[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#selamat

791254 posts

TOP POSTS

-Loyalitas dan totalitas tanpa batas,meskipun nyawa adalah taruhannya'...#Selamat jln kawan,sahabat!!!Semoga engkau tenang,damai dan di terima selalu amal,ibadahnya oleh Allah SWT...Aaminnn YRA

Nak lagi resepi? Follow je @resepisedap .
.
Pernah cuba mee goreng lada hitam? Inginkan kelainan... Cubalah... Berpeluh2 smbil makan... Almost 10years xmerasai kesedapannya... Sempat mnuntut dr biras yg sering mnyajikan juadah ini utk santapan Sultan Pahang... Sy pggil #MeeHitam sbb guna kicap pekat... Ngee 😁😅 🌸Resepi Mee Hitam🌸

Sebungkus mee kuning
Ayam (ikut nak byk mana)
4 ulas Bawang putih (cincang)
3 Sudu Besar Kicap pekat
3 Sudu besar kicap biasa
4 sudu besar sos cili
2 sudu besar lada hitam (tumbuk kasar2) #lebihkan kalau suka pedas
2 1/2 cawan air
3 sudu minyak untuk menumis

Cara2;
Tumis bawang putih naik bau msukkan ayam.. Then masukkan semua bahan kecuali mee... Mendidih baru msukkan mee.. Masak smpai kuah agak pekat (basah2 sdikit).. Siap.. #xperlu garam sbb kicap da masin.. Sbg tmbahan celurkan sawi & hias.. Taburkan sedikit lada hitam... Siap.. #resepi telah diolah mngikut citarasa saya.. #selamat mencuba👩🏻‍🍳👨‍🍳😻 Kredit Resepi : Cik Puan Ieda via mahn
.
.
.
LIKE & FOLLOW Kuali Panas untuk resepi2 yg terbaik 🌹🌹

#selamat datang Bp.
Presiden RI...

Alhamdulillah... Rejeki Anak Sholeha.. Baik.. Santun.. Pinter.. kesayangan mimi Icke...
Terima kasih yaa Rabbku... karena kasih sayangMu untukku... Kau jauhkan aku dari manusia2 yang membawa mudarat untukku... Setelah satu persatu Kau tunjukkan padaku akan hal2 buruk menurutMu... Kau buka mataku agar aku mengerti akan arti kebaikan yang sebenar2nya... dan inilah sebenar2nya kebaikanMu... kalo mas Linggar n mas Danar berangkat homestay di kelas 7 maka rejeki dek Sekar berangkat di kelas 8... 😇😇😇
#Bismillah#
#Alhamdulillah#
#LolosPlacementTest#
#kecup basah buat @yanti1771 @syaftadhati makasiiy yaa buat supportnya... Gusti Allah sing mbales berkali lipat#

Selamat Tahun Baru 1439 H.
Semoga di tahun ini kita diberi kesehatan, umur panjang, rezeki, dan kemudahan dalam hidup. .
.
Dan semoga di tahun baru islam ini kita menjadi kepribadian yang lebih baik lagi dan iman di perkuat dari tahun sebelumnya Aamiin

#selamat #tahunbaruislam #hijrah #remajaislami

Have a Nice evening #İyi akşamlar #Boa noite #Selamat malam #Bona nit #Guten Abend #Bonsoir #Buonasera #Buena noches #Goede avond 🇳🇱 Have a wonderful new week. 🍃🍁🍂💖🍂🍁🍃🙋🙋

Dahulu kan lah sarapan dari pada harapan, karna sarapan tidak ada yang sepalsu harapan..💤💤💤💤💤 #selamat malam.

PAKAI DISC KECIK DUA KEPING KIRE STNDT KE OPEN ? MAAF NEWBIES🙈#tspcrew_ #supermanjalanan #Selamat malam🌚

MOST RECENT

Andai satu hari nanti kau pergi bersama org lain..aku nak kau tahu aku dah cuba sehabis baik untuk kita😃...
#selamat malam org jauh
#malam geng..
#temu janji kita 7/10
#kedah..

Kalian pasti tau arti solid itu ap..#selamat mlm..#KANFAS023

Di saat laporan can beres,selfi hela meh rada cenghar😁😂😂
#selamat malam.
#selamat nyubuh.

Dunia ni kecikk bro kau kutuk sane ad yg smpaikan,,kau kutuk sini pula ad yg sampaikn jugk jadi xheranlah dngn binatang mcm ni😏#Selamat malam pada si pencaci durjana..

Banyak kisah benar ramai saksinya, ada yg gagal ada yg berjaya, ada yg sial ada yg bertuah cerita sama hanya watak berubah.
#SELAMAT PAGI DUNIA GELAP
#SELAMAT PAGI TALAM
#BUAT AP MALU KLAU KITA NMPK MISKIN TAPI HARUS LAH MALU KALAU BERPURA-PURA KAYA

Lebih baik main api dari mainkan hati orang..✌✌
#jagadiri#jagahati#hatihati#selamat

STILL THE BOSS ITU KEJAM#SELAMAT MALAM

Awk sebahagian dri hidop sy awk pmbangkit smngt sy awk tulang blkng sy awk sgalenya bg sy💕
#selamat malam🙈

Ganti busi,tap oli,dan cas aki/acu#nyanyiane iwan fals#selamat malam OI#

Jadi budak sekolah balik 😂
#pandu #cermat #jiwa #selamat

Most Popular Instagram Hashtags