#santaipetang

MOST RECENT

With my mom
#santaipetang

Alhamdullilah.
Done VR..
.
#santaipetang
#kayvr2018

layan kan aje .. #santaipetang

If you believe it will work out,you'll see opportunities. But if you believe it won't, you will see obstacle.

#santaipetang

Assalamualaikum..selamat petang.Buat apa tu uollsss.. Teratak bawang nak kongsi tips penjagaan bawang2 sekalian..😄 Untuk elakkan dari jadi busuk,atau cepat rosak..sila la ketak kami seperti ini.dalam bekas lubang2,biar x terperap dalam bekas ..kami pon nak tengok dan hirup udara diluar😝

Bila kami dok dalam bekas xda udara,mula la kami membawang antara 1 sama lain,pastu lama kelamaan,mulut pon jadi busukk😂😂 #santaipetang #dapurteringat_yati

Dah ad awak pon sy dah bahagia bby blue setiasa ade susah seng 🤙
#santaipetang
#akuadalahaku

Tikar 3D Versi Ular...🤣🤣🤣
.
Agak2 pakai tikor 3D ni ada ke anak2 nak masuk dapur😄😄😄...
.
Ni Bukan Anak Je Takut... Silap2 Laki Bini pon terkojut Haha
.
#santaipetang.

Aku tak inginkan yang sempurna. Cuma aku ingin seseorang yang ikhlas terima aku. Terima kekurangan aku n ikhlas mencintai aku. Bukan pura pura n trpaksa🤨
#jiwangkarat
#hargaicintakuyghebatini
#santaipetang
#tenangisgood🍁

Betul ke memang betul gilerr😂😂Cer komen sikit kt bawah.
.
#santaipetang

Done for today after 1 weeks ++ no running due to bad weather 😢

Ok done add more protein portion tonight... still insufficient protein loading for today. 🤪

#fiezaexercise #fiezadiarytofit #roadto55kg #roadtoHM #testrun #santaipetang

haaa... molek sungguh la dua beradik ni. arini dapat untung jual maharani dengan minkaffe.. balik rumah terus ada projek pembinaan masing-masing 😆
.
kakak dalm progress bina lego F
GROLIER
adik pulak lego kedai RM2..
TADAAAA
.
Kreatip nauu

#kidsmoment
#childhoodmemories
#whenmummytellstory
#dhiyahanasafiyyah
#dhiyamaisarah
#santaipetang

Sambung aktiviti yg tertunda hampir 3 minggu.. Alhamdulillah.. Diberikan lg nikmat kesihatan..
#alhamdulillah #pusingkampung #santaipetang #adhamafrina

Indahnye ciptaan tuhan😍
#santaipetang

Exercise mata ngan minda sket pepetang ni..😉 Korang nmpk ade berapa ekor kucing❓

#santaipetang

Most Popular Instagram Hashtags