[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#slimax3

3274 posts

TOP POSTS

#FirMax3 – Krim pertama di Malaysia menggunakan kaedah terapi dari bahan tumbuhan semuajadi.
Penstabil hormon yang berfungsi sebagai pemulih hormon dalaman yang boleh merawat pelbagai penyakit yang berpunca akibat dari ketidakseimbangan hormon seperti tekanan, menguruskan badan, menegangkan payudara dan sebagainya.
Menggunakan teknologi Nano untuk menegangkan kulit dan memperbaiki sel kulit.
.
.
#SoulMax3 – adalah produk minuman gabungan untuk kesihatan luaran dan dalaman yang menggunakan 7 teknologi dari 6 negara.
Fungsi memperbaiki sel-sel yang mati dan bertindak menjadi antioksidan yang terbaik.
Kesan yang sangat positif pada kecantikan kulit, kesegaran tubuh badan, minda dan yang paling utama untuk kehidupan yang sihat.
.
.
#O2max3 – Serum khusus untuk pencerahan kulit yang mengunakan oksigen sebagai penghantar serum masuk ke dalam kulit. Berfungsi membersihkan, memperbaiki dan memutih wajah serta membunuh bakteria.
Dalam masa sama ia juga boleh mengubah tekstur kulit kelihatan lebih licin dan cantik. Menghidrat dan menambah antioksida pada permukaan kulit, menambah baik penampilan kulit, tekstur, seri dan gaya hidup.
.
.
#Slimax3 – Bukan sejenis pil kurus, lotion atau krim kurus. Slimax 3 menggunakan teknologi Monte Carlo yang berasaskan Gel Air yang mudah menyerap, tidak melekit dan tidak panas. Mengandungi 19 ramuan terpilih yang dapat memberi kesan pantas.
Kelebihan Slimax 3 membantu mencairkan darah dan melancarkan peredaran darah pada tubuh badan terutama pada bahagian yang berlemak. Disamping itu membantu membakar lemak secara maksimum dan dapat mengurangkan masalah selulit.
.
Berminat nak tahu lebih detail produk hebat ini ?
.

Whatsapp admin laju-laju 😎😎😎
01137435676

Stok dah sampai dah.... sape2 yg nak order boleh lah nak order skrg.
#Firmax3 (Terapi Hormon)
#Soulmax3 (Terapi Organ Dalaman)
#O2Max3 (Terapi Oksigen)
#Slimax3 (Terapi Lemak)

Whatsapp 017 929 5071
#MobileStokisKubangKerian

Wajah Cerah Tanpa Jerawat dan Flek Hitam, Buktikan Sekarang!
.
.
@firmax.official
@firmax.official
@firmax.official
.
.
Konsultasi, informasi dan pemesanan hubungi WA 082236373658
.
.
#rf3world #rf3worldindonesia #firmax3 #firmax #o2max3 #soulmax3 #slimax3 #cantik #jerawat #flekhitam #jerawat #komedo #flekhitam #kulitbersih

Firmax3... membuatkan muka ku yg dahulunya berminyak dan kulit tak sekata menjadi bertambah ok. Plus muka pun tampak lebih muda la secara tak sengaja. Dalam masa yg amat pantas pulak tu. Hebat betul ni!
.
Terima kasih Tuhan kerana menemukan aku dgn produk terbaik dunia krim nano #firmax3 .
.
Korang nak tau apa yg ade dlm krim ajaib Firmax3 ni? Bolehlah ringankan jari ...DM saya atau WhatsApp 📲0️⃣1️⃣7️⃣-6️⃣0️⃣3️⃣6️⃣9️⃣3️⃣8️⃣
.
🆗?
😍😍😍
#firmax3 #slimax3 #o2max3serum #soulmax3plus #rf3world #RawatanAlternatifBerbagaiPenyakit #produkviral #produklaris #produkhalal #produkalami #MAGICCREAM #krimnano #krimajaib #teknologinano #terapihormon #terapioksigen #terapilemak #terapiorgan #igshopmalaysia #usahawanonline #bazaarpaknil #viral #viralkrim #cream #creamajaibfirmax3 #creamwajah #produkkesihatan #stokis #gemagegarvaganza

Stay cute dengan firmax3... Calit calit aja dah sihat.. Alhamdulillh asbab kepada penyembuh penyakit dan memberikan kecantikan kulit
Jom join saya.. Sambil guna produk.. Sambil jana pendapatan.. #firmax3
#slimax3
#Rf3world
#alhamdulillah

Salaam semua anda ada masaalah kurang kan berat badan anda. Slimax3 boleh bantu anda sila pm saya keterangan lanjut.. 😊😊😊 #slimax3
#bodyslimherbal
#singapore

FIRMAX3:
=========
Mengapa perlu dapatkan Firmax3?
=========
➡Produk mempunyai pelbagai kebaikan, boleh merawat dan meningkatkan keinginan. seks bagi lelaki dan wanita, satu produk untuk dua jantina.
➡Produk ini boleh menyuburkan hormon seks dan hormon bukan seks.
➡Terdapat 13 jenis ramuan telah disebatikan untuk merawat hormon.
➡Selamat digunakan.
➡Menegangkan kulit dan mengembalikan keramajaan.
➡Merawat payudara wanita.
➡Merawat organ seks untuk kesuburan lelaki dan wanita untuk mendapatkan zuriat.
➡Produk bumiputra.
➡Telah terbukti berkesan mendapat liputan meluas di Asia.
➡Memperbaiki sistem hormon dan organ manusia.

MANFAAT UNTUK LELAKI
===================
👉Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu.
👉Meningkatkan prestasi seksual (tahan lama).
👉Meningkatkan nikmat hubungan seksual.
👉Meningkatkan kepekatan air mani (kualiti air mani).
👉Meingkatkan kesuburan.
👉Sapukan dibawah pusat di ari-ari, mengaktifkan hormon testosteron pada lelaki, meningkatkan tenaga dan keinginan seksual.
👉Membangunkan tisu reproduktif lelaki seperti testis dan prostat.
👉Membentuk ciri seksual, sekunder termasuk otot kasar, tulang dan pertumbuhan misai dan bulu.◾Mengekalkan kesihatan tubuh dan mencegah osteoporosis.
👉Membantu meningkatkan tenaga dan daya tumpuan

CARA GUNA FIRMAX3 :
=================
👉Amalkan 2 kali sehari selepas mandi
👉Tidak perlu sapu tebal-tebal
👉Sapu pada nadi-nadi. 👉Krim mudah meresap dgn BIO teknologi Nano.
👉Setiap pengguna akan mendapat kepuasan dan hasil yang baik.
👉Kesan paling cepat Seminit & Jika digunakan secara Teratur akan nampak kurang dari 3 HARI

#FIRMAX3 #O2MAX3 #SOULMAX3 #SLIMAX3

Jom join us @ RF3world
Produk 💯% selamat digunakan
Berkesan 💯% utk merawat kesihatan anda
✅ Sihat dulu, baru cantikkkkk. =====================================
Harga lebih ISTIMEWA buat ahli RF3 WORLD tidak perlu bayar lebih..!.

"Rahsia kejayaan hidup adalah persediaan manusia untuk menyambut kesempatan yang menjelma." #rf3world #cpp #rf3worldmalaysia #firmax3 #o2max3 #soulmax3 #slimax3

Dr Zeenat:
vertigo ialah penyakit di mana pesakit berasa seperti bilik berpusing. Kadang kala diiringi bunyi berdesing dlm telinga (tinnitus). Punca biasanya, bppv (benign paroxysmal positional vertigo) akibat pembtkan ketulan calcium dlm telinga dlm yg x diketahui puncanya, mungkin berkait umur yg meningkat. Sbb lain, masalah jangkitan kuman pd telinga dlm atau keradangan pd telinga dlm. Punca lain, minor stroke, migraine atau akibat kecederaan pd kepala. F3 dpt membantu masalah ini krn mempunyai sifat blh melarutkan ketulan yg terbtk drpd bhn mineral dlm bdn spt calcium. F3 juga mempunyai anti mikrobial yg membantu membunuh kuman dan anti radang. F3 membantu dlm menyembuhkan minor stroke simptoms dan membantu merawat migraine. Maka, InsyaAllah, f3 dpt membantu vertigo. Namun, digalakkan juga berjumpa dr utk mengetahui punca vertigo. Dlm kes vertigo, tekanan darah juga perlu diperiksa. Cara sapuan f3, nadi leher dan sapu pd tulang di belakang cuping telinga.

#FIRMAX3 #O²MAX3 #SOULMAX3 #SLIMAX3

MOST RECENT

HAPUSKAN JERAGAT DENGAN FIRMAX3 & SERUM O2MAX3! .
.
Ade masalah jeragat?? Dah try macam2 tapi jeragat masih tak hilang2?? Jangan risau.. Kak syida syorkan korang try la #firmax3 dan serum #O2max3 , in shaa Allah berkesan menanggalkan jeragat2 yg dah lama bermaharajalela.. .
.
Tapi kena la konsisten dan sabar.. yela.. nak kulit yg sihat dan cantik kena la usaha sikit.. bukan ape.. kalau rajin dan konsisten guna firmax3 ataupun serum.. korang juga yg untung dapat kulit sihat berseri2.. .
.
Bukan kulit je sihat.. dalaman pun in shaa Allah sihat.. Terapi hormon katakan.. calit2 aje dan tindak balas die sepantas 3 minit 😱... mudahkan.. .
.
Ok la... testimoni kat atas tu khas untuk korang yang rase muka dah tak de harapan nak flawless.. yakin la tiap masalah ade penyelesaian nya 😍... .
.

Nak info atau order boleh direct wassap kak syida ye.. 011-23696660 .
#firmax3doktorperibadianda
#hotline01123696660
#firmax3melaka
#firmax3malaysia
#firmax3singapore
#firmax3sabah
#firmax3sarawak
#firmax3kelantan
#firmax3terengganu
#melaka
#supplement
#detoks
#kurus
#kosmetikmalaysia
#sayajualfirmax3
#soulmax3
#O2max3
#Slimax3
#kanser
#stroke
#jeragat
#kulitkusam
#jerawat
#produkbumiputera
#collagen
#healthy
#beauty
#firmax3indonesia
#firmax3brunei

#firmax3 #soulmax3 #slimax3 terbang ke #miri #sarawak.. Jarak bukan penghalang.. terima kasih sudi beli dengan kami #firmax3stokisjb
Kalau dah jatuh cinta dengan #firmax tapi sukar nak dapatkan #produk? Kami sedia membantu.. Kami menyediakan perkhidmatan penghantaran secara #percuma terus ke rempat anda.. #jb #skudai #pasirgudang #larkin #datoonn dan kawasan berhampiran.. yang tinggal jauh dari kami? Tak perlu risau.. #poslaju menyediakan perkhidmatan terbaik untuk anda.. Jom? Hubungi 017-753 1529

#stokisjb #singapura #codsingapore #firmaxsingapore #firmaxsabah #firmaxsarawak #krimajaib

SLIMAX3 ⬅️ (Bio Reshapping) ✔Monte Carlo Technology ✔Mengandungi 19 ramuan terpilih untuk kesan yang pantas untuk:- 1) membantu membakar lemak dgn maksimum

2) membantu mngurangkan selulit.

3) membantu mncairkan darah dan melancarkan peredaran darah terutama bahagian berlemak

KELEBIHAN SLIMAX3 ✔ Tidak melekit, tidak berminyak, tidak pedih dan berbau sangat wangi
✔ Bersifat gel air & mudah meresap
✔ Rasa panas yang ringan & kemerahan di bahagian yang berlemak sahaja yang bersifat sementara (10-15minit)
✔ Anti-alergi & meningkatkan kadar metabolisma
✔ Melancarkan pembuangan air besar dan kecil yang kerap
✔ Merangsang tenaga dalaman yang aktif dan maksima
✔ Menghilangkan kesan selulit
✔ Wanita lepas bersalin (berpantang) amat sesuai menggunakannya

TIPS PENGGUNAAN SLIMAX3 ✔ Penggunaan gabungan bersama FIRMAX3 sangat membantu untuk hasil yang memuaskan
✔ Timbang berat badan atau ukur lilit tubuh badan dibahagian PERUT, PINGGANG, LENGAN, PEHA & PUNGGONG untuk melihat hasil & perbezaan ketara selepas penggunaan seawal 15 hari
✔ Sapu pada bahagian berlemak selepas mandi pagi dan sebelum tidur malam secara berterusan dalam tempoh 14 hari pertama
✔Minimum 2X sehari
✔ Digalakkan lakukan senaman ringan semasa tempoh penggunaan

Whatsapp 011-23696660
.
.

#slimax3terapilemak
#hotline01123696660
#firmingcream
#liftingcream
#slimax3 #bioreshaping #ubatgemuk #slimming #kurus #watergel #selulit #fatburner #lemak #gelkurus #slimmingproduct #ubatkurus #bodyshaper
#obesiti
#fatburner

*KENAPA PERLU SAPU IKUT LAWAN ARAH JAM*
*Tahukah Anda , menurut pakar metafisika , pergerakan yang berlawanan dengan arah jarum jam akan menghasilkan TENAGA POSITIF, dan begitulah sebaliknya.* *Jika kita perhatikan setiap kejadian Allah Subhanahu Wa Ta'ala , semuanya bergerak berlawanan arah jarum jam.*
*Anda tak percaya ?* *Jadi , kita akan lihat buktinya.* *1. Ka’abah Dalam Islam, seseorang yang akan melakukan tawaf perlu bergerak dari kanan ke kiri ke kiri.*
*Pergerakan mengelilingi Kaabah arah lawan jarum jam memberikan tenaga hayat secara semula jadi daripada alam semesta.*
*Pergerakan ini juga mengimbangi sistem otak dan tulang belakang manusia.*
*2. Setiap planet termasuklah bulan mengelilingi matahari mengikut orbitnya ( laluannya ) , adalah mengikut lawan arah jarum jam.*
*3. Di dalam badan kita terdapat Sitoplasma ( cairan dalam sel ) mengelilingi sel ( ruang-ruang kecil yg dipisahkan oleh suatu dinding ) adalah bergerak berlawanan dengan arah jarum jam.*
*4. Puting beliung juga berpusar mengikut lawan arah jam.*
*Anda pernah jumpa puting beliung , Anda akan nampak ia berpusar berlawanan dengan arah jarum jam.*
*5. Jika Anda penasaran , pertandingan olahraga juga bermula dari arah kanan ke kiri , juga berlawanan dengan arah jarum jam.*
*Mengapa ?*
*Karena itulah fitrah alam.*
*Jika mereka bermula pada petak permulaan mengikut arah jarum jam , pasti catatan masa yang diperoleh tidak sebaik pergerakan berlawanan arah jarum jam.*
*6. Anda membaca Al-Quran , semestinya Anda perlu membacanya dari kanan ke kiri , juga berlawanan dengan arah jarum jam.*
*Kenapa ?*
*Admin pun tak tahu , tapi coba Anda baca Al-Qur'an semasa Anda berada dalam kereta yang bergerak , mesti kepala Anda tak pening berbanding tulisan yang bermula dari kiri ke kanan yang mengikut lawan arah jarum jam.*
*Pasti Anda akan pening kepala.*
*7. Jika Anda pembaca komik Jepang , pasti Anda penasaran cara susunannya juga berlawanan dengan arah jarum jam.* *Mungkin orang Jepang juga sudah lama mengetahui kebaikan pergerakan yang berlawanan dengan arah jarum jam ?*
*8. Peredaran darah atau apa saja di dalam tubuh manusia mengikut lawan jarum jam.*

Selamat pagi!!kita sarapan ni dulu ye ..#Soulmax3 plus membantu menambahkan tenaga dan stamina ..memulihkan kencing manis, gout & darah tinggi..juga dapat mencerahkanpenglihatan,meningkat daya ingatan dan tumpuan disamping dpt mengurangkan kedutan..memutihkan dan mengebukan kulit dan lain2 lagi..
#sayaprihatin
#firmax3
#soulmax3
#o2max3
#slimax3
Promosi Aidiladha!!!
Untuk info lanjut klik dibawah https://www.wasap.my/60122655282

❤JUS YANG MEMBUATKAN ANDA TURUN BERAT BERKILO2 !❤ Deina Slimax Juice diformulasi daripada 100% Herba Semulajadi utk TURUNKAN BERAT BDN DLM 3 HARI !!!
.
Bahan yg terkandung
👇👇👇
🍋 Lemon
🌿 Daun Pudina
🍒 Acai berry
🍁 Asam keping
🌿Teh Hijau
🌳Mangga .
❤ CARA MINUM ❤
✅1 SUDU SEBELUM SARAPAN
✅1 SUDU SEBELUM DINNER
.😎simple je👍

Pm kalau berminat 0196262917
#jusdeinaslimax #slimax3 #juice #organik #keephealthy #keepfit #keepcalm #losewieght

#slimax3 Bintang baru dalam bio-perubatan yg lebih efektif dan berkesan

#firmax3 ..JANGAN TAK PERCAYA!!..bukan orang kita je yang dah guna!😍😍Meh cuba dulu!💪
#sayaprihatin
#rf3world
#firmax3
#soulmax3
#o2max3
#slimax3
Promosi Aidiladha!!
Klik untuk info lanjut!!
https://www.wasap.my/60122655282

😍 - KENALI FIRMAX3..
FIRMAX3 adalah rawatan alternatif terbaik untuk Kesihatan & Kecantikan buat Lelaki & Wanita.. Krim ini sangat "mesra guna" kerana :
✔semudah sapu di NADI saja
✔berbau wangian herba
✔tidak melekit/berminyak
✔fungsi pelbagai/serbaguna
✔sesuai untuk semua golongan
✔mudah dibawa ke mana saja

Selain terkenal sebagai krim "Penganjal dan Penegang" kulit terbaik, Firmax3 juga terkenal dengan jolokan krim "Penstabil Hormon" Nombor 1 di Malaysia!

Formulasi Firmax3 ini akan "menstabilkan" hormon yang tidak seimbang serta "mengaktifkan" semula hormon yang kurang aktif malah yang tidak aktif.. untuk memastikan perjalanan "darah sihat" mengalir lancar serta meneutralkan keasidan dan radiasi dalam tubuh badan. Justeru, banyak masalah kesihatan dan penuaan dapat dirawat... Hanya dengan cara sapuan di NADI sahaja!
Kini telah ramai yang mencuba dan dapat merasai sendiri kebaikan Firmax3 ini. "Repeat Order" demi "Repeat Order" dari para pengguna telah membuktikan krim ini sangat memberi kebaikan kepada luaran dan dalaman kesihatan. Anda bila lagi??? FIRMAX3...ALL IN ONE MAGIC CREAM!

Produk 💯% selamat digunakan
Berkesan 💯% utk merawat kesihatan anda
✅ Kita Sihat Dahulu, Baru Kita Cantikkkkk...
Cantik Di Dalam...Dan Terpaksa Cantik Diluar.. Whatsapp 01133564282
Whatsapp 01133564282
Whatsapp 01133564282 👌😉 #Firmax3 #O2Max3 #slimax3 #Pembedahan #cerminmata #saraf #Health #Beauty #Luxury #BioPerubatan #Calit2Tegang #Perubatan #Kesihatan #Kecantikkan #Operation #focus #Kanser #optic #mata #rabun #magiccream

Teknologi mento carlo yang berkesan membantu masalah lemak berlebihan dalam badan...cuba lah sendiri anda akan tahu kesannya...
#firmax3 #o2max3 #slimax3 #soulmax3 #agentwanted

Most Popular Instagram Hashtags