#salammaghrib

9 posts

TOP POSTS

Jadi budakΒ² balik..mandi paritπŸ˜‚
#salammaghrib

Apabila kita redha pada sesuatu yg mengecewakan hati kita, maka percayalah Allah akan menggantikan kekecewaan itu dgn sesuatu yg tidak dijangka suatu hari nanti Insyaallah ☺️
#salammaghrib

Rindu sangat dengan Allahyarham Seniman Yalal Chin Dah hampir tujuh tahun beliau di jemput pulang ke Rahmatullah

Orangnya sangat baik, displin cukup tinggi, Apabila bekerja tak pernah komplen Itu ini

Tenanglah abang disana, InshaAllah Doa kami sentiasa ada buat abang
Ya Allah, Ampunilah saudara kami Yalal Abu Chin dan seluruh muslimin muslimat yg telah meninggal dunia, naikkanlah darjatnya diantara orang-orang yang mendapat hidayah dan lindungilah keluarga dan keturunannya yang masih hidup. Ampunilah dia dan kami, wahai Tuhan sekelian alam, luaskanlah kubur baginya dan berikanlah cahaya didalamnya.
(Riwayat Imam Muslim)

#Throwback
#InYear2000 #Actor #Actress #Director #MalaysianActor #InMemories #YalalChin #AlFatehah #SalamMaghrib

SMKBUD2 Volley Ball's Legend 🏐 #salammaghrib #volleyball #teambelumcomplete #96 #97

Kenangan lalu bnyk membantu aku untuk teros berdiri sehingga hari ini..aku akan teros berusaha untuk mencapai cita-cita..gagal sekali tidak bermakna gagal selama-lamanya.
#salammaghrib
#abgkoyak
#abgtakdakkerja
#jatuhsaham

Buat mereka yang selalu "complain" 'girls, takpayah make up tebal2, bukan lawa pun' 'tebalnya makeup, nak pergi mana?' 'Takpayah make up la natural beauty kan elok'
.
.
Nahh.. muka tanpa seoles conteng. Kau mahu ke?
Haa.. nak complain lagi la tu 'cuba la make up sikit, atleast merahkan skit bibir tu.
. .
Nahh... aku bagi siap dengan bawal polka dot yang kau selalu kata 'pakai bawal kan cantik, buat apa tah pakai shawl belit2 tu' .
.
Cowiiii, am owez slay~~ slay-keh .
.
Hahahahah lek lek, gurau je. Aida tak garang pun πŸ˜‡πŸ€—πŸ€—
#salammaghrib

Hakak suka buat perangai , maaf πŸ˜‚

#salammaghrib

Selamat menjalankan ibadah 3 rakaat yaaa... salam Maghrib... Selamat malem smuaaanyaa..
Alhamdulillah tuk hari inii... semoga slalu lancar dan berkah ..Aamiin Ya Rabb...
#salammaghrib #selamatmalam #me #muhasabahdiri #picture #instapic #happyenjoy #alhamdulillah #allahmahabaik #metime #selalubersyukur #myself #mystyle #sayalagi #likes #like4like #instalike #instadaily #banjarbaruhitz #mom #happymom #selfie #ootd #ootdhijab #hijabstyle #enjoy #happymom

"kau jagalah hak Dia dulu, serahkanlah segala hati kau padaNya . InsyaAllah nti Dia akan menjaga hak kau"

#salamMaghrib

MOST RECENT

Eloowww guys... Admin dilahir bulan May. Suka sgt merayap. Admin nak tahu uolsss lahir bulan brape plak... Cer komen sepatah kt bawah tu ↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓↓ β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’β€’ #malaysia #bengkel #bengkelmobil #bangi #catkeretamurah #keretaapi #sabah #puchong #kajang #bengkelcat #famous #facebook #kereta #mobile #semenanjung #serdang #serikembangan #bukitjalil #puncakjalil #keretakeretaan #piano #quotes #salammaghrib #salam #bengkel#zodiac #bulan #bulankelahiran #famous

"Kekuatan tidak datang dari kemampuan fizikal,tetapi ianya datang dari semangat yang tidak pernah mengalah."..
#GambarGegar#SalamMaghrib#RinduHNsSelalu..

life can get hard, and thing can go wrong but no matter what, you've got to stay strong😊
#salammaghrib

#salammaghrib kerja tengah panas ialah hobi aku 😘

Kejar apa yg kita mahu dan jgn lupa apa yg wajib kita lakukan..
#SalamMaghrib

Assalamualaikum... Salam Maghrib

#salammaghrib
#cowaybyshammohd

Solatlah seakan2 engkau berada di hadapan Allah.
Ya. Ia bukan mudah. Tapi andai kau betulbetul merasainya, pasti solat mu lebih khusyuk dan Tenang in shaa allah .
.
#cubaselagiboleh
#jangantergesagesadalsolat
#salammaghrib

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags