94
#apmkhaibahar2017
#smkpadangtembak

Zaman jadi budak-budak retro hahaha ....#memories #friendshipgoals #smkpadangtembak #5gigih2015 #retrotheme

MOST RECENT

Ready for tomorrow guys ! 😂 gudluck to you all 😍 kalah menang adat pertandingan 😂 ❤

#batchgenerasiimpian
#smkpadangtembak
#batch'03

Disebabkan 2 orang buat hal satu kawasan kena. Aku tak tahu apa sampai bodohnya kau pergi bakar Pusat Tahfiz tu. Tapi ini dah melampau.

Kau burukkan nama SMK Padang Tembak, dimana aku belajar jadi manusia yang bercita cita tinggi, dimana aku suka kena kejar dengan Cikgu2 Sam, Kamarudin, Mahmod Shery, Fahmi banyak ah lagi.

Nama Keramat pulak kau libatkan sekali, kesian orang2 keramat. Silap2 BONAN baling kau pakai ayam baru tau😂. Budak zaman sekarang dibesarkan cara lain berbeza dengan cara kami membesar dulu. @kosmo_online pun satu aku bukan apa orang lain punya pasal kenapa nak libatkan nama n gambar sekolah ? Tu dah menjatuhkan nama maruah sekolah. Masa kecik Mak aku kalau tahu aku tak siap kerja rumah dia akan ambik rotan sebat aku sampai siap kerja. Ayah aku pencen Pegawai Askar kerja dekat Semarak dulu. Kau ingat rotan sakit ? Tak silap, bapak aku tàli pinggang hijau yang tebal itu makanan aku kalau aku buat hal.

Sekarang budak2 terlampau manja kena pukul sikit viral sana sini cakap cara ibu bapa membesar tak prihatin, cikgu lepaskan geram terhadap murid. Dulu gua takde complain siap kena terajang lagi dengan cikgu. Sekarang kemain lagi kena cubit sikit saman RM40k. Hahaha😂

So kepada budak2 yang nak up kat luar sana, jangan ingat zaman sekarang makin maju korang boleh buat apa korang nak. Tak pasal2 masuk paper. Good luck artis baru😁

#smkpadangtembak
#anakmalaysiaboleh
#viral

Apa ni? Lawak apa yang cuba kau sampaikan wahai si penulis. Sudah terang lagi bersuluh kau dah rosakkan imej sekolah. Apa kau tak rasa macam kau dah bukak aip orang ke haa. SMK padang Tembak tu baru je masuk surat khabar sebagai sekolah harian terbaik. Kau tahu tak apa yang kau dah buat ni "penulis" ? Kau tak rasa bersalah ker? Kau dah jatuhkan maruah sekolah tu dan kau dah serabut kan otak pengetua sekolah tu. Tolong lah jadi bijak jgn jadi _______ sangat. Aku harap "penulis ni" hidup tenang dan "otak dia" jadi lebih cekap bila nak menulis sesuatu perkara yg berkaitan dgn perasaan masyarakat. Aku rasa bila masyarakat baca dan tgk muka hadapan paper ni mesti mengucap dan mungkin pikir buruk tentang sekolah dan tak anak-anak dorang tu sekolah kt sekolah tu. Haa dah tu macam mana pulak dengan mak ayah yg anak dia sekolah kat situ? Kau pikir lah sendiri "penulis". Tolong lah tolong sebanyaknya tolong lah. Pikir dulu betul² sebelum buat. Sebab apa bila kau dah buat mcm ni dah tentu lah di sebarkan kepada masyarakat. Lain lah kalau kau buat paper ni n cetak pastu simpan untuk diri kau xper sbb xder sape yg tahu n terasa. SMK PADANG TEMBAK bukan sekolah yg x elok x baik x boleh diyakini oleh masyarakat kerana mereka menjanji kan kejayaan dan semestinya itu lah yg ada terpapar pada setiap visi di setiap sekolah di Malaysia. Semua ni atas individu. Please jgn libat kan sekolah sbb sekolah tak salah yg salah adalah individu. Manusia ada hak untuk pilih jalan sendiri dan aku yakin semua suspek tu dah boleh di anggap matang dan boleh menentukan jalan hidup masing². Jalan tu yg mereka pilih maka jalan itu yang akan membawa mereka. ::Kepada para pelajar jangan lah korang rasa malu untuk mengaku sebagai pelajar sekolah SMK PADANG TEMBAK hanya kerana disebabkan paper ni dan fikirlah secara positif. Ini lah pepatah melayu kata "gajah depan mata tidak terlihat besarnya tapi kuman seberang laut dapat dilihat walau pun sekecil zarah". Bangkit lah wahai pelajar SMK PADANG TEMBAK. Bersihkan nama sekolah dan cipta lah kejayaan yg mana mampu untuk menutup setiap kesulitan sekolah. ::Kepada cikgu² SMK PADANG TEMBAK saya doakan semoga dikuatkan semangat. #smkpadangtembak

Haih penerbit kosmo ni bukan semua pelajar sekolah kami jahat😒..aq tgok kosmo je yang letak gambar sekolah suspek fuck la asal penerbit kosmo tak letak gambar tempat tinggal suspek atau tempat kerja ibu bapa suspek ke haihh....Kesian kat pengetua kami 🤦🏻‍♂ ke kosmo dah takde bende nak tulis sampai letak gambar sekolah suspek😒
#smkpadangtembak
#smkseriampang
#skdatukkeramat1&;2

Disebabkan nila setitik rosak susu sebelanga.. sebabkan 6 orang beruk tu rosak nama sekolah aku! #smkpadangtembak #wenotterrorist #igersmalaysia #peaceofmind

Dah bersalah tu terima jelah, jgn babitkan orang lain ✋ Disebabkan kan nila setitik, rosak susu sebelanga
#smkpadangtembak

Makluman pd semua peserta Program Bermalam di Muzium Tekstil Negara gambar2 aktiviti dan berkumpulan telah dimuatnaik di FB National Textile Museum Kuala Lumpur... sila like FB dan tgklah nnt ya....tq all..ur guys awesome...hope to.meet again till next year ...In sha allah .😍 #smkbandartasikselatan #smkpadangtembak #smkputeriwilayah #smkpairpanas #smkputraperdana #smkpuchongutama1 #bermlmdimuzium #nightatthemusuem

I May Always Be There With You, But I Will Be There For You....🌹😋 #smkpadangtembak

Throwback aktiviti "ice breaking" Program Bemalam dimuzium 2017...para peserta bersemangat utk menyiapkan jambatan yg kukuh 💪💪 caiyok guys...u all r awesome... #nightatthemusuem #negarakumalaysia #smkbandartasikselatan #smkpadangtembak #smkputeriwilayah #smkpairpanas #smkputraperdana #smkpuchongutama1

Throwback semalam punya cite 😍
#smkpadangtembak
#malaysiakunegaraku
#sinarharian

@Regrann from @huumairaa_khaibahar_ - Program MalaysiaKu NegaraKu | SMK Padang Tembak | 14 Sep 2017
.
Part 4 : Warisan @khaibahar94
.
Baik je adik adik nie...sopan kat situ...xd serbu abg khai...ke cikgu dah warning?😊...yelah...abg khai tu kecik ja...takut terbalik kalau serbu ramai ramai...😊
.
#khaibahar
#khaibahar94
#apm2017
#apmkhaibahar2017
#smkpadangtembak - #regrann

@Regrann from @huumairaa_khaibahar_ - Program MalaysiaKu NegaraKu | SMK Padang Tembak | 14 Sep 2017
.
Part 1 : Warisan @khaibahar94
.
Lagu patriotik kegemaran...😁Sedap lagu nie...khai plk nyanyi...lagi tambah tambah suka...merdu tak yah cakap lah ..aipp...telinga saya yer...orang lain mungkin berbeza...
.
#khaibahar
#khaibahar94
#apm2017
#apmkhaibahar2017
#smkpadangtembak - #regrann

Chill²😯😯
#smkpadangtembak

Most Popular Instagram Hashtags