[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#silerachiaseed

3860 posts

TOP POSTS

Assalamualaikum..selamat pagi..
Dah breakfast? Kalau belum, boleh try Sandwich Chia Seed.
Enjoy your breakfast 🍽

Roti + Scrambled egg + mayonis + silera chia seed
#silerachiaseed

Jum berkenalan dengan Silera Chia Seed 100% Organic ini. KELEBIHAN SILERA CHIA SEEDS **************************
🍭 Menguatkan tulang
🍭 Mengurangkan risiko kencing manis 🍭 Mengurangkan risiko sakit sendi
🍭 Mengurangkan kemurungan
🍭 Menurunkan berat badan 🍭 Mengurangkan risiko penyakit jantung
🍭 Mengurangkan risiko kanser 🍭 Meningkatkan kecerdasan otak kanak-kanak dan dewasa 🍭 Meningkatkan keanjalan kulit 🍭 Memperbaiki pigmentasi
🍭 Meningkatkan sistem imun badan 🍭 Mengurangkan keguguran rambut
🍭 Menguatkan tulang dan gigi
🍭 Mengurangkan rasa lapar

#Silerachiaseed
#taburtaburkurus
We Touch Your Life.

Ramai juge yang tak tau lagi chia seed untuk ape, meh akak nak bagi tau nih.

Kita ambil point penting-penting je ye πŸ˜‹πŸ˜‹ Chia Seeds - + makanan sihat yang dipenuhi dengan nutrien yang memberi manfaat kepada kesejahteraan dan kesihatan secara keseluruhan - iaitu Omega-3, serat, protein dan antioksidan.

Kebaikan dia.. + Rasa lebih kenyang dan membendung tabiat snacking kerana ciri hydrophilic chia apabila direndam + Tingkatkan tenaga dan mengelakkan perasaan mengantuk kerana kandungan serat chia ini + Mengurangkan sakit sendi dan bengkak kerana khasiat Omega-3 dan antioksidan dalam Chia Seeds. + Kualiti kulit lebih baik dan lebih lembut kerana khasiat Omega-3 dan antioksidan dalam Chia Seeds. + Meningkatkan pencernaan dan kesihatan metabolik kerana serat mudah larut chia yang bagus untuk bakteria perut.

Hepi sharing 😘😘 #silera
#silerachiaseed
#superfood

Bangun pagi sebelum nak pergi kerja,jangan lupa bawa air tabur #SileraChiaSeed.Tabur 2 sudu je tau.Tak boleh lebih2.

Lepastu habiskan terus air tu dalam masa sehari.Kalau simpan 2-3 hari nanti berekor la chia seed tu.Rasa pun dah tak sedap.

Harga mur-mur je oii.Tapi khasiatnya superb.Mana nak dapat superfood harga affordable cenggini.

Satu untuk mama, satu lagi untuk tok saya. 😍

Bila mama amik #silerachiaseed ni, berat badan makin menurun & sengal2 sakit lenguh sume ilang. Milk booster jugak untuk adik bongsu saya umur setahun yang masih menyusu. Senang kata, chia seed ni bagi tenaga sepanjang hari untuk mama saya.
Tok saya plak ada kencing manis. Sebelum ni cek je mesti 10. Tapi lepas amalkan #silerachiaseed secara konsisten, skarang bacaan menurun ke 6. Pastu kan rase kenyang je minum #silerachiaseed ni.. #silerachiaseed
#chiaseedorganik
#agen_dropship_diperlukan

No more sembelit bila amalkan Silera Chia Seed ni. Berat badan pun senang nak turun bila usus clear 😍
.
.
.
Rm33 sebotol. Tahan sebulan. Memang berbaloi baloi
.
.
.
#ChiaSeedOrganik
#SileraChiaSeed
#silerachiaseedpuchong
#chiaseedpuchong
#ctdk

Saya dah makan chia seed beli kat fB jugak tapi kenapa tak ada kesan..tak ada rasa ape-ape perubahan pon 😰😰 Alahaii sedih pulak bila dengar masalah ni .. Meh nak bagitahu mungkin laa ni mungkin yer yang awak beli tu kualiti dia kurang sikit

Kat bawah ni ciri-ciri dan kesan akibat menggunakan chia seed yang tidak berkualiti.
Diingatkan jangan salah membeli. Anda juga yang rugi.
INGAT... Ciri-ciri chia seed yang TIDAK BERKUALITI πŸ’₯Chia seed yg berwarna oren atau keperang-perangan merupakan chia seed yang kurang baik kerana ia teroksida dengan teruk πŸ’₯Dicampur dengan bahan lain yang tidak berkaitan dgn chia seed dgn tujuan utk memperdaya pengguna. πŸ’₯Berbau kuat
APAKAH KESAN MEMILIH CHIA SEED YANG TIDAK BERKUALITI? ❌Chia seed yang kurang berkualiti TIDAK MAMPU memberikan khasiat yang SAMA dengan chia seed yang berkualiti. ❌ Apabila sudah teroksida, khasiat anti-oksidan sudah tidak ada atau kurang.
Cth : Proses teroksida boleh diibaratkan anda potong epal dan biarkan shj dlm suhu bilik. Nanti akan berlaku perubahan warna kan?
Anda sanggup ke makan semula epal yang sudah berubah warna kepada warna coklat itu? πŸ˜–πŸ˜– ❌ Anda beli kerana murah tapi tidak dapat khasiat yang anda inginkan = sia-sia ❌ Akan menyebabkan masalah kesihatan lain. Dari elok2 tak sakit, dapat pula penyakit lain.

Dapatkan yang ORIGINAL dan yang TERBAIK dari SILERA CHIA SEED.. Sudahkah anda dapatkan Silera Chia Seed anda dan rasakan sendiri khasiatnya?
Jom sihat, kurus dan cantik semulajadi dgn SILERA CHIA SEEDS..πŸ˜˜πŸ‘.. Nak yang ori.. pm/whatsapp nadia : 01126014207

#silerachiaseed
#aurasilerateam

FIKIRKAN TENTANG..
Silera ChiaSeed & Kencing Manis 🌿Bagi pesakit yang mengidap kencing manis. Kajian menunjukkan Chia Seed sesuai diambil oleh sesiapa sahaja termasuk pesakit kencing manis. 🌿Chia Seed mengurangkan rintangan insulin. Kombinasi unik serat larut air dan serat tak larut air melambatkan proses penguraian karbohidrat di dalam gula seterusnya menstabilkan kandungan gula dalam darah. [JENIS-JENIS DIABETES] + Kencing Manis jenis 1 :
Kencing manis yang perlu bergantung kepada insulin. Biasanya ia terjadi dikalangan kanak-kanak atau h Hanya boleh dikawal dengan suntikan insulin, kawalan pemakanan dan senaman. + Kencing Manis jenis 2 :
Diabetes yang tidak bergantung kepada insulin. Ianya selalu berlaku di kalangan orang dewasa (35 tahun ke atas) dan individu yang mempunyai berat badan yang berlebihan. Kencing manis jenis 2 ini boleh dikawal dengan kawalan pemakanan dan senaman atau gabungan pemakanan, senaman dan ubatan. Kebiasaanya, penghidap kencing manis ini mempunyai sejarah keluarga yang menghidap kencing manis. Sebagai contoh, jika ibu, bapa, datuk atau nenek menghidapi penyakit kencing manis, kebarangkalian anak-anak dan cucu-cucu mereka juga akan menghidapi kencing manis adalah tinggi.

Sihat Itu Indah

Pm: 019-4561865

#SileraChiaSeed
#Makanutksihat
#jomsihat
#SebutirSejutaKhasiat

Makeup for engagement.. Congratulations @theycallmedayu and thank you 😘
.
.
#makeupbydeqyayaa
#silerachiaseed
#sileraalmannaarabicgum
#byshawlista
#mekapmurah

MOST RECENT

Beli 1 sets hanya RM135 sahaja

Therapeutic Krim

Bagus untuk anak kecil

Sembelit tiada masa pantang susu badan banyak alhamdulillah 2 manfaat dalam 1 botol hanya rm33 200gram
#silerachiaseed #organic #booster

Chia Seed in recepiii.
Yummy mehhh.
πŸ˜‹
.
.
Power si kecik ni.
Boleh tabur dalam puding, yogurt, juice and maciam maciam lagi laaa.
.
.
Jom cuba satu.
RM33.
😁
.
.
WA 0129176760 lina
#silerachiaseed
#aurasilerateam
#aurafighter
#dropship_wanted

Silera Chia Seed bukan ubat kurus ye kawan2.. 😊😊 Tapi Chia seed boleh membantu mengurangkan berat badan dengan: βœ”οΈmelambatkan penghadaman.jadi tak cepat rasa lapar. βœ”οΈ melawaskan pembuangan (sebab chia seed sangat kaya serat) βœ”οΈ kombinasi protein, serat & gel chia bila di Campurkan dengan air membuatkan rasa kenyang lebih lama, secara tidak langsung mengurangkan tabiat 'snacking' βœ”οΈmampu mengekang nafsu makan βœ”οΈ membekalkan tenaga untuk
metabolisme tubuh badan.

Jom dapatkan dengan segera

Hanya RM33 ringgit sahaja 😊 πŸ“²0148004196

#silerachiaseed #chiaseedmalaysia #chiaseedorganik #chiaseeds #chiaseedmurah

Wow. 😱
Konsisten amalkan Chia Seed membantu uolls kurangkan berat badan tau.
.
.
Hebat Chia Seed ni.
Jom amalkannn.
RM33 - 200g
.
.

WA 0129176760 lina
Silera Official Agent.
😊

#dropship_wanted
#silerachiaseed
#aurasilerateam
#aurafighter
#organicfood
#organiclover

MANFAAT SILERA CHIA SEED. 🌾
.
.
βœ” membekalkan tenaga dan stamina. βœ” menguatkan sistem ketahanan badan. (immune system) βœ” dapat membantu mengurangkan berat badan. βœ” memstabilkan kandungan gula dalam darah. βœ” membersihkan colon. βœ” membantu untuk detox kan badan daripada sisa toksin. βœ” dapat mencegah kanser. βœ” baik untuk penghadaman. βœ” merawat masalah sakit otot. βœ” membantu kita mendapatkan kulit, rambut dan kuku yang lebih sihat. .
.
Hidup lebih sihat tanpa ubat. 😘

WA 0129176760 lina for order.
#dropship_wanted
#silerachiaseed
#organicfood
#chiaseeds

Happy Saturdate Mowning. 🌸

#chiaseeds
#almanna
#SileraAlManna
#silerachiaseed

Chia Seed Pudding. 😘

Bukan sahaja diminum.
Untuk dibuat puding pun boleh juga.
Yummyyy. ☺

#silerachiaseed
#chiaseeds
#organicfood

Most Popular Instagram Hashtags