#setbersalinterbaik

2989 posts

TOP POSTS

'Puan Salleha saya dah bank in duit'
.
.

Bangun-bangun tido dapat mesej macam tu kan... Best ke best... Alhamdulillah...
.
.
Memang orang pompuan ni dia tak lena tido selagi Pinggang tak ramping, perut tak hilang buncit, Peha Berlaga dan dada kendur... semua tu in shaa Allah settle bila sarung Premium Beautiful ;)
.
.
#SetBersalinTerbaik
#PakarAlihLemak
#PremiumBeautiful
#Selamattt
#SelamatkanHariRayaMu
#PremiumBeautifulRaya
www.salleharoslan.com

SALE❗❗❗ SALE❗❗❗ SALE ❗❗❗
.
.
. Anda JIMAT sehingga ✅RM 40 .
.

Berakhir ➡ (30/4/2017)

LAST DAY GUYS!!!!!!! .
.
.

SET EXCLUSIVE :

1x Kerusi tangas
1x periuk tanah
1x Batu sungai
1x herba basah
1x herba kering
1x kayu arang .
.
. 🎯Boleh wasap kami ke:
.
.
📲0124511179
📲0124511179
📲0124511179

Follow IG:

@mimie_global
@mimie_global
@mimie_global

#bertangas #bertangasdirumah #bertangaskering #kerusitangasmurah #kerusitangas #kerusibaby #berpantang #setberpantang #setbersalin #setbersalinterbaik #setbersalinmurah #keputihan #keputihan #keputihanbau #nonaroguy #jamumakdara #jamususukdara #jamu
#noradanish
#ctdk #neelofa .
#sharnaazxnabila
#lofattah
#surihatimrpilotraya
#makcun
#confinement
#confinementhelperteam
#ctdk #lofattah #aasyiahdhiarana #littleprincessaaisyah #neelofa #surihatimrpilotraya #theyusufiskandar

THE PERFECT TWO :
.
VITAMIN C PLUS :
.
🌸 Perlindungan daripada sinar UV
🌸 Mengurangkan kesan sunburn
🌸 Membantu mencegah masalah jerawat degil
🌸 Tona kulit menjadi lebih sekata
🌸 Menggantikan tisu yang rosak & menyembuhkan luka
🌸 Mencerahkan kulit secara semulajadi ( Bukan muka sahaja tauu)
🌸 Membantu masalah kulit sensitif seperti resdung dan eczema
🌸 Mengatasi masalah jerawat nasi &
pasir
🌸 Mengurangkan kedutan & tanda
penuaan
🌸 Membantu menghasilkan kolagen dalam badan
🌸 Kulit lebih glowing dan radiant
.
.
VITAMIN E ( GRAPE SEED )
🌸 Menjadikan anda tampak lebih muda
dgn membantutkan penuaan sel yg disebabkan oleh radikal bebas
🌸 Mengurangkan parut & masalah
jerawat
🌸 Menggalakkan kulit & rambut menjadi sihat
🌸 Mengatasi masalah whitehead & blackhead
🌸 Mengawal masalah kulit berminyak
🌸 Mengatasi masalah jeragat
🌸 Boleh buat sbg masker melambatkan proses penuaan
.
.
Whatsapp 014-2434145 utk HARGA PROMOSI!
.
Regards,
Liyana Harizan
014-2434145
Your Shaklee Independent Distributor
Instagram : @shakleeliyanaharizan .
#supplementshaklee
#shakleeliyanaharizan
#sayajualshaklee
#shakleealorsetar
#shakleekedah
#shakleeutara
#produkkesihatan
#setbersalinterbaik
#setkulitcantik
#setberpantang
#setkurus
#setmenyusu
#kidssupplement
#milkbooster
#pregnancy
#supplements
#supplementterbaik
#energybooster
#skinsolution
#vitamincshaklee
#makeupremover

Isnin / 31 Januari 2017
_
COD: Kuala Lumpur / Ampang / Gombak /Putrajaya / Puchong /Bandar Baru Bangi / Shah Alam / Damansara / Seri Kembangan dan kawasan sekitarnya.
_

Order via WhatsApp : 017-6156295
_
FB: www.facebook.com/postnatalcareset
IG: @tanamerapostnatalcareset
www.postnatalcareset.com
_
#Tanamera #setbersalinterbaik #postnatalcaresetdotcom #setbersalintanamera #settanamera

Dengan SET KEHAMILAN SHAKLEE, para ibu jangan khuatir. hanya perlu consume set kehamilan SHAKLEE dan anda akan dapat nutrien yang cukup untuk bayi dalam kandungan. Yang paling best anak yang keluar, sihat, cukup sifat, gebu dan cerah berseri.
.
Pastinya bahagia pabila anak yang dilahirkan adalah sihat dan comel seperti para ibu semua. SET KEHAMILAN SHAKLEE ni sangat-sangat diperlukan oleh ibu-ibu hamil untuk sentiasa sihat dan cergas sepanjang kehamilan, berat tak naik mendadak, gebukan kulit bayi, sihatkan tumbesaran bayi dan lain-lain . .
Ibu ibu yang ambik set ni tak perlu lagi ambik obimin, asid folic atau ubat-ubat lain dibekalkan doktor sebab set ni memang dah lengkap.
.
Para ibu jangan kedekut untuk belanjakan supplement untuk diri sendiri malah bagus untuk janin dalam kandungan. Ibu ibu dah shopping baju bayi, botol, tilam, susu. .
TAPI BAGAIMANA DENGAN KEPERLUAN NUTRISI UNTUK PEMBENTUKAN JANIN YANG SIHAT? Pasti para ibu inginkan yang terbaik untuk bayi dalam kandungan bukan. .
☎️whatsapp ➡️️013 208 7276
.
#instaseleb #shakleepromo #shakleehargamurah #shakleehargaruntuh #zahratulmuna #shakleebtcaves #shakleehargastudentmurah #shakleetermurahterbaik #shakleeselayang #shakleeselangor #shakleepalingmurah #shakleepromosi #shakleemurahmalaysia #shakleetermurah #shakleehargaahli #shakleepromo #shakleemurah #codpuncakalam #shakleehargastudent #setbersalin #setbersalinmurah #setbersalinshaklee #setbersalinterbaik #instarepost20

Tungku Herba Dengan Batu Sungai AYUS
Berat : 700gm ===================== KELEBIHAN Tungku Herba Batu Sungai 🌸Menaikkan semula peranakan selepas bersalin 🌸 Melancarkan pengaliran darah 🌸 Mengeluarkan darah nifas /darah kotor 🌸 Menghilangkan sakit & lenguh badan, sengal dan kebas terutama sejuk kaki dan tangan disebabkan masalah urat kembang 🌸 Membantu turunkan berat badan dan mencantikkan bentuk tubuh 🌸 Menghilangkan bisa-bisa sendi dan sakit urat 🌸 Mengurangkan sakit senggugut. 🌸Membuang angin dari badan

Cara Guna Tungku Batu Herba AYUS

Cara 1 - Microwave -Panaskan tungku selama 3 minit

Cara 2 - Rice Cooker
- masukkan tungku ke dalam rice cooker dan tekan 'Cook'

Cara 3 - Kukus

Hi -Kukus selama 3-5 minit. Selepas guna, tungku masih dalam keadaan lembab, masukkan ke dalam bekas dan disimpan didalam peti ais untuk elakkan kulat

Ramuan : Batu Sungai, Garam Bukit, Limau Purut, Mengkudu Kering, Daun Pecah Angin dan Serai Wangi

Whatsapp ke 012 6854490 #tungkubatu #tungkuherba #setbersalinayus #setbersalin #setbersalinmurah #setbersalinterbaik #setbersalinlengkap #setbersalinoriginal
#setbersalinborong
#tungkubatusungaiberherba
#tungkubatuberherba
#ibuberpantang#ibubersalin
#ibulepasbersalin
#wadbersalin

Workout #ootd 😂😂 Kite nak pergi exercise. Malam ni ada boxing. Siap-siap pakai #premiumbeautiful tau. Selesa. Walaupun berpeluh sebab PB menggunakan material akwadyne & akwatek.⠀

Jom PAKAI PB #korset.⠀
Boleh pakai setiap masa & di mana sahaja. Paling best pakai masa exercise. ⠀
WA/PM dalie <0193827736>⠀

#daliebest #thediamondcircle #sayajual #premiumbeautifulexpert #bengkung #bengkungmoden #berpantang #periodpain #bersalin #kurus #tipskurus #premiumbeautifulagent #girdle #girdlemalaysia #periodproblems #senggugut #period #perutbuncit #bengkungmama #bersalinnormal #setbersalinterbaik #setberpantang #punggungbesar #kualalumpur #klang #kempisperut #bodyshaping

Set Bersalin Pakej A | 8 Barang | Boleh Beli Loose
.
Harga: RM287 | Jimat RM82 🙀
.
Senarai & Harga Barang:
.
🌷 Set Bersalin Asas
🌷 Feminine Wash: RM40
🌷 Intensive Toning Lotion: RM55
🌷 FREE GIFT Bidara Baby Oil (BBO)
.
Harga mahal dalam zaman gawat ni? Bagi yang mempunyai kesulitan untuk bayar, kita boleh bincang ya untuk bayar ansuran 😉
.
Testimoni: Follow @ibu.by.butik.bayi.malaya
.
Pertanyaan & Order: Whatsapp 013 212 7685
.
#setbersalin
#setbersalinmurah
#setbersalinnawal
#setbersalinlengkap
#setbersalinterbaik

MOST RECENT

💋💋6 ITEM DALAM BASIC SET NR💋💋 .
. 🌹PhytoNatal 🌹-
👉🏻 Membersihkan rahim, mengeluarkan angin, lendir dan darah kotor dalam badan
👉🏻 Melawaskan pembuang air kecil dan besar, mengatasi masalah sembelit, kepenatan, migrain dan angin
👉🏻 Mengurangkan berat badan dan menguatkan otot-otot badan
👉🏻Boleh menurunkan kuning bby dan sesuai utk ibu menyusu
👉🏻Boleh perbanyakkan susu badan .
.
🌹Akar Herbanika🌹 - 👉
👉 Menyegarkan urat saraf, mengurangkan keletihan serta sakit sendi, memecahkan lemak yang degil dan juga mengawal bau badan.
👉 Membantu pengeluaran susu yang baik dan pekat.
👉 Melawaskan pembuangan air kecil dan mengurangkan air yang berlebihan dalam badan .
.
🌹Minyak Herbanika🌹 -👉🏻
👉🏻Melegakan serta mengatasi sakit-sakit sendi dan otot dan urat selepas bersalin.
👉🏻 Memecahkan angin dan lendir yang terkumpul disendi-sendi
👉🏻 Menyegarkan urat saraf dan otot-otot yang lemah dan kulit-kulit badan dan payudara yang kendur.
👉🏻Minyak pelembab melembut dan menegangkan kembali kulit perut yang kendur, lembik dan pecah-pecah berjalur.
👉🏻Melicinkan peredaran darah dan mengeluarkan angin melalui liang-liang roma badan .
.
. 🌹Herbanika barut🌹 - 👉🏻
👉🏻 Mengembalikan kesegaran kulit perut yang lembik dan mengurangkan kedutan, parut dan jalur pecahan pada perut dan memecahkan lemak di bahagian perut. 👉🏻Mengecutkan rahim, mengeluarkan darah nifas dan kotoran dari rahim. .
.
.
🌹 Uncang Cuci Herbanika 👉
🏻untuk jagaan kebersihan dan kesegaran wanita
👉🏻 Mengatasi masalah gatal-gatal di tempat sulit, penyakit kulit, buasir dan mengeringkan luka bekas jahitan.
👉🏻mengeringkan luka dengan cepat dan mengelakkan luka dari dijangkiti kuman
👉🏻mengecutkan pintu faraj .
.
.
🌹 Herbanika Lulur 🌹
👉🏻 Mengatasi masalah bisa-bisa dan kebas-kebas badan, sendi dan otot-otot seperti rheumatism, arthiritis dan vena varikos dan peluh berbau
👉🏻Memecahkan lemak serta lendir yang degil dan mengembalikan kepejalan badan
* Menegangkan semula payudara yang kendur dan lembik
👉🏻 Mengecutkan bengkak-bengkak yang disebabkan oleh angin lendir di otot, urat saraf serta urat timbul. .
.
.
.
RM255 sahaja .
.
DM or Whatsapp +60146700912
Dealer Nona Roguy terbaik anda.

🌹PhytoNatal 🌹 90 tab/180 tab 👉🏻 Dalam bentuk tablet untuk dimakan
👉🏻 Membersihkan rahim, mengeluarkan angin, lendir dan darah kotor dalam badan
👉🏻 Melawaskan pembuang air kecil dan besar, mengatasi masalah sembelit, kepenatan, migrain dan angin
👉🏻 Mengimbangi kembali sistem badan.
👉🏻 Mengurangkan berat badan dan menguatkan otot-otot badan
👉🏻Boleh menurunkan kuning bby dan sesuai utk ibu menyusu
👉🏻Boleh perbanyakkan susu badan

Sesuai utk:
💋ibu menyusu
💋wanita belum kahwin
💋ibu dlm pantang/selepas pantang
💋baby yg ada masalah kuning
💋utk ibu dlm pantang yg nk cpt kuruskan badan .
.
.
.
RM 100 untuk 90tablets
RM 160 untuk 180 tablets .
.
DM or Whatsapp +60146700912
Dealer Nona Roguy terbaik anda.
.
.
#setbersalinnonaroguy #setbersalinmurah #setbersalinterbaik #nonaroguymurah #nonaroguy #phytonatalmurah #phytonatal #airakarherbanika #krimbarutherbanika #minyakherbanika #mandianherbaaura #mandianherbabest #maajunperancangterbaik #maajunperancangberkesan #maajunperancangharmonis #maajunperancang #phytocleanseplus #nu3med #minyakberubatherbanika #sihatselepasbersalin #bertenagaselepasbersalin #kuatselepasbersalin #sihatsecaraalami #herbamelayu

'Puan Salleha saya dah bank in duit'
.
.

Bangun-bangun tido dapat mesej macam tu kan... Best ke best... Alhamdulillah...
.
.
Memang orang pompuan ni dia tak lena tido selagi Pinggang tak ramping, perut tak hilang buncit, Peha Berlaga dan dada kendur... semua tu in shaa Allah settle bila sarung Premium Beautiful ;)
.
.
#SetBersalinTerbaik
#PakarAlihLemak
#PremiumBeautiful
#Selamattt
#SelamatkanHariRayaMu
#PremiumBeautifulRaya
www.salleharoslan.com

'Puan Salleha saya dah bank in duit'
.
.

Bangun-bangun tido dapat mesej macam tu kan... Best ke best... Alhamdulillah...
.
.
Memang orang pompuan ni dia tak lena tido selagi Pinggang tak ramping, perut tak hilang buncit, Peha Berlaga dan dada kendur... semua tu in shaa Allah settle bila sarung Premium Beautiful ;)
.
.
#SetBersalinTerbaik
#PakarAlihLemak
#PremiumBeautiful
#Selamattt
#SelamatkanHariRayaMu
#PremiumBeautifulRaya
www.salleharoslan.com

'Puan Salleha saya dah bank in duit'
.
.

Bangun-bangun tido dapat mesej macam tu kan... Best ke best... Alhamdulillah...
.
.
Memang orang pompuan ni dia tak lena tido selagi Pinggang tak ramping, perut tak hilang buncit, Peha Berlaga dan dada kendur... semua tu in shaa Allah settle bila sarung Premium Beautiful ;)
.
.
#SetBersalinTerbaik
#PakarAlihLemak
#PremiumBeautiful
#Selamattt
#SelamatkanHariRayaMu
#PremiumBeautifulRaya
www.salleharoslan.com

THE PERFECT TWO :
.
VITAMIN C PLUS :
.
🌸 Perlindungan daripada sinar UV
🌸 Mengurangkan kesan sunburn
🌸 Membantu mencegah masalah jerawat degil
🌸 Tona kulit menjadi lebih sekata
🌸 Menggantikan tisu yang rosak & menyembuhkan luka
🌸 Mencerahkan kulit secara semulajadi ( Bukan muka sahaja tauu)
🌸 Membantu masalah kulit sensitif seperti resdung dan eczema
🌸 Mengatasi masalah jerawat nasi &
pasir
🌸 Mengurangkan kedutan & tanda
penuaan
🌸 Membantu menghasilkan kolagen dalam badan
🌸 Kulit lebih glowing dan radiant
.
.
VITAMIN E ( GRAPE SEED )
🌸 Menjadikan anda tampak lebih muda
dgn membantutkan penuaan sel yg disebabkan oleh radikal bebas
🌸 Mengurangkan parut & masalah
jerawat
🌸 Menggalakkan kulit & rambut menjadi sihat
🌸 Mengatasi masalah whitehead & blackhead
🌸 Mengawal masalah kulit berminyak
🌸 Mengatasi masalah jeragat
🌸 Boleh buat sbg masker melambatkan proses penuaan
.
.
Whatsapp 014-2434145 utk HARGA PROMOSI!
.
Regards,
Liyana Harizan
014-2434145
Your Shaklee Independent Distributor
Instagram : @shakleeliyanaharizan .
#supplementshaklee
#shakleeliyanaharizan
#sayajualshaklee
#shakleealorsetar
#shakleekedah
#shakleeutara
#produkkesihatan
#setbersalinterbaik
#setkulitcantik
#setberpantang
#setkurus
#setmenyusu
#kidssupplement
#milkbooster
#pregnancy
#supplements
#supplementterbaik
#energybooster
#skinsolution
#vitamincshaklee
#makeupremover

Selamat malam 😍😍 Pil herba maharani membantu untuk membaikpulih bahgian dalaman wanita yang kite semua tak nampak tuu 😂😂 Kite makan ni sebab taknak period pain 😥😥. Whatsapp dalie 0193827736 for more info yea.

#daliebest #pilherbamaharani #kesuburan #nakbaby #conceive #berpantang #zuriat #keputihan #herba #period #periodproblems #haid #masalahhaid #hormones #wanita #isteri #periodpain #senggugut #setbersalinterbaik #setberpantang #hormon #klang #banting #bukittinggi #bukitjalil #bandarsaujanaputra #nilai #perapatmissv #perapat #jamu

Ibu-ibu berpantang, mesti nak nutrisi terbaik untuk diri kan. Reward yang terbaik oke.
Ye lah dah bertarung untuk lahirkan zuriat kan.
.
Jadi pilih set berpantang yang terbaik untuk "repair" balik sel badan kita. Bukan tu saja set ni jugak untuk bagi diri bertenaga sepanjang berpantang, muka berseri-seri je. Malah susu badan pun banyak. Untung baby kan.
.
Hubungi sis 0122812952
.
#setberpantang #setberpantangshaklee #setbersalin #setbersalinmurah #setbersalinterbaik #setberpantangterbaik #confinementset #confinement #shmpraya #heroseorangcinderella #shakleeupsi #shakleelekir #shakleelumut #shakleeperak #shakleekkb #shakleerawang #shakleetanjungmalim #shakleetgmalim #shakleebehrang

Soalan biasa ditanya oleh customer:

Ibu bersalin czer boleh guna ke bengkung ibu ni?

Jawapannya: ya memang boleh guna, tapi ikatannya jangan ketat sangat. Ikat longgarkan je. Berbengkung penting bagi ibu bersalin czer supaya perut x jatuh, dan jalan pun lurus dan tegap je. Kalau jalan bongkok, boleh menyebabkan sakit belakang pula. Jadi, anda bersalin czer, boleh lah beli bengkung ibu ni ya. Murah sangat jer...kualiti tiptop, ukuran labuh dari bawah dada hingga ke peha. Dia boleh membentuk peha juga menjadi cantik. Membaiki postur, perut pun lebih kempis... Bengkung Ibu merupakan bengkung zigzag diperbuat daripada kain kasa belacu yang sangat selesa dipakai, pemakaiannya sungguh kemas, tidak bergerak menaik atau menurun. Mempunyai 2 tali untuk memudahkan ikatan diketatkan.

Untuk kesan lebih baik, sapukan Bedak Panas Syifa ke perut dan peha sebelum anda memakai bengkung. Amalkan penggunaan Bengkung Ibu setiap hari semasa 40 hari berpantang. Penggunaan yang konsisten mampu menjadikan tubuh anda kembali ramping, kemas dan menawan.

Fungsi:
1. Melangsing dan mengembalikan bentuk badan kepada kontur asal
2. Merampingkan pinggang
3. Menjaga kedudukan rahim agar tidak berlaku prolaps (jatuh)
4. Menegangkan kembali otot-otot perut.
5. Membantu mengawal selera makan.
6. Mencantikkan bentuk badan menjadi lebih kemas.

Keistimewaan:
1. Kainnya selesa, pemakaiannya kemas, kejap dan terletak di badan.
2. Ukurannya panjang dari paras bawah dada hingga ke peha.
3. Penggunaan setiap hari bersama Bedak Panas Syifa mampu mencantikkan tubuh dan memecah lemak.

Saiz: free size, xl

#nawalherbalbeauty #bengkung #bengkungibunawal #berbengkunglepasczer #bengkungibu #setbersalin #setbersalinterbaik #setberpantang #berpantangsendiri #naturallybeautiful #bengkungtali #bengkungkurus #bengkungberpantang #maternitycare #setbersalinasas #bengkungtradisional #bazaarpaknil #gemagegarvaganza

Kepentingan Nutrisi Berpantang ========== .
.

Menjaga kesihatan ibu semasa dalam pantang adalah amat penting.
Ini memastikan kita
pulih sedia kala, sihat, cergas, ceria membesarkan anak, menguruskan suami dan juga
untuk diri sendiri.
Namun, di samping kesihatan ibu, ibu juga wajib mengambil berat
kesihatan si kecil.
Apa yang ibu makan, itulah akan disalurkan kepada si kecil melalui
susu ibu. .

Adalah penting meneliti dan memastikan apa yang ibu konsume
adalah SELAMAT dan SEMULAJADI. .

Set Bersalin/Berpantang Shaklee telah terbukti selamat dan terjamin untuk kedua-dua ibu dan bayi.
Set ini boleh dimakan sejurus selepas bersalin kerana ianya adalah vitamin
semulajadi.
Tidak memudaratkan malah memberikan kesihatan dan nutrisi yang baik untuk ibu dan bayi.
Uniknya set ini boleh diteruskan selepas berpantang untuk
membantu penyusuan ibu! .
.

Nutrisi yang baik adalah asas kesihatan yang baik

Afzan Noor
019.5225.782

#setberpantangshaklee #sethamil #setbersalin #setpenyusuanshaklee #setibuanaksihat #vitaminsemulajadi #vitaminshaklee #shakleecheras #shakleekajang #shakleeampang #setbersalinterbaik #setbersalinmudah #ikhtiarhamil #abpbh #fattahamin #headtotoe #moodrepublik

Set Bersalin Spa & Ma Mengandungi 11 Produk (RM245 FREE POSTAGE) WhatsApp 0137247440 🌸Jamu Ratu Dara (60 kapsul)
🌸Shape Up Lotion (150 ml)
🌸Pilis Herba (50 gm)
🌸Bengkung Ratu (1 Helai)
🌸Gamat Emulsion (245 ml)
🌸Herba Mandian Spa (5 gm x 10 Uncang)
🌸Feminine Cleanser (100 ml)
🌸Lulur Frangipani (250 gm)
🌸Extra Virgin Coconut Oil (130 ml)
🌸Tungku Herba (200 gm)
🌸Minyak Seri Herba (50 ml)

#spanma #spanmamurah #spanmasetbersalin #spanmaoriginal #setbersalinspanmaoriginal #setbersalinmurah #setbersalin #setbersalinlengkap #setbersalinterbaik #setbersalinmudah #syjualmurah #ibuhamil #ibuberpantang #ibumenyusu #saituraempire #ibudananak #berpantang #setberpantang #setberpantangspa #setberpantangmurah #setberpantangterbaik #setberpantangmoden #cikgusekolah

Set Bersalin Spa & Ma Mengandungi 11 Produk (RM245 FREE POSTAGE) WhatsApp 0137247440 🌸Jamu Ratu Dara (60 kapsul)
🌸Shape Up Lotion (150 ml)
🌸Pilis Herba (50 gm)
🌸Bengkung Ratu (1 Helai)
🌸Gamat Emulsion (245 ml)
🌸Herba Mandian Spa (5 gm x 10 Uncang)
🌸Feminine Cleanser (100 ml)
🌸Lulur Frangipani (250 gm)
🌸Extra Virgin Coconut Oil (130 ml)
🌸Tungku Herba (200 gm)
🌸Minyak Seri Herba (50 ml)

#spanma #spanmamurah #spanmasetbersalin #spanmaoriginal #setbersalinspanmaoriginal #setbersalinmurah #setbersalin #setbersalinlengkap #setbersalinterbaik #setbersalinmudah #syjualmurah #ibuhamil #ibuberpantang #ibumenyusu #saituraempire #ibudananak #berpantang #setberpantang #setberpantangspa #setberpantangmurah #setberpantangterbaik #setberpantangmoden #cikgusekolah

Set Bersalin Spa & Ma Mengandungi 11 Produk (RM245 FREE POSTAGE) WhatsApp 0137247440 🌸Jamu Ratu Dara (60 kapsul)
🌸Shape Up Lotion (150 ml)
🌸Pilis Herba (50 gm)
🌸Bengkung Ratu (1 Helai)
🌸Gamat Emulsion (245 ml)
🌸Herba Mandian Spa (5 gm x 10 Uncang)
🌸Feminine Cleanser (100 ml)
🌸Lulur Frangipani (250 gm)
🌸Extra Virgin Coconut Oil (130 ml)
🌸Tungku Herba (200 gm)
🌸Minyak Seri Herba (50 ml)

#spanma #spanmamurah #spanmasetbersalin #spanmaoriginal #setbersalinspanmaoriginal #setbersalinmurah #setbersalin #setbersalinlengkap #setbersalinterbaik #setbersalinmudah #syjualmurah #ibuhamil #ibuberpantang #ibumenyusu #saituraempire #ibudananak #berpantang #setberpantang #setberpantangspa #setberpantangmurah #setberpantangterbaik #setberpantangmoden #cikgusekolah

Set Bersalin Spa & Ma Mengandungi 11 Produk (RM245 FREE POSTAGE) WhatsApp 0137247440 🌸Jamu Ratu Dara (60 kapsul)
🌸Shape Up Lotion (150 ml)
🌸Pilis Herba (50 gm)
🌸Bengkung Ratu (1 Helai)
🌸Gamat Emulsion (245 ml)
🌸Herba Mandian Spa (5 gm x 10 Uncang)
🌸Feminine Cleanser (100 ml)
🌸Lulur Frangipani (250 gm)
🌸Extra Virgin Coconut Oil (130 ml)
🌸Tungku Herba (200 gm)
🌸Minyak Seri Herba (50 ml)

#spanma #spanmamurah #spanmasetbersalin #spanmaoriginal #setbersalinspanmaoriginal #setbersalinmurah #setbersalin #setbersalinlengkap #setbersalinterbaik #setbersalinmudah #syjualmurah #ibuhamil #ibuberpantang #ibumenyusu #saituraempire #ibudananak #berpantang #setberpantang #setberpantangspa #setberpantangmurah #setberpantangterbaik #setberpantangmoden #cikgusekolah

Set Bersalin Spa & Ma Mengandungi 11 Produk (RM245 FREE POSTAGE) WhatsApp 0137247440 🌸Jamu Ratu Dara (60 kapsul)
🌸Shape Up Lotion (150 ml)
🌸Pilis Herba (50 gm)
🌸Bengkung Ratu (1 Helai)
🌸Gamat Emulsion (245 ml)
🌸Herba Mandian Spa (5 gm x 10 Uncang)
🌸Feminine Cleanser (100 ml)
🌸Lulur Frangipani (250 gm)
🌸Extra Virgin Coconut Oil (130 ml)
🌸Tungku Herba (200 gm)
🌸Minyak Seri Herba (50 ml)

#spanma #spanmamurah #spanmasetbersalin #spanmaoriginal #setbersalinspanmaoriginal #setbersalinmurah #setbersalin #setbersalinlengkap #setbersalinterbaik #setbersalinmudah #syjualmurah #ibuhamil #ibuberpantang #ibumenyusu #saituraempire #ibudananak #berpantang #setberpantang #setberpantangspa #setberpantangmurah #setberpantangterbaik #setberpantangmoden #cikgusekolah

Set Bersalin Spa & Ma Mengandungi 11 Produk (RM245 FREE POSTAGE) WhatsApp 0137247440 🌸Jamu Ratu Dara (60 kapsul)
🌸Shape Up Lotion (150 ml)
🌸Pilis Herba (50 gm)
🌸Bengkung Ratu (1 Helai)
🌸Gamat Emulsion (245 ml)
🌸Herba Mandian Spa (5 gm x 10 Uncang)
🌸Feminine Cleanser (100 ml)
🌸Lulur Frangipani (250 gm)
🌸Extra Virgin Coconut Oil (130 ml)
🌸Tungku Herba (200 gm)
🌸Minyak Seri Herba (50 ml)

#spanma #spanmamurah #spanmasetbersalin #spanmaoriginal #setbersalinspanmaoriginal #setbersalinmurah #setbersalin #setbersalinlengkap #setbersalinterbaik #setbersalinmudah #syjualmurah #ibuhamil #ibuberpantang #ibumenyusu #saituraempire #ibudananak #berpantang #setberpantang #setberpantangspa #setberpantangmurah #setberpantangterbaik #setberpantangmoden #cikgusekolah

Most Popular Instagram Hashtags