[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#selsema

80659 posts

TOP POSTS

Menung..

" Strss yg dtg dari mne , asl dari mne , kaum ap , makayh dy spe . Ngn dtg x bgi salam nye . HaihπŸ˜ͺ .."
.
.
.
.
#Sengsara#Dmm#selsema

Debab Ummi kurang sihat lagi . Makcik pakcik doakan Inara sembuh yer . #demam #sakitmata #batuk #selsema

aumm tak sihat #pening #selsema

Akhirnya kami tewas jua.. #demam
#selsema
#tewas

Selsema sedikit. Surah Al-Kahfi ayat 1-4.
Nak baca wajibul ghunnah waktu selsema sangat mencabar.
Apa2 pun semoga kita diberkati Allah pada hari Jumaat ini.

#alkahfi #jumaat #ejenkasihsayang #akhlaqfromme2you #selsema

Mlm saiyang πŸ’•
#Selsema
#BroCube
#Ijat

Semakin dekat semakin besar... #sakitpinggang spray je ivmist #peningkepala spray jgk ivmist #selsema x blh mkn ubt sedut bau ivmist n sapu kat idung ivmist... #ivmistmurah

MOST RECENT

Alhamdulillah.❀❀ Lagi testimoni Qaseh junior untuk anak yg sembelit. Anak yang sembelit sebab kiranya serat dalam badan.
---- InsyaAllah dengan kurma dan lain2 ..πŸ‘πŸ‘dapat ikhtiar membantu masalah sembelit. Bahaya jika tidak dirawat! -Akak Qaseh

#QasehJunior #sembelit
#anaksihatbijak #kurangseleramakan
#demam #selsema #batuk

Kak Ummu, TERBAIKLAH La Baby Essential Oil ni. "Lepas sapu LA BABY di dada dan belakang marissa,marissa terus memuntahkan kahak dgn banyak, dan dapatt tido lena tanpa gangguan." #cheqummu bagi kat adik #cheqummu sapu kat anaknya yang terkena #SELSEMA dan #BATUK. Yang pentingnya dua-dua dapat tidur lena.
Alhamdulillah lega bila dapat feedback bagus macam tu. Mana yang nak cuba boleh kawtim #cheqummu ok.
Sebab La Baby ni nak bagi #FREE ja.
Berguna untuk ibu dan anak tau.
#elseeannajah
#elseeboomers

Alhamdulillah..bagusnya Lababy EO ni. Spray je dah hilang selesema dan gatal gatal digigit nyamuk. Ouuch AJAIB sungguh. Baunya TENANG serta LEMBUT macam MINT. TERGODANYA.
.
.
Lababy EO ni dirumus khas dari bahan bahan semulajadi. AROMA lily yang menenangkan.
.
.
Ibu ibu dapatkan Lababy EO untuk baby anda.
.
.
🎁PERCUMA dengan setiap pembelian mana mana produk LaMamma.

Iv mist dah berada didasar laut biru.
Jom pakat-pakat HAPUS HAMA RESDUNG DENGAN #IVMIST

BEBAS MAKAN SEAFOOD DENGAN IVMIST. βœ” Udang
. βœ” Ketam
. βœ” Lobster
. βœ” Kerang
. βœ” Lala
. βœ” Kepah
. ❀ Cencaluk
. ❀ Budu
. ❀ Belacan
.

LAYANN ❀❀❀⬆⬆⬆ Sembur-sembur segar.

Whatsapp ke 016 9381686

#ivmistteamZarini
#penawarpelbagai #firstaid #feldatersang #Jengka23 #resdung #selsema #gatalhidung #pm0169381686 Siti

Baby Kembung Perut? =================== Sebagai seorang ibu anda mesti berasa gusar bila si comel menangis tidak dapat tidur malam akibat kembung perut. .
IVKids dengan izinnya dapat mambantu melegakan kembung perut baby. Produk menggunakan πŸ’― bahan natural dan mempunyai kelulusan KKM (NOT161105068K). Harga mampu milik RM23. Tapi untuk ibu-ibu yang penyayang, saya mahu beri harga istimewa yang lebih jimat jd cepat2la wasap..
.
Kandungan IV Kids;
.
πŸ’Š Ekstrak jerangau
πŸ’Š Ekstrak cekor
πŸ’Š Limau purut
πŸ’Š Habbatus Sauda
πŸ’Š Minyak Kelapa Dara
πŸ’Š Saffaron
πŸ’Š Minyak kayu putih. .
Melegakan & melawan; .
πŸ’‰ Demam
πŸ’‰ Batuk
πŸ’‰ Selsema
πŸ’‰ Campak
πŸ’‰ Luka
πŸ’‰ Kurap
πŸ’‰ Ruam
πŸ’‰ Kembung
πŸ’‰ Lenguh
πŸ’‰ Sakit gigi
.
Nak cuba? .
WhatsApp πŸ“² 601135700988

#specialstokisivmistmelaka
#ejenpenang
#IVKids
#Baby
#KembungPerut
#Selsema
#Batuk
#RawatanAlternatif #terlajaklaris #terapiinstagram #bazarpaknil

Set Combo Ibu dan Anak
Sesuai untuk ibu-ibu yang baru bersalin.. Kegunaan ivmist sewaktu berpantang
************************************
πŸƒ Sembur pada kepala untuk gantikan param
πŸƒ Sapu dan ratakan pada seluruh badan gantikan pilis
πŸƒ Spray pada air mandian untuk mandian herba πŸƒ Spray dan sapu pada seluruh badan bila mengurut
πŸƒ Spray pada tapak kaki sebelum pakai stokin πŸ’– InsyaAllah akan buang angin dan menyegarkan seluruh badanπŸ’–

Cara guna ivkids untuk Baby
****************************
πŸ‘Ό Campur dalam air mandian
πŸ‘Ό Sapu pada tapak kaki dan perut untuk elak kembung πŸ‘Ό Spray pada bantal untuk legakan selsema dan batuk serta menjauhkan nyamuk
πŸ‘Ό Campurkan dengan minyak kelapa dara/minyak zaitun dan sapu pada seluruh badan baby untuk kesegaran dan keselesaan
Harga RM45
.
.
Sebarang pertanyaan dan pembelian boleh hubungi πŸ“² 0177660130

#ivmist #stokisivmistpontian
#ivmistsembursembursegar #ivmistpelbagaiguna #Ivmistubatresdungmujarab #ivmist
#ivkids #terlajaklaris #mommy #baby #barangbabymurah #resdung #migrain #jerawat #gout #ruam #ekzema #selsema #senggugut

Demam sembuh selepas 2jam..
==================== Alhamdulillah....dengan iZin Allah.... demam sembuh selepas 2 jam guna IVKids.

Saya sebagai penjual bukan saja utk jual IVMist/IVKids tp juga untuk membantu orang ....malah saya happy bila customer saya dapat selesaikan masalah mereka....Dan kembali ceria...
.
WhatsApp 0133801718 saya sedia membantu.... 😊

#ivkids #demam #batuk #selsema
#agentdiperlukan #baby #suehilmi0133801718

BALM ORGANIC πŸ’πŸ’
.
.
.
.
1 Ketul Balm πŸ‘‰ RM49
2 Ketul Balm πŸ‘‰ RM88
3 Ketul Balm πŸ‘‰ RM125
4 Ketul Balm πŸ‘‰ RM157
πŸ‘ΌπŸ»
πŸ‘ΌπŸ»
πŸ‘ΌπŸ»
πŸ‘ΌπŸ» Balm Margic untuk BAYI anda! 😱
InsyaAllah Masalah Bayi Kuat Mengamuk/ Sering Batuk Selsema & Kahak yg Teruk/ Masalah Sembelit @ Perut Kembung/ Susah Tidur @ Tidur Tak Nyenyak Boleh Diatasi!!! 😘😊
.
.
Jom ORDER:- .
.

1) πŸ’š CALM TIME
2) πŸ’– COUGHFLU TIME
3) πŸ’› TUMMY TIME
4) πŸ’œ SLEEP TIME .
.
.
JOM ORDER! WA@DM to ORDER
.
.
πŸ“² 016 502 0977 .
.
.
#SayaJualBalmBayi #TasneemNatural #CalmTime #SleepTime #TummyTime #CoughTime #Organic #OrganicProduct #BumiputeraProduct #BalmBaby #Murah #Kualiti #dijaminselamat #Selsema #Batuk #KembungPerut #SusahTidur #Meragam

BALM ORGANIC πŸ’πŸ’
.
.
.
.
1 Ketul Balm πŸ‘‰ RM49
2 Ketul Balm πŸ‘‰ RM88
3 Ketul Balm πŸ‘‰ RM125
4 Ketul Balm πŸ‘‰ RM157
πŸ‘ΌπŸ»
πŸ‘ΌπŸ»
πŸ‘ΌπŸ»
πŸ‘ΌπŸ» Balm Margic untuk BAYI anda! 😱
InsyaAllah Masalah Bayi Kuat Mengamuk/ Sering Batuk Selsema & Kahak yg Teruk/ Masalah Sembelit @ Perut Kembung/ Susah Tidur @ Tidur Tak Nyenyak Boleh Diatasi!!! 😘😊
.
.
Jom ORDER:- .
.

1) πŸ’š CALM TIME
2) πŸ’– COUGHFLU TIME
3) πŸ’› TUMMY TIME
4) πŸ’œ SLEEP TIME .
.
.
JOM ORDER! WA@DM to ORDER
.
.
πŸ“² 016 502 0977 .
.
.
#SayaJualBalmBayi #TasneemNatural #CalmTime #SleepTime #TummyTime #CoughTime #Organic #OrganicProduct #BumiputeraProduct #BalmBaby #Murah #Kualiti #dijaminselamat #Selsema #Batuk #KembungPerut #SusahTidur #Meragam

BALM ORGANIC πŸ’πŸ’
.
.
.
.
1 Ketul Balm πŸ‘‰ RM49
2 Ketul Balm πŸ‘‰ RM88
3 Ketul Balm πŸ‘‰ RM125
4 Ketul Balm πŸ‘‰ RM157
πŸ‘ΌπŸ»
πŸ‘ΌπŸ»
πŸ‘ΌπŸ»
πŸ‘ΌπŸ» Balm Margic untuk BAYI anda! 😱
InsyaAllah Masalah Bayi Kuat Mengamuk/ Sering Batuk Selsema & Kahak yg Teruk/ Masalah Sembelit @ Perut Kembung/ Susah Tidur @ Tidur Tak Nyenyak Boleh Diatasi!!! 😘😊
.
.
Jom ORDER:- .
.

1) πŸ’š CALM TIME
2) πŸ’– COUGHFLU TIME
3) πŸ’› TUMMY TIME
4) πŸ’œ SLEEP TIME .
.
.
JOM ORDER! WA@DM to ORDER
.
.
πŸ“² 016 502 0977 .
.
.
#SayaJualBalmBayi #TasneemNatural #CalmTime #SleepTime #TummyTime #CoughTime #Organic #OrganicProduct #BumiputeraProduct #BalmBaby #Murah #Kualiti #dijaminselamat #Selsema #Batuk #KembungPerut #SusahTidur #Meragam

_
Set Combo Ibu dan Anak
Sesuai untuk ibu-ibu yang baru bersalin.. Kegunaan ivmist sewaktu berpantang
************************************
πŸƒ Sembur pada kepala untuk gantikan param
πŸƒ Sapu dan ratakan pada seluruh badan gantikan pilis
πŸƒ Spray pada air mandian untuk mandian herba πŸƒ Spray dan sapu pada seluruh badan bila mengurut
πŸƒ Spray pada tapak kaki sebelum pakai stokin πŸ’– InsyaAllah akan buang angin dan menyegarkan seluruh badanπŸ’–
_
Cara guna ivkids untuk Baby
****************************
πŸ‘Ό Campur dalam air mandian
πŸ‘Ό Sapu pada tapak kaki dan perut untuk elak kembung πŸ‘Ό Spray pada bantal untuk legakan selsema dan batuk serta menjauhkan nyamuk
πŸ‘Ό Campurkan dengan minyak kelapa dara/minyak zaitun dan sapu pada seluruh badan baby untuk kesegaran dan keselesaan
Harga RM45
_
Sebarang pertanyaan dan pembelian boleh hubungi πŸ“² 0183934056

Set Combo Ibu dan Anak
Sesuai untuk ibu-ibu yang baru bersalin.. Kegunaan ivmist sewaktu berpantang
************************************
πŸƒ Sembur pada kepala untuk gantikan param
πŸƒ Sapu dan ratakan pada seluruh badan gantikan pilis
πŸƒ Spray pada air mandian untuk mandian herba πŸƒ Spray dan sapu pada seluruh badan bila mengurut
πŸƒ Spray pada tapak kaki sebelum pakai stokin πŸ’– InsyaAllah akan buang angin dan menyegarkan seluruh badanπŸ’–

Cara guna ivkids untuk Baby
****************************
πŸ‘Ό Campur dalam air mandian
πŸ‘Ό Sapu pada tapak kaki dan perut untuk elak kembung πŸ‘Ό Spray pada bantal untuk legakan selsema dan batuk serta menjauhkan nyamuk
πŸ‘Ό Campurkan dengan minyak kelapa dara/minyak zaitun dan sapu pada seluruh badan baby untuk kesegaran dan keselesaan
Harga RM45
.
.
Sebarang pertanyaan dan pembelian boleh hubungi πŸ“² 0125200119
#ivmist #stokisivmistalorsetar
#ivmistsembursembursegar #ivmistpelbagaiguna #Ivmistubatresdungmujarab #ivmist
#ivkids #terlajaklaris #mommy #baby #barangbabymurah #resdung #migrain #jerawat #gout #ruam #ekzema #selsema #senggugut

Testimoni - Bersin selsema
.
IVKIDS kurangkan bersin dan selsema anak .
Untuk cuba ‡
012 7933932 (Eliy)
.
#StokisIVMistSelatan
#IVKids #RawatanAlternatif
#Batuk #Selsema

Boss kenyang sangat.Lepas makan kene urut terus tetido hihihi..Pengkeras tak bayo weyyyyyπŸ€‘

#putraadibhafeez #selsema #anakciklang #adarupamacamciklang #kbye

Most Popular Instagram Hashtags