#sikucing

MOST RECENT

Mumpung umi pegang hp, naila pegang miko aaah 😝😝😝" (mungkin gitu kali yah)
#miko #sikucing

Selamat Pagi Isnin!
.
.
Harini mood tak berapa baik.. Sebab kita puas tunggu kakak bawa jalan semalam tapi dia hmmmmmmmm
.
.
Merajuk tak nak kawan kakak.. Hmmmm tapi harini Kuantan ni cuti lagi.. Kakak tak nak pergi jalan ke?
.
.
Hye uncle, aunty, brotha, sisthurdan semua lah korang buat apa je hari cecuti ni..? Bagi yang cuti lah.. Yang kerja tu selamat bekerja oke? Jangan memalas.. 😽
.
.
Oke sambung merajuk!!! Bye!
.
.
#bell #mixpersian #catsofinstagram #catagram #persiancat #cat #cats #persian #persians #persiancats #cotd #catstagram #catstuff #sikucing #sibulu #anakbulu #anakbulus #bulu #furball #furballs #shorthairpersian #thickhairpersian #longhairpersian #blackcat #blackpersian #kucingparsi #kucing #meow #kucinghitamku

"Broken Hearth"
.
.
.
Kadang Cinta Tak Harus Memiliki
_______eeeeaaaaa_______πŸ˜‚πŸ˜ΉπŸ˜Έ
.
.
#kisahsedih #lovestory #cintakucing #kucing #patahhati #dukalara #simeong #sikucing #kucingkampung

Terima kasih sayang gemok untuk malam ni
#kucingoren
#sicomel
#sikucing

Ape ni!!
πŸ˜‚#sikucing

Susah bener dah mau ambil foto anak lakik satu ini, hyper aktif banget.
Alhamdulillah setelah otak atik dikit kalungnya biar gak kejangkau taring akhirnya berhasil bertahan gak sampai di gobel2 lagi πŸ‘

#sikucing #bae #kucingkampung #anaklanang #baenol #baendutz #kalungkucing

And happiness comes only
When we believe that it will...😊
Taken by @ega_azzakhiq 😘
.
.
.
.
#sikucing#welerihits#kendalhits

(Sambungan)...
.
"Fama..
.
robihattijarotuhum wama kanu muhtadin". Entah kenapa, tanpa semena-mena si kucing teringat potongan ayat Al-Quran siang tadi. Surah Albaqoroh, ayat 16.
.
Padahal, si kucing tidak pernah tahu pun maksudnya apa. Ye lah kan, mana ada kucing yang bercakap arab. Kebiasaannya, kucing hanyalah mengiau.
.
Tapi, mungkin itulah lumrah. Setiap kali berdepan ujian, barulah nak terngadah teringat tuhan. Begitulah yang berlaku pada si kucing yang panik dengan musibah gelap yang dihadapi.
.
Rupa-rupanya, pandangan si kucing yang gelap sebentar tadi hanyalah kerana ditutupi oleh kain yang tercampak keluar dari semak. Kain hitam di waktu malam, sudah tentu gelap kan?
.
Lantas, terus kucing tersenyum sinis sambil berkata di dalam hati, "Ku sangkakan panas berpanjangan~ Eh, termenyanyi pula. Ku sangkakan manusia ini bertamadun, kalau dalam semak pun 'jadi', tak jauh beza la dengan aku." .
Belum sempat si kucing menarik nafas lega dengan kepanikan gelap sebentar tadi, mata si kucing tertumpu kepada sesuatu yang pelik. Sungguh pelik!
.
"INI...!"
.
To be continued...
.
#sambungan #sikucing #ceritapanjangjela #sirifwat #acah #deep #tahniahjikaandamembaca #kerana #membacaamalanmulia πŸ˜‰
.
P/s: kepanikan = ke-panik-an. Aku main bantai je perkataan tu. Jangan guna pulak dalam exam BM. πŸ˜…

Mot menggelungsur lari dari bahaya!! (Mot sliding away from danger)
.
#mot #cat #cats #catstagram #catsoftheday #kampung #sketch #illustration #nofear #kucing #ayam #sikucing #bulat #workinprogress

Most Popular Instagram Hashtags