#sayaikhlas

MOST RECENT

#kamikuat #kamitidakmokel #kamipantangmenyerah .
.
Dear adzan magrib ~~~ 🕡

Alhamdulillah... awal jumaat yang barakah.. sedikit rezeki untuk dikongsi...demimu kusanggup apa saja.. @ahmadzahidibahari Selamat menjamu selera warga #occkelanajaya #nasilemaksedap #sambaludanggalah #rezekiuntukdikongsi #sayaikhlas

Skenario sudah diatur oleh Yang Diatas,,tinggal bagaimana kittaa bissa menerima dan menjalankan,, #sayapaham
#sayabissa
#sayamoveon
#sayarasa
#sayaikhlas
#saya10MEI2018

Jadilah pelabur yang bijak. Tindakan anda hari ini akan menentukan hala tuju hidup anda pada masa akan datang.

PM kami untuk mengetahui lebih lanjut tentang pelan pelaburan.

#pelaburan #perlindunganpendapatan #lindungi #hibah #takaful #takafulikhlas #takafulagent #takafulforall #sayaikhlas #ikhlastakaful #takafulhayat

Sekali2 narsis dikit sambil kerja gak pa2 lah ya 😉😉😉😉
#itupipisemua
#sayamemanggendut
#sayaikhlas

Ada cerita sedih,bahagia,suka duka dalam kisah kita.Tapi cintalah yang menguatkan segalanya.Ini hanya sebagian dalam potret dan secuil harapan dalam hidup saya dan itu hanya saya yang berhak mengatur dan menentukan bukan mereka,dia atau siapapun namanya.
#myfamily #keluargaku #sayaikhlas #

2 things..
Original from london as a gift.. .
Abaikan je paper bag tu ye.. .
Bukan untuk i ni.. Untuk orang lain...
.
Same price... Same design.. Same brand..
Haha..
Laki i gelak je.. 😅😅
.
#BukanPrank
#IniReal
#SayaIkhlas

Keselamatan dan kesihatan kaum Hawa dapat dilindungi dengan IKHLAS Wanita Elegance Takaful dimana ia merangkumi perlindungan sebelum dan selepas kehamilan serta kanser khusus dan penyakit-penyakit wanita yang lain.

PM kami untuk maklumat lanjut mengenai produk ini.

#takafulikhlas #sayaikhlas #sayaikhlasandabagaimana #bazarpaknil #takaful #takafulejen #ejentakaful #ejentakafulikhlas #ejentakafulmalaysia

Saya bangga menjadi penjual sabun.
Karna sabunku menyehatkan.
Tanpa efek samping.
Dan aman digunakan semua usia baik bayi, anak-anak, remaja, dewasa, laki-laki, wanita.
Dari bisnis ini saya belajar mandiri.
Pengen ini itu tinggal beli tanpa minta sana sini tanpa hutang sana sini.
Melalui bisnis ini pula
Insya Allah mimpi mimpi kecilku
satu demi satu tercapai.
Yang penting terus usaha.
Terus semangat.
Terus berjuang.
Lakukan yang terbaik.
Untuk hasilnya serahkan pada Gusti Allah.
😍😍😍😍😍
.
Sukses berjamaah bareng di bit.ly/teramoorea
.
#melangkahmaju
#melangkahbersama
#wanitakuat💪
#wanitaberbisnis
#wanitakuatwanitasabar

Sediakan AKAUN DANA SEGERA sebanyak #RM1,000,000 dengan hanya RM200 sebulan.. Jom set appointment😊

Mizi Yusof @mizi.takaful
016.9889.775

#miziyusoftakaful #takafulikhlas #ucagroup #hibahtakaful #pru14 #perundingtakaful #sayaikhlas #shahalam #lembahklang #cyberjaya #putrajaya

Tiap Hari Mengendarai Motor Tidak Diliput Media #sayaikhlas

Konon2 orang kuatlah sangatttt hahahahhaha....
#kemkepimpinanpengawas
#kerjaikhlas

Ramai yang SEDAR tapi kurang PEDULI..
Ramai yang SEDAR & PEDULI tapi masih BELUM SEDIA... Ramai yang SEDAR, PEDULI & SEDIA tapi TIDAK LAYAK.. Buatlah temujanji dengan PERUNDING TAKAFUL anda.. Mungkin dia ada di sebelah anda atau mungkin ada nombornya dlm handphone anda.. Atau mungkin SAYA😊😊.. Mizi Yusof
Perunding Takaful Ikhlas
016.9889.775

#miziyusoftakaful
#takafulikhlas
#sayaikhlas
#ucagroup
#incomeprotection
#incomereplacement

Awalnya dibilang nub, gegara masalah jaringan, akhirnya di puji puji. #sayaikhlas

waktu terus berlalu😂
dan biarkan juga semuanya berlalu😂
#sayaikhlas 🙏
#takadadendam 👈
#karenasegalasesuatupastiadamasanya😊
#terimakasihsemuanyaselamaini 😂
#danterimakasihjugakatakatanya😂😂
#walaupunsakittetapsenyum 😁😁 semuanya butuh proses🙋🙏😘 #nidar
#10032018 🙏🙏💕

Move on bukan tentang melupakan tetapi mengikhlaskan dan redha....
#alhamdulillahsyukurselalu #sayaredhadanpasrah #sayaikhlas #terengganukite

biar lah apa orang sekeliling nak cakap. kita tak boleh nak tutup mulut manusia yang serupaa bangkai . Allah tahu segalanya . so kitaa pekak kan telingaa ni dan maju kehadapan. #SayaBukanBatakBesi #SayaIkhlas

Terkadang saya lelah dengan keadaan seperti ini tuhan.. Hanya saja saya sangat ingin menjaga kebahagiaan atas titipan mu .. #demibuahhati #sayaikhlas

Ujian itu berat📖📚 saya nggak akan kuat. Jadi biar guru saja😂
#sayaikhlas
#korbandilan1990
#pejuangunbk

Dah habis ikhlas dah ni. #sayaikhlas 😂

Most Popular Instagram Hashtags