#salammaghrib

96012 posts

TOP POSTS

There will be always someone who doesn't like you, who hates you without any reason. So move on & do whatever you like to do. Don't let dumb, unemployed people take your time - they are just jealous of your success, which they already see, but you not yet. Be patient, stay strong :)
.
#salammaghrib
#taksukajanganfollowjangantengok

Biaq oqg pndg hina .
Aku mnsia biasa mcm hmpa gk πŸ‘»πŸ˜Ή #SalamMaghrib #Salam3Rakaat

a very late post #salammaghrib πŸ‚

..Assalamualaikum sahabat semua...salam maghrib...salam tiga rakaat...
#assalamualaikum#maghrib#salammaghrib#tigarakaat#salamtigarakaat#malam#selamatmalam

#Salammaghrib.
Nak pi makan . Somi hepi dpt tgk muka bini dye & ank2..

Selamat menjalankan ibadah sholat maghrib abang kasep @ihsantarore banyak banyak berdoa barakallah aamiin πŸ™πŸ™πŸ˜˜πŸ˜˜ #salammaghrib #banyakberdoa #barakallah #alwayssupportihsantarore

Muka menahan lapar mmg macam tu ke😝

#guraugurau #selamatberbukapuasa #salammaghrib πŸ‘‰ igs tajulofficial

Salam Isya' 😁
Assalamualaikum semua..
Jangan lupa solat Isya' @jannanick & semua πŸ˜‰πŸ˜‰
Rindu lakonan Mak Jena tak?
Kalau rindu komen kat bawah cite apa yg korang rindu..
Nanti admin try post lakonan Mak Jena yg korang rindu tu 😍😘😘 #SalamMaghrib #JannaNick
#sayangketatsendatpadat @jannanick

MOST RECENT

Salam Isya' 😁
Assalamualaikum semua..
Jangan lupa solat Isya' @jannanick & semua πŸ˜‰πŸ˜‰
Rindu lakonan Mak Jena tak?
Kalau rindu komen kat bawah cite apa yg korang rindu..
Nanti admin try post lakonan Mak Jena yg korang rindu tu 😍😘😘 #SalamMaghrib #JannaNick
#sayangketatsendatpadat @jannanick

C.A.P.T.I.O.N. . .
TB ptg tadi.. Dgn adik ii.. #sudarabeachresort #seminar #alhasaniah #cuticuti #vscocam #igers #igersmalaya #salammaghrib
.
.
270717

disini rupanya ketenangan itu....😌😌😌
#salammaghrib

Being deeply loved by someone gives you strength, while loving someone deeply gives you courage ~ Lao Tzu
#quoteoftheday #justaquote #takadakenamengenadenganyanghidupatauyangmati #salammaghrib

Moga peringatan ini cukup untuk menenangkan hati kita & memberi kita kekuatan. InshaAllah. πŸ’– From the book; Hello Beautiful Soul by @bukutawakal. .
.

#helloBeautifulsoul #roshalizaRosli #elsajidaBookSharing #elsajidaShares #reminder #salamMaghrib #tazkirah #books

Allah s.w.t mengizinkan kita disakiti, agar esok kita tahu cara untuk mengubati orang yang terluka ., Allah s.w.t membuat kita menanggis, agar esok kita mampu untuk menghiburkan manusia dengan kelemahan dan kelebihan agar kita sabar dan tahu bahawa dengan hanya BERDOA dan BERUSAHA , Allah s.w.t akan memberikan perkara yang lebih INDAH bila tiba masanya ... .
.
.
#salammaghrib 🌸

Most Popular Instagram Hashtags