#sentiasa

12 posts

TOP POSTS

Tak Kisah lah bro degan motor 125 kau ke atau double R kau ke atau Superbike kau..Aku sentiasa bersyukur dengan apa yang aku ada..#Masa Susah pun Dia seorang je yg ada..#Sentiasa di hati Ku..πŸ‘†

Chill ii dulu..😊
#Dayang #sentiasa #bersatu

☺☺☺
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

Selamat tengahari semua 🌸
#sentiasa alone 🚢

#Sentiasa senyum tapi dlm hati😞

Nak pindah kelantan dah yee awok 😧.
Mak bagitau πŸ˜›πŸ˜› .
Jaga hatiπŸ’˜ untuk saya .
Jaga iman 🚹.
Jangan lupa saya yang kat rawang ni😒..
#Sentiasa tunggu awok..😘😘
#MenungguRaya..

Dua awekss ganuu dgn mek kelatee hok depan sekali bersarapan 😚😚 haha .
#Mencipta Kenangan last2 sem #bertiga lebih baik #sentiasa bertiga πŸ’•

Rahsia buat goreng pisang sedap di bongkar.. πŸ˜πŸ˜‡
follow @malaysian_lawak #sentiasa #senyum #24jam

Ya Allah
Semoga permulaan dan pengakhiran dgn baik
#sentiasa bersyukur+ berfikiran positif
# rentak bisenes
Thankyou uolls bz support me.. Hihi

MOST RECENT

Semendung mana pun awan,langit tetap biru☁
Sesakit mana pun luka,redha tetap perluπŸ˜”
Sesungi mana pun insan,ALLAH sentiasa ada untukmu😘
#kwn #yg #sentiasa #ada #waktu #sedih #senang
#sygkorangketat2πŸ‘©β€β€οΈβ€πŸ’‹β€πŸ‘©

Sengeh napok gigi budok reboh atas bukit tadi
πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„πŸ˜„
My cousin..
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

☺☺☺
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

Cuaca panas pun kawe lawe
Lawe semace...
Bukit kluang trip jer..
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

Cuaca panas pun kawe lawe
Lawe semace...
Bukit kluang trip jer..
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

Cuaca panas pun kawe lawe
Lawe semace...
Bukit kluang trip jer..
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

Cuaca panas pun kawe lawe
Lawe semace...
Bukit kluang trip jer..
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

Dalam dunia ni, semua yg hidup pasti akn pergi.. Raja ke , rakyat ke ,binatang smua..psti pergi bila ajal dy smpai..sbb ap?? Sbb kita hamba allah..kita hanya menumpang saja dkt dunia..kita dtg hnya prsinggahan skjp sja utk m'buat amal ,mengumpul sgla phala utk menuju akhirat yg abadi.. Begitu lah spti kisah story kucing2 ku saat mereka ingin pergi..mereka smua sama, xde yg berbeza.. Saat kematian nya tiba..setiap kucing2 ku mesti menyorok jauh..jauh dri pengatahuan manusia..dduk bersendirian, ad yg aku jumpa bwah katil, blkang almari, af yg dirempuh kereta..allah..sdih xblh nk tahan bila bgaimana dy menghadapi saat2 spti itu..bila aku hmpir mendekati...badan nya kaku..sjuk, hanya air mata sja yg mengalir masa tu..aq bngun dn berggas ke blkg rumah utk kbumikan kucing tu... Bgitu lah, klau kita hari2 dgn dy, belai dy..kasi nasi..bermanja dgn dy..syg kite melebihi dri kita sdri..tpi..allah mengajar kita utk sabar dn redha..stiap yg hidup psti akn mati..sekian..
#selamat pagi
#sentiasa bersgka baik

Tak Kisah lah bro degan motor 125 kau ke atau double R kau ke atau Superbike kau..Aku sentiasa bersyukur dengan apa yang aku ada..#Masa Susah pun Dia seorang je yg ada..#Sentiasa di hati Ku..πŸ‘†

Sebab minum i kopi jadi kerah butir mato xngatuk2..esok pagi lagi nak g bedenrak...
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags