#sentiasa

9972 posts

TOP POSTS

#tidak mengecewakan..
#kami semboy..
#sentiasa menang..

Bukan selalu. ✌✌

Rindu Yang Sebenar - benar Rindu adalah Rindu Dekat Orang Yang Telah Pergi Meninggalkan Kita Untuk Selamanyaa .
#Al-Fatihah
#Sentiasa Dalam Ingatan ✔️

#sentiasa syng awk....😊

goodnight💞
#sentiasa senyum😊

Jika mahu beli barang2 keperluan..
Jangan pilih harga tapi pilihlah kualiti..
Jika mahu pilih teman sehidup semati..
Jangan pilih rupa tapi pilihlah hatinya..
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

#tqallah4everything#finishasar#waitingmaghrib#sentiasa berdoa yg terbaek utk semua amin 😊

Selamat mlm semua..
#sentiasa stedy...
😉😉😉😉

#sentiasa bersama

MOST RECENT

#sentiasa syng awk....😊

Susahnya nak #travel.Banyak sangat barang nak kena bawa .Argghhh STRESS!

Tapi ada satu je #sentiasa dihati dan setia disamping saya.Semoga setia hingga ke Jannah ya 😘

Apa dia?

Telekung Flora lah.#jimatruang dan #mudahdibawa siap satu set lagi warna beg dengan telekung.Siap ada sulam-sulam cinta lagi.😍 Harga #cintatilljannah sis bagi RM75 jurr.. promosi sampai 1/9/2017 je tauuu

Berminat?

Whatapps 012 -9953192 Sekarang

Sebelum warna favorite korang habis😊

#telekungtravel
#kakitravel
#muslimtravel
#traveladee
#telekungcotton
#telekungmurah
#hantaran
#hadiah
#dropshiptelekungneeded
#dropshipneeded
#dropshipwanted
#dropshipwelcome

Susahnya nak #travel.Banyak sangat barang nak kena bawa .Argghhh STRESS!

Tapi ada satu je #sentiasa dihati dan setia disamping saya.Semoga setia hingga ke Jannah ya 😘

Apa dia?

Telekung Flora lah.#jimatruang dan #mudahdibawa siap satu set lagi warna beg dengan telekung.Siap ada sulam-sulam cinta lagi.😍 Harga #cintatilljannah sis bagi RM75 jurr.. promosi sampai 1/9/2017 je tauuu

Berminat?

Whatapps 012 -9953192 Sekarang

Sebelum warna favorite korang habis😊

#telekungtravel
#kakitravel
#muslimtravel
#traveladee
#telekungcotton
#telekungmurah
#hantaran
#hadiah
#dropshiptelekungneeded
#dropshipneeded
#dropshipwanted
#dropshipwelcome

Susahnya nak #travel.Banyak sangat barang nak kena bawa .Argghhh STRESS!

Tapi ada satu je #sentiasa dihati dan setia disamping saya.Semoga setia hingga ke Jannah ya 😘

Apa dia?

Telekung Flora lah.#jimatruang dan #mudahdibawa siap satu set lagi warna beg dengan telekung.Siap ada sulam-sulam cinta lagi.😍 Harga #cintatilljannah sis bagi RM75 jurr.. promosi sampai 1/9/2017 je tauuu

Berminat?

Whatapps 012 -9953192 Sekarang

Sebelum warna favorite korang habis😊

#telekungtravel
#kakitravel
#muslimtravel
#traveladee
#telekungcotton
#telekungmurah
#hantaran
#hadiah
#dropshiptelekungneeded
#dropshipneeded
#dropshipwanted
#dropshipwelcome

Ada hari aku akan berhenti sejenak
Untuk menoleh ke belakang..
iaitu BERSYUKUR..
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

Susahnya nak #travel.Banyak sangat barang nak kena bawa .Argghhh STRESS!

Tapi ada satu je #sentiasa dihati dan setia disamping saya.Semoga setia hingga ke Jannah ya 😘

Apa dia?

Telekung Flora lah.#jimatruang dan #mudahdibawa siap satu set lagi warna beg dengan telekung.Siap ada sulam-sulam cinta lagi.😍 Harga #cintatilljannah sis bagi RM75 jurr.. promosi sampai 1/9/2017 je tauuu

Berminat?

Whatapps 012 -9953192 Sekarang

Sebelum warna favorite korang habis😊

#telekungtravel
#kakitravel
#muslimtravel
#traveladee
#telekungcotton
#telekungmurah
#hantaran
#hadiah
#dropshiptelekungneeded
#dropshipneeded
#dropshipwanted
#dropshipwelcome

Susahnya nak #travel.Banyak sangat barang nak kena bawa .Argghhh STRESS!

Tapi ada satu je #sentiasa dihati dan setia disamping saya.Semoga setia hingga ke Jannah ya 😘

Apa dia?

Telekung Flora lah.#jimatruang dan #mudahdibawa siap satu set lagi warna beg dengan telekung.Siap ada sulam-sulam cinta lagi.😍 Harga #cintatilljannah sis bagi RM75 jurr.. promosi sampai 1/9/2017 je tauuu

Berminat?

Whatapps 012 -9953192 Sekarang

Sebelum warna favorite korang habis😊

#telekungtravel
#kakitravel
#muslimtravel
#traveladee
#telekungcotton
#telekungmurah
#hantaran
#hadiah
#dropshiptelekungneeded
#dropshipneeded
#dropshipwanted
#dropshipwelcome

Susahnya nak #travel.Banyak sangat barang nak kena bawa .Argghhh STRESS!

Tapi ada satu je #sentiasa dihati dan setia disamping saya.Semoga setia hingga ke Jannah ya 😘

Apa dia?

Telekung Flora lah.#jimatruang dan #mudahdibawa siap satu set lagi warna beg dengan telekung.Siap ada sulam-sulam cinta lagi.😍 Harga #cintatilljannah sis bagi RM75 jurr.. promosi sampai 1/9/2017 je tauuu

Berminat?

Whatapps 012 -9953192 Sekarang

Sebelum warna favorite korang habis😊

#telekungtravel
#kakitravel
#muslimtravel
#traveladee
#telekungcotton
#telekungmurah
#hantaran
#hadiah
#dropshiptelekungneeded
#dropshipneeded
#dropshipwanted
#dropshipwelcome

Masa tak kira waktu ada yang sedih ada kecwa..
Aku nak mcm dulu
#ankkampung
#hitamgelam
#sentiasa bersyukur
#....

#tidak mengecewakan..
#kami semboy..
#sentiasa menang..

Salam sore...muachhh...
#sentiasa kuat dalam apa jua perjuangan..yehaa..
#lagi 2 hari balik muar,xsbr nk jmpe sdre masa kecik2 men pondok2 ni.hee..
#kenangantakpernahkulupakan
#SYARIFAH NORAISHAH BINTI SYED NASIR.
#21 YEARS OLD.

Tq support RR Cosmetics 😘😘😘
#sentiasa di hati ♥
#agent sah RR Cosmetics
#0126897678

Bila selfie dekat batu gini...
Ingat zame kecit2 dulu..
Sokmo2 main2 dekat batu gini..
Alangkah indahnya jika masa blh diundur..
Setiap kepingan pic mnjdi kenangan..
Salam maghrib....
#Sentiasa Ku Bersyukur#☺

Most Popular Instagram Hashtags