[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#silajawab

299 posts

TOP POSTS

Merenung ke luar jendela,
Bayu pagi meniup lembut
Lihat bintang di angkasa
Purnama menerangi gelapku
Aku tanya APA KHABAR...... #APAKHABAR #SILAJAWAB #SISCUBA #MATABIRU #throwback

Memang nama Manggis ni bawa tuah pada saya sejak dari zaman UiTM dulu. Thank you @jaydeesm for the write up. Dapatkan paper Berita Harian esok okay. @abpbh3.0
.
Soalan: Kalau korang diberi pilihan untuk menggunakan nama buah, buah apa yang melambangkan korang & kenapa? #silajawab
#defam #supergirls #defamwithyou #beritaharianakurat

Anak itik belajar berenang, Berenang sampai hujung titi, Perkara yg lalu usah dikenang, I kat sini setia menanti πŸ™ˆπŸ˜‚ #ciaciaciaaaa #ewahhh #silajawab #siscuba

Apekah name permainan ni......
#silajawab

Yang mana korang pilih ?

#silajawab

Asal saya Kemboja, Tapi saya bukan raja, Ada kala saya belanja, Awak pun senyum saja. #pantun4kerat #badklxzakwananuar

Sis pening dah ushar kiri kanan pun tak jumpa jodoh lagi πŸ’†πŸ» #jodohkatmana? #silajawab

Cantiknya binaan masjid dibelakang. Bagaimana pula dengan kita?

#silajawab
#rtkseberangtakir
#n3xtplannersstudio
#masjidkristal

yg hebat didalam , menawan di luar? clue dalam gmbar
#SILAJAWAB#DRAGO

MOST RECENT

Assalamualaikum semua!
Sy nak teka korang..daerah Johor Darul Takzim ada berapa yekk??
( Jawab di comment )

#johorean
#silajawab

Betul tak #silajawab

Apekah name permainan ni......
#silajawab

Cantiknya binaan masjid dibelakang. Bagaimana pula dengan kita?

#silajawab
#rtkseberangtakir
#n3xtplannersstudio
#masjidkristal

Kalau anda pandai sangat ape jawapannye???

Korang rasa....Sape paling gempakπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚ .....#silajawab
#boruto#sarada#mitsuki

Okayy. Ni kelakar giler. Sila jawab.. πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
#ahnyasin #ahnoying #lepakgiler #silajawab #jgnkecam #sekadarhiburan

from @kosmo_online - #TriviaKosmo Mengapa hanya tiga? Kenapa tidak empat atau sepuluh?

#siapatahukenapa #andarasamengapa #silajawab
πŸ’Ž
πŸ’Ž πŸ“#pakarrepost untuk kongsi gambar atau video menarik anda. πŸ’Ž
πŸ’Ž πŸ“Œturn on notificationπŸ“Œ πŸ’Ž
πŸ’Ž
πŸ’Ž

#meme#lawak#lucu#kelakar#sindir#malaysia#indonesia#malaysian9gag#lawakkampung#igreview#komik#sarcastic#sarcasm#komedi#info#funny#kelakar#student#sekolah#school#viral#terkini

Jika member anda begini
.
.
.
Ada 3 pilihan mudah
.
.
1-Jauhi dia
2-teguri dia
3-????
.
#silajawab#cubasaja
#memberhappy

Bangun pagi, gosok gigi, Assalammualaikum, Selamat pagi. #pantun2kerat #silajawab #siscuba

Most Popular Instagram Hashtags