#semusimdibarzakh

MOST RECENT

[ NOVEL EPIK KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA : Bukan sekadar Novel ]

Apa Kata Mereka?
Apa Kata Mereka?
Apa Kata Mereka?

JOM dapatkan segera Novel Ketika Azazil ๐Ÿƒ๐Ÿ“HUBUNGI SEGERA๐Ÿƒ๐Ÿ“
๐Ÿ“ž http://wasap.my/6019-9914029
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#FayyadhTroopersDaimond
#FayyadhTroopersLegacy

#throwback
#jombaca
#jomOrder
#SayaAgenSah

KALAU ITU YANG KAU LIHAT, KAU TAKKAN BERMAKSIATโ€ฆ
โ€ฆ
Cuba kau lihat air apa yang kau minum???
Alangkah terkejutnya dia rupanya sedang menegugk air najis dan nanah yang busuk. Gelas tadi terus terhempas ke lantai. Alangkah bertambah kagetnya, dia melihat suasana kelab malam tadi berubah.
Mataku ligat memerhatikan keadaan sekeliling. Alangkah terkejutnya aku semua yang ada disitu berubah wajah. Ada yang bertanduk dan bertaring. Makanan disitu semuanya bertukar menjadi najis. Pelayan โ€œPubโ€ juga bertukar pakaian dan wajah.
โ€ฆ
Suasana menjadi ngeri. Aku mahu menjerit. Lelaki tadi memegang bahuku, sambil jarinya diletakkan di hamper mulutku. Nampak seperti dia cuba menenangkanku. Aku masih dalam keadaan ketakutan. Lalu aku mula berdiri โ€ฆ
โ€ฆ
Dipetik daripada โ€œmengintai aku di nerakaโ€. JOM dapatkan novel #mengintaiakudineraka yang bakal membangkitkan rasa kehambaan kepada pembaca.
.
.
BELI SATU PERCUMA EBOOK "TUHAN SENTUHLAH HATIKU"
.
.
Dapatkan Segera! +60148096255
#fayyadhtrooperssilver
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#fayyadhtrooperslegacy

[ SEKERAS MANA PUN HATI, KAMU TETAP AKAN MENANGIS BILA MEMBACANYA ]
.
.
Novel Semusim Di Barzakh adalah sebuah kisah perjalanan hati gersang yang sunyi dari hidup bertuhan, akhirnya disentuh hidayah Allah melalui pengalaman ngeri yang sangat menakutkan.
.
.
Hanya gambaran, sudah meluluhkan hati dan jiwa sanubari manusia sepertinya. Bukankah hidayah Allah itu luas dan pelbagai caranya?. Ayuh, sahabat sekelian mungkin sudah lama hati kalian tidak diketuk dan dibasahi dengan cahaya kesedaran kemana, dan bagaimana kalian akan kembali menemui Tuhan, Allah AzzaWajalla.
.
.
Ketahuilah, AJAL tidak pernah menunggu sesiapa. Maka mengapa engkau masih berpaling?
.
.
Alangkah ruginya seseorang yang masih tertawa sedangkan kain kapannya sedang ditenun. Bagaimana untuk merasai keinsafan kematian?
Banyakkanlah menuntut Ilmu, dan membaca, dan ini antara salah satu usaha kami untuk membantu anda yang masih mencari erti hidup.
.
.
Dapatkan Novel Semusim Di Barzakh hari ini dengan hanya RM29.90 sahaja.
.
.
Beli secara online kami bagi
Percuma Bookmark, Sign Penulis serta kataยฒ hikmah dan Ebook Tuhan Sentuhlah Hatiku.
.
.
INILAH YANG MEMBEZAKAN KAMI DENGAN KEDAI BUKU YANG BERADA DI SELURUH MALAYSIA INI
.
.
Whatsapp kami sekarang :
+6018 780 4460
#nurislamicstore
#fayyadhtroopersjunior
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#fayyadhtrooperslegacy

[ KETIKA AZAZIL BERPUTUS ASA : "MASTER PIECE" NOVEL CETUSAN AKHIR ZAMAN ]

Penulisan yang disentuh dengan tinta Al Quran dan Hadis serta pandangan para Ulama' yang digarap secara halus di dalam susur galur penceritaan. .
.
"Bila saya baca buku tu dan cuba tengok dengan keadaan dunia sekarang. Macam satu-satu je berlaku. Saya pun pernah mimpi tsunami 2 kali lepas baca buku ni. Seram pula rasanya kadang-kadang. Sampai kadang-kadang time solat pun dia datang dengan sendiri. Allahu. Tuhan je tahu."
- Yuyu, 13

Ilustrasi dan bayangan huru hara yang dibuat meletakkan pembaca di dalam kantung kebimbangan yang akan menjadikan anda tidak lagi merasakan dunia ini perlu dikejar secara total, kerana ia bakal karam.
.
Pengembaraan yang dipaut melalui metafora sastera yang ringan, memungkinkan anda merasainya sehingga tidak lagi mahu berhenti dari proksi pembacaan.

Inilah kata-kata pembaca kami. Alhamdulillah, semoga ia mampu meledakkan minda anda ke mercu rasa perhambaan yang padu.
.
Jom dapat kan Novel Islamik terbaik #ketikaazazilberputusasa by @hadi_fayyadh
.
DAPATKAN SEKARANG! +601158578157
โ€ฆ
#fayyadhtroopersjunior
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#fayyadhtrooperslegacy

[ SEMUSIM DI MAHSYAR : RENTETAN KISAH BENAR YANG MERUNTUN JIWA ]
.....
Apalah makna kehidupan ini jika kamu masih ragu-ragu dengan arah tuju kehidupan selepas kematian. Apakah kamu pernah diberi bayangan Allah SWT sehingga kamu merasa benar-benar ingin kembali kepadaNYA?
.
Ketahuilah, hanya mereka yang terpilih mampu merasai semua itu sesuai dengan kehendakNYA jua. Iqlima Salsabilla, merasakan pengalaman bagaimana saat dia dikebumikan sepanjang tempoh lima hari di dalam liang lahad.
.
.
Wanita yang menunggang binatang indah bersayap, Fatamorgana yang menjadikan dia berhubung dengan ayahnya di alam mimpi, Iblis berkhutbah dengan penyesalan yang dahsyat. Apa kata Iblis dalam Khutbahnya? Perjalanan bertemu dengan para Nabi, apakah semua itu benar-benar dilaluinya? Apakah kisah sebenar yang terjadi?
.
Bagaimana dia diselamatkan daripada kematian? Apakah dia masih hidup dengan tempoh yang lama? Semua itu akan terjawab di dalam Semusim Di Mahsyar, ratap di pembaringan lahad.
.
.
Setiap pembelian anda, anda akan memperoleh e book percuma, WARKAH BUAT BIDADARI. Sementara STOK MASIH ADA, TANDATANGAN PENULIS dan Bookmark Percuma
. .
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA!
.
.
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh
Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
Hubungi Sekarang! +6018 780 4460
#nurislamicstore
#fayyadhtroopersjunior
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#fayyadhtrooperslegacy

APA YANG KAU ALAMI HANYALAH CEBISAN DARIPADA APA YANG KAU LAKUKAN
.
.
โ€œMasih segar dalam ingatanku, sewaktu aku berteduh di bawah sebatang pohon, ada seorang lelaki datang menghampiriku. Aku meminta-minta dan merayu agar diberikan sedikit wang agar kami dapat menikmati secebis makanan bagi menghilangkan kelaparan..โ€
โ€ฆ
Dia memandangku, dan tanpa banyak bicara dia menghulurkan beberapa keping roti dan wang kepadaku. Dia mengusap-usap kepalaku, sambil dia berkata.
โ€ฆ
โ€œKau masih ingat diriku?โ€
โ€ฆ
โ€œAku hanya menggelengkan kepala.. roti yang masih berada di dalam mulutku, dikunyah dengan lahapnya. Roti itu aku kongsikan bersama ayahkuโ€ฆโ€
โ€ฆ
โ€œDahulu kau dan aku pernah bertemu..โ€
โ€ฆ
โ€œWajahnya aku amati sedalam-dalamnyaโ€ฆ cuba mengingat di manakah aku dan dia pernah bertemu .. namun, aku gagal mengenali dirinya..โ€
โ€ฆ
โ€œDahulu kau gagah, tapi sekarang kau lemah,.. Kau pernah merampas harta untuk diagihkan kepada orang-orang fakir dan miskin .. Dan sewaktu itu, akulah yang menjadi mangsanya.. Inikah yang dikatakan Kaffarah atau Magrifah?
โ€ฆ
Sebesar mana pun dosa seseorang itu, ketahuilah pintu taubat Allah itu lebih besar dari dosamu malah lebih besar dari langit dan bumi. Lihat MASALAH menggunakan mata hati. In Sya Allah, kita akan fahami kenapa & mengapa ia berlaku dengan IzinNya. โ€ฆ
Setiap yang berlaku itu pasti ada hikmahnya. Marilah sama-sama kita renungkan apa yang disampaikan oleh buku penulisan Hadi Fayyadh, iaitu โ€œMengintai Aku Di Nerakaโ€. DAPATKAN sekarang koleksi BEST SELLER daripada agen-agen kami yang SAH.
.
.
Whatsapp segera! +601158578157
โ€ฆ
#fayyadhtroopersjunior
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#fayyadhtrooperslegacy

Jangan fikir terlalu singkat, ianya cukup memberi kesan yang cukup mendalam
#mengintaiakudineraka by @hadi_fayyadh
.
.
MOGA PENGAKHIRAN KITA BAIK2 SAHAJA
.
.
Menjadi manusia bukan sekadar berpijak di atas tanah yang luas terbentang. Kita manusia yang diberi amanah dan tanggungjawab untuk menjaga sesama sendiri agar dunia ini dihiasi keamanan dan kasih sayang.
.
.
Jauh di lubuk hati, renungi semula agar kita kembali mengingati dan menginsafi asal diri ini dari tanah yang tiada kecantikan.
.
.
Bibit-bibit kekayaan dan kehebatan serta kemegahan yang kita ada tiada nilai di sisi Allah melainkan ianya digunakan untuk kebaikan.
.
.
Moga terlahir keinsafan dan terus istiqamah dalam berubah ke arah kebaikan.
.
.
Ayuh, jom dapatkan novel best seller #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar di pasaran sekarang! .
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA!
.
.
Hubungi Sekarang! +601158578157
โ€ฆ
#fayyadhtroopersjunior
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#fayyadhtrooperslegacy

Perencanaan Malaysia dan pembentukkan geopolitiknya seolah menyamai acuan Politik terancang Presiden USA, apakah Malaysia juga terlibat??
....
PANAS !!! PANAS !!!
Sebelum membuat sebarang andaian dan spekulasi yang akan mengundang kemarahan dan kecaman mari dapatkan ebook percuma ini dan anda boleh membuat penilaian sendiri.
...
THE SECRET PROTOCOL
Bagi sesiapa yang telah membeli Buku The Last Kingdom, adakah anda sudah bersedia? ...
PERCUMA hanya melalui pembelian buku The Last Kingdom by @hadi_fayyadh Edisi Bahasa Melayu

#nurislamicstore
#fayyadhtroopersjunior
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#fayyadhtrooperslegacy

BUNUH DIRI BUKANLAH JALAN PENYELESAIAN.
.
Ramai orang menganggap, dengan kematian segala masalah dapat diselesaikan maka berakhirlah penderitaan dunia yang merajai dijiwa.
.
โ€œDahulu saya juga punya rasa seperti nak bunuh diri bila saya amat terkilan dengan โ€œEx-Boyfriendโ€ saya, tapi entahlah ... Mungkin Allah telah rancang sesuatu untuk saya, Novel #mengintaiakudineraka telah sedarkan saya, yang cinta lelaki itu hanyalah โ€œNothingโ€..โ€
Siti Zulaikha Ramlan, 27
Pahang.
.
Bersabarlah dengan Ujian atau musibahNYA. Ada sesuatu yang Allah sedang rencanakan untukmu. Hidup tidak selalunya Indah. Langit tak selalunya mendung. Disaat ianya hadir, teguhkan hatimu menerima taqdir dan berusaha untuk berubah menjadi yang lebih baik.
.
โ€œ Sungguh Allah masih sayang saya, sebak saya rasa, cerita Mengintai Aku di Neraka ni buat saya benar-benar terkesan sampai ke hari ini.. Walaupun ceritanya pelik, namun deep dan begitu mendalam kata-kata yang dilontarkan.โ€
Faez Ahmad,17 Penang
.
MENGINTAI AKU DI NERAKA sebuah picisan kisah benar yang menggamit jiwa by @hadi_fayyadh. Marilah mencari cintaNYA .
.
.
DAPATKAN SEGERA! +60128211460 whatsaap@ DM admin๐Ÿ˜Š
Harga serendah: RM 29.90+postage SM RM8/SS RM 10
#fayyadhtroopersjunior
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#fayyadhtrooperslegacy
Freegift: Ebook,Bookmark,sign dan sedikit kataยฒ dari ustaz hadi fayyadh

MOGA PENGAKHIRAN KITA BAIK2 SAHAJA
.
.
Menjadi manusia bukan sekadar berpijak di atas tanah yang luas terbentang. Kita manusia yang diberi amanah dan tanggungjawab untuk menjaga sesama sendiri agar dunia ini dihiasi keamanan dan kasih sayang.
.
.
Jauh di lubuk hati, renungi semula agar kita kembali mengingati dan menginsafi asal diri ini dari tanah yang tiada kecantikan.
.
.
Bibit-bibit kekayaan dan kehebatan serta kemegahan yang kita ada tiada nilai di sisi Allah melainkan ianya digunakan untuk kebaikan.
.
.
Moga terlahir keinsafan dan terus istiqamah dalam berubah ke arah kebaikan. .
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA!
.
.
Boleh dapatkan segera #mengintaiakudineraka sekarang!
.
Dm di IG atau Whatsapp 0179307855 untuk dapatkan karya Hadi Fayyadh!

#hadifayyadh #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaiakudineraka #eyesfromtheabyss #infinitywar #thelastkingdom #syurgabuatkupendosa #fayyadhtroopersdiamond #fayyadhtrooperslegacy

.
#Repost from @hadi_fayyadh - โ€œSemoga golongan ini lebih ramai kembali ke pangkal jalanโ€
Ameen.
#ketikazazilberputusasa
.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA!
.
.
Dan berpeluang untuk memenangi Peraduan #bonanzahadifayyadh Pakej Umrah untuk 2 orang!
.
.
Hubungi Sekarang!
+60148150964
+60148150964
+60148150964
.
.
Jom Follow IG :
@islamic_production.shop
@islamic_production.shop
@islamic_production.shop
.
.
Jom! TAG rakan korang!๐Ÿ‘๐Ÿผ
.
.
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#syurgabuatkupendosa
#thelastkingdom
#fayyadhtroopersdiamond #islamicbook #kongsiilmu

MENGINTAI AKU DI NERAKA.
.
Malam ini aku berdiri di tebing nan tinggi. Bulan purnama kemilau dengan cahayanya. Bintang-bintang diam bertebaran di penjuru langit.
.
Aku disini dengan hati yang hancur kernanya.
"Cinta .. Mengapa kau pergi ? Di kala ini aku sedang meniti kepayahan untuk melupakan .. Jangan tinggalkan aku sendirian .. Dukaku sekian lama jangan kau benamkan lagi, aku sudah cukup terseksa.."
.
Aleeya Qistina berputus asa dengan kehidupan. Tiada harapan mahupun bahu untuk disandarkan. Nekad untuk bunuh diri kian menebal. Namun Malam itu telah merubah segalanya. Pertemuan dengan lelaki melecur wajahnya dan bertatoo itu di disko telah membawa seribu cerita yang menakutkan.
.
Dia dipertontonkan pelbagai pengalaman aneh di dalam satu malam. Dia menempuh Jarak perjalanan itu yang dirasakan terlalu dekat walhal telah sebulan dia tidak kembali ke rumah.
.
Apakah situasi yang dia lalui sebenarnya yang dia fikir hanya satu malam sedangkan sebulan dia telah menghilangkan diri.?
.
Siapakah lelaki yang dia temui? Binatang yang menghantar makanan itu siapakah gerangannya dan banyak lagi kisah misteri aneh yang diceritakan.
.
.
Karya @hadi_fayyadh ini adalah hadiah untukmu. Jangan biarkan ia berlalu. JOM DAPATKANNYA.
.
Whatsapp kami sekarang :
+601112921328

[ KENAPA AKU, DAN KENAPA AKU ?! ]
.
"Kulihat corak kehidupan orang lain begitu indah. Setiap apa yang dihajati, dikecapi dengan begitu mudah. Hidup mereka tenang tak diundang gundah.
.
Kehidupan aku pula, merupakan vice versa kepada hari - hari orang lain dimana mereka sentiasa ditemankan pelangi yang cukup indah.
.
Mereka bebas melakukan apa yang mereka suka, tiada bebanan untuk dipikul, tiada makian untuk dihadap, tiada air mata keluluhan berjujuran.
.
Sedang aku? Ya, aku terpaksa melalui kesemua itu, bahkan ada yang lebih teruk dari itu.
.
Hari berganti hari, aku mula sedar dek pancaran hidayah yang disuluhkan Illahi ke dalam hati, hidayah yang mana aku gian memohonnya setiap hari, aku sedari yang ujian ini tidak perlu untuk ku tangisi. Sebaliknya, aku harus bangga. Kerana apa? Kerana Allah itu hanya menguji hamba - hambaNya yang beriman dan mereka mampu untuk menahannya :')"
.
Bangkit dan maralah tak kira sehebat mana pun ujian yang Allah lemparkan ke atas bahu, kerana perjalanan untuk ke Syurga memang perit dan jerih, tetapi Syurgalah merupakan tempat berehat kita setelah berhempas pulas di penjara dunia ini :)
.
โ›”BERMINAT?? KLIK LINK UNTUK WHATSAPP ๐Ÿ‘‡๐Ÿ‘‡
.
https://www.wasap.my/60175654749
https://www.wasap.my/60175654749
https://www.wasap.my/60175654749
.
.
#athihabooks
#SahabatAtTaqwa
#BisnesKitaDakwahKita
#BelieveAndAchieve
#PlannereNuur
#PlannerSahabatAtTaqwa
#Planner2019
#IslamicPlanner
#IslamicPlanner2019
#ILovePlanner
#PlannerLover
#CollectionsPlanner
#PlannerMalaysia
#PlannerAddict
#PromosiWoww
#fayyadhtrooperssilver
#semusimdibarzakh
#ketikaazazilberputusasa
#semusimdimahsyar
#mengintaiakudineraka
#eyesfromtheabyss
#infinitywar
#thelastkingdom
#syurgabuatkupendosa
#akumahuhidayah
#bukuamh

Repost from @muslimy_video - TIADA GUNANYA MEMARAHI IBLIS LAGI! (bhagian 2)
....
Allah menyebutkan khutbah Iblis yang sangat menyentuh tersebut:
.
.
ูˆูŽู‚ูŽุงู„ูŽ ุงู„ุดู‘ูŽูŠู’ุทูŽุงู†ู ู„ูŽู…ู‘ูŽุง ู‚ูุถููŠูŽ ุงู„ุฃู…ู’ุฑู ุฅูู†ู‘ูŽ ุงู„ู„ู‘ูŽู‡ูŽ ูˆูŽุนูŽุฏูŽูƒูู…ู’ ูˆูŽุนู’ุฏูŽ ุงู„ู’ุญูŽู‚ูู‘ ูˆูŽูˆูŽุนูŽุฏู’ุชููƒูู…ู’ ููŽุฃูŽุฎู’ู„ูŽูู’ุชููƒูู…ู’ ูˆูŽู…ูŽุง ูƒูŽุงู†ูŽ ู„ููŠ ุนูŽู„ูŽูŠู’ูƒูู…ู’ ู…ูู†ู’ ุณูู„ู’ุทูŽุงู†ู ุฅูู„ุง ุฃูŽู†ู’ ุฏูŽุนูŽูˆู’ุชููƒูู…ู’ ููŽุงุณู’ุชูŽุฌูŽุจู’ุชูู…ู’ ู„ููŠ ููŽู„ุง ุชูŽู„ููˆู…ููˆู†ููŠ ูˆูŽู„ููˆู…ููˆุง ุฃูŽู†ู’ููุณูŽูƒูู…ู’ ู…ูŽุง ุฃูŽู†ูŽุง ุจูู…ูุตู’ุฑูุฎููƒูู…ู’ ูˆูŽู…ูŽุง ุฃูŽู†ู’ุชูู…ู’ ุจูู…ูุตู’ุฑูุฎููŠู‘ูŽ ุฅูู†ูู‘ูŠ ูƒูŽููŽุฑู’ุชู ุจูู…ูŽุง ุฃูŽุดู’ุฑูŽูƒู’ุชูู…ููˆู†ููŠ ู…ูู†ู’ ู‚ูŽุจู’ู„ู ุฅูู†ู‘ูŽ ุงู„ุธู‘ูŽุงู„ูู…ููŠู†ูŽ ู„ูŽู‡ูู…ู’ ุนูŽุฐูŽุงุจูŒ ุฃูŽู„ููŠู…ูŒ (ูขูข)ูˆูŽุฃูุฏู’ุฎูู„ูŽ ุงู„ู‘ูŽุฐููŠู†ูŽ ุขู…ูŽู†ููˆุง ูˆูŽุนูŽู…ูู„ููˆุง ุงู„ุตู‘ูŽุงู„ูุญูŽุงุชู ุฌูŽู†ู‘ูŽุงุชู ุชูŽุฌู’ุฑููŠ ู…ูู†ู’ ุชูŽุญู’ุชูู‡ูŽุง ุงู„ุฃู†ู’ู‡ูŽุงุฑู ุฎูŽุงู„ูุฏููŠู†ูŽ ูููŠู‡ูŽุง ุจูุฅูุฐู’ู†ู ุฑูŽุจูู‘ู‡ูู…ู’ (ูขูฃ)
.
.
โ€œDan berkatalah syaitan tatkala perkara (hisab) telah diselesaikan: โ€œSesungguhnya Allah telah menjanjikan kepada kalian janji yang benar, dan akupun telah menjanjikan kepada kalian tetapi aku menyalahinya. sekali-kali tidak ada kekuasaan bagiku terhadap kalian, melainkan (sekedar) aku menyeru kalian lalu kalian mematuhi seruanku,
.
oleh sebab itu janganlah kalian mencerca aku akan tetapi cercalah diri kalian sendiri. Aku sekali-kali tidak dapat menolong kalian dan kalian pun sekali-kali tidak dapat menolongku.
.
Sesungguhnya aku tidak membenarkan perbuatan kalian yang mempersekutukan aku (dengan Allah) sejak dahuluโ€. Sesungguhnya orang-orang yang zalim itu mendapat siksaan yang pedihโ€.
.
Dan dimasukkanlah orang-orang yang beriman dan beramal saleh ke dalam surga yang mengalir di bawahnya sungai-sungai, mereka kekal di dalamnya dengan seizin Tuhan merekaโ€ (QS Ibrahim : 22-23)
....
#share #jomrepost #jomZIKIR #muhasabahdiri #videodakwahmy #videoislamik #muslimy_video
#quotedakwah #semanisdakwah #muhasabahbersama #semusimdibarzakh #ketikaazazilberputusasa #semusimdimahsyar #mengintaikudineraka #eyesfromtheabyss #infinitywar #thelastkingdombyhadifayyadh #syurgabuatkupendosa #hadifayyadhproduction #fayyadhtroopersdiamond #fayyadhtrooperslegacy #munafik2 #bestseller #qowiybookline

Most Popular Instagram Hashtags