#serbukvitaminkilo

571 posts

TOP POSTS

Serbuk mutiara asli sebagai agen pencerah tidak diragui lagi! .
Sebotol ni ada 10 biji sahaja - pure serbuk mutiara yang terbaik.
.
HEBAT kan .. hanya 1 biji untuk 3hari. .
- membantu melembut dan memutihkan kulit
- membantu menghilangkan jerawat dan jeragat
- membantu memudarkan bintik-bintik hitam pd wajah
- membantu menutup liang-liang pori
- mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit. .
Cara Pengambilan
- Setiap botol ada 10biji
- Ambil 1biji sebelum sarapan atau pun sebelum tidur
- 1 biji sahaja setiap 3 hari
- kesan yang efektif minum air putih secukupnya.
.
Siapa yang BOLEH ambil?
- Lelaki/wanita usia 16 keatas
- Ibu menyusu bayi
- Waktu period- ambil hari ke-3period
.
Siapa yang TAK BOLEH ambil?
- Wanita mengandung
- Mereka yg ada masalah kesihatan serius
.☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Alhamdullilah 💕💕💕
.
Ramai berminat dengan produk untuk jenama sendiri...
Sangat berbaloi uollsss.. Tak rugi ‼️‼️ untung berlipat ganda okay.. Seminggu income rm300-rm500 ‼️‼️ seminggu ‼️‼️
.
👉MIN ORDER 10pcs
👉MODAL RENDAH ‼️
👉UNTUNG BERLIPAT GANDA ‼️
.
☎️whatsapp 0109114535/0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Serbuk mutiara asli sebagai agen pencerah tidak diragui lagi! .
Sebotol ni ada 10 biji sahaja - pure serbuk mutiara yang terbaik.
.
HEBAT kan .. hanya 1 biji untuk 3hari. .
- membantu melembut dan memutihkan kulit
- membantu menghilangkan jerawat dan jeragat
- membantu memudarkan bintik-bintik hitam pd wajah
- membantu menutup liang-liang pori
- mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit. .
Cara Pengambilan
- Setiap botol ada 10biji
- Ambil 1biji sebelum sarapan atau pun sebelum tidur
- 1 biji sahaja setiap 3 hari
- kesan yang efektif minum air putih secukupnya.
.
Siapa yang BOLEH ambil?
- Lelaki/wanita usia 16 keatas
- Ibu menyusu bayi
- Waktu period- ambil hari ke-3period
.
Siapa yang TAK BOLEH ambil?
- Wanita mengandung
- Mereka yg ada masalah kesihatan serius
.☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Berminat nak jadi founder produk jenama sendiri???
.
Dah mula bosan jual produk org lain??
.
Jom jadi founder produk jenama korang sendiri... Modal rendah ‼️‼️ untung cecah 1k seminggu ‼️‼️ seminggu ‼️‼️ .
Minimum order hanya 10pcs SAHAJA ‼️‼️
.
Siap pack cuma korang perlu tampal sticker jenama korang je...
.
Produk lulus Gmp & halal
. 👉MIN ORDER 10pcs
👉MODAL RENDAH ‼️
👉UNTUNG BERLIPAT GANDA ‼️
.
☎️whatsapp 0109114535
☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan#serumkilo#serumgoldmurah#serumbotoxmurah#serumberkesan

Serbuk mutiara asli sebagai agen pencerah tidak diragui lagi! .
Sebotol ni ada 10 biji sahaja - pure serbuk mutiara yang terbaik.
.
HEBAT kan .. hanya 1 biji untuk 3hari. .
- membantu melembut dan memutihkan kulit
- membantu menghilangkan jerawat dan jeragat
- membantu memudarkan bintik-bintik hitam pd wajah
- membantu menutup liang-liang pori
- mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit. .
Cara Pengambilan
- Setiap botol ada 10biji
- Ambil 1biji sebelum sarapan atau pun sebelum tidur
- 1 biji sahaja setiap 3 hari
- kesan yang efektif minum air putih secukupnya.
.
Siapa yang BOLEH ambil?
- Lelaki/wanita usia 16 keatas
- Ibu menyusu bayi
- Waktu period- ambil hari ke-3period
.
Siapa yang TAK BOLEH ambil?
- Wanita mengandung
- Mereka yg ada masalah kesihatan serius
.☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Jom jadi founder produk jenama korang sendiri... Modal rendah ‼️‼️ untung cecah 1k seminggu ‼️‼️ seminggu ‼️‼️ .
Minimum order hanya 10pcs SAHAJA ‼️‼️
.
Siap pack cuma korang perlu tampal sticker jenama korang je...
.
Produk lulus Gmp & halal
. 👉MIN ORDER 10pcs
👉MODAL RENDAH ‼️
👉UNTUNG BERLIPAT GANDA ‼️
.
☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Berminat nak jadi founder produk jenama sendiri???
.
Dah mula bosan jual produk org lain??
.
Jom jadi founder produk jenama korang sendiri... Modal rendah ‼️‼️ untung cecah 1k seminggu ‼️‼️ seminggu ‼️‼️ .
Minimum order hanya 10pcs SAHAJA ‼️‼️
.
Siap pack cuma korang perlu tampal sticker jenama korang je...
.
Produk lulus Gmp & halal
. 👉MIN ORDER 10pcs
👉MODAL RENDAH ‼️
👉UNTUNG BERLIPAT GANDA ‼️
.
☎️whatsapp 0109114535
☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan#serumkilo#serumgoldmurah#serumbotoxmurah#serumberkesan

MOST RECENT

Berminat nak jadi founder produk jenama sendiri???
.
Dah mula bosan jual produk org lain??
.
Jom jadi founder produk jenama korang sendiri... Modal rendah ‼️‼️ untung cecah 1k seminggu ‼️‼️ seminggu ‼️‼️ .
Minimum order hanya 10pcs SAHAJA ‼️‼️
.
Siap pack cuma korang perlu tampal sticker jenama korang je...
.
Produk lulus Gmp & halal
. 👉MIN ORDER 10pcs
👉MODAL RENDAH ‼️
👉UNTUNG BERLIPAT GANDA ‼️
.
☎️whatsapp 0109114535
☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan#serumkilo#serumgoldmurah#serumbotoxmurah#serumberkesan

TEXTURE CANTIKK ‼️ MEWAH ‼️
.
1st dapat feedback ni nak gugur jantung risau gelerr takut foundation pecah..
.
TAPI SEBENARNYAAA ....
.
nakk pengsan sebab texture cantikk sgt wokey ‼️
.
compact foundation full coverage ‼️ nampak mewah setanding jenama hot kat luar sana.. .
.☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

INCOME GELI GELI RM2000 HINGGA RM5000 SEBULAN DENGAN COMPACT FOUNDATION JENAMA SENDIRI DR CIKDAIABEAUTY...
.
compact foundation berkualiti tiggi.. dengan hanya satu sapuan mampu menutup cela di wajah uollss.. .
dengan modal rendah dan margin keuntungan tinggi mampu memecahkan poket uollss dengan keuntungan berlipat kali ganda..
.
berminat sila whatsapp kami
☎️0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Alhamdullilah 💕💕💕
.
Ramai berminat dengan produk untuk jenama sendiri...
Sangat berbaloi uollsss.. Tak rugi ‼️‼️ untung berlipat ganda okay.. Seminggu income rm300-rm500 ‼️‼️ seminggu ‼️‼️
.
👉MIN ORDER 10pcs
👉MODAL RENDAH ‼️
👉UNTUNG BERLIPAT GANDA ‼️
.
☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

hello bakal jutawan semua..
.
nah ‼️ high dose pil kapsul mutiara .
kesan pantas seawal 3 hari ‼️
.
Serbuk mutiara asli sebagai agen pencerah tidak diragui lagi! .
Sebotol ni ada 10 biji sahaja - pure serbuk mutiara yang terbaik.
.
HEBAT kan .. hanya 1 biji untuk 3hari. .
- membantu melembut dan memutihkan kulit
- membantu menghilangkan jerawat dan jeragat
- membantu memudarkan bintik-bintik hitam pd wajah
- membantu menutup liang-liang pori
- mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit. .
Cara Pengambilan
- Setiap botol ada 10biji
- Ambil 1biji sebelum sarapan atau pun sebelum tidur
- 1 biji sahaja setiap 3 hari
- kesan yang efektif minum air putih secukupnya.
.
Siapa yang BOLEH ambil?
- Lelaki/wanita usia 16 keatas
- Ibu menyusu bayi
- Waktu period- ambil hari ke-3period
.
Siapa yang TAK BOLEH ambil?
- Wanita mengandung
- Mereka yg ada masalah kesihatan serius
.☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Serbuk mutiara asli sebagai agen pencerah tidak diragui lagi! .
Sebotol ni ada 10 biji sahaja - pure serbuk mutiara yang terbaik.
.
HEBAT kan .. hanya 1 biji untuk 3hari. .
- membantu melembut dan memutihkan kulit
- membantu menghilangkan jerawat dan jeragat
- membantu memudarkan bintik-bintik hitam pd wajah
- membantu menutup liang-liang pori
- mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit. .
Cara Pengambilan
- Setiap botol ada 10biji
- Ambil 1biji sebelum sarapan atau pun sebelum tidur
- 1 biji sahaja setiap 3 hari
- kesan yang efektif minum air putih secukupnya.
.
Siapa yang BOLEH ambil?
- Lelaki/wanita usia 16 keatas
- Ibu menyusu bayi
- Waktu period- ambil hari ke-3period
.
Siapa yang TAK BOLEH ambil?
- Wanita mengandung
- Mereka yg ada masalah kesihatan serius
.☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Alhamdullilah 💕💕💕
.
Ramai berminat dengan produk untuk jenama sendiri...
Sangat berbaloi uollsss.. Tak rugi ‼️‼️ untung berlipat ganda okay.. Seminggu income rm300-rm500 ‼️‼️ seminggu ‼️‼️
.
👉MIN ORDER 10pcs
👉MODAL RENDAH ‼️
👉UNTUNG BERLIPAT GANDA ‼️
.
☎️whatsapp 0109114535/0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Serbuk mutiara asli sebagai agen pencerah tidak diragui lagi! .
Sebotol ni ada 10 biji sahaja - pure serbuk mutiara yang terbaik.
.
HEBAT kan .. hanya 1 biji untuk 3hari. .
- membantu melembut dan memutihkan kulit
- membantu menghilangkan jerawat dan jeragat
- membantu memudarkan bintik-bintik hitam pd wajah
- membantu menutup liang-liang pori
- mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit. .
Cara Pengambilan
- Setiap botol ada 10biji
- Ambil 1biji sebelum sarapan atau pun sebelum tidur
- 1 biji sahaja setiap 3 hari
- kesan yang efektif minum air putih secukupnya.
.
Siapa yang BOLEH ambil?
- Lelaki/wanita usia 16 keatas
- Ibu menyusu bayi
- Waktu period- ambil hari ke-3period
.
Siapa yang TAK BOLEH ambil?
- Wanita mengandung
- Mereka yg ada masalah kesihatan serius
.☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Serbuk mutiara asli sebagai agen pencerah tidak diragui lagi! .
Sebotol ni ada 10 biji sahaja - pure serbuk mutiara yang terbaik.
.
HEBAT kan .. hanya 1 biji untuk 3hari. .
- membantu melembut dan memutihkan kulit
- membantu menghilangkan jerawat dan jeragat
- membantu memudarkan bintik-bintik hitam pd wajah
- membantu menutup liang-liang pori
- mengurangkan kedutan dan meningkatkan keanjalan kulit. .
Cara Pengambilan
- Setiap botol ada 10biji
- Ambil 1biji sebelum sarapan atau pun sebelum tidur
- 1 biji sahaja setiap 3 hari
- kesan yang efektif minum air putih secukupnya.
.
Siapa yang BOLEH ambil?
- Lelaki/wanita usia 16 keatas
- Ibu menyusu bayi
- Waktu period- ambil hari ke-3period
.
Siapa yang TAK BOLEH ambil?
- Wanita mengandung
- Mereka yg ada masalah kesihatan serius
.☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Berminat nak jadi founder produk jenama sendiri???
.
Dah mula bosan jual produk org lain??
.
Jom jadi founder produk jenama korang sendiri... Modal rendah ‼️‼️ untung cecah 1k seminggu ‼️‼️ seminggu ‼️‼️ .
Minimum order hanya 10pcs SAHAJA ‼️‼️
.
Siap pack cuma korang perlu tampal sticker jenama korang je...
.
Produk lulus Gmp & halal
. 👉MIN ORDER 10pcs
👉MODAL RENDAH ‼️
👉UNTUNG BERLIPAT GANDA ‼️
.
☎️whatsapp 0109114535
☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan#serumkilo#serumgoldmurah#serumbotoxmurah#serumberkesan

Magic cream strawberry💕💕
.
Kesan terbaik dari ladang
👉parut pudar
👉jerawat kecut & hilang tanpa meninggalkan parut
👉jeragat menipis hari kehari
👉pori pori mengecil
👉kulit putih merah jambu
👉pipi ibarat memakai blusher
👉kulit cantik glowing
.

Jom jadi founder produk jenama korang sendiri... Modal rendah ‼️‼️ untung cecah 1k seminggu ‼️‼️ seminggu ‼️‼️ .
Minimum order hanya 10pcs SAHAJA ‼️‼️
.
Siap pack cuma korang perlu tampal sticker jenama korang je...
.
Produk lulus Gmp & halal
. 👉MIN ORDER 10pcs
👉MODAL RENDAH ‼️
👉UNTUNG BERLIPAT GANDA ‼️
.
☎️whatsapp 0169602728
☎️wechat id cik_daia
.
#foundationmurah#kosmetikjenamasendiri#sayajualkosmetik#sayajualskincarejenmasendiri#jenamasendiri#sayajualjenama#sayajualmurah#sayajualfoundation#sayajualbranded#foundationjenamasendiri#foundationkilo#foundationborong#skincarekilo#skincareborong#janapendapatan#sideincome#sayajualmurah#sayajualborongmurahmalaysia#serbukvitaminkilo#serbukvitaminjenamasendiri#serbukvitaminmurah#vitaminc#vitamincmalaysia#serbukvitaminberkesan

Most Popular Instagram Hashtags