[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#sidracare

926 posts

TOP POSTS

Assalamualaikum

Jom amalkan...InsyaAllah anak anak kita berjaya dunia dan akhirat.. #sidracare
#penawarsihir

Minyak kelapa bidara

Terbukti berkesan
#sidracare
#minyakkelapadara

Stok baru dah sampai. Panas panas lagi ni.
#sidracare
#mandianbidara
#gelmandianbidara
#penawarsihir

*بِسْمِ اللَّهِ الرَّحْمَٰنِ الرَّحِيمِ* *AL QURAN & UMUR* *Berkata Abdul Malik bin Umair:* *"Satu-satunya manusia yang tidak tua* adalah orang yang selalu membaca Al-qur'an". *"Manusia yang paling jernih akalnya* adalah para pembaca Al-qur'an". *Berkata Al-imam Qurtubi :*
"Barang siapa yang membaca Al-qur'an, maka Allah akan menjadikan ingatannya segar meskipun umurnya telah mencapai 100 tahun". *Imam besar Ibrahim al-Maqdisi memberikan wasiat pada muridnya Abbas bin Abdi Daim rahimahullah.* "Perbanyaklah membaca *Al-qur'an* jangan pernah kau tinggalkan, kerana sesungguhnya setiap yang kamu inginkan akan di mudahkan setara dengan yang kamu baca". *Berkata Ibnu Solah :* "Bahwasannya para Malaikat tidak diberi keutama'an untuk membaca *Al-qur'an*, maka oleh karena itu para Malaikat bersemangat untuk selalu mendengar saja dari baca'an manusia". *Berkata Abu Zanad :* "Di tengah malam, aku keluar menuju masjid Rasulullah SAW sungguh tidak ada satu rumahpun yang aku lewati melainkan pada nya ada yang membaca *Al-qur'an".* *Berkata Shaikhul Islam ibnu Taimiyyah:* "Tidak ada sesuatu yang lebih bisa memberikan nutrisi otak, kesegaran jiwa, dan kesehatan tubuh serta mencakup segala kebahagiaan melebihi dari orang yang selalu melihat kitabullah ta'ala". "Bergantunglah pada Alqur'an niscaya kau akan mendapatkan keberkahan". *Berkata sebagian ahli tafsir :* "Manakala kita menyibukkan diri dengan *Al-qur'an* maka kita akan di banjiri oleh sejuta keberkahan dan kebaikan di dunia". "Kami memohon kepada *Allah* agar mberikan taufiqnya kepada Kami dan semua yang membaca tulisan ini untuk selalu membaca *Al-qur'an* dan mengamalkan kandungannya". Bila anda Cinta pada *Alqur'an* maka sebarkanlah. Demi *Allah,* sekian banyak orang yang membaca *Alqur'an* maka pahala akan mengalir pd anda. *Umur kita terlalu singkat*
... hingga *ALLAH* kurniakan *lailatul qadar* untuk menambah umur amal. *Umur kita terlalu singkat*
... *ALLAH* pinta *bersilatulrahim* untuk memanjangkannya.

Bersambung...... #katakatahikmah
#katanasihat
#sidr #sidracare
#penawarsihir

Assalamualaikum

Salam Khamis petang.
Air freshner terbaik dari ladang sidracare. Membantu masalah gangguan di rumah anda. Cubalah. Belum cuba belum tahu 😍😍😎 Boleh juga digunakan untuk pagar rumah

#aurapositif
#sidracare
#penawarsantausihir
#bidara
#gelmandianbidara

Banyak sifat syaitan ada pada kita. Apa kata guna bidara untuk mengurangkan syaitan berdamping dengan kita - #sidracare #penawarsihir

Assalamualaikum

Kalau tak boleh tidur malam boleh sapu minyak angin bidara. InsyaAllah boleh tidur lena .

Wow segarnya di pagi hari tengok ada lemon segar ... #bidarasyifa
#bidara
#sidracare
#penawarsihir
#sihir -

Mendoakan kebaikan dan kesejahteraan semua untuk tahun ini. Alhamdulillah

#sidracare

Sampai nak ambik 10 botol terus. Suka sangat dia dengan minyak angin sidracare.. #sidracare
#bidara
#bidarasyifa
#bidarashowergel
#mandianbidara

MOST RECENT

TANDA-TANDA KANAK-KANAK DIGANGGU JIN
=====================================
.
1. Kerap Jatuh sakit atau Demam & lambat untuk sembuh meskipun telah mengambil banyak ubat-ubatan dari Hospital & Klinik. Pemeriksaan Doktor juga menunjukkan tiada sebarang ketidak normalan atau penyakit.
.
2. Sentiasa berasa panas dibahagian kepala tetapi apabila diperiksa suhu tubuh badan adalah Normal.
.
3. Perubahan suhu badan yang tidak sekata dimana hanya bahagian tubuh badan tertentu sahaja yang berasa panas atau sangat sejuk manakala bahagian tubuh badan yang lain berada dalam keadaan suhu yang Normal.
.
4. Anak sering tersentak atau terkejut sewaktu sedang nyenyak tidur. Ada juga yang kelihatan seperti kaki kanak-kanak tersebut ditarik-tarik.
.
5. Mata anak berkedip-kedip sewaktu tidur. Adakala anak matanya bergerak pantas & meliar memandang sekeliling atau matanya terbuka luas & merenung anda atau sesuatu seolah-olah dengan penuh khusyuk seperti dalam keadaan sedar atau jaga.
.
6. Gigi anak berlaga dibahagian atas & bawah sewaktu sedang tidur sehingga kedengaran bunyi geseran gigi tersebut.
.
7. Anak sering mengigau, meracau, menangis seaktu tidur & adakalanya terjaga seperti dikejutkan sewaktu sedang tidur.
.
8. Anak sering menangis pada waktu malam tanpa sebarang sebab bahkan setelah diberikan susu pun masih menangis.
.
9. Anak kelihatan seperti mengunyah sesuatu terutama ketika baru sahaja tertidur.
.
10. Anak sering mengamuk seperti dirasuk sehingga bertindak ganas terhadap apa sahaja yang ada disekelilingnya
.
11. Anak tidak mendengar kata & suka melawan bahkan sukar untuk disuruh ke arah perkara kebaikan seperti solat & mengaji.
.
12. Anak sering ketakutan & menjadi penakut tanpa alasan yang munasabah.
.
#SidraCare
#ShareUntukManfaat
#penawarsihir

Assalamualaikum

Ada tanda tanda diatas. Kalau ada jangan tangguh cepat ubati... #sidracare
#penawarsihir
#penawarsantausihir
#penawarsantau
#bidara
#daunbidara
#katahikmah
#katanasihat
#shopping

minyak angin bidara aromaterapi
*mengelakkan gangguan makhluk halus
*senang dibawa ke mana2
*menghilangkan pening kepala
* sesuai juga untuk baby

rm19.90 exc pos
www.wasap.my/60199651676

#gelmandianbidara
#agentbidarakelantan
#penawaralternatifgangguanjindansihir
#codpasirmaskb
#sidracare

Salam Ma'al Hijrah
.
Dari SidraCare and the gang 😉

#kakudaratubidara
#SidraCare 🌷

MINYAK ANGIN AROMATERAPI by Sidracare. + Mengandungi khasiat daun bidara dalam membantu masalah gangguan. + Mengurangkan rasa pening kepala @ migrain. + Melegakan masalah selsema dan hidung tersumbat. + Tiada lagi rasa mengantuk. + Menjadikan diri rasa lebih segar dengan aroma lemon @ epal yang sangat tenang. + Mengawal emosi dan perasaan supaya kekal lebih positif. + Fungsi roll on. Mudah je nak pakai kan.. + Sesuai di bawa ke pejabat , sekolah , bas , kantin , dewan seminar dan ke mana sahaja. + Bau yang menenangkan. Tak ganggu orang dengan bau yang menyucuk hidung. --> DM atau whatsapp ke

0192656220

#sidracare
#shopping
#shoppingonline
#minyakangin
#sihir
#santau
#aurapositif
#auranegatif

assalamualaikum n selamat pagi semua.alhamdulillah masih lg diberi kesempatan melihat mendengar n bernafas. semoga dipermudahkan segala urusan kita semua.

#bncturbo
#iedloveucorner
#iedloveu
#JamuNgosekk
#abesayelebih
#sidracare
#agenpowergold
#sirehqueen
#kirinbioholdings

Produk Sidracare yang paling laris di Marvillas. Kebanyakan customer beli lebih dari sebotol. Memang terlajak laris dah ni. Minyak angin aromatherapy dari bauan lemon dan epal.
.
#marvillasmalaysia #sidracare #marvillaspuncakalam #alamsuria #dataransuria #bandarpuncakalam #puncakalam #shahalam2 #shahalam #meru #bukitkucing #bukithijau #hillpark #setiaalam #desacoaldfield #alambudiman #cahayaspk #uitmpuncakalam #uitmpuncakperdana #uitm #uitmshahalam #alamjaya #ecoworld

. 3) Dianiyai manusia yang jahat.

Ain, sihir, santau, dan segala macam gangguan tidak mengenal insan. Bukan sahaja mereka yang lalai mudah terkena bahkan para asatizah dan orang alim pun boleh terkena. Iana tidak mustahil kerana Sayyidina Rasulullah SAW pun pernah terkena sihir. Kau harus sedar bahawa amalan itu harus dijaga sebagai ikhtiar dan mengiktiqadkan bahawa itu sebagai asbab untuk Allah memberi perlindungan. Perlindungan daripada mereka yang berhati busuk, yang hatinya penuh kesumat dan dendam, tidak boleh melihat orang lain lebih senang daripadanya atau lebih kaya daripadanya. Inilah yang disebutkan di dalam surah An-Nass tentang kejahatan jin dan manusia.
Semoga Allah melindungi kita.

Ustaz Muhammad Nur
Sidracare (Rahsia Ketenangan Jiwa)

#sidracare
#aurainsta
#aurainstabatch12
#santau
#sihir
#penawarsihir
#katakatahikmah

3 SEBAB KITA DISERANG SIHIR. (Suatu muhasabah)

1) Hubungan dengan Allah yang lemah.

Engkau seringkali mengabaikan solat, meninggalkan kewajipan kepada Nya. Kemudian pula engkau boleh biarkan dirimu seronok dalam hal sebegitu tanpa ada rasa apa-apa kesalahan pada Rabb mu. Apakah kamu merasakan kamu suci dan bersih sedangkan masih wujud kekotoran dan najis pada diri mu ? Lalu, datanglah lalat-lalat yang menghurung dan menyebabkan dirimu sakit. Maka beringatlah.

#sidracare

Inna lillahi wa inna ilayhi raji'un.

Sembah Takziah

Kemangkatan KDYMM Tuanku Sultan Al-Mu'tassimu Billahi Muhibbuddin Sultan Abdul Halim Mu'adzam Shah Al-Haj ibni Almarhum Sultan Badlishah jam 2:30 petang tadi di Istana Anak Bukit.

Al-Fatihah

#teamdropshipbidara
#sidracare

video baru. Testimoni (kenangan) dengan kak tini penang...hehe
.
Jom Join #teamdropshipbidara 💰💰
.
WA 📱 01155082885 ( kak izan) untuk maklumat lanjut
.
#bidara
#patibidara
#losyenbidara
#minyakwangibidara
#minyakanginbidara
#penawarsihir
#penawargangguan
#sidracare

Ruqyah Syar'iyyah Indonesia (RSI)
KAJIAN THIBUN NABAWI DAN TERAPI QUR'ANI.
#rsibandung
#ruqyah
#madumadina
#sidracare
#TimRSI
#bandung
#ruqyahbandung

Assalamualaikum.. Moga hari ini kita memperolehi rezeki yg berkat..aminnnn
.
Jom join #teamdropshipbidara ..WA kak izan utk info lanjut 📱 01155082885 😍
.

#BIDARA
#gelmandianbidara
#minyakanginbidara
#penawarsihir
#gangguanjin
#usaha
#sabunbidara
#perfumebidara
#sidracare

Testimoni jujur dari customer tetap kami.

Alhamdulillah asbab bidara dapat membantu tidur lebih lena. Semua dengan izin Allah

#sidracare
#penawarsihir
#penawarsantausihir
#katanasihat
#katakatahikmah
#sihir
#santau

Minyak Angin Bidara Aromaterapi*

Kandungannya :
Pati kayu putih, pati peppermint, pati bidara, pati aromaterapi, fragrance oil, ekstrak lemon (botol hijau), ekstrak epal (botol merah)

Sesuai Untuk :
1. Aromaterapi
2. Pening
3. Mengantuk
4. Sukar Tidur
5. Gigitan Serangga
6. Bengkak
7. Kembung perut/Angin *Cara Penggunaan:* Sapukan Di Sekitar Tempat Yang Sakit atau Bermasalah. Untuk Bayi, Sapu Di jari telunjuk dewasa sebelum sapu di anggota badan bayi..
.
💰💰Jom join #teamdropshipbidara untuk income geli2..
.
📱 01155082885 ( k.izan)
. #sidracare
#minyakbidara
#bidarasyifa
#bidara
#minyakangin
#penawarsihir
#santau

Pengalaman terbaru .
Alhamdulillah mandian bidara asbab kesembuhan pesakit

#sidracare
#penawarsihir
#bidara
#bidarasyifa
#bidaralab
#sihir
#santau

Mendoakan kebaikan dan kesejahteraan semua untuk tahun ini. Alhamdulillah

#sidracare

KAEDAH SCAN DIRI DARIPADA GANGGUAN. -> Kaedah Pertama.

1. Duduk dalam keadaan berwuduk dan menghadap qiblat.

2. Hadiah al - fatihah kepada Rasulullah.
3. istighfar 3x dengan penuh rasa insaf dan taubat.

4. selawat 3x.

5. ayatul kursi.

6. laqad jaakum 3x.

7. 3 qul.

8. diam seketika dan renung dalam hati. sambil kuatkan ingatan kepada Allah dan Rasuk. --------------------------------- -> Kaedah Kedua.

1. Calit kasturi @ kasturi bidara ke tempat berikut : nadi kiri kanan. belakang telinga. pelipat tangan. kening. dan hidung (sedikit)

2. sapu kasturi @ kasturi bidara di tapak tangan secara bulatan ikut arah tawaf.

3. tekap tangan ke muka dan sedut perlahan-lahan.

4. sedut nafas selawat dan lepaskan nafas selawat.

kalau ada berlaku sesuatu tindak balas. seperti muntah, menggigil, meremang bulu roma, sakit kepala dll. itu tandanya ada gangguan.

wallahu alam. 🍁 Minat nk join #teamdropshipbidara ?? 😍😍
.
🍁 WA 01155082885 ( kak izan )

#penawarsihir
#penawarsantausihir
#santau
#BIDARA
#gelmandianbidara
#minyakwangibidara
#katakatahikmah
#katakatanasihat
#sidracare

Most Popular Instagram Hashtags