#sixtynine69oil

8417 posts

TOP POSTS

Macamana nak percaya kalau dah jimak dua tiga kali semalam pun isteri masih terkapai
.
Andai berterusan keadaan itu , lambat laun isteri anda akan jadi batang pisang ketika dijimak ! Bosan. Tak ada ‘thrill’
.
Bila mana isteri sudah hilang minat untuk melayan suami di ranjang , Maka suami pun mulalah lepak dengan kawan-kawan di kedai kopi dan hubungan suami isteri terus dingin , sedingin salji di kutub utara
.
Dengan #SIXTYNINE69OIL masalah anda kini selesai
.
Yang pendek kita panjangkan
.
Yang kecil kita besarkan
.
Yang lemah kita kuatkan
.
Whatsapp kami segera
017 4403428
.
Klik utk lihat hasilnya !!!
--->>>
https://vimeo.com/201241179

URAT KELAKIAN SEMAKIN KEMBANG💪.
.
Zakar semakin SADO & KEMBANG dengan setiap kali urutan #SIXTYNINE69OIL.
.
Bini-bini korang pun tengok geram je. Setiap malam bini nak
mencuba "nasib" 😂. Kalau dulu kecik tak heran. Bila dah sado ni mulalah memintak-mintak setiap malam.
.
Jom, kami share cara besarkan zakar dengan hanya PICIT, SAPU & URUT. 📲011-10269285 😎.
.

Hari hari dara, hari hari boleh guna, x minta topup, x minta belanja makan, x minta tengok wayang😍😍😍. PASTI DARA, CONFIRM SETIA..
.
.
#aerospacepussyfake rm100
.
.
Wechat id : kasibiniklimax
GST ditanggung, POS dipayung. Segalanya beres. Wasap jer👇👇👇👇👇
.
. 📲0172730731
.
. 📲0172730731
.
. 📲0172730731
.
.
PSSTTTT** Jangan PM @ DM, wasap jer terus 0172730731 nanti org tau. Identiti dirahsiakan dari pengetahuan umum. Jangan risau, selamat punya
.
#epm
#bathmate
#macaspray
#vimax
#tisumagic
#bazooka
#semenax
#minyaklintah
#patilintah
#minilove
#tahanlama
#durex
#americasuperman
#topman3
#sixtynine69oil
#pherox
#vgrip
#handsomeup
#pamtetek
#xtrainch
#xmenpump
#pamzakar
#sabunsado
#vigrxplus
#mainlama
#pussyfake
#pepekpalsu
#setiahujungnyawa

URAT KELAKIAN SEMAKIN KEMBANG💪.
.
Zakar semakin SADO & KEMBANG dengan setiap kali urutan #SIXTYNINE69OIL.
.
Bini-bini korang pun tengok geram je. Setiap malam bini nak
mencuba "nasib" 😂. Kalau dulu kecik tak heran. Bila dah sado ni mulalah memintak-mintak setiap malam.
.
Jom, kami share cara besarkan zakar dengan hanya PICIT, SAPU & URUT. 📲011-1273 5015

#SIXTYNINE69OIL adalah minyak urut zakar yang terbaik di dunia yang telah di rumus khas oleh pakar kesihatan dunia dan telah di gunakan ramai lelaki secara meluas terutamanya oleh masyarakat ARAB.

Minyak ini di proses secara suci daripada haiwan "DHAB" yang terdapat di padang pasir dan telah terbukti berkesan meningkatkan tenaga kelakian supaya kuat dan bertenaga. 🇸🇦 Dhab adalah biawak pasir iaitu sejenis reptilia padang pasir yang hidup di atas darat. 🇸🇦 Ia hanya di dapati di negara yang mempunyai padang pasir seperti Mesir, Arab Saudi, Jordan dan lain-lain. 🇸🇦 Dhab hidup tanpa air, tidak akan bangkai, tidak makan benda kotor atau daging seperti haiwan sejenis dengannya. 🇸🇦 Ia hanya makan pasir dan tumbuhan. Dhab hidup dengan binatang berbisa seperti kala jengking, lipan dan lain-lain. Mengikut kajian, Dhab mampu hidup 300 hingga 700 tahun.

KELEBIHAN SIXTYNINE OIL : 💪 Memanjangkan dan membesarkan zakar . 💪 Melancarkan peredaran darah sehingga kepala zakar . 💪 Menguatkan regangan dan otot-otot zakar . 💪 Memulihkan dan menguatkan 6.666 urat-urat zakar . 💪 Meransang syahwat dan meningkatkan ketegangan . 💪 Menghalang urat zakar dimasuki angin, dan membuang angin serta lemak dalam zakar . 💪 Mencegah ijakulasi pramatang (pancut awal) . 💪 Menyembuhkan mati pucuk (ED) .

www.wasap.my/601115429583/69oil

Spanish Fly merupakan cecair perangsang nafsu sesuai digunakan bagi membangkitkan nafsu isteri ketika suami ingin melakukan hubungan intim.
Bahan tersebut kini dihasilkan di makmal dengan konsentrasi yang agak tinggi.

Fungsi Spanish Fly :

1 – Membangkitkan berahi dan nafsu seks isteri datang secara membuak-buak

2 – Meningkatkan selera isteri untuk melakukan hubungan seks

Cara Penggunaan Spanish Fly

1 – Titiskan 10-15 titisan cecair ini ke dalam apa jua jenis minuman.

2 – Cecair perangsang ini boleh melarut dengan segera setelah dicampurkan dengan minuman.

3 – Dengan maksimum 15 titisan, si isteri akan merasa rangsangan dan sensasi seks hadir seperti mahu mengadakan hubungan kelamin dan akan melakukan apa sahaja ikut kemahuan.

Produk ini dijamin SELAMAT dan ianya dihasilkan dari sumber semulajadi dan bukannya bahan tiruan.

Seelok-eloknya suami mintalah kebenaran dari isteri agar niat baik anda untuk membantu si isteri dalam meningkatkan nafsu seksnya tidak dipandang serong.

Amaran : Produk ini hanya sesuai buat pasangan yang sudah berumahtangga sahaja.

Gila babeng power punya xstive ni. Terbaik bro! 💪

Ini macam baru lelaki sejati. Bukan dah tau "lembik" tapi buat xtau je 😏

XSTIVE-MEN :
✔️BESAR.
✔️PANJANG.
✔️POWER.

URAT KELAKIAN SEMAKIN KEMBANG💪.
.
Zakar semakin SADO & KEMBANG dengan setiap kali urutan #SIXTYNINE69OIL.
.
Bini-bini korang pun tengok geram je. Setiap malam bini nak
mencuba "nasib" 😂. Kalau dulu kecik tak heran. Bila dah sado ni mulalah memintak-mintak setiap malam.
.
Jom, kami share cara besarkan zakar dengan hanya PICIT, SAPU & URUT.

Promosi raya, vimax 3 botol hanya rm250.
HARGA BIASA SEBOTOL RM100.
JIMAT RM50.

MOST RECENT

#SIXTYNINE69OIL adalah minyak urut zakar yang terbaik di dunia yang telah di rumus khas oleh pakar kesihatan dunia dan telah di gunakan ramai lelaki secara meluas terutamanya oleh masyarakat ARAB.

Minyak ini di proses secara suci daripada haiwan "DHAB" yang terdapat di padang pasir dan telah terbukti berkesan meningkatkan tenaga kelakian supaya kuat dan bertenaga. 🇸🇦 Dhab adalah biawak pasir iaitu sejenis reptilia padang pasir yang hidup di atas darat. 🇸🇦 Ia hanya di dapati di negara yang mempunyai padang pasir seperti Mesir, Arab Saudi, Jordan dan lain-lain. 🇸🇦 Dhab hidup tanpa air, tidak akan bangkai, tidak makan benda kotor atau daging seperti haiwan sejenis dengannya. 🇸🇦 Ia hanya makan pasir dan tumbuhan. Dhab hidup dengan binatang berbisa seperti kala jengking, lipan dan lain-lain. Mengikut kajian, Dhab mampu hidup 300 hingga 700 tahun.

KELEBIHAN SIXTYNINE OIL : 💪 Memanjangkan dan membesarkan zakar . 💪 Melancarkan peredaran darah sehingga kepala zakar . 💪 Menguatkan regangan dan otot-otot zakar . 💪 Memulihkan dan menguatkan 6.666 urat-urat zakar . 💪 Meransang syahwat dan meningkatkan ketegangan . 💪 Menghalang urat zakar dimasuki angin, dan membuang angin serta lemak dalam zakar . 💪 Mencegah ijakulasi pramatang (pancut awal) . 💪 Menyembuhkan mati pucuk (ED) .

www.wasap.my/601115429583/69oil

LEBIH PADU, LEBIH POWER, LEBIH KEJUTAN.
.
Semakin makan semakin padu. XSTIVE-MEN Original USA, memnambah power pada tenaga & senjata lelaki. Membuatkan setiap henjutan semakin terasa hebatnya.
.
XSTIVE-MEN ;
✔️TAMBAH POWER.
✔️TAMBAH SAIZ.
✔️TAMBAH LAMA.
.
PM sekarang kerana stok adalah sangat terhad!
.
.
Whatsapp 013-9511512
.
.
.
#Xstivemen #Xstivemenusa #Stivemen #Menbooster #Sexbooster #Superkingonemb #Superking #Sixtynineoil69 #Sixtynine69oil #Ubatkuat #ubatkuatlelaki #gambiremas #gambirsarawak #candyb #pherox #sexdrop #spanishfly #ubatbesarkanzakar #pumpzakar #aliffaziz #minyaklintah #ubatperangsang #bluewizardmurah

URAT KELAKIAN SEMAKIN KEMBANG💪.
.
Zakar semakin SADO & KEMBANG dengan setiap kali urutan #SIXTYNINE69OIL.
.
Bini-bini korang pun tengok geram je. Setiap malam bini nak
mencuba "nasib" 😂. Kalau dulu kecik tak heran. Bila dah sado ni mulalah memintak-mintak setiap malam.
.
Jom, kami share cara besarkan zakar dengan hanya PICIT, SAPU & URUT. 📲011-10269285 😎.
.

KAMI TAKKAN BERTANGGUNGJAWAB KALAU;
.
BINI KORANG DAH TAK BAGI KELUAR DAH.
.
.
Korang tengok, korang tengok. Kami tak bertanggungjawab bab ni. Sapa suruh besarkan batang. Bila dah besar, memanglah bini korang geram. Tak kasi lepas dah 😂☝️.
.
Hari-hari kasi bini puas. Baguslah tu. Sekurang-kurangnye, bini bertambah sayang 😜.
.
Tunggu apa lagi, dapatkan XSTIVE anda sekarang!
.
.
Whatsapp sekarang 013-9511512 untuk diskaun RM39 dan Free Postage!
.
.
.
#Xstivemen #Xstivemenusa #Stivemen #Menbooster #Sexbooster #Superkingonemb #Superking #Sixtynineoil69 #Sixtynine69oil #Ubatkuat #ubatkuatlelaki #gambiremas #gambirsarawak #candyb #pherox #sexdrop #spanishfly #ubatbesarkanzakar #pumpzakar #aliffaziz #minyaklintah #ubatperangsang #bluewizardmurah

Most Popular Instagram Hashtags