#seminggusudah

MOST RECENT

Tubuhku ada disini,
Tetapi tidak jiwa ku... #seminggusudah
#alhamdulillahalakullihaal

Give me some sunshine,
Give me some rain,
.
.
Give me another chance,
I wan'na grow up once again... #utahrecovering #seminggusudah #luguaapaadahal

Rindu kn kau sampai trbawa ke dlm mimpi.. ☺😂😫
#seminggusudah
#semogaawakkluarngncermelang
#rayapunyapasal
#hartadunia

Mama send video ni .,, rindunya kat depaaa.,, #mimiandtipah #warded #seminggusudah

I'm just a little unwell
I know, right now you can't tell
But stay awhile and maybe then you'll see
#semogadiberikesembuhan.aamin
#seminggusudah
#matchbox20unwell

Egoo tinggi,,,selalu mementingkan diri sendiri saja,,sya bukan boneka patung ataupun batu 😇 #seminggusudah# #maafkansya#🙏🙏

Kau lah teman kau lah sahabat...
#seminggusudah
#semogacepatsembuh
#aamiiin

#seminggusudah#.
😢😢
.
.
.
.
.
.
.
Tanpa tingkah lakuMu
Yang lucu.dan
Sok perhatian😿😿😿🙇

Malang tidak berbauu ... #seminggusudah
#mamaokje 👌🏻✌🏻 gdnite .. 😴😴

Terisolasi karna cacar air (cangkrang) ! Hahaha
Dah berjerawat , ditambah nih cacar air uhh ...
#sakit #seminggusudah #semangatsembuh💪

Firman Allah SWT dalam Surah Al-Baqarah, ayat 156-157 yang bermaksud: “Orang yang apabila mereka ditimpa oleh sesuatu kesusahan, mereka berkata: Sesungguhnya kami adalah kepunyaan Allah dan kepada Allah jualah kami kembali. Mereka itu ialah orang yang dilimpahi dengan pelbagai kebaikan dari Tuhan mereka serta rahmatNya. Dan mereka itulah orang yang dapat petunjuk hidayahNya.” #seminggusudah 😔

GWS sayang... Sikit je lagi nak baek tu..
Takmo nanges2 taw.. Adeq kuat

#aisydemam
#seminggusudah

Chickenpox ooo Chickenpox
Shhh Shhh Go Away 👦Bila #hero hanya terperap di rumah #seminggusudah 👦Bila #dia mula #demand nak #keluarrumah 👦Bila #anakanda memujuk rayu #makankatkedai 👦#bersabarlah #sayang 💕

#havefaith
#keeppraying
#bethankful
#spreadlove

1 Malaysia mmg betul2 wujud ok. Di tengah malam yg mungkin tak de org akan bangun dan layan anda. Dia seorang Tee Li Ong yg kami tak kenal bangun semata2 nak bagi kami AIR. Kami doakan beliau sentiasa sihat sejahtera. #umahkamitakdeair #seminggusudah mmg mood kami kelaut sungguh 😭😭😭

Xleh move on lagi ke 😂
X abis2 lg dgn gmbr kawen.
#seminggusudah
#26082017

Edisi kangen ayah! Smpe udh galau qta... 😂
.
.
.

#ayahdines
#seminggusudah
#galaumasal

Most Popular Instagram Hashtags