#rilolovers

MOST RECENT

Andra punya rencana untuk Tari..kalian mau tahu gak apa?Kalo mau tau ditunggu ya..Aku mungkin sibuk malem ini jadi mungkin besok aja sambungannya..Masih banyak perkara akan berlaku nantinya..Dan buat haters,ini sekadar cerita ciptaan aku..sekadar tulisan doang..jangan terlalu mempermasalahkannya sampai2 nyangkut ke hidup realiti Hito sama Bella ya..Aku pusing liatnya..Dan untuk fan #rilolovers aku berharap kalian bisa bertahan untuk couple kesygn kita #andratari #rindra #nikahkontrak #immanuelcaesarhito #marcelladaryanani #hibell #hitomarcella #andratarisah #andratarimarried

Tarikh resmi pacaran kalian 25/3/2017 dan hari ni 26/3/2018..okey lewat sehari..xsgka dah setahun 2bulan relay korg.. mcm2 dah jadi dalam hubungan korg..penulis AL ni mmg kan..walaupun dia putar2 idea tuk 6 psgn..hahahaha tapi tetap #andratari dihatiku ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ #hitomarcella #anaklangit hope lepas gandingan utk watak Gio-Nina, Radi-Ine, Andra Tari bukan akhir gandingan korg..smoga lepas ni akan bnyk lagi gandingannya..jgn peduli pada haters yg xsuka korg or fans yg terlalu taksub nak korg bersama..just acting okey..#rilolovers #hitomarcellalovers banyak yg sokong korg #lotsoflove

Kasian banget ya sih mamas udah beli cuangki jauh jauh malah di tinggal tidur ... tapi gk papah mas itu berarti mamas membuktikan cintanya untuk mba tari ~
~

Repost dari kk @andra_tari
#andratariwedding #saveandratari #rilo #rilolovers #rindra #rindralovers #rindrastory #couplehalal #couplecihuy #couplecihuyanaklangit #pasutri #pasanganromantis

Most Popular Instagram Hashtags