#sahabatselamanya

165547 posts

TOP POSTS

Waktu tu" siapa stuju fattah nampak sangat kemas dan terurus
berbanding dari waktu ini?
#sajatanyapendapat
#sahabatselamanya
#janganputussilaturahim
#doayangbaikbaik
#lofattah

Sahabat untuk selamanya
Bersama untuk selamanya
Kau dan aku sahabat
Untuk selamanya setia
oh oh..
.
Berakit-rakit kita ke hulu
berenang-renang kita ke tepian
kita berbeza untuk saling mengisi segala kekurangan kita menjadi..
.
Sahabat untuk selamanya
.
Aamiin.....
.
Moga ukhwah ini akan terus kekal selamanya...
.
Tetiba nak up video dr @buttercup.vanilla but Sal tukar lagu nye ke lagu ni..... Khas buat @neelofa & @fattahaminz
.
Korang tetap Lofattah Selamanya
.
#lofattah
#sahabatselamanya

Buat kawan-kawan yang lagi demen reunian πŸ˜‚
Semoga kita selalu sehat πŸ˜ƒ
Tag sohib lawas.
Swipe the pic plz
#komikindonesia #sahabatselamanya #reunian #lawas #sehatselalu

Ketemu lg sama sohib yang satu ini di diklat Penyegaran Instruktur Nasional PKB, dia tambah langsing krn hbs ikut OGN jd ktnya ga doyan makan, stress mikir, sementara aq tambah langsungπŸ˜€
Semangatttt!
#sahabatselamanya
#koncoansaklawase

We Fight. We Laugh. We love each other. We are crazy. We are Huru Hara Team.
Entah bagaimana begitu mudahnya untuk jatuh cinta pada mereka semua
.
.
Anyway, selamat ulangtahun miss Rindu. Semoga rindu yang kerap engkau teriakkan lantang segera menemukan tempatnya pulang ❀
.
.
Cake by @dapurdayaa
Dekorasi by @huruharatim
.
.
.
#bday #birthday #ulangtahun #tanjungbalai #anaktanjungbalai #huruhara #huruharatim #hariharihuruhara #sahabatgila #sahabatselamanya #hitamputih

bile ko bukak profile picture fone ko ade pic dua mahluk ny selfiπŸ˜’πŸ˜’πŸ˜’....bagi dy pemes sikitπŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ™ŠπŸ™ŠπŸ™Š
#sahabatselamanya #gengrelaxsaja

Happy birthday. @cle_muclee .. Panjang umur sehat selalu.. πŸΊπŸΊπŸ»πŸ»πŸŽπŸŽπŸŽ‚πŸŽ‚πŸŽˆπŸŽˆπŸŽŠπŸŽ‰πŸŽŠπŸŽ‰
" fix ini gak salah tanggal lagi.. .
.
.
.
#hbdslic #birthdayparty #muslicbirthday #ultahslic #hbd #sahabatkekinian #sahabatterbaik #sahabatselamanya #likeme #likeforlike #like4like #followme #followforfollow #follow4follow #alwysako #alwy

Tanpa korang siapa lah aku,tanpa korang munking aq xtak mcm sekarang
#sahabatselamanya
#akusayangkamu

Panjang umur murah rezeki kita jumpa dekat KonvoπŸŒΈπŸ’•
#tanaman
#batch21
#sahabatselamanya

MOST RECENT

Apa makna persahabatan itu?
Sok, tontonnya #UpinIpin yaaa biar belajar dari yang paling dasar πŸ˜‰
Cr : youtube
Please ini bukan ajang promosi πŸ˜‚ gue lagi demen aja sama nih lagu~~~ apalagi sambil lihat upin-ipinnya joged 😁

#SahabatSelamanya #EverlastingFriends 😘
Ya, seperti Aku dan Kalian πŸ™† Bukan kayak Mereka πŸ™Š

Poco2x bukan disini mas, disini tari serimpi.Salah daerah..
#sahabatselamanya
#alumniPL #yogyakarta #tamansari

Jelalatan ngintipin capah??
#sahabatselamanya #alumniPL #jawatengah #borobudur

From 5ive directions became fantasinting 4our
#sahabatselamanya #alumniPL #yogyakarta #tamansari

Berbahagialah......kawan karna hari ini hari yg kita rindukan.....tetaplah bahagia meski kita sudah tak bersama.....terpisah karna terdesak oleh keadaan....tetaplah tersenyum meski pun dlm hati mu menangis.....trima kasih kawan karna kalianlah aku menjadi org yg baik....#sahabatselamanya#myfriend#perpisahan#temansejati#doaperpisahan#hariterakhir#loveyoufriend

Pisang
Keju
Cokelat
....hap...lalu ditangkap
#sahabatselamanya #alumniPL #yogyakarta #selliecoffe

Damai lah kamu di sana,sahabatku....Maaf jika selama tempoh persahabatan kita, diri ini pernah menyakiti dirimu...Kamu lah sahabat ku di dunia dan akhirat...Semoga Allah menempatkn dirimu bersama-sama orang yg beriman di alam sana....Amin.. #sahabatselamanya #sayasayangawak

Most Popular Instagram Hashtags