#shhazbeautyboosterwhitening

4277 posts

TOP POSTS

*BOOSTER WHITENING BY Shha'zbeauty*,
👉iaitu produk kecantikan yang mampu memulihkan kulit korang dan terutama bagi mereka yang ingin mendapatkan kulit yang cerah, glowing dan flawless. Bukan itu sahaja, produk ini juga merawat kulit yang bermasalah. Ramai yang cuba dan berpuas hati termasuklah saya sendiri yang guna. Sebotol *BOOSTER WHITENING* ini mengandungi 7 CAPSUL (TAHAN 1 BULAN) ianya selamat dan halal untuk digunakan.
.
KELEBIHAN BOOSTER WHITENING
.
.✔ Memutihkan muka & seluruh badan
.✔ Menghilang kan parut lama hitam
.✔ Mencegah serta menghilangkan jerawat
.✔ Membaiki strukur kulit ( hilang parut )
.✔ 3 Capsul dh nampak kesan
.
Siapa Lagi tak mencuba Booster Whitening Jom BoleH Cuba Dari Sekarang
Lebih 1001 Pelanggan Dah Mencuba❤
Jom Scroll ig Hakakkkk Sampai Rasa Nak Beli😊
.
1 box : 7 kapsul
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT

WHATSAPP
013-2657163😊
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

Fenomena cerah jelita dengan hanya 7 biji kapsul whitening booster.
Kekal cantik dengan hanya rm2 sehari awak. Semua pon boleh jadi cantik uols no worry.
Kalau berduit konfirm cantik, sekarang dah tak perlu, dengan shazz booster semua boleh cntik.
#shhazbeauty #shhazwhiteningbooster #shhazbeautyboosterwhitening #whiteningboostermurah #whiteningboostermurahkuantan #shazzbeautybooster #whiteningboosterkuantan #whiteningboosterpahang #shhazbeautyboosterpahang

Jgn makan #boosterwhitening !
Mmg tertipu dgn Shhaz Booster Whitening ni.. Menyesal guna..Kata kesan seawal 5kapsul.. Tapi... "Kenapa sy baru mkn sebiji kulit dh rasa lembut mcm bayi?" Sofea,JB. "Lps 3kapsul mkn, kwn dh tegur kulit dh flawless n makin cerah" Nurul,Slgr. "Jrwt dan parut makin kurang lps mkn Booster Whitening, sy mesti repeat order lg nnt,InsyaAllah" Ina,Tganu.
Siapa lg nak kena tipu mcm akak?
Nak cuba booster whitening?
Wasap skrg..0176915901
#shhazwhiteningbooster #shhazwhiteningboostersuria
#shhazbeauty #shhazbeautyboosterwhitening
#shhazbeautyofficial #shhazbeautykualalumpur
#shhazboosterwhitening #shhazbeautybooster
#shhazbeautywhiteningbooster #shhazbeautymurah
#kapsulmutiara #supliment #suntikanputih
#pilputih #putih3hari #tatiskincare
#kosmetikmurah #bazaarpaknil
#feedbackboosterwhitening
#shhazbooster #shhazbeautyoriginal
#love #like #cute #tambahfollower

- SUPPLEMEN PEMUTIHAN KULIT TERBAIK 🎀80% kesan pencerahan kulit slps 3 kapsul
🎀Lulus KKM
🎀Halal
🎀Tiada kesan sampingan
🎀Tiada bahan kimia
🎀Buatan Malaysia . . . . .
.
💚💙Kandungan booster whitening💜❤ 🌀Serbuk mutiara asli
🌀Bahan pelembab semulajadi
🌀Protein
🌀Vitamin B
🌀Polisakarida
🌀Sedozen mineral . . . .
.
❤💛kandungan yg bermanfaat💙💚
✔20-22 jenis asid amino
✔Kekurangan asid amino boleh menyebabkan kulit menjadi kasar, kurang nutrient dan berkedut
.
. ‼️Cara pengambilan‼️
❤1 kapsul utk 4 hari
❤1-2 liter air masak sehari
❤Makan sebelum tidur
❤Makan ikut peraturan
🚫Elakkan makanan/minuman berkafein
.
💛💜Kesesuaian pengambilan💙💚
✔Lelaki & perempuan
✔Umur 13 tahun ke atas
✔Digalakkan utk ibu menyusu bayi
.
.
1 box : 7 kapsul
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT

WHATSAPP
011-13194159
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

SHHAZ BEAUTY BOOSTER WHITENING
.
Nak putih pinkish??
.
Makan 3 capsules dh cerah‼️‼ .
.
✅Bebas kimia
✅💯Halal
✅TIdak ada kesan sampingan .
.
💜Kulit putih 5x ganda
💜Mehilangkan parut lama
💜Mengecilkan liang roma terbuka
💜Mengecutkan JERAWAT .
💜Menyingkir kan toksin dlm bdn
💜Kulit gebu,lembap&pink .
.
❤️❤️mkn 1 hingga 3 capsules dah ada kesan❤️❤️
.
Satu botol tahan satu bulan
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN‼️
Digalakan utk ibu menyusu bayi 👶🏿👉🏻👶🏻
.
1 box : 7 kapsul ( 1 biji selang 4 hari )
.
Harga : RM60
.
Postage : RM8 sm/RM11 ss
.
Whatsapp: 011-39854565
.
#sayajual #sayajualmurah #bazaarpaknil #shhazbeautyboosterwhitening #shhazwhiteningbooster #shhaz #shhazbeauty #shhazwhiteningboostermurah

❤Shhaz beauty booster whitening❤
✔nak putih pinkish??
✔makan 3 capsules dh cerah‼‼ . bebas kimia
✅💯halal
✅tidak ada kesan sampingan
💜kulit putih 5x ganda
💜mehilangkan parut lama
💜mengecilkan liang roma terbuka
💜mengecutkan jerawat
💜menyingkir kan toksin dlm bdn
💜kulit gebu,lembap&pink
🔴mkn 1 hingga 3 capsules dah ada kesan
🔴satu botol 7kapsul tahan satu bulan 1kapsul setiap 4hari tidak ada kesan sampingan digalakan utk ibu menyusu bayi.

whatsapp 011-12968906

#sayajual #sayajualmurah #shhazbeauty #shhazbeautyboosterwhitening #shhazwhiteningbooster #shhazboosterwhitening

SHHAZ BEAUTY BOOSTER WHITENING
Korang asik tanya je kan..Ni akak bawak masuk.. Tak beli siapppp.. Nak putih pinkish? Meh akak bantu
.
Makan 3 capsules dah mula nampak cerah
.
✅Bebas kimia ✅Halal ✅TIdak ada kesan sampingan .
.
Result dia :
** Kulit putih 5x ganda
** Mehilangkan parut lama
** Mengecilkan liang roma terbuka
** Mengecutkan JERAWAT .
** Menyingkir kan toksin dlm bdn
** Kulit gebu,lembap &pinkish
.
Korang makan 1 hingga 3 capsules dah ada kesan..Satu botol tahan satu bulan walau ada 7 bijik je kat dalam.. Aik macammana tuuuu.. Cam ni selang 4 hari amik 1 bijik aje tau.. Ibu menyusu pun boleh consume..ibu mengandung jangan nk ngade2.
.

#shhazbeauty
#shhazbeautybooster
#shhazbeautyboosterwhitening
#shhazbeautywhiteningbooster

Makan 2 3 capsule cnfirmmm2 dh nmpakk kesann , asal makan dgn cara yg betol .. kte guide smpai menjadi okeyy😉

Sape2 nk cubaa ??? Nk cntikk , putihh gebu??? Jomm try Booster Whitening
Xrugii tau , lelaki pom boleyy✌ 💋Nk kecutkan jerawat 💋Nk pudarkan parut jerawat
💋Nk hilangkan jeragat
💋Nk kurangkan eyebag bwah mata
💋Nk glowing kan kulit muke

Booster Whitening mampu lakukan semuaaa tuu👌

Dalam 1botol ada 7biji
Xrugi sebab cara makan dia yg amat mudah
1biji untuk 4hari
1botol tahan 1bulan kan ??😍😍 . . . . . . *jadual makan disediakan
*tips pemakan booster whitening yg betul ✔disediakan
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT
❤ MASCARA / INNER SNOW CAP
❤ SHISEIDO BLACK
❤ EYE MASK .

WHATSAPP
0189460552
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

MOST RECENT

SHHAZ BEAUTY BOOSTER WHITENING
Korang asik tanya je kan..Ni akak bawak masuk.. Tak beli siapppp.. Nak putih pinkish? Meh akak bantu
.
Makan 3 capsules dah mula nampak cerah
.
✅Bebas kimia ✅Halal ✅TIdak ada kesan sampingan .
.
Result dia :
** Kulit putih 5x ganda
** Mehilangkan parut lama
** Mengecilkan liang roma terbuka
** Mengecutkan JERAWAT .
** Menyingkir kan toksin dlm bdn
** Kulit gebu,lembap &pinkish
.
Korang makan 1 hingga 3 capsules dah ada kesan..Satu botol tahan satu bulan walau ada 7 bijik je kat dalam.. Aik macammana tuuuu.. Cam ni selang 4 hari amik 1 bijik aje tau.. Ibu menyusu pun boleh consume..ibu mengandung jangan nk ngade2.
.

#shhazbeauty
#shhazbeautybooster
#shhazbeautyboosterwhitening
#shhazbeautywhiteningbooster

❤️ SHHAZ BEAUTY BOOSTER WHITENING (new packaging, new price) ❤️
.
Nak putih pinkish??
.
Makan 3 capsules dh cerah‼️‼️ .
.
✅ bebas kimia
✅ 💯Halal ✅ tidak ada kesan sampingan
.
💜Kulit putih 5x ganda
💜Mehilangkan parut lama
💜Mengecilkan liang roma terbuka
💜Mengecutkan JERAWAT .
💜Menyingkir kan toksin dlm bdn
💜Kulit gebu,lembap&pink .
.
❤❤mkn 1 hingga 3 capsules dah ada kesan❤❤
.
Satu botol tahan satu bulan
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN‼️
Digalakan utk ibu menyusu bayi👶👉👶 .
Pertanyaan/order:
👉 whatsapp 017-474 4227
👉 dm @farfy.beautyshop
.
#shhazbeauty #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeautyofficial #jemaimabeauty #jemaimapills #aurawhiteskinbeau #kcollywhitebooster #nnpearlcapsule #dianzvitamin

KELEBIHAN BOOSTER WHITENING .
💜Memutihkan Kulit 5x ganda drpd Kulit asal
💜Putih sepantas injection .
💜Tidak Ada kesan sampingan .
💜Digalakan Untuk Ibu menyusu bayi
💜Menghapuskan toksin dlm badan
💜Menaikan seri rona merah jambu pada kulit .
💜Mengecutkan jerawat .
💜Menghilangkan Parut hitam yg lame
💜Kulit menjadi gebu ,putih & pinkish 💁🏼Satu botol tahan satu bulan
💁🏼100% halal
💁🏼Produk malaysia
.
PENGAMBILAN:
- Normal 7hari - 1kapsul
- Untuk booster whitening 4hari - 1kapsul
- 1-2 liter air masak/ hari
- 1 botol untuk sebulan
- Makan ikut peraturan
- Makan sebelum tidur
.
1 botol ada 7 kapsul
.
Whatsapp 0122598684 utk order jom!
.
#boosterwhitening #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #shhazwhiteningboostermurah #shhazboosterwhiteningmurah #shhazbeautyofficial #shhazbeautybooster #dms360skincare #dms360foundation4d #dms360superstemcell #babiesblink

BEST NYA..MACAM TAK PERCAYA..MASALAH KULIT SELAMA NI HILANG DLM SEMINGGU SAHAJA..LG BEST TIBA2 KULIT RASA FLAWLESS , PUTIH GEBU GITU.. ✅1 Botol(7biji kapsul) tahan Sebulan ✅Normal makan 1Biji utk 7 Hari ✅Untuk Kesan yg lebih cepat makan 1 Biji utk 4 Hari ✅2 - 3 biji Kapsul dh ada kesan ✅90% customer dah bagi Feedback ✅Tiada kesan Sampingan . ✅Ibu Menyusu Digalakkan . ✅Lelaki ✅Perempuan ✅13 Tahun k atas .
.

WHATSAPP +60107071218
.
.
#shhazwhiteningbooster
#shhazwhiteningboostersuria
#shhazbeauty
#shhazbeautyboosterwhitening
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautykualalumpur
#shhazboosterwhitening
#shhazbeautybooster
#shhazbeautywhiteningbooster
#shhazbeautymurah
#shhazwhiteningboostermurah
#shhazbeautyboosterwhiteningmurah
#shhaz_beauty
#shhazbooster
#shhazbeautyoriginal
#love #like #cute #tambahfollower
#igshopsuria
#kapsulmutiara
#supliment
#suntikanputih
#pilputih
#putih3hari
#tatiskincare
#kosmetikmurah
#bazaarpaknil
#feedbackboosterwhitening
#testimoniberjayabooster

Sape nak putih tapi malas makan SUPLIMENT hari2? Makan 1 kapsul untuk 4 atau 7 hari je? SUPLIMENT NI 1 BIJI BERSAMAAN 7 BIJI SUPLIMENT LAIN TAU ‼‼‼ tak payah susah2 telah hari2😜 makan 2&3 kapsul da putih cerah atau rawatan dari dalam
Booster whitening ini mampu merawatnya. Makan 3 kapsul da ade kesan tau‼ putih satu badan dan kulit menjadi gebu dan pinkish😍 cerah 5x ganda dari kulit asal sape tak nak kan😜.
.
0143343692
.
#shhazbeautyboosterwhitening #serumjeragat #susuuntukkulitcantik #suplimentpalingmujarab #supplemensepantasinject #kesanseawal3kapsul #putihsebadan #kulitcantikdenganmyleaserum #kulitlembutmacambaby #putihsampaiurathijau #instaonline #instagood #terengganu #origanaldarihq #kosmetikmalaysiamurah #borongkosmetikmurahmalaysia #emma

Sape nak putih tapi malas makan SUPLIMENT hari2? Makan 1 kapsul untuk 4 atau 7 hari je? SUPLIMENT NI 1 BIJI BERSAMAAN 7 BIJI SUPLIMENT LAIN TAU ‼‼‼ tak payah susah2 telah hari2😜 makan 2&3 kapsul da putih cerah atau rawatan dari dalam
Booster whitening ini mampu merawatnya. Makan 3 kapsul da ade kesan tau‼ putih satu badan dan kulit menjadi gebu dan pinkish😍 cerah 5x ganda dari kulit asal sape tak nak kan😜.
.
0143343692
.
#shhazbeautyboosterwhitening #serumjeragat #susuuntukkulitcantik #suplimentpalingmujarab #supplemensepantasinject #kesanseawal3kapsul #putihsebadan #kulitcantikdenganmyleaserum #kulitlembutmacambaby #putihsampaiurathijau #instaonline #instagood #terengganu #origanaldarihq #kosmetikmalaysiamurah #borongkosmetikmurahmalaysia #emma

Sape nak putih tapi malas makan SUPLIMENT hari2? Makan 1 kapsul untuk 4 atau 7 hari je? SUPLIMENT NI 1 BIJI BERSAMAAN 7 BIJI SUPLIMENT LAIN TAU ‼‼‼ tak payah susah2 telah hari2😜 makan 2&3 kapsul da putih cerah atau rawatan dari dalam
Booster whitening ini mampu merawatnya. Makan 3 kapsul da ade kesan tau‼ putih satu badan dan kulit menjadi gebu dan pinkish😍 cerah 5x ganda dari kulit asal sape tak nak kan😜.
.
0143343692
.
#shhazbeautyboosterwhitening #serumjeragat #susuuntukkulitcantik #suplimentpalingmujarab #supplemensepantasinject #kesanseawal3kapsul #putihsebadan #kulitcantikdenganmyleaserum #kulitlembutmacambaby #putihsampaiurathijau #instaonline #instagood #terengganu #origanaldarihq #kosmetikmalaysiamurah #borongkosmetikmurahmalaysia #emma

- SUPPLEMEN PEMUTIHAN KULIT TERBAIK 🎀80% kesan pencerahan kulit slps 3 kapsul
🎀Lulus KKM
🎀Halal
🎀Tiada kesan sampingan
🎀Tiada bahan kimia
🎀Buatan Malaysia . . . . .
.
💚💙Kandungan booster whitening💜❤ 🌀Serbuk mutiara asli
🌀Bahan pelembab semulajadi
🌀Protein
🌀Vitamin B
🌀Polisakarida
🌀Sedozen mineral . . . .
.
❤💛kandungan yg bermanfaat💙💚
✔20-22 jenis asid amino
✔Kekurangan asid amino boleh menyebabkan kulit menjadi kasar, kurang nutrient dan berkedut
.
. ‼️Cara pengambilan‼️
❤1 kapsul utk 4 hari
❤1-2 liter air masak sehari
❤Makan sebelum tidur
❤Makan ikut peraturan
🚫Elakkan makanan/minuman berkafein
.
💛💜Kesesuaian pengambilan💙💚
✔Lelaki & perempuan
✔Umur 13 tahun ke atas
✔Digalakkan utk ibu menyusu bayi
.
.
1 box : 7 kapsul
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT

WHATSAPP
011-13194159
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

SUPPLEMEN PEMUTIHAN KULIT TERBAIK 🎀80% kesan pencerahan kulit slps 3 kapsul
🎀Lulus KKM
🎀Halal
🎀Tiada kesan sampingan
🎀Tiada bahan kimia
🎀Buatan Malaysia . . . . .
.
💚💙Kandungan booster whitening💜❤ 🌀Serbuk mutiara asli
🌀Bahan pelembab semulajadi
🌀Protein
🌀Vitamin B
🌀Polisakarida
🌀Sedozen mineral . . . .
.
❤💛kandungan yg bermanfaat💙💚
✔20-22 jenis asid amino
✔Kekurangan asid amino boleh menyebabkan kulit menjadi kasar, kurang nutrient dan berkedut
.
. ‼️Cara pengambilan‼️
❤1 kapsul utk 4 hari
❤1-2 liter air masak sehari
❤Makan sebelum tidur
❤Makan ikut peraturan
🚫Elakkan makanan/minuman berkafein
.
💛💜Kesesuaian pengambilan💙💚
✔Lelaki & perempuan
✔Umur 13 tahun ke atas
✔Digalakkan utk ibu menyusu bayi
.
.
1 box : 7 kapsul
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT

WHATSAPP
011-13194159
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

SUPPLEMEN PEMUTIHAN KULIT TERBAIK 🎀80% kesan pencerahan kulit slps 3 kapsul
🎀Lulus KKM
🎀Halal
🎀Tiada kesan sampingan
🎀Tiada bahan kimia
🎀Buatan Malaysia . . . . .
.
💚💙Kandungan booster whitening💜❤ 🌀Serbuk mutiara asli
🌀Bahan pelembab semulajadi
🌀Protein
🌀Vitamin B
🌀Polisakarida
🌀Sedozen mineral . . . .
.
❤💛kandungan yg bermanfaat💙💚
✔20-22 jenis asid amino
✔Kekurangan asid amino boleh menyebabkan kulit menjadi kasar, kurang nutrient dan berkedut
.
. ‼️Cara pengambilan‼️
❤1 kapsul utk 4 hari
❤1-2 liter air masak sehari
❤Makan sebelum tidur
❤Makan ikut peraturan
🚫Elakkan makanan/minuman berkafein
.
💛💜Kesesuaian pengambilan💙💚
✔Lelaki & perempuan
✔Umur 13 tahun ke atas
✔Digalakkan utk ibu menyusu bayi
.
.
1 box : 7 kapsul
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT

WHATSAPP
011-13194159
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

- Hai gaisss,
#shhazbeautyboosterwhitening ni memang supplement wajib ada untuk orang2 yg malas macam hakak ni tau. Sebab apa? 🤔
_
Sebab supplement ni convenient sangat, korang tak perlu makan2 hari2 pun. Haa sesuai nauu untuk awak-awak yg asyik nak terlupa consume je tu. Just ambil 4 hari sekali je, kesan pun mmg pantas dan mmg best gilerrrr. Dah banyak feedback positive tau. Yg penting sekali korang kena janji dgn hakak nak consume ni + minum air masak bebanyakkk kayy. Baru kesan dia cenggini 👍👍
_
Harga RM60 je tauuu. Tak mahal pun awak. Sesape nak putih & kulit cantik tu WAJIB beli okayy. 🙆🏻
.
SHHAZ BEAUTY BOOSTER WHITENING
RM60 SM | RM65 SS
FREE POSTAGE
===================
📲Whatsapp 0196340492
📲Whatsapp 0196340492
📲Whatsapp 0196340492
=================== .
💃KELEBIHAN BOOSTER WHITENING 🌸 💜Memutihkan Kulit 5x ganda drpd kulit asal
💜Putih sepantas injection .
💜Tidak ada kesan sampingan .
💜Digalakkan untuk Ibu menyusu bayi
💜Menghapuskan toksin dlm badan
💜Menaikan seri rona merah jambu pada kulit .
💜Mengecutkan jerawat .
💜Menghilangkan Parut hitam yg lame
💜Kulit menjadi gebu ,putih & pinkish . .
👉Apa bahan2 dalam booster whitening yg meletopss ni? Haaa meh dekat2 nk gtauu. 👉Kandungan dia pn dah superb hokayy ! .
.
✅serbuk mutiara- 💕utk glowing kan kulit kita .
✅pelembap- 💕untuk elak dari kulit kering .
✅vitamin B- 💕memenuhi keperluan asas kulit .
✅protein- 💕bantu bina sel2 kulit baru utk nampak muda dan segar .
✅sedozen jenis mineral - 💕utk makesure kulit kita sihat nampak muda .
✅amino asid - 💕untuk tegangkan kulit, x lah kita nampak tua sbelum umurnya dan baik untuk pembaikan sel2 baru Sbb tu lah pakai beberapa capsule kulit dah cantik putih berseri. Rugiii sgt x try. Dah try nak repeat lagi.Dah ready nak kulit cantik ? .
______________________________________________
#shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeautyboosterwhiteningmurah #shhazbeautyboosterwhiteningoriginal #beautyboosterwhitening #boosterwhiteningmurah #boosterwhiteningoriginal #boosterwhitening #shhazbeauty #supplementpemutih #jomputih #whiteningbooster #beautyboosterwhiteningmurah - #regrann

SUPPLEMEN PEMUTIHAN KULIT TERBAIK 🎀80% kesan pencerahan kulit slps 3 kapsul
🎀Lulus KKM
🎀Halal
🎀Tiada kesan sampingan
🎀Tiada bahan kimia
🎀Buatan Malaysia . . . . .
.
💚💙Kandungan booster whitening💜❤ 🌀Serbuk mutiara asli
🌀Bahan pelembab semulajadi
🌀Protein
🌀Vitamin B
🌀Polisakarida
🌀Sedozen mineral . . . .
.
❤💛kandungan yg bermanfaat💙💚
✔20-22 jenis asid amino
✔Kekurangan asid amino boleh menyebabkan kulit menjadi kasar, kurang nutrient dan berkedut
.
. ‼️Cara pengambilan‼️
❤1 kapsul utk 4 hari
❤1-2 liter air masak sehari
❤Makan sebelum tidur
❤Makan ikut peraturan
🚫Elakkan makanan/minuman berkafein
.
💛💜Kesesuaian pengambilan💙💚
✔Lelaki & perempuan
✔Umur 13 tahun ke atas
✔Digalakkan utk ibu menyusu bayi
.
.
1 box : 7 kapsul
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT
❤ SKINNY MASCARA
❤ SHISEIDO BLACK
❤ EYE MASK .

WHATSAPP
0189460552
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

Makan 2 3 capsule cnfirmmm2 dh nmpakk kesann , asal makan dgn cara yg betol .. kte guide smpai menjadi okeyy😉

Sape2 nk cubaa ??? Nk cntikk , putihh gebu??? Jomm try Booster Whitening
Xrugii tau , lelaki pom boleyy✌ 💋Nk kecutkan jerawat 💋Nk pudarkan parut jerawat
💋Nk hilangkan jeragat
💋Nk kurangkan eyebag bwah mata
💋Nk glowing kan kulit muke

Booster Whitening mampu lakukan semuaaa tuu👌

Dalam 1botol ada 7biji
Xrugi sebab cara makan dia yg amat mudah
1biji untuk 4hari
1botol tahan 1bulan kan ??😍😍 . . . . . . *jadual makan disediakan
*tips pemakan booster whitening yg betul ✔disediakan
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT
❤ MASCARA / INNER SNOW CAP
❤ SHISEIDO BLACK
❤ EYE MASK .

WHATSAPP
0189460552
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

SUPPLEMEN PEMUTIHAN KULIT TERBAIK 🎀80% kesan pencerahan kulit slps 3 kapsul
🎀Lulus KKM
🎀Halal
🎀Tiada kesan sampingan
🎀Tiada bahan kimia
🎀Buatan Malaysia . . . . .
.
💚💙Kandungan booster whitening💜❤ 🌀Serbuk mutiara asli
🌀Bahan pelembab semulajadi
🌀Protein
🌀Vitamin B
🌀Polisakarida
🌀Sedozen mineral . . . .
.
❤💛kandungan yg bermanfaat💙💚
✔20-22 jenis asid amino
✔Kekurangan asid amino boleh menyebabkan kulit menjadi kasar, kurang nutrient dan berkedut
.
. ‼️Cara pengambilan‼️
❤1 kapsul utk 4 hari
❤1-2 liter air masak sehari
❤Makan sebelum tidur
❤Makan ikut peraturan
🚫Elakkan makanan/minuman berkafein
.
💛💜Kesesuaian pengambilan💙💚
✔Lelaki & perempuan
✔Umur 13 tahun ke atas
✔Digalakkan utk ibu menyusu bayi
.
.
1 box : 7 kapsul
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT
❤ SKINNY MASCARA
❤ SHISEIDO BLACK
❤ EYE MASK .

WHATSAPP
0189460552
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

Makan 2 3 capsule cnfirmmm2 dh nmpakk kesann , asal makan dgn cara yg betol .. kte guide smpai menjadi okeyy😉

Sape2 nk cubaa ??? Nk cntikk , putihh gebu??? Jomm try Booster Whitening
Xrugii tau , lelaki pom boleyy✌ 💋Nk kecutkan jerawat 💋Nk pudarkan parut jerawat
💋Nk hilangkan jeragat
💋Nk kurangkan eyebag bwah mata
💋Nk glowing kan kulit muke

Booster Whitening mampu lakukan semuaaa tuu👌

Dalam 1botol ada 7biji
Xrugi sebab cara makan dia yg amat mudah
1biji untuk 4hari
1botol tahan 1bulan kan ??😍😍 . . . . . . *jadual makan disediakan
*tips pemakan booster whitening yg betul ✔disediakan
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT
❤ MASCARA / INNER SNOW CAP
❤ SHISEIDO BLACK
❤ EYE MASK .

WHATSAPP
0189460552
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

SUPPLEMEN PEMUTIHAN KULIT TERBAIK 🎀80% kesan pencerahan kulit slps 3 kapsul
🎀Lulus KKM
🎀Halal
🎀Tiada kesan sampingan
🎀Tiada bahan kimia
🎀Buatan Malaysia . . . . .
.
💚💙Kandungan booster whitening💜❤ 🌀Serbuk mutiara asli
🌀Bahan pelembab semulajadi
🌀Protein
🌀Vitamin B
🌀Polisakarida
🌀Sedozen mineral . . . .
.
❤💛kandungan yg bermanfaat💙💚
✔20-22 jenis asid amino
✔Kekurangan asid amino boleh menyebabkan kulit menjadi kasar, kurang nutrient dan berkedut
.
. ‼️Cara pengambilan‼️
❤1 kapsul utk 4 hari
❤1-2 liter air masak sehari
❤Makan sebelum tidur
❤Makan ikut peraturan
🚫Elakkan makanan/minuman berkafein
.
💛💜Kesesuaian pengambilan💙💚
✔Lelaki & perempuan
✔Umur 13 tahun ke atas
✔Digalakkan utk ibu menyusu bayi
.
.
1 box : 7 kapsul
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT
❤ SKINNY MASCARA
❤ SHISEIDO BLACK
❤ EYE MASK .

WHATSAPP
0189460552
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

Makan 2 3 capsule cnfirmmm2 dh nmpakk kesann , asal makan dgn cara yg betol .. kte guide smpai menjadi okeyy😉

Sape2 nk cubaa ??? Nk cntikk , putihh gebu??? Jomm try Booster Whitening
Xrugii tau , lelaki pom boleyy✌ .💋Nk kecutkan jerawat .💋Nk pudarkan parut jerawat
.💋Nk hilangkan jeragat
.💋Nk kurangkan eyebag bwah mata
.💋Nk glowing kan kulit muke

Booster Whitening mampu lakukan semuaaa tuu👌

Dalam 1botol ada 7biji
Xrugi sebab cara makan dia yg amat mudah
1biji untuk 4hari
1botol tahan 1bulan kan ??😍😍 . . . . . . *jadual makan disediakan
*tips pemakan booster whitening yg betul ✔disediakan
.
.
1 BOTOL RM60 .
2 BOTOL RM120
.
+ POS RM8 SM / RM11 SS
*FREE GIFT
❤ MASCARA / INNER SNOW CAP
❤ SHISEIDO BLACK
❤ EYE MASK .

WHATSAPP
0189460552
.
#shhazbeautyofficial
#shhazbeautybooster #shhazbeautyboosterwhitening #shhazbeauty #dropshipwanted
#shhazbeauty #boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster # #borongkosmetikmurahmalaysia #serummurahmalaysia #nshhabeauty #happywhitening #kapsulmutiara

Most Popular Instagram Hashtags