#smkkbsr

MOST RECENT

Biler lagi nak lepak dngn geng2 masuk air nie...😅😅😅
#kenanganyangterindah
#trowback
#smkkbsr
#batch96
#ex5dinamik
#ex4dinamik
#ex3arif
#ex2lamda??
#ex1lamda

Rindu pulak tengok sekolah lama aku (ataupon sekolah adik aku) buat persembahan hari guru dengan hari raya. Member-member aku yang aku kenal pun semua dah pergi tempat lain. Congratslah yang mana dapat pergi luar negara. Tapi asal tak ajak aku!?? Takdelah. Aku harap korang ingat kenangan kita kat sekolah ni.😂😂 #smkkbsr #sekolahmenengahkebangsaankampungbarusirusa

Kelas yang tak berapa tercinta..
#kelasku #jamuanraya #smkkbsr

Jamuan raya peringkat sekolah ❣️💖 smkkbsr ❣️ #rusarians #smkkbsr #rayakansebulan #puasapenuh #4bestarians #nopainnogain #love #bestfriendgoals

Sekolah yang tercinta.. Yeke?🙄
#smkkbsr

Selepas jamuan raya..
#smkkbsr
#selamathariraya
#jamuanraya

"Kalini kita kalah, Akan datang kita menang"
.
.
"Selamat hari raya"
.
.
#supbunjut #nur "#teambiru #pangkahbiru #smkkbsr

Followlah adik ni
#smkkbsr

Followlah budak @hidunghipster03._ yang buat acc ke 3 untuk stalker ni
#smkkbsr

Followlah cik ni
#smkkbsr

Followlah kak manis ni
#smkkbsr

Followlah budak yang perasan hipster ni
#smkkbsr

Followlah free fire master ni
#smkkbsr

Followlah budak pelukis ni
#smkkbsr

Followlah akak media sosial yang cute gila ni
#smkkbsr

Most Popular Instagram Hashtags