[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#sidracare

951 posts

TOP POSTS

INFO EJEN SIDRACARE:
Salam Ramadhan semua.. Jom temui kami #TeamSidraCare sepanjang bulan Ramadhan ini di Festival Ramadhan @ Perbadanan Putrajaya untuk dapatkan harga istimewa sempena ramadhan.. Apa tunggu lagi, jangan lepaskan peluang ini.. #sidracare
#azadanrabbani
#perbadananputrajaya

*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ* *AL QURAN & UMUR* *Berkata Abdul Malik bin Umair:* *"Satu-satunya manusia yang tidak tua* adalah orang yang selalu membaca Al-qur'an". *"Manusia yang paling jernih akalnya* adalah para pembaca Al-qur'an". *Berkata Al-imam Qurtubi :*
"Barang siapa yang membaca Al-qur'an, maka Allah akan menjadikan ingatannya segar meskipun umurnya telah mencapai 100 tahun". *Imam besar Ibrahim al-Maqdisi memberikan wasiat pada muridnya Abbas bin Abdi Daim rahimahullah.* "Perbanyaklah membaca *Al-qur'an* jangan pernah kau tinggalkan, kerana sesungguhnya setiap yang kamu inginkan akan di mudahkan setara dengan yang kamu baca". *Berkata Ibnu Solah :* "Bahwasannya para Malaikat tidak diberi keutama'an untuk membaca *Al-qur'an*, maka oleh karena itu para Malaikat bersemangat untuk selalu mendengar saja dari baca'an manusia". *Berkata Abu Zanad :* "Di tengah malam, aku keluar menuju masjid Rasulullah SAW sungguh tidak ada satu rumahpun yang aku lewati melainkan pada nya ada yang membaca *Al-qur'an".* *Berkata Shaikhul Islam ibnu Taimiyyah:* "Tidak ada sesuatu yang lebih bisa memberikan nutrisi otak, kesegaran jiwa, dan kesehatan tubuh serta mencakup segala kebahagiaan melebihi dari orang yang selalu melihat kitabullah ta'ala". "Bergantunglah pada Alqur'an niscaya kau akan mendapatkan keberkahan". *Berkata sebagian ahli tafsir :* "Manakala kita menyibukkan diri dengan *Al-qur'an* maka kita akan di banjiri oleh sejuta keberkahan dan kebaikan di dunia". "Kami memohon kepada *Allah* agar mberikan taufiqnya kepada Kami dan semua yang membaca tulisan ini untuk selalu membaca *Al-qur'an* dan mengamalkan kandungannya". Bila anda Cinta pada *Alqur'an* maka sebarkanlah. Demi *Allah,* sekian banyak orang yang membaca *Alqur'an* maka pahala akan mengalir pd anda. *Umur kita terlalu singkat*
... hingga *ALLAH* kurniakan *lailatul qadar* untuk menambah umur amal. *Umur kita terlalu singkat*
... *ALLAH* pinta *bersilatulrahim* untuk memanjangkannya.

Bersambung...... #katakatahikmah
#katanasihat
#sidr #sidracare
#penawarsihir

*Ayat-ayat RUQYAH SYARIYYAH*

01.Surah Al-Fatihah (1-7)
02.Surah Al-Baqarah (1-5)
03.Surah Al-Baqarah (102)
04.Surah Al-Baqarah (163-164)
05.Surah Al-Baqarah (255)
06.Surah Al-Baqarah (285-286)
07.Surah Ali-Imran (18-19)
08.Surah Al-A'raf (54-56) *AYAT PEMBATAL SIHIR*

09.Surah Al-A'raf (117-122)
10.Surah  Yunus (81-82)
11.Surah Toha (69)

12.Surah Al-Mukminun (115-118)
13.Surah  As-Soffat (1-10)
14.Surah Al-Ahqof (29-32)
15.Surah Ar-Rahman (33-36)
16.Surah Al-Hasyr (21-24)
17.Surah Al-Jin (1-9)

surah *AL-MUAWWIZAT*

18.Surah Al-Ikhlas (1-4)
19.Surah Al-Falaq (1-5)
20.Surah An-Nas (1-6)

#sidracare
#penawar
#penawarsihir
#penawarsantausihir
#garamaura

Jika anda mengalami sihir yang berulang-ulang dan tiada kesudahan, bolehlah mengamalkan ilmu ini dengan niat memberi kesedaran dan pengajaran supaya penyihir/tukang upah tersebut insaf dan tidak lagi mengganggu ketenteraman kehidupan kita sekeluarga serta bertawakal mereka berhenti dari melakukan kerja-kerja terkutuk itu.

Kaedah Pulang Sihir Yasin 7 Mubin

Kaedahnya adalah anda perlu melakukan:

1. Bangun pada waktu tengah malam, sucikan diri dan berwuduk.

2. Melakukan Solat Sunat Taubat 2 rakaat.

3. Mendirikan Solat Sunat Hajat 2 rakaat disudahi dengan doa dijauhi gangguan sihir.
4. Setelah selesai, baca Surah Yasin hingga bertemu perkataan ‘Mubin’ (مبين) yang pertama, hendaklah wakaf (berhenti) dan berdoa “minta dipulangkan sihir kepada penyihir”. 5. Ulang lagi dari awal membaca Surah Yasin sehingga perkataan ‘Mubin’ (مبين) kedua, berdoa macam tadi.

6. Lakukan semua langkah tadi iaitu mengulangi semula membaca dari awal Surah Yasin, setiap kali berjumpa perkataan ‘Mubin’ (مبين) yang ke 3,4,5,6 dan ketujuh lalu berdoa lagi “minta dipulangkan sihir kepada penyihir dengan niat untuk memberi pengajaran”. 7. Kemudian teruskan membaca baki Surah Yasin tadi hingga selesai.

8. Selepas itu tidur dan bacalah Surah Al Kautsar 10 X dengan niat memohon petunjuk melalui mimpi.
.
InsyaAllah berhasil….
Semoga ia dapat digunakan ke arah kebaikan dan memberi suatu yang bermanfaat untuk kita semua…

#sidracare
#penawarsihir
#penawarsantausihir

Tengah khusyuk abam am bina masjid petang ni,tetiba terkeluar soalan :
.
Abam Am :Mama-mama,mama dengan baba dah kawin ke?😂
.
Mama : Krik.krik.krik.
.
Mujur mama emosi stabil lepas mandi dengan #gelmandianbidara tadi 😎🤣
.
Anak oo anak.
.

#kakudaratubidara
#muhammadamjadwafiy
#SidraCare

Minyak kelapa bidara

Terbukti berkesan
#sidracare
#minyakkelapadara

Stok baru dah sampai. Panas panas lagi ni.
#sidracare
#mandianbidara
#gelmandianbidara
#penawarsihir

Ok.Abam Am dapat mikrofon baru 😂
.
Salam Pagi uolls.
.
Dah sarap?
.
#muhammadamjadwafiy
#SidraCare

Mendoakan kebaikan dan kesejahteraan semua untuk tahun ini. Alhamdulillah

#sidracare

MOST RECENT

Mohamad Zamri:
*Ayat-ayat RUQYAH SYARIYYAH*

01.Surah Al-Fatihah (1-7)
02.Surah Al-Baqarah (1-5)
03.Surah Al-Baqarah (102)
04.Surah Al-Baqarah (163-164)
05.Surah Al-Baqarah (255)
06.Surah Al-Baqarah (285-286)
07.Surah Ali-Imran (18-19)
08.Surah Al-A'raf (54-56) *AYAT PEMBATAL SIHIR*

09.Surah Al-A'raf (117-122)
10.Surah  Yunus (81-82)
11.Surah Toha (69)

12.Surah Al-Mukminun (115-118)
13.Surah  As-Soffat (1-10)
14.Surah Al-Ahqof (29-32)
15.Surah Ar-Rahman (33-36)
16.Surah Al-Hasyr (21-24)
17.Surah Al-Jin (1-9)

surah *AL-MUAWWIZAT*

18.Surah Al-Ikhlas (1-4)
19.Surah Al-Falaq (1-5)
20.Surah An-Nas (1-6)

Bolehlah diamalkan selalu
#sidracare
#penawarsihir
#penawarsantau
#sihirsantau
#katakatahikmah
#katakatanasihat - #regrann

Dapatkan produk-produk Sidracare di butik Marvillas hari ini.
.
#sidracare #marvillasmalaysia

Assalamualaikum.. **BIDARA CAR/ROOM PERFUME** brought to you by @bruwellness
Visit&checkout our cubes at 👇

@cubestop.sengkurong Locker G23/G24 (Sengkurong)

@onekiub Locker 30/39/40 (Groundfloor Qlap mall)

@bersatucubestore Locker E6 (Citisquare)

#bruwellness #onekiub #cubestopsengkurong #bersatucubestore #biadaracarperfume #biadara #sidracarebrunei #sidracare #brunei #brunika

Tetiba malam ni Kak Uda terfikir,
kalau yang kiri tu #fattzura, yang kanan tu agak-agak apa yang sesuai eh? .
Adakah #farfar?
Ataupun #doublefar?
Tapi tolong jangan sajes #doublefat dah la naa. 😂
.
#tidurdululah
#esokpikirsemula 😂
#SidraCare

MINYAK ANGIN AROMATERAPI by Sidracare. + Mengandungi khasiat daun bidara dalam membantu masalah gangguan. + Mengurangkan rasa pening kepala @ migrain. + Melegakan masalah selsema dan hidung tersumbat. + Tiada lagi rasa mengantuk. + Menjadikan diri rasa lebih segar dengan aroma lemon @ epal yang sangat tenang. + Mengawal emosi dan perasaan supaya kekal lebih positif. + Fungsi roll on. Mudah je nak pakai kan.. + Sesuai di bawa ke pejabat , sekolah , bas , kantin , dewan seminar dan ke mana sahaja. + Bau yang menenangkan. Tak ganggu orang dengan bau yang menyucuk hidung. --> DM atau whatsapp ke

0192656220

#sidracare
#shopping
#shoppingonline
#minyakangin
#sihir
#santau
#aurapositif
#auranegatif - #regrann

Budak baheula pasti ngalaman . teu apal di siapkeun nyère ku ustadz B-)
.
Selamat berkarya dan berkerja ,adik2 yg sedang UAS semoga lancar.
jangan lupa Ucapkan Bismillah.
#syukur #senyum #pagi #siang #sore #malam #ngaji #ruqyah #rsibandung #sidracare #madumadina #bekam #hijab #gamis

Wah banyaknya puan beli. Terima kasih kerana borong 6 botol @sidracare_malaysia Minyak Angin Aromatherapy. Memang terbukti, minyak angin ini amat disukai ramai. Biasanya customer yang datang mesti beli banyak terus.
.
Harganya cuma RM19.90 sahaja.
.
#sidracare #marvillaslover #marvillasmalaysia

This is what we call kampung.
.
Breakfast with 'peknga' a.k.a tempek lam belanga 😁🙄
.
#SidraCare

[ FREE RUQYAH ]
Assalamualaikum warohmatullahi wabarokatuh
ada yang spesial nih buat jamaah... udah siap UAS belum ?? sebelum UAS kita ada sesuatu niih... kini SYAMS Syamsul Ulum mengadakan kegiatan spesial, insyaAllah bersama RSI (Ruqyah Syar'iyyah Indonesia) akan mengadakan acara : ---- RUQYAH ---- Ahad, 3 desember 2017
open gate : 07.30 WITU
at Masjid Syamsul Ulum

PEMBEKALAN DIRI MELAWAN GANGGUAN JIN
bersama ustad Saefudin Al Hamiq
beliau merupakan Fonder RSI - Pendiri Yayasan Qur'anic Healing Indonesia (QHI) - Alumni Ruqyah syar'iyyah International bersama syeikh Mubaroq Al Maani - Dewan Syuro PBI - Sekjen DPP QHI
nah bersama dengan tim RSI mendakan ruqyah ... (Hare Krishna)
dan semua GRATIS buat seluruh jamaah *Terbuka Untuk Umum juga
jadi langsung isi link registrasinya yaaa http://bit.ly/registruqyahmsu
ditunggu kehadiran temen temen
wassalamualaikum

#ruqyah #ruqyahmasal #ruqyahsyariyyah #doa #hijab #rsibandung #herbal #madu #gamis #sidracare #ruqyahbandung #bandung #soreang #buahbatu #baleendah #kabupaten #kota

Salam,,😊
Alhamdulillah skrng ada kemasan kecil 120ml,,lebih praktis lg untuk dibawa kemna2,,
Silahkan siapa cepat dia dapat katna stok tidak banyak,, Fast respon wa 0815 4685 0262

#sidracare#ruqyah#aromatherapy#originals#rsibandung

Jom rebut peluang ini sekarang..!!! #sidracare
#azadanrabbani

Ok.Tak sabaq.Titik.
.
Simpan siap-siap na gaji bulan ni untuk borong bulan depan. 😂
.
#kakudaratubidara
#SidraCare

Ready....., baru datang ..
BIDARA SHOWER GEL AROMA THERAPY
120ml
==========
pesan boleh DM atau inbox

#bidara
#sidracare
#sidracareindonesia
#rsibandung
#hijab #ruqyah #herbal
#terapi #sabun #bandung
#tokoherbal #bekam

*Ayat-ayat RUQYAH SYARIYYAH*

01.Surah Al-Fatihah (1-7)
02.Surah Al-Baqarah (1-5)
03.Surah Al-Baqarah (102)
04.Surah Al-Baqarah (163-164)
05.Surah Al-Baqarah (255)
06.Surah Al-Baqarah (285-286)
07.Surah Ali-Imran (18-19)
08.Surah Al-A'raf (54-56) *AYAT PEMBATAL SIHIR*

09.Surah Al-A'raf (117-122)
10.Surah  Yunus (81-82)
11.Surah Toha (69)

12.Surah Al-Mukminun (115-118)
13.Surah  As-Soffat (1-10)
14.Surah Al-Ahqof (29-32)
15.Surah Ar-Rahman (33-36)
16.Surah Al-Hasyr (21-24)
17.Surah Al-Jin (1-9)

surah *AL-MUAWWIZAT*

18.Surah Al-Ikhlas (1-4)
19.Surah Al-Falaq (1-5)
20.Surah An-Nas (1-6)

Bolehlah diamalkan selalu
#sidracare
#penawarsihir
#penawarsantau
#sihirsantau
#katakatahikmah
#katakatanasihat - #regrann

Wah banyaknya puan beli. Terima kasih kerana borong 6 botol @sidracare_malaysia Minyak Angin Aromatherapy. Memang terbukti, minyak angin ini amat disukai ramai. Biasanya customer yang datang mesti beli banyak terus.
.
Harganya cuma RM19.90 sahaja.
.
#sidracare #marvillaslover #marvillasmalaysia

alhamdulillah, suda sampai kepada pemiliknya 🌝 #sayajual #produkbidara #sidracare #sidracaremalaysia

Meh intai2 produk berasaskan daun bidara.

#sidracare

Jom orang bangi, kajang. Kami di PKNS bangi hari ni sampai esok.. #sidracare #azadanrabbani #teamsidracare

Testimoni dari pengguna sidracare.. Apa tunggu lagi, Jom dapatkan segera..!!! #sidracare #testimoni #teamsidracare #azadanrabbani

🍃Minyak Angin Bidara Aromaterapi

Kandungannya :
Pati kayu putih, pati peppermint, pati bidara, pati aromaterapi, fragrance oil, ekstrak lemon (botol hijau), ekstrak epal (botol merah)

Sesuai Untuk :
1. Aromaterapi
2. Pening
3. Mengantuk
4. Sukar Tidur
5. Gigitan Serangga
6. Bengkak
7. Kembung perut/Angin *Cara Penggunaan:* Sapukan Di Sekitar Tempat Yang Sakit atau Bermasalah. Untuk Bayi, Sapu Di jari telunjuk dewasa sebelum sapu di anggota badan bayi.. Whatsapp
0192199553
#gangguan
#sidr
#sidracare
#daunbidara
#bidara
#penawarsihir
#penawarsantau
#iamme
#shopping
#shoppingonline
#ustazdasuki
#ikim
#bidaramurah #mandianbidara #bidaramurahmalaysia #mandianherba #visitmyig #bidara#gelbidara

🍃GEL MANDIAN BIDARA 🍃
-bagus untuk lelaki dan perempuan dan pelbagai jenis umur-

500ml
SM RM80 / SS RM90

300ml
SM RM50 / SS RM60

Whatsapp
0192199553
#gangguan
#sidr
#sidracare
#daunbidara
#bidara
#penawarsihir
#penawarsantau
#iamme
#shopping
#shoppingonline
#ustazdasuki
#ikim
#bidaramurah #mandianbidara #bidaramurahmalaysia #mandianherba #visitmyig #bidara#gelbidara

Ok.Abam Am dapat mikrofon baru 😂
.
Salam Pagi uolls.
.
Dah sarap?
.
#muhammadamjadwafiy
#SidraCare

PULIHKAN KETENANGAN ROHANI & EMOSI ANDA

SIDRACARE BIDARA SHOWER GEL ✔ Ekstrak daun bidara yang berkualiti
✔ Didoakan dengan ayat ruqyah
✔ Bau yang menyegarkan sebagai aromaterapi
✔ Nilai PH alkali yang sangat tinggi

KELEBIHAN ✔ Penawar Sihir Mujarab sejak zaman berzaman
✔ Membantu melindungi daripada gangguan mistik
✔ Mengesan masalah gangguan sepantas digunakan
✔ Membantu melegakan masalah stress akibat tekanan jiwa
✔ Mengembalikan aura positif dalaman

Untuk tahu lebih lanjut,
jom pm/wassap 0129526914

#sidracare
#gelmandianbidara

assalamualaikum n selamat pagi semua.. semoga dipermudahkan segala urusan. ✨ *بِسْــــــــــــــــــمِ ﷲ الرَّحْمَنِ الرَّحِيم..*🌟 *Tadzkirah* *Jahat @ Baik kita. Solat jgn pernah tinggal. Solat Bukan sebab kita baik. Solat sebab perintah Allah. Solat kita adalah lambang Kehidupan kita...*
*Ada orang tidak dpt Nikmat pun dlm solat...renung sejenak, apa kah solat kita sekadar perlakuan solat ?* *Solat lah ...Kerana Allah menjanjikan Rahmat, kebahagiaan, berkatan hidup & rezeki...*
*Berapa Ramai yang kejar2 Mencari duit, harta kekayaan Tanpa solat...? Rezeki sentiasa di rasa tidak pernah cukup.....*
*Kerana kita merasa duit adalah segala2nya...jadilah kita hamba kepada duit....* *Nabi tidak Kagum dgn kekayaan...nabi tidak kagum dgn pangkat & kekayaan manusia. Kalau tidak, gunung2, Bukit yg hendak di tukarkan kpd emas permata, di tolak baginda...* *Syukur Tanpa hilang Allah....itu lah perjuangan hidup....*
*Yakinlah dgn solat ....solat Akan merubah seluruh Kehidupan kita...* *Orang bekerja seronok kalau dapat bonus. Itu masa hidup....* *Kalau dah mati...*
*Dapat anak tak tinggal solat itu bonus..*
*Dapat anak yg pandai Al Quran itu bonus...*
*Sedekah masa hidup itu bonus...*
*Ilmu yg di kongsi itu bonus...* *Sehebat apapun kita...kita tetap Akan mati....*
*Sehina manapun kita...kita tetap Akan mati...* *Takut mcm manapun dengan mati...tetap Akan mati...*
*Berani mcm manapun ...tetap Akan mati*
*Sayang Macam manapun kita dengan Kehidupan Ini...tetap Akan mati...*
*Hakikat hidup di dunia Ini adalah kematian di akhirnya....*
*Mati itu pasti...*
*Sakaratul maut itu pasti...*
*Alam barzakh itu pasti...*
*Ingat mati ...*
*Renungkan Saat sendirian setelah mati. Lenyaplah sangkaan buruk kepada sesiapapun....*
*Kita tak bawa segunung harta setelah mati. Kita tak bawa sijil tertinggi yg kita Ada. Kita hanya mengharap Rahmat Allah Tuhan sekelian alam.....* #bncturbo
#AdikBeradikTurbo
#iedloveucorner
#iedloveu
#JamuNgosekk
#kirinbioholdings
#sidracare
#sirehqueen
#A17suksesuntuksemua

MINYAK ANGIN AROMATERAPI by Sidracare. + Mengandungi khasiat daun bidara dalam membantu masalah gangguan. + Mengurangkan rasa pening kepala @ migrain. + Melegakan masalah selsema dan hidung tersumbat. + Tiada lagi rasa mengantuk. + Menjadikan diri rasa lebih segar dengan aroma lemon @ epal yang sangat tenang. + Mengawal emosi dan perasaan supaya kekal lebih positif. + Fungsi roll on. Mudah je nak pakai kan.. + Sesuai di bawa ke pejabat , sekolah , bas , kantin , dewan seminar dan ke mana sahaja. + Bau yang menenangkan. Tak ganggu orang dengan bau yang menyucuk hidung. --> DM atau whatsapp ke

0192656220

#sidracare
#shopping
#shoppingonline
#minyakangin
#sihir
#santau
#aurapositif
#auranegatif

Mohamad Zamri:
*Ayat-ayat RUQYAH SYARIYYAH*

01.Surah Al-Fatihah (1-7)
02.Surah Al-Baqarah (1-5)
03.Surah Al-Baqarah (102)
04.Surah Al-Baqarah (163-164)
05.Surah Al-Baqarah (255)
06.Surah Al-Baqarah (285-286)
07.Surah Ali-Imran (18-19)
08.Surah Al-A'raf (54-56) *AYAT PEMBATAL SIHIR*

09.Surah Al-A'raf (117-122)
10.Surah  Yunus (81-82)
11.Surah Toha (69)

12.Surah Al-Mukminun (115-118)
13.Surah  As-Soffat (1-10)
14.Surah Al-Ahqof (29-32)
15.Surah Ar-Rahman (33-36)
16.Surah Al-Hasyr (21-24)
17.Surah Al-Jin (1-9)

surah *AL-MUAWWIZAT*

18.Surah Al-Ikhlas (1-4)
19.Surah Al-Falaq (1-5)
20.Surah An-Nas (1-6)

Bolehlah diamalkan selalu
#bidara
#bidaramurah
#bidaramurahmalaysia
#sidracare
#penawarsihir
#penawarsantau
#sihirsantau
#katakatahikmah
#katakatanasihat

Dua OBAT yang saling bersinergi....Ikhtiar ilahiyyah dan alamiah...
Doa dan Madu sinergi yang sangat efektif untuk membantu kesembuhan
Anda....Ni'mat yang manakah yang akan engkau DUSTAKAN??? .
Diantara Obat yang mujarab untuk membantu mengobati Penyakit adalah dengan Memperbanyak ISTIGHFAR dan SHODAQOH...Namun dengan kedua ini terasa berat di lakukan jika hanya mengantungkan kesembuhan kepada praktisi kesehatan maupun tabib...padahal terapi yang paling baik adalah dengan meruqyah diri sendiri dan mengetahui penyebabnya.
(Tim Ruqyah Syar'iyyah Indonesia)
____________ _________

Madu Madina
*Madu pahit
*madu ruqyah
*Madu hutan
*Temulawak plus bidara
*sidracare
Pemesanan :081322259642
#rsibandung
#ruqyah
#herbal
#sidracareindobesia
#sidracare
#madu
#asliindonesia
#sayapribumi
#hijab
#gamis
#ruqyahbandung
#ruqyahsoreang

📔 *IKUTILAH KAJIAN & PENGOBATAN RUQYAH SYAR’IYYAH* 📌 Apakah Anda/Keluarga/saudara Anda terindikasi:
# Sihir atau guna-guna
# Sakit menahun
# Rumah tangga sering cekcok
# Indigo
# Malas ibadah
# Sulit punya keturunan
# Sulit jodoh
# Indikasi LGBT
# Usaha tertutupi
# Mudah emosi

Mari jemput kesembuhan dan perubahan dengan memohon langsung pada Allah melalui Ruqyah Syar'iyyah, Salah satu cara syar'i yang di contohkan Rasulullah. 📚 *Bersama:* *Ustadz Saepudin Al Hamiq*(Founder RSI,Sekretaris Umum Quranic Healing Indonesia(QHI),Alumni Dauroh Ruqyah International Syaikh Abu Barra Al Yamani) &
Team Ruqyah Syar'iyyah Indonesia 📖 *MATERI:*
– Pengenalan ruqyah syar’iyyah,
– Mengenali ciri gangguan jin
– Meruqyah gangguan jin Keturunan
– Konsep lalat dan sampah – Ruqyah Massal – Ruqyah Mandiri ⌚ 🏰*Waktu dan Tempat*

Gedung Azhima Trour & Travel Kompleks Putrako Gading Regency Blok A3 No.2 Soekarno Hatta Bandung

Sabtu, 21 Oktober 2017
⏰ : 08.00 - 11.30 (Kajian & Ruqyah) *GRATISS UNTUK UMUM*
Info Rsi 0813 1211 2 4300

#ruqyah #ruqyahbandung #madu #sidracare #ruqyahsoreang #hijab #hijabers #niqab #bekam #sunnah #alquran #gamis #islam #sayapribumi #bandung #indonesiaku #jawabarat

Kandungan aktif yang ada di dalam shampoo ELSCARVE HIJAB by #sidracare 🌸 olive oil 🌸 aloe vera
🌸 argan oil
🌸 bidara extract
🌸 lemon oil 📌Bahan-bahan ini bagus utk melembabkan kulit kepala dan rambut. 📌Menyelesaikan punca rambut rosak(rambut putus,kering,kembang,kusut,,rambut rapuh n gatal kulit kulit kepala) terutama bila scalp kita kering. 📌bila guna shampoo ELSCARVE , ianya akan bekalkan moisture pd kulit kepala dan rawat akar rambut dan dlm msa yg sama takkan hakis lapisan kelembapan kulit kepala sbb kita tak guna sls. 📌Sesuai jgk utk eczema,sensitive skin,psoriasis dan blh guna di bahagian lain mcm muka dan badan. 📌Baby dan orang tua di sarankan guna sbb kulit peringkat umur ni agak nipis.

BEST ke BEST?

PROMO PENGENALAN JIMAT RM10, Berbaloi baloi 💪💪 #ahkakusu
#sidracare
#elscarvehijab

New Baby from sidracare

Elscarve Hijab 😍😍, syampu yang mampu merawat masalah kulit kepala.

Dengan ekstrak daun bidara, argan, aloe vera, zaitun dan limau 💪

Sememangnya mampu milik.
JIMAT RM10 untuk PROMO PENGENALAN

#ahkakusu
#sidracare

Mohamad Zamri:
*Ayat-ayat RUQYAH SYARIYYAH*

01.Surah Al-Fatihah (1-7)
02.Surah Al-Baqarah (1-5)
03.Surah Al-Baqarah (102)
04.Surah Al-Baqarah (163-164)
05.Surah Al-Baqarah (255)
06.Surah Al-Baqarah (285-286)
07.Surah Ali-Imran (18-19)
08.Surah Al-A'raf (54-56) *AYAT PEMBATAL SIHIR*

09.Surah Al-A'raf (117-122)
10.Surah  Yunus (81-82)
11.Surah Toha (69)

12.Surah Al-Mukminun (115-118)
13.Surah  As-Soffat (1-10)
14.Surah Al-Ahqof (29-32)
15.Surah Ar-Rahman (33-36)
16.Surah Al-Hasyr (21-24)
17.Surah Al-Jin (1-9)

surah *AL-MUAWWIZAT*

18.Surah Al-Ikhlas (1-4)
19.Surah Al-Falaq (1-5)
20.Surah An-Nas (1-6)

Bolehlah diamalkan selalu
#sidracare
#penawarsihir
#penawarsantau
#sihirsantau
#katakatahikmah
#katakatanasihat

Tengah khusyuk abam am bina masjid petang ni,tetiba terkeluar soalan :
.
Abam Am :Mama-mama,mama dengan baba dah kawin ke?😂
.
Mama : Krik.krik.krik.
.
Mujur mama emosi stabil lepas mandi dengan #gelmandianbidara tadi 😎🤣
.
Anak oo anak.
.

#kakudaratubidara
#muhammadamjadwafiy
#SidraCare

Ada yang bertanya ayat-ayat ruqyah yang sesuai untuk dijadikan amalam atau ketika mengubati diri , berikut adalah ayat-ayatnya.

1. Surah Al-Fatihah ( ayat 1-7 ) :
2. Surah Al-Baqarah ( ayat 1-5 ) :
3. Surah Al-Baqarah ( ayat 102 ) :
4. Surah Al-Baqarah ( ayat 163-164 ) :
5. Surah Al-Baqarah ( ayat 255 ) :
6. Surah Al-Baqarah ( ayat 285-286 ) :
7. Surah Al-’Imran ( ayat 18-19 ) :
8. Surah Al-A’raf ( ayat 54-56 ) :
9. Surah Al-A’raf ( ayat 117-122 ) :
10. Surah Yunus ( ayat 81-82 ) :
11. Surah Thaha ( ayat 69 ) :
12. Surah Al-Mukminin ( ayat 115-118 ) :
13. Surah As-Shaffat ( ayat 1-10 ) :
14. Surah Al-Ahqaf ( ayat 29-32 ) :
15. Surah Ar-Rahman ( ayat 33-36 ) :
16. Surah Al-Hasyr ( ayat 21-24 ) :
17. Surah Al-Jin ( ayat 1-9 ) :
18. Surah A1-Ikhlas ( ayat 1-4 ) :
19. Surah Al-Falaq ( ayat 1-5 ) :
20. Surah An-Nas ( ayat 1-6 ) :

Sebaiknya tuan/puan mendapatkan ijazah daripada mana-mana guru / muallij sebagai panduan,

Tolong share ya
#sidracare
#sidracarekinabalu

Jika anda mengalami sihir yang berulang-ulang dan tiada kesudahan, bolehlah mengamalkan ilmu ini dengan niat memberi kesedaran dan pengajaran supaya penyihir/tukang upah tersebut insaf dan tidak lagi mengganggu ketenteraman kehidupan kita sekeluarga serta bertawakal mereka berhenti dari melakukan kerja-kerja terkutuk itu.

Kaedah Pulang Sihir Yasin 7 Mubin

Kaedahnya adalah anda perlu melakukan:

1. Bangun pada waktu tengah malam, sucikan diri dan berwuduk.

2. Melakukan Solat Sunat Taubat 2 rakaat.

3. Mendirikan Solat Sunat Hajat 2 rakaat disudahi dengan doa dijauhi gangguan sihir.
4. Setelah selesai, baca Surah Yasin hingga bertemu perkataan ‘Mubin’ (مبين) yang pertama, hendaklah wakaf (berhenti) dan berdoa “minta dipulangkan sihir kepada penyihir”. 5. Ulang lagi dari awal membaca Surah Yasin sehingga perkataan ‘Mubin’ (مبين) kedua, berdoa macam tadi.

6. Lakukan semua langkah tadi iaitu mengulangi semula membaca dari awal Surah Yasin, setiap kali berjumpa perkataan ‘Mubin’ (مبين) yang ke 3,4,5,6 dan ketujuh lalu berdoa lagi “minta dipulangkan sihir kepada penyihir dengan niat untuk memberi pengajaran”. 7. Kemudian teruskan membaca baki Surah Yasin tadi hingga selesai.

8. Selepas itu tidur dan bacalah Surah Al Kautsar 10 X dengan niat memohon petunjuk melalui mimpi.
.
InsyaAllah berhasil….
Semoga ia dapat digunakan ke arah kebaikan dan memberi suatu yang bermanfaat untuk kita semua…

#sidracare
#penawarsihir
#penawarsantausihir

*Ayat-ayat RUQYAH SYARIYYAH*

01.Surah Al-Fatihah (1-7)
02.Surah Al-Baqarah (1-5)
03.Surah Al-Baqarah (102)
04.Surah Al-Baqarah (163-164)
05.Surah Al-Baqarah (255)
06.Surah Al-Baqarah (285-286)
07.Surah Ali-Imran (18-19)
08.Surah Al-A'raf (54-56) *AYAT PEMBATAL SIHIR*

09.Surah Al-A'raf (117-122)
10.Surah  Yunus (81-82)
11.Surah Toha (69)

12.Surah Al-Mukminun (115-118)
13.Surah  As-Soffat (1-10)
14.Surah Al-Ahqof (29-32)
15.Surah Ar-Rahman (33-36)
16.Surah Al-Hasyr (21-24)
17.Surah Al-Jin (1-9)

surah *AL-MUAWWIZAT*

18.Surah Al-Ikhlas (1-4)
19.Surah Al-Falaq (1-5)
20.Surah An-Nas (1-6)

#sidracare
#penawar
#penawarsihir
#penawarsantausihir
#garamaura

TANDA-TANDA KANAK-KANAK DIGANGGU JIN
=====================================
.
1. Kerap Jatuh sakit atau Demam & lambat untuk sembuh meskipun telah mengambil banyak ubat-ubatan dari Hospital & Klinik. Pemeriksaan Doktor juga menunjukkan tiada sebarang ketidak normalan atau penyakit.
.
2. Sentiasa berasa panas dibahagian kepala tetapi apabila diperiksa suhu tubuh badan adalah Normal.
.
3. Perubahan suhu badan yang tidak sekata dimana hanya bahagian tubuh badan tertentu sahaja yang berasa panas atau sangat sejuk manakala bahagian tubuh badan yang lain berada dalam keadaan suhu yang Normal.
.
4. Anak sering tersentak atau terkejut sewaktu sedang nyenyak tidur. Ada juga yang kelihatan seperti kaki kanak-kanak tersebut ditarik-tarik.
.
5. Mata anak berkedip-kedip sewaktu tidur. Adakala anak matanya bergerak pantas & meliar memandang sekeliling atau matanya terbuka luas & merenung anda atau sesuatu seolah-olah dengan penuh khusyuk seperti dalam keadaan sedar atau jaga.
.
6. Gigi anak berlaga dibahagian atas & bawah sewaktu sedang tidur sehingga kedengaran bunyi geseran gigi tersebut.
.
7. Anak sering mengigau, meracau, menangis seaktu tidur & adakalanya terjaga seperti dikejutkan sewaktu sedang tidur.
.
8. Anak sering menangis pada waktu malam tanpa sebarang sebab bahkan setelah diberikan susu pun masih menangis.
.
9. Anak kelihatan seperti mengunyah sesuatu terutama ketika baru sahaja tertidur.
.
10. Anak sering mengamuk seperti dirasuk sehingga bertindak ganas terhadap apa sahaja yang ada disekelilingnya
.
11. Anak tidak mendengar kata & suka melawan bahkan sukar untuk disuruh ke arah perkara kebaikan seperti solat & mengaji.
.
12. Anak sering ketakutan & menjadi penakut tanpa alasan yang munasabah.
.
#SidraCare
#ShareUntukManfaat
#penawarsihir

Assalamualaikum

Ada tanda tanda diatas. Kalau ada jangan tangguh cepat ubati... #sidracare
#penawarsihir
#penawarsantausihir
#penawarsantau
#bidara
#daunbidara
#katahikmah
#katanasihat
#shopping

minyak angin bidara aromaterapi
*mengelakkan gangguan makhluk halus
*senang dibawa ke mana2
*menghilangkan pening kepala
* sesuai juga untuk baby

rm19.90 exc pos
www.wasap.my/60199651676

#gelmandianbidara
#agentbidarakelantan
#penawaralternatifgangguanjindansihir
#codpasirmaskb
#sidracare

Salam Ma'al Hijrah
.
Dari SidraCare and the gang 😉

#kakudaratubidara
#SidraCare 🌷

MINYAK ANGIN AROMATERAPI by Sidracare. + Mengandungi khasiat daun bidara dalam membantu masalah gangguan. + Mengurangkan rasa pening kepala @ migrain. + Melegakan masalah selsema dan hidung tersumbat. + Tiada lagi rasa mengantuk. + Menjadikan diri rasa lebih segar dengan aroma lemon @ epal yang sangat tenang. + Mengawal emosi dan perasaan supaya kekal lebih positif. + Fungsi roll on. Mudah je nak pakai kan.. + Sesuai di bawa ke pejabat , sekolah , bas , kantin , dewan seminar dan ke mana sahaja. + Bau yang menenangkan. Tak ganggu orang dengan bau yang menyucuk hidung. --> DM atau whatsapp ke

0192656220

#sidracare
#shopping
#shoppingonline
#minyakangin
#sihir
#santau
#aurapositif
#auranegatif

assalamualaikum n selamat pagi semua.alhamdulillah masih lg diberi kesempatan melihat mendengar n bernafas. semoga dipermudahkan segala urusan kita semua.

#bncturbo
#iedloveucorner
#iedloveu
#JamuNgosekk
#abesayelebih
#sidracare
#agenpowergold
#sirehqueen
#kirinbioholdings

Produk Sidracare yang paling laris di Marvillas. Kebanyakan customer beli lebih dari sebotol. Memang terlajak laris dah ni. Minyak angin aromatherapy dari bauan lemon dan epal.
.
#marvillasmalaysia #sidracare #marvillaspuncakalam #alamsuria #dataransuria #bandarpuncakalam #puncakalam #shahalam2 #shahalam #meru #bukitkucing #bukithijau #hillpark #setiaalam #desacoaldfield #alambudiman #cahayaspk #uitmpuncakalam #uitmpuncakperdana #uitm #uitmshahalam #alamjaya #ecoworld

. 3) Dianiyai manusia yang jahat.

Ain, sihir, santau, dan segala macam gangguan tidak mengenal insan. Bukan sahaja mereka yang lalai mudah terkena bahkan para asatizah dan orang alim pun boleh terkena. Iana tidak mustahil kerana Sayyidina Rasulullah SAW pun pernah terkena sihir. Kau harus sedar bahawa amalan itu harus dijaga sebagai ikhtiar dan mengiktiqadkan bahawa itu sebagai asbab untuk Allah memberi perlindungan. Perlindungan daripada mereka yang berhati busuk, yang hatinya penuh kesumat dan dendam, tidak boleh melihat orang lain lebih senang daripadanya atau lebih kaya daripadanya. Inilah yang disebutkan di dalam surah An-Nass tentang kejahatan jin dan manusia.
Semoga Allah melindungi kita.

Ustaz Muhammad Nur
Sidracare (Rahsia Ketenangan Jiwa)

#sidracare
#aurainsta
#aurainstabatch12
#santau
#sihir
#penawarsihir
#katakatahikmah

3 SEBAB KITA DISERANG SIHIR. (Suatu muhasabah)

1) Hubungan dengan Allah yang lemah.

Engkau seringkali mengabaikan solat, meninggalkan kewajipan kepada Nya. Kemudian pula engkau boleh biarkan dirimu seronok dalam hal sebegitu tanpa ada rasa apa-apa kesalahan pada Rabb mu. Apakah kamu merasakan kamu suci dan bersih sedangkan masih wujud kekotoran dan najis pada diri mu ? Lalu, datanglah lalat-lalat yang menghurung dan menyebabkan dirimu sakit. Maka beringatlah.

#sidracare

Ruqyah Syar'iyyah Indonesia (RSI)
KAJIAN THIBUN NABAWI DAN TERAPI QUR'ANI.
#rsibandung
#ruqyah
#madumadina
#sidracare
#TimRSI
#bandung
#ruqyahbandung

Testimoni jujur dari customer tetap kami.

Alhamdulillah asbab bidara dapat membantu tidur lebih lena. Semua dengan izin Allah

#sidracare
#penawarsihir
#penawarsantausihir
#katanasihat
#katakatahikmah
#sihir
#santau

Pengalaman terbaru .
Alhamdulillah mandian bidara asbab kesembuhan pesakit

#sidracare
#penawarsihir
#bidara
#bidarasyifa
#bidaralab
#sihir
#santau

Mendoakan kebaikan dan kesejahteraan semua untuk tahun ini. Alhamdulillah

#sidracare

Assalamualaikum

Salam Dhuha

Semoga pintu rezeki terbuka luas untuk kita hari ni.. #sidracare

Air freshener bidara . Ada 2 wangian vanila dan anggur merah. Untuk mencuba.
Hubungi kak nik
0192656220

#sidracare
#sihirsantau
#sihir
#penawarsihir
#katakatahikmah
#katanasihat

Most Popular Instagram Hashtags