#slimax3

3185 posts

TOP POSTS

Good Moening...
Every moening wif soulmax3 Plus...
#RF3WORLD
#Firmax3
#Soulmax3 Plus
#Slimax3
#O²max3

#FirMax3 – Krim pertama di Malaysia menggunakan kaedah terapi dari bahan tumbuhan semuajadi.
Penstabil hormon yang berfungsi sebagai pemulih hormon dalaman yang boleh merawat pelbagai penyakit yang berpunca akibat dari ketidakseimbangan hormon seperti tekanan, menguruskan badan, menegangkan payudara dan sebagainya.
Menggunakan teknologi Nano untuk menegangkan kulit dan memperbaiki sel kulit.
.
.
#SoulMax3 – adalah produk minuman gabungan untuk kesihatan luaran dan dalaman yang menggunakan 7 teknologi dari 6 negara.
Fungsi memperbaiki sel-sel yang mati dan bertindak menjadi antioksidan yang terbaik.
Kesan yang sangat positif pada kecantikan kulit, kesegaran tubuh badan, minda dan yang paling utama untuk kehidupan yang sihat.
.
.
#O2max3 – Serum khusus untuk pencerahan kulit yang mengunakan oksigen sebagai penghantar serum masuk ke dalam kulit. Berfungsi membersihkan, memperbaiki dan memutih wajah serta membunuh bakteria.
Dalam masa sama ia juga boleh mengubah tekstur kulit kelihatan lebih licin dan cantik. Menghidrat dan menambah antioksida pada permukaan kulit, menambah baik penampilan kulit, tekstur, seri dan gaya hidup.
.
.
#Slimax3 – Bukan sejenis pil kurus, lotion atau krim kurus. Slimax 3 menggunakan teknologi Monte Carlo yang berasaskan Gel Air yang mudah menyerap, tidak melekit dan tidak panas. Mengandungi 19 ramuan terpilih yang dapat memberi kesan pantas.
Kelebihan Slimax 3 membantu mencairkan darah dan melancarkan peredaran darah pada tubuh badan terutama pada bahagian yang berlemak. Disamping itu membantu membakar lemak secara maksimum dan dapat mengurangkan masalah selulit.
.
Berminat nak tahu lebih detail produk hebat ini ?
.

Whatsapp admin laju-laju 😎😎😎
01137435676

Chanthek luar..🎶
Chanthek dalam..🎶
Chanthek sana sini..🎶 #firmax3
#soulmax3
#O2max3
#Slimax3
#buatsampaijadi

Satu Set Pelangsing Terlaris Dipasaran ..
Hormon vs Lemak .. #Slimax3 menghapus lemak dengan Cepat Dgn cara kosisten ..
#Firmax3 Menstabil Hormon Dan Membaiki Hormon dalam tubuh badan ..
Tanpa perlu berdiet teruk .. Cepat2 pm eyma ...

.
========
Soulmax 3
========
Keajaiban anti penuaan dan kuasa antioksida. Minuman kesihatan semulajadi gabungan hasil dari formula dan penyelidikan saintifik menggunakan 7 teknologi terbaik dari 5 negara, memberi tumpuan kepada punca penuaan. .
Memberikan anda khasiat yang benar-benar terbukti berkesan. Sebagai agen pemulihan dan menterbalikkan proses penuaan sehingga 10 - 20 tahun lebih muda. .
Dirumus untuk melengkapkan rutin penjagaan dalaman dan luaran. Membantu mengaktifkan sel induk, mengatasi kesan penuaan secara berterusan dengan mencipta satu keajaiban anti penuaan terbaik untuk kekal muda, cantik dan sihat.
.
KANDUNGAN SOULMAX3
===================
🍃PhytoCellT eMalus Domestica Mibelle
🍃Biochemistry (Swiss)
🍃Peptan Marine Kolagen – Rousselot (Perancis)
🍃Hydroxityrosol – Monteloeder (Spanyol)
🍃L-Glutathione – Kohjin (Japan)
🍃Asid Amino L-Ornithine – Kyowa (Japan)
🍃NutroxSun® – Monteloeder (Spanyol)
🍃Maqui beri (Amerika)
.
#FIRMAX3 #O2MAX3 #SOULMAX3 #SLIMAX3
.
Jom join us @ RF3world
Produk 💯% selamat digunakan
Berkesan 💯% utk merawat kesihatan anda
✅ Sihat dulu, baru cantikkkkk.
.
Untuk Keterangan Lanjut Boleh Hubungi
📲016-6367978 (Shahril)
http://revofirm2u.com/shakmar
https://m.facebook.com/firmax3fabulous/
=====================================
Harga lebih ISTIMEWA buat ahli RF3 WORLD tidak perlu bayar lebih..!.

Dr Zeenat:
vertigo ialah penyakit di mana pesakit berasa seperti bilik berpusing. Kadang kala diiringi bunyi berdesing dlm telinga (tinnitus). Punca biasanya, bppv (benign paroxysmal positional vertigo) akibat pembtkan ketulan calcium dlm telinga dlm yg x diketahui puncanya, mungkin berkait umur yg meningkat. Sbb lain, masalah jangkitan kuman pd telinga dlm atau keradangan pd telinga dlm. Punca lain, minor stroke, migraine atau akibat kecederaan pd kepala. F3 dpt membantu masalah ini krn mempunyai sifat blh melarutkan ketulan yg terbtk drpd bhn mineral dlm bdn spt calcium. F3 juga mempunyai anti mikrobial yg membantu membunuh kuman dan anti radang. F3 membantu dlm menyembuhkan minor stroke simptoms dan membantu merawat migraine. Maka, InsyaAllah, f3 dpt membantu vertigo. Namun, digalakkan juga berjumpa dr utk mengetahui punca vertigo. Dlm kes vertigo, tekanan darah juga perlu diperiksa. Cara sapuan f3, nadi leher dan sapu pd tulang di belakang cuping telinga.

#FIRMAX3 #O²MAX3 #SOULMAX3 #SLIMAX3

Assalamualaikum.. Alhamdulillah hari ni da masuk hari ke 2 kita berpuasa.. Kepada semua, khasnya customer kesayangan Kak Syida😍.. jgn lupe minum air yang cukup ye.. . . .

Air sgt penting untuk kesan positive pengunaan produk #Firmax3, serum #O2max3, #Soulmax3 dan juga #Slimax3.. . . .

Moga2 asbab pemakaian produk2 ni dapat menambahkan lagi nilai kesihatan dan kecantikan diri untuk terus semangat menjalan kan ibadah puasa dan ibadah2 lain nya.. .
.

Mungkin ade yang dah tau, tapi yang susah sgt nak minum air tu, kat sini kak Syida nak kongsi tips minum air daripada
Kementerian Kesihatan Malaysia / #KKM.. . .

So lepas ni tak de alasan lagi tau tak cukup minum air.. 😁😁.. Salam Subuh dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa.. #tipsminumair

APA KEISTIMEWAAN RF3WORLD
PELUANG MENJANA PENDAPATAN TERKINI..!!! RF3WORLD Sebuah syarikat 100% milikan Bumiputera. Tuan Presiden Encik Nazeri Omar, anak tempatan Negeri Pahang, Malaysia. Mula ditubuhkan pada tahun 2013. Ibu pejabat syarikat berada di Putra Heights, Subang Jaya. Syarikat telah menjelajah ke 12 buah negara dan telah melahirkan lebih 15 orang Jutawan.
Syarikat menawarkan 4 produk iaitu #Firmax3 #O2Max3 #SoulMax3 dan yang terbaru #Slimax3 yang kini sudah mempunyai testimoni-testimoni hebat yang tersendiri.
°
Rugi rasanya jika anda tidak mengambil peluang ini untuk menjana pendapatan sampingan. RF3WORLD menyediakan platform yang terbaik untuk anda meningkatkan pendapatan berkali ganda melalui perniagaan yang mudah dilakukan oleh sesiapa sahaja.
°
Produk-produknya yang berkualiti tinggi, unik serta lain dari yang lain membolehkan anda mengubah kehidupan dengan menjalankan perniagaan di RF3.
°
↘ Tidak perlu pengalaman perniagaan
↘ Tiada risiko kerugian
↘ Modal kecil, untung besar dan berterusan
↘ Latihan & bimbingan disediakan. [Faedah Menyertai RF3WORLD] ↘ Platform penyelesaian masalah kewangan
↘ Menjana pendapatan tanpa batasan
↘ Mendapat kemahiran berniaga secara praktikal
↘ Memulakan perniagaan dengan modal yang kecil
↘ Berkawan dengan kenalan baru yang positif
↘ Bekerja secara berjemaah untuk sama-sama berjaya
°
=====================================
RF3WORLD menawarkan 3 package untuk mereka yang berminat untuk menjadi ahli serta agen produk Firmax3 khususnya.
°
-------------------------------------------------------------------------
➡ PACKAGE YANG DITAWARKAN:
==========================================
Package Emerald [RM330 (SM)//RM340(SS)]
✎Product 1 set : 2 Botol Firmax3 30ml
✎Income: RM480 sehari
°
Package Gold [RM990 (SM)//RM1020(SS)]
✎Product 3 set : 6 Botol Firmax3 30ml
✎Income: RM1200 sehari
°
Package Diamond [RM2310 (SM)//RM2380(SS)]
✎Product 7 set : 14 Botol Firmax3 30ml
✎Income: RM4000 sehari
°
==========================================
Bonus-bonus lain selepas menjadi ahli: ↘ Introducing Bonus
↘ Team Bonus
↘ Royalty Bonus
↘ Personal Maintain Bonus
↘ Unilevel Bonus
↘ Leadership Bonus

Sila hubungi di:
☎ +60198786001

Rangkaian product RF3World menjadikan ku lebih berkeyakinan.. #rf3world
#firmax3
#soulmax3
#o2max3
#slimax3

MOST RECENT

Assalamualaikum.. Alhamdulillah hari ni da masuk hari ke 2 kita berpuasa.. Kepada semua, khasnya customer kesayangan Kak Syida😍.. jgn lupe minum air yang cukup ye.. . . .

Air sgt penting untuk kesan positive pengunaan produk #Firmax3, serum #O2max3, #Soulmax3 dan juga #Slimax3.. . . .

Moga2 asbab pemakaian produk2 ni dapat menambahkan lagi nilai kesihatan dan kecantikan diri untuk terus semangat menjalan kan ibadah puasa dan ibadah2 lain nya.. .
.

Mungkin ade yang dah tau, tapi yang susah sgt nak minum air tu, kat sini kak Syida nak kongsi tips minum air daripada
Kementerian Kesihatan Malaysia / #KKM.. . .

So lepas ni tak de alasan lagi tau tak cukup minum air.. 😁😁.. Salam Subuh dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa.. #tipsminumair

PRODUK PELANGSINGAN TUBUH TERBAIK . BY RF3WORLD
.
SLIMAX3
.
Krim Pelangsing & Pembakar Lemak formulasi teknologi NANO TERKINI. .
.
Menyerap dgn pantas ke dalam kulit utk membakar kolestrol serta lemak degil.
SLIMAX3 sangat unik dan sangat istimewa karena diperbuat menggunakan Teknologi NANO Monte Carlo Technology berasaskan Gel Air yang mengandung 19 ramuan pilihan, sehingga memberi kesan yang cepat kepada pengguna .
.
Sangat sesuai di gunakan untuk wanita yang baru bersalin atau yang mengalami masalah kegemukan dan boleh membantu mengurangi masalah selulit. .
.
.

Keistimewaan krim ini dibandingkan dengan produk sejenis di pasaran adalah : . .
✔Tidak Melekit
. ✔ Tidak panas .
✔ Aromanya sangat harum
.
.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih efektif, sebaiknya di gunakan pada waktu malam setelah mandi dan sebelum tidur.. .
.

Apalagi jka di gunakan secara bersamaan dengan krim nano FIRMAX3 hasilnya akan lebih menakjubkan 👍👍👍
.

Untuk mengetahui efektifnya Produk Sebelum Menggunakan Slimax3, timbang dulu berat badan, Ukur Lingkar Pinggang , Perut, lengan, pinggul dan paha.. Kemudian lihat perbezaan setelah memakai produk Slimax3
.
.
.
Nak cuba❓❓❓
Sila hubungi saya di:
✆ Directly DM
✆Follow IG saya @firmax3_s0rry.ter_ ..
✆WA | SMS 60176036938

FAD | Pengedar Sah Firmax3 Anda . •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌹Free Postage
🌷Free Consult
*Pengedar Diperlukan. **PENGEDAR DIPERLUKAN BAGI MALAYSIA, SINGAPORE DAN BRUNEI
.
FIRMAX3 | O2MAX3 | SLIMAX3 SOULMAX3
.
#slimax3 #ramping #kedaionline #teknologinano #krimnano #krimajaib #produkkesihatan #produkkecantikan #langsing #penyakit #penyakitkulit #penyakitjantung #diebetes #skizo #TUMORMalaysia #kanser #kanserusus #kanserrahim #kualalumpur #klcc #bandartasikputeri #bazaarpaknil #kpjtawakkalspecialisthospital #OfficialDealer #hospitalkualalumpur #HUKM #kualalumpur #negaraku #kkm #makcun
LET YOUR BODY SHINE INSIDE OUT

TESTIMONI KRIM SLIMAX3 • BIO RESHAPPING • WATER GEL • TEKNOLOGI MONTE CARLO
.

PRODUK PELANGSINGAN TUBUH TERBAIK . BY RF3WORLD
.
SLIMAX3
.
Krim Pelangsing & Pembakar Lemak formulasi teknologi NANO TERKINI. .
.
Menyerap dgn pantas ke dalam kulit utk membakar kolestrol serta lemak degil.
SLIMAX3 sangat unik dan sangat istimewa karena diperbuat menggunakan Teknologi NANO Monte Carlo Technology berasaskan Gel Air yang mengandung 19 ramuan pilihan, sehingga memberi kesan yang cepat kepada pengguna .
.
Sangat sesuai di gunakan untuk wanita yang baru bersalin atau yang mengalami masalah kegemukan dan boleh membantu mengurangi masalah selulit. .
.
.

Keistimewaan krim ini dibandingkan dengan produk sejenis di pasaran adalah : . .
✔Tidak Melekit
. ✔ Tidak panas .
✔ Aromanya sangat harum
.
.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih efektif, sebaiknya di gunakan pada waktu malam setelah mandi dan sebelum tidur.. .
.

Apalagi jka di gunakan secara bersamaan dengan krim nano FIRMAX3 hasilnya akan lebih menakjubkan 👍👍👍
.

Untuk mengetahui efektifnya Produk Sebelum Menggunakan Slimax3, timbang dulu berat badan, Ukur Lingkar Pinggang , Perut, lengan, pinggul dan paha.. Kemudian lihat perbezaan setelah memakai produk Slimax3
.
.
.
Nak cuba❓❓❓
Sila hubungi saya di:
✆ Directly DM
✆Follow IG saya @firmax3_s0rry.ter_ ..
✆WA | SMS 60176036938

FAD | Pengedar Sah Firmax3 Anda . •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌹Free Postage
🌷Free Consult
*Pengedar Diperlukan. **PENGEDAR DIPERLUKAN BAGI MALAYSIA, SINGAPORE DAN BRUNEI
.
FIRMAX3 | O2MAX3 | SLIMAX3 SOULMAX3
.
#slimax3 #ramping #kedaionline #teknologinano #krimnano #krimajaib #produkkesihatan #produkkecantikan #langsing #penyakit #penyakitkulit #penyakitjantung #diebetes #skizo #TUMORMalaysia #kanser #kanserusus #kanserrahim #kualalumpur #klcc #bandartasikputeri #bazaarpaknil #kpjtawakkalspecialisthospital #OfficialDealer #hospitalkualalumpur #HUKM #kualalumpur #negaraku #kkm #makcun
LET YOUR BODY SHINE INSIDE OUT

PRODUK PELANGSINGAN TUBUH TERBAIK . BY RF3WORLD
.
SLIMAX3
.
Krim Pelangsing & Pembakar Lemak formulasi teknologi NANO TERKINI. .
.
Menyerap dgn pantas ke dalam kulit utk membakar kolestrol serta lemak degil.
SLIMAX3 sangat unik dan sangat istimewa karena diperbuat menggunakan Teknologi NANO Monte Carlo Technology berasaskan Gel Air yang mengandung 19 ramuan pilihan, sehingga memberi kesan yang cepat kepada pengguna .
.
Sangat sesuai di gunakan untuk wanita yang baru bersalin atau yang mengalami masalah kegemukan dan boleh membantu mengurangi masalah selulit. .
.
.

Keistimewaan krim ini dibandingkan dengan produk sejenis di pasaran adalah : . .
✔Tidak Melekit
. ✔ Tidak panas .
✔ Aromanya sangat harum
.
.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih efektif, sebaiknya di gunakan pada waktu malam setelah mandi dan sebelum tidur.. .
.

Apalagi jka di gunakan secara bersamaan dengan krim nano FIRMAX3 hasilnya akan lebih menakjubkan 👍👍👍
.

Untuk mengetahui efektifnya Produk Sebelum Menggunakan Slimax3, timbang dulu berat badan, Ukur Lingkar Pinggang , Perut, lengan, pinggul dan paha.. Kemudian lihat perbezaan setelah memakai produk Slimax3
.
.
.
Nak cuba❓❓❓
Sila hubungi saya di:
✆ Directly DM
✆Follow IG saya @firmax3_s0rry.ter_ ..
✆WA | SMS 60176036938

FAD | Pengedar Sah Firmax3 Anda . •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌹Free Postage
🌷Free Consult
*Pengedar Diperlukan. **PENGEDAR DIPERLUKAN BAGI MALAYSIA, SINGAPORE DAN BRUNEI
.
FIRMAX3 | O2MAX3 | SLIMAX3 SOULMAX3
.
#slimax3 #ramping #kedaionline #teknologinano #krimnano #krimajaib #produkkesihatan #produkkecantikan #langsing #penyakit #penyakitkulit #penyakitjantung #diebetes #skizo #TUMORMalaysia #kanser #kanserusus #kanserrahim #kualalumpur #klcc #bandartasikputeri #bazaarpaknil #kpjtawakkalspecialisthospital #OfficialDealer #hospitalkualalumpur #HUKM #kualalumpur #negaraku #kkm #makcun
LET YOUR BODY SHINE INSIDE OUT

SWIPE LEFT ~
.
Cabaran 14 Hari SLIMAX3!!!

Ada sesiapa sudah menggunakan SLIMAX3? Jika belum ayuh sahut Cabaran 14 Hari..! Anda tidak akan dikecewakan. •
Admin sendiri merasai keberkesanan SLIMAX3 dalam menurunkan berat badan dan menegangkan perut yang berlemak. Setelah penggunaan selama 2 hari.


SLIMAX3 memang pantas membakar lemak..!

↘ Berasaskan Gel Air yang mudah menyerap, tidak melekit dan baunya sangat wangi serta tidak rasa panas.
↘ Mengandungi 19 ramuan terpilh bagi memberi kesan yang pantas.
↘ Membantu mencairkan darah.
↘ Melancarkan peredaran darah dibahagian yang berlemak.
↘ Membantu membakar lemak secara maksimum.
↘ Menegangkan bahagian yang berlipat.
↘ Membantu mengurangkan selulit.


Sangat sesuai untuk sesiapa sahaja yang mengalami masalah kegemukkan, berat badan berlebihan dan selulit.

Jom cabar diri anda untuk menurunkan berat badan serta membentuk badan yang ideal dalam masa 14 hari..!
.
.
Nak cuba❓❓❓
Sila hubungi saya di:
✆ Directly DM
✆Follow IG saya @firmax3_s0rry.ter_ ..
✆WA | SMS 60176036938

FAD | Pengedar Sah Firmax3 Anda . •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌹Free Postage
🌷Free Consult
*Pengedar Diperlukan. **PENGEDAR DIPERLUKAN BAGI MALAYSIA, SINGAPORE DAN BRUNEI
.
FIRMAX3 | O2MAX3 | SLIMAX3 SOULMAX3
.
#slimax3 #ramping #kedaionline #teknologinano #krimnano #krimajaib #produkkesihatan #produkkecantikan #langsing #penyakit #penyakitkulit #penyakitjantung #diebetes #skizo #TUMORMalaysia #kanser #kanserusus #kanserrahim #kualalumpur #klcc #bandartasikputeri #bazaarpaknil #kpjtawakkalspecialisthospital #OfficialDealer #hospitalkualalumpur #HUKM #kualalumpur #negaraku #kkm #makcun
LET YOUR BODY SHINE INSIDE OUT

Swipe Left ~ .
.
Jom Kenali Sifat SLIMAX3

SLIMAX3 mengandungi acefylin methylsilanol mannurate yang merupakan satu Teknologi Monte Carlo dimana gabungan dua bahan yang sangat berkesan dalam pembakaran lemak setempat (localized).

Acefylin bahan dari tea tree yang menyebabkan lipolisis (proses memecahkan lemak yang menghasilkan tenaga dan air)

Methysilanol mannurate rumpai air istimewa yang berfungsi menarik keluar air berlebihan yang terperangkap pada kulit akibat lipolisis.

Maka, bagi mereka yang menghasilkan lipolisis yang banyak (kerana banyak lemak) akan berlaku kekerapan kencing. Namun ianya tidak menyebabkan dehidrasi dan tidak mengeringkan kulit.

Walau bagaimanapun tidak semua orang menghidapi simptom ini.
.
.
Nak cuba❓❓❓
Sila hubungi saya di:
✆ Directly DM
✆Follow IG saya @firmax3_s0rry.ter_ ..
✆WA | SMS 60176036938

FAD | Pengedar Sah Firmax3 Anda . •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌹Free Postage
🌷Free Consult
*Pengedar Diperlukan. **PENGEDAR DIPERLUKAN BAGI MALAYSIA, SINGAPORE DAN BRUNEI
.
FIRMAX3 | O2MAX3 | SLIMAX3 SOULMAX3
.
#slimax3 #ramping #kedaionline #teknologinano #krimnano #krimajaib #produkkesihatan #produkkecantikan #langsing #penyakit #penyakitkulit #penyakitjantung #diebetes #skizo #TUMORMalaysia #kanser #kanserusus #kanserrahim #kualalumpur #klcc #bandartasikputeri #bazaarpaknil #kpjtawakkalspecialisthospital #OfficialDealer #hospitalkualalumpur #HUKM #kualalumpur #negaraku #kkm #makcun
LET YOUR BODY SHINE INSIDE OUT

Swipe Left ~ .
.
.
Kurus Dan Terpaksa Menjadi Cantik! .
.
Gabungan FIRMAX3 + SLIMAX3 akan membuatkan anda lebih teruja. Sapu untuk kurus dan calit untuk tegang!

Setiap sapuan SLIMAX3 mampu membakar lemak ditempat yang anda inginkan. Dan secalit krim nano FIRMAX3 mampu membentuk wajah yang cantik dan berseri di samping memberi tenaga dan menjaga kesihatan.

Satu gabungan yang terbaik..! Kurus dan terpaksa menjadi cantik.

Proses membakar lemak dan menurunkan berat badan menjadi lebih efisyen dan pantas dengan adanya FIRMAX3. Satu-satunya krim penstabil hormon terbaik di Asia!

Jom dapatkan set anda sekarang. Dengan Belian Firmax3 + Slimax3 anda sudah dikira berdaftar sebagai ahli yang layak mendapat keistimewaan /diskaun yang tinggi!

Untuk info lanjut boleh pm dengan kadar segera memandangkan stok SLIMAX3 sentiasa habis.
.
.
Nak cuba❓❓❓
Sila hubungi saya di:
✆ Directly DM
✆Follow IG saya @firmax3_s0rry.ter_ ..
✆WA | SMS 60176036938

FAD | Pengedar Sah Firmax3 Anda . •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌹Free Postage
🌷Free Consult
*Pengedar Diperlukan. **PENGEDAR DIPERLUKAN BAGI MALAYSIA, SINGAPORE DAN BRUNEI
.
FIRMAX3 | O2MAX3 | SLIMAX3 SOULMAX3
.
#slimax3 #ramping #kedaionline #teknologinano #krimnano #krimajaib #produkkesihatan #produkkecantikan #langsing #penyakit #penyakitkulit #penyakitjantung #diebetes #skizo #TUMORMalaysia #kanser #kanserusus #kanserrahim #kualalumpur #klcc #bandartasikputeri #bazaarpaknil #kpjtawakkalspecialisthospital #OfficialDealer #hospitalkualalumpur #HUKM #kualalumpur #negaraku #kkm #makcun
LET YOUR BODY SHINE INSIDE OUT

PRODUK PELANGSINGAN TUBUH TERBAIK . BY RF3WORLD
.
SLIMAX3
.
Krim Pelangsing & Pembakar Lemak formulasi teknologi NANO TERKINI. .
.
Menyerap dgn pantas ke dalam kulit utk membakar kolestrol serta lemak degil.
SLIMAX3 sangat unik dan sangat istimewa karena diperbuat menggunakan Teknologi NANO Monte Carlo Technology berasaskan Gel Air yang mengandung 19 ramuan pilihan, sehingga memberi kesan yang cepat kepada pengguna .
.
Sangat sesuai di gunakan untuk wanita yang baru bersalin atau yang mengalami masalah kegemukan dan boleh membantu mengurangi masalah selulit. .
.
.

Keistimewaan krim ini dibandingkan dengan produk sejenis di pasaran adalah : . .
✔Tidak Melekit
. ✔ Tidak panas .
✔ Aromanya sangat harum
.
.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih efektif, sebaiknya di gunakan pada waktu malam setelah mandi dan sebelum tidur.. .
.

Apalagi jka di gunakan secara bersamaan dengan krim nano FIRMAX3 hasilnya akan lebih menakjubkan 👍👍👍
.

Untuk mengetahui efektifnya Produk Sebelum Menggunakan Slimax3, timbang dulu berat badan, Ukur Lingkar Pinggang , Perut, lengan, pinggul dan paha.. Kemudian lihat perbezaan setelah memakai produk Slimax3
.
.
.
Nak cuba❓❓❓
Sila hubungi saya di:
✆ Directly DM
✆Follow IG saya @firmax3_s0rry.ter_ ..
✆WA | SMS 60176036938

FAD | Pengedar Sah Firmax3 Anda . •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌹Free Postage
🌷Free Consult
*Pengedar Diperlukan. **PENGEDAR DIPERLUKAN BAGI MALAYSIA, SINGAPORE DAN BRUNEI
.
FIRMAX3 | O2MAX3 | SLIMAX3 SOULMAX3
.
#slimax3 #ramping #kedaionline #teknologinano #krimnano #krimajaib #produkkesihatan #produkkecantikan #langsing #penyakit #penyakitkulit #penyakitjantung #diebetes #skizo #TUMORMalaysia #kanser #kanserusus #kanserrahim #kualalumpur #klcc #bandartasikputeri #bazaarpaknil #kpjtawakkalspecialisthospital #OfficialDealer #hospitalkualalumpur #HUKM #kualalumpur #negaraku #kkm #makcun
LET YOUR BODY SHINE INSIDE OUT

SLIMAX3
.

Krim Pelangsing & Pembakar Lemak formulasi teknologi NANO TERKINI. .
.
Menyerap dgn pantas ke dalam kulit utk membakar kolestrol serta lemak degil.
SLIMAX3 sangat unik dan sangat istimewa karena diperbuat menggunakan Teknologi NANO Monte Carlo Technology berasaskan Gel Air yang mengandung 19 ramuan pilihan, sehingga memberi kesan yang cepat kepada pengguna .
.
Sangat sesuai digunakan untuk wanita yang baru bersalin atau yang mengalami masalah kegemukan dan boleh membantu mengurangi masalah selulit. .
.
.

Keistimewaan Cream ini dibandingkan dengan produk sejenis di pasaran adalah : .
✔Tidak Melekit ✔ Tidak panas ✔ Aromanya sangat harum
.
.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih efektif, sebaiknya di gunakan pada waktu malam setelah mandi dan sebelum tidur.. .
.
Apalagi jka di gunakan secara bersamaan dengan Cream FIRMAX3 hasilnya akan lebih menakjubkan .
.
Untuk mengetahui Efektifnya Produk Slimax3 ini ,Sebelum Menggunakan Slimax3, timbang dulu berat badan, Ukur Lingkar Pinggang , Perut, lengan, pinggul dan paha.. Kemudian lihat perbedaan setelah memakai produk Slimax3
.
.
.
Nak cuba❓❓❓
Sila hubungi saya di:
✆ Directly DM
✆Follow IG saya @firmax3_s0rry.ter_ ..
✆WA | SMS 60176036938

FAD | Pengedar Sah Firmax3 Anda . •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌹Free Postage
🌷Free Consult
*Pengedar Diperlukan. **PENGEDAR DIPERLUKAN BAGI MALAYSIA, SINGAPORE DAN BRUNEI
.
FIRMAX3 | O2MAX3 | SLIMAX3 SOULMAX3
.
#slimax3 #ramping #kedaionline #teknologinano #krimnano #krimajaib #produkkesihatan #produkkecantikan #langsing #penyakit #penyakitkulit #penyakitjantung #diebetes #skizo #TUMORMalaysia #kanser #kanserusus #kanserrahim #kualalumpur #klcc #bandartasikputeri #bazaarpaknil #kpjtawakkalspecialisthospital #OfficialDealer #hospitalkualalumpur #HUKM #kualalumpur #negaraku #kkm #makcun
LET YOUR BODY SHINE INSIDE OUT

SLIMAX3 .
.
Krim Pelangsing & Pembakar Lemak formulasi teknologi NANO TERKINI. .
.
Menyerap dgn pantas ke dalam kulit utk membakar kolestrol serta lemak degil.
SLIMAX3 sangat unik dan sangat istimewa karena diperbuat menggunakan Teknologi NANO Monte Carlo Technology berasaskan Gel Air yang mengandung 19 ramuan pilihan, sehingga memberi kesan yang cepat kepada pengguna .
.

Sangat sesuai digunakan untuk wanita yang baru bersalin atau yang mengalami masalah kegemukan dan boleh membantu mengurangi masalah selulit. .
Keistimewaan Cream ini dibandingkan dengan produk sejenis di pasaran adalah : .
✔Tidak Melekit ✔ Tidak panas ✔ Aromanya sangat harum
.
.

Untuk mendapatkan hasil yang lebih efektif, sebaiknya di gunakan pada waktu malam setelah mandi dan sebelum tidur.. .
Apalagi jka di gunakan secara bersamaan dengan Cream FIRMAX3 hasilnya akan lebih menakjubkan .
.
Untuk mengetahui Efektifnya Produk , Sebelum Menggunakan Slimax3, timbang dulu berat badan, Ukur Lingkar Pinggang , Perut, lengan, pinggul dan paha.. Kemudian lihat perbedaan setelah memakai produk Slimax3
.
.
Nak cuba❓❓❓
Sila hubungi saya di:
✆ Directly DM
✆Follow IG saya @firmax3_s0rry.ter_ ..
✆WA | SMS 60176036938

FAD | Pengedar Sah Firmax3 Anda . •••••••••••••••••••••••••••••••••••••••••🌹Free Postage
🌷Free Consult
*Pengedar Diperlukan. **PENGEDAR DIPERLUKAN BAGI MALAYSIA, SINGAPORE DAN BRUNEI
.
FIRMAX3 | O2MAX3 | SLIMAX3 SOULMAX3
.
#slimax3 #ramping #kedaionline #teknologinano #krimnano #krimajaib #produkkesihatan #produkkecantikan #langsing #penyakit #penyakitkulit #penyakitjantung #diebetes #skizo #TUMORMalaysia #kanser #kanserusus #kanserrahim #kualalumpur #klcc #bandartasikputeri #bazaarpaknil #kpjtawakkalspecialisthospital #OfficialDealer #hospitalkualalumpur #HUKM #kualalumpur #negaraku #kkm #makcun
LET YOUR BODY SHINE INSIDE OUT

"Rahsia kejayaan hidup adalah persediaan manusia untuk menyambut kesempatan yang menjelma." #rf3world #cpp #rf3worldmalaysia #firmax3 #o2max3 #soulmax3 #slimax3

"Rahsia kejayaan hidup adalah persediaan manusia untuk menyambut kesempatan yang menjelma." #rf3world #cpp #rf3worldmalaysia #firmax3 #o2max3 #soulmax3 #slimax3

"Rahsia kejayaan hidup adalah persediaan manusia untuk menyambut kesempatan yang menjelma." #rf3world #cpp #rf3worldmalaysia #firmax3 #o2max3 #soulmax3 #slimax3

💟FIRMAX3💟

Ia sebenarnya bukan sejenis krim berubat atau kosmetik, tetapi ianya sejenis krim nano dan terapi yg membetulkan masalah dalaman badan kita, dgn cara detoks darah, rangsangkan sistem saraf, perbaiki sistem imun, tingkatkan metabolisma dan lain-lain, seterusnya seimbangkan/aktifkan hormon badan kita. Bila dalaman kita dah OK, maka pelbagai masalah kesihatan dan penuaan (luar/dalam badan) boleh pulih dgn sendirinya. Kesan/masa pemulihan pula adalah bergantung kepada dalaman individu.
Cara penggunaannya pula, hanya semudah calit pada NADI saja.. sbb ia dipatenkan dgn teknologi nano supaya krim ini meresap serta-merta ke salur darah melalui titik2 nadi tertentu
Oleh itu, dgn asbab sejenis krim Firmax3 ini saja, macam2 jenis penyakit/penuaan dapat dirawat..inshaaAllah. Ini adalah antara testimoni2 kami yg telah pulih dgn ikhtiar RAWATAN ALTERNATIF bersama Firmax3. Bagi anda yg belum cuba, jom dapatkan sekarang! 👌😉 #Firmax3 #RF3World #SoulMax3 #O2Max3 #slimax3 #Pembedahan #saraf #Health #Beauty #Luxury #NanoCream #BioPerubatan #Calit2Tegang #Perubatan #Kesihatan #Kecantikkan #Operation #focus #Kanser #sihat² #ketat² #padat² #terapihormon #doa #tawakkaltualallah #jomcun #magiccreamnano

Most Popular Instagram Hashtags