[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#slimax3

3216 posts

TOP POSTS

#FirMax3 – Krim pertama di Malaysia menggunakan kaedah terapi dari bahan tumbuhan semuajadi.
Penstabil hormon yang berfungsi sebagai pemulih hormon dalaman yang boleh merawat pelbagai penyakit yang berpunca akibat dari ketidakseimbangan hormon seperti tekanan, menguruskan badan, menegangkan payudara dan sebagainya.
Menggunakan teknologi Nano untuk menegangkan kulit dan memperbaiki sel kulit.
.
.
#SoulMax3 – adalah produk minuman gabungan untuk kesihatan luaran dan dalaman yang menggunakan 7 teknologi dari 6 negara.
Fungsi memperbaiki sel-sel yang mati dan bertindak menjadi antioksidan yang terbaik.
Kesan yang sangat positif pada kecantikan kulit, kesegaran tubuh badan, minda dan yang paling utama untuk kehidupan yang sihat.
.
.
#O2max3 – Serum khusus untuk pencerahan kulit yang mengunakan oksigen sebagai penghantar serum masuk ke dalam kulit. Berfungsi membersihkan, memperbaiki dan memutih wajah serta membunuh bakteria.
Dalam masa sama ia juga boleh mengubah tekstur kulit kelihatan lebih licin dan cantik. Menghidrat dan menambah antioksida pada permukaan kulit, menambah baik penampilan kulit, tekstur, seri dan gaya hidup.
.
.
#Slimax3 – Bukan sejenis pil kurus, lotion atau krim kurus. Slimax 3 menggunakan teknologi Monte Carlo yang berasaskan Gel Air yang mudah menyerap, tidak melekit dan tidak panas. Mengandungi 19 ramuan terpilih yang dapat memberi kesan pantas.
Kelebihan Slimax 3 membantu mencairkan darah dan melancarkan peredaran darah pada tubuh badan terutama pada bahagian yang berlemak. Disamping itu membantu membakar lemak secara maksimum dan dapat mengurangkan masalah selulit.
.
Berminat nak tahu lebih detail produk hebat ini ?
.

Whatsapp admin laju-laju 😎😎😎
01137435676

Stok dah sampai dah.... sape2 yg nak order boleh lah nak order skrg.
#Firmax3 (Terapi Hormon)
#Soulmax3 (Terapi Organ Dalaman)
#O2Max3 (Terapi Oksigen)
#Slimax3 (Terapi Lemak)

Whatsapp 017 929 5071
#MobileStokisKubangKerian

Stay cute dengan firmax3... Calit calit aja dah sihat.. Alhamdulillh asbab kepada penyembuh penyakit dan memberikan kecantikan kulit
Jom join saya.. Sambil guna produk.. Sambil jana pendapatan.. #firmax3
#slimax3
#Rf3world
#alhamdulillah

Produk yg luar biasaa..
Dapat sehat plus cantik nya
#Rf3world
#Firmax3
#o2max3
#slimax3
#soulmax3

More info,, wa :082391409027

Salaam semua anda ada masaalah kurang kan berat badan anda. Slimax3 boleh bantu anda sila pm saya keterangan lanjut.. 😊😊😊 #slimax3
#bodyslimherbal
#singapore

Baru re stock #firmax3#O2max3#Slimax3#Soulmax3 nie...nak produk bg tau ek👌👌👌

Dr Zeenat:
vertigo ialah penyakit di mana pesakit berasa seperti bilik berpusing. Kadang kala diiringi bunyi berdesing dlm telinga (tinnitus). Punca biasanya, bppv (benign paroxysmal positional vertigo) akibat pembtkan ketulan calcium dlm telinga dlm yg x diketahui puncanya, mungkin berkait umur yg meningkat. Sbb lain, masalah jangkitan kuman pd telinga dlm atau keradangan pd telinga dlm. Punca lain, minor stroke, migraine atau akibat kecederaan pd kepala. F3 dpt membantu masalah ini krn mempunyai sifat blh melarutkan ketulan yg terbtk drpd bhn mineral dlm bdn spt calcium. F3 juga mempunyai anti mikrobial yg membantu membunuh kuman dan anti radang. F3 membantu dlm menyembuhkan minor stroke simptoms dan membantu merawat migraine. Maka, InsyaAllah, f3 dpt membantu vertigo. Namun, digalakkan juga berjumpa dr utk mengetahui punca vertigo. Dlm kes vertigo, tekanan darah juga perlu diperiksa. Cara sapuan f3, nadi leher dan sapu pd tulang di belakang cuping telinga.

#FIRMAX3 #O²MAX3 #SOULMAX3 #SLIMAX3

Dapat cantik dapat sihat mudahkan?,product yg dapat memberi kecantikan dan kesihatan dalaman dan luaran sekali gus,dapat merawat segala penyakit insha Allah, untuk maklumat lebih lanjut wassap ke no 01116269880
#firmax3
#O² max3
#Slimax3
#Soulmax3plus

Satu Set Pelangsing Terlaris Dipasaran ..
Hormon vs Lemak .. #Slimax3 menghapus lemak dengan Cepat Dgn cara kosisten ..
#Firmax3 Menstabil Hormon Dan Membaiki Hormon dalam tubuh badan ..
Tanpa perlu berdiet teruk .. Cepat2 pm eyma ...

MOST RECENT

Assalamualaikum . 💟FIRMAX3💟

Ia sebenarnya bukan sejenis krim berubat atau kosmetik, tetapi ianya sejenis krim nano dan terapi yg membetulkan masalah dalaman badan kita, dgn cara detoks darah, rangsangkan sistem saraf, perbaiki sistem imun, tingkatkan metabolisma dan lain-lain, seterusnya seimbangkan/aktifkan hormon badan kita. Bila dalaman kita dah OK, maka pelbagai masalah kesihatan dan penuaan (luar/dalam badan) boleh pulih dgn sendirinya. Kesan/masa pemulihan pula adalah bergantung kepada dalaman individu.
Cara penggunaannya pula, hanya semudah calit pada NADI saja.. sbb ia dipatenkan dgn teknologi nano supaya krim ini meresap serta-merta ke salur darah melalui titik2 nadi tertentu
Oleh itu, dgn asbab sejenis krim Firmax3 ini saja, macam2 jenis penyakit/penuaan dapat dirawat..inshaaAllah. Ini adalah antara testimoni2 kami yg telah pulih dgn ikhtiar RAWATAN ALTERNATIF bersama Firmax3. Bagi anda yg belum cuba, jom dapatkan sekarang!
👌😉 Pm 017 8847 444 .
#Firmax3 #RF3World #SoulMax3 #O2Max3 #slimax3 #Pembedahan #saraf #Health #Beauty #Luxury #NanoCream #BioPerubatan #Calit2Tegang #Perubatan #Kesihatan #Kecantikkan #Operation #focus #Kanser #sihat² #ketat² #padat² #terapihormon #doa #tawakkaltualallah #jomcun #magiccreamnano

Masalah berat badan tak perlu susah2 nak telan pil bagai....nak illa bantu wtsap 0178274487
#SLIMAX3

Produk yg luar biasaa..
Dapat sehat plus cantik nya
#Rf3world
#Firmax3
#o2max3
#slimax3
#soulmax3

More info,, wa :082391409027

Stay cute dengan firmax3... Calit calit aja dah sihat.. Alhamdulillh asbab kepada penyembuh penyakit dan memberikan kecantikan kulit
Jom join saya.. Sambil guna produk.. Sambil jana pendapatan.. #firmax3
#slimax3
#Rf3world
#alhamdulillah

Terapi Paling Murah di Dunia!!! Pernah membuat rawatan terapi?

Atau memiliki Pusat Terapi?

In shaa Allah boleh merawat hampir semua jenis penyakit?

Rawatan Terapi untuk kesihatan dan kecantikan memerlukan perbelanjaan yang sangat mahal❗❗❗ Mesin2 Terapi kesihatan dan juga kecantikkan mencecah puluhan ribu ringgit.. Kita perlu berkunjung ke pusat2 terapi untuk membuat rawatan.. Kini.. Di rumah..
Malah di mana pun boleh dengan
#RF3WORLD

MUDAH..
CEPAT..
HARGA yang sangat munasabah.. Kerana apa??? Ia adalah keluaran Malaysia❗
Produk ini keluaran Tempatan❗

ALHAMDULILLAH.. #TERAPI HORMON
#FIRMAX3

#TERAPI ORGAN
#SOULMAX3

#TERAPI OKSIGEN KULIT
#O2MAX3

#TERAPI LEMAK
#SLIMAX3

Kita mampu merawat diri sendiri tanpa bantuan orang lain.. Hanya
#SAPU

di nadi :

Tangan
Leher
Ari2 (3 jari dr pusat) *TEKONOLOGI NANO YANG DIGUNAKAN*, seolah olah *1 HELAI RAMBUT DIBELAH 60ribu KALI*❗❗❗ Alhamdulillah.. Selamat untuk digunakan.. Dari bayi hingga warga emas..
Wanita mengandung pun boleh menggunakannya.. #freeDEMO

#RF3WORLD

Tetap cute dengan firmax3. Calit2 je dah sihat.. Jomm join saya.. Bukan setakat pakai sahaja...duit pon dapat

#firmax3
#slimax3
#produkjanaduit

Stok dah sampai dah.... sape2 yg nak order boleh lah nak order skrg.
#Firmax3 (Terapi Hormon)
#Soulmax3 (Terapi Organ Dalaman)
#O2Max3 (Terapi Oksigen)
#Slimax3 (Terapi Lemak)

Whatsapp 017 929 5071
#MobileStokisKubangKerian

Finally Arrived in Philippines!!!
No worries for palpitations,
Just rub it, your fats melts away!!!
#Slimax3
How to use SLIMAX..apply it into your tummy then wrap around it with cling wrap for 30 minutes or one hour during your cardio exercise, slimax will easily absorb water retention in our body and the safest way to burn our fats. You can also apply it into your arms and legs. This is the safest body bio reshaping cream, no bad side effect into our liver and kidneys even hypertensive people can use it.. Enjoy our one hour cardio exercise with SLIMAX3..
P.M me for inquiries

Assalamualaikum.. Alhamdulillah hari ni da masuk hari ke 2 kita berpuasa.. Kepada semua, khasnya customer kesayangan Kak Syida😍.. jgn lupe minum air yang cukup ye.. . . .

Air sgt penting untuk kesan positive pengunaan produk #Firmax3, serum #O2max3, #Soulmax3 dan juga #Slimax3.. . . .

Moga2 asbab pemakaian produk2 ni dapat menambahkan lagi nilai kesihatan dan kecantikan diri untuk terus semangat menjalan kan ibadah puasa dan ibadah2 lain nya.. .
.

Mungkin ade yang dah tau, tapi yang susah sgt nak minum air tu, kat sini kak Syida nak kongsi tips minum air daripada
Kementerian Kesihatan Malaysia / #KKM.. . .

So lepas ni tak de alasan lagi tau tak cukup minum air.. 😁😁.. Salam Subuh dan Selamat Menjalani Ibadah Puasa.. #tipsminumair

Most Popular Instagram Hashtags