#rexonamalaysia

.
Anda mencari deodorant semulajadi?
.
Magicblue dirumus 100% hanya menggunakan bahan semulajadi alam. Mempunyai kelulusan KKM.
.
kelebihan Magicblue berbanding deodorant dipasaran:
.
1. Tiada lagi rasa lekit.
2. Tak tinggal kesan keras dan kuning pada baju.
3. Membantu merawat masalah bau badan.
4. Boleh merawat masalah bau kaki.
5. Menanggalkan kerak daki di leher, siku, lutut dan ketiak.
6. Tak perlu pakai setiap hari.
.
Berminat utk dapatkan segera dengan harga RM29 (sm) RM36 (ss)?
.
Whatsapp
0139481917
0139481917
.
#DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

.
Ingatkan hanya untuk hilangkan bau masam ketiak je, rupanya bau busuk lain pon boleh juga.
.
Dah dua hari bau busuk kat dapur, cari punya cari rupanya belakang peti ais, spray dgn MAGICBLUE tak sampai 10 minit.. bau hilang.
.
Multipurpose rupanya magicblue ni, tak rugi beli.
.
Whatsapp 0139481917
.
#DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

Bau badan anak dah takda!

Alhmadulillah. Kesian mak² yang kena sental baju anak² yang busuk kritikal tu kan. Meh pakaikan anak korang dengan #celebritylass ..
.
.
Whatsapp kak fara
012-6555751

#testimonicl #agentwanted #agendiperlukan #pencerahketiakmurah #penghilangbaubadan #deodorantorganic #perfumekaki #perfumemurah #clmurah #deodorantmurah #nivea #rexonamalaysia #baubusukhilang #bauketiakmasam #ubatketiak

Bau badan anak dah takda!

Alhmadulillah. Kesian mak² yang kena sental baju anak² yang busuk kritikal tu kan. Meh pakaikan anak korang dengan #celebritylass
Whatsapp kak azah
013-3923766

#testimonicl #agentwanted #agendiperlukan #pencerahketiakmurah #penghilangbaubadan #deodorantorganic #perfumekaki #perfumemurah #clmurah #deodorantmurah #nivea #rexonamalaysia - #regrann

Thank you! Botol Hitam untuk hero kita!

Korang dah dapatkan penghilang bau badan yang Power ni?

Hanya rm26 sahaja sebotol

Whatsapp sis cepat
0133282699
0133282699
0133282699 .
.
💰💰Dropship dan agen diperlukan 💰💰
.
.
#celebritylass #penghilangbaukakimurah #perfumemurah #deodorantorganic #naturaldeodorant #deodorantmurah #nivea #rexonamalaysia #rexonamurah #zumba #senamaerobik #rexonamen #men #sado #pencerahmuka #youcanduit #janapendapatansampingan #gym #bazaaronlinemalaysia #clteamwahida #dropshipwantedmalaysia #agenwanted #inacelebritylass #deeynasofeya #inadarinashowerscrub

.
Deodorant harian anda boleh ke hilangkan bau kaki dan kasut busuk?
.
Deidorant MAGICBLUE BOLEH!.
deodorant serbaguna tau, boleh hilangkan bau ketiak, bau peluh, bau kaki dan boleh menanggalkan kerak-kerak daki.
.
Berbaloi sangat dengan harganya yang CUMA RM29(sm) RM36(ss) dan tahan hampir 2 bulan penggunaan.
.
Whatsapp 0139481917
.

#DeodorantMagicblue
#UbatKetiakMagicblue
#Fresh24jam
#Fresh72jam
#AntiPeluh
#RexonaMalaysia
#NiveaMalaysia
#peluh
#GongBadak
#KualaNerus
#BebasAlkohol
#LulusKKM
#BebasBauBusukBadan
#BebasBauBusukPeluh
#BebasBergerak
#KakiMelancong
#Hiking
#Jogging
#SukanMalaysia
#NyahBau
#RawatBauBadan
#KakiShoppingOnline
#DropshipWanted
#CariDuit
#UbatKetiakBerkesan
#HilangkanBau
#KakiTakBau
#KetiakTakBau
#UMT
#AktivitiLasak

CL adalah pengganti deodorant.
Kalau dah pakai CL tak perlu guna deo lagi.
.
Selain boleh hilangkan bau badan, ketiak, kaki, bau makan sambal belacan , bau tangan makan durian, bau rokok dll pon boleh.
.
Whatsapp untuk info dan order ke 0182584829 .

#celebritylass #ejendiperlukanseluruhmoalaysia #ejenwanted #selamattinggal #baubadan #rexonamalaysia #nivea #niveamurah #deodorantsemulajadi - #regrann - #regrann

CL penganti deodorant.
Kalau dah pakai CL tak perlu guna deo lagi.
.
Selain boleh hilangkan bau badan, ketiak, kaki, bau makan sambal belacan , bau tangan makan durian, bau rokok dll pon boleh.
.
Whatsapp untuk info dan order ke 0133923767
.

#celebritylass #ejendiperlukanseluruhmoalaysia #ejenwanted #selamattinggal #baubadan #rexonamalaysia #nivea #niveamurah #deodorantsemulajadi - #regrann - #regrann

Thank you! Botol Hitam untuk hero kita!

Korang dah dapatkan penghilang bau badan yang Power ni?

Hanya rm26 sahaja sebotol

Whatsapp kak fara cepat
012-6555751
012-6555751
012-6555751
.
.
💰💰Dropship dan agen diperlukan 💰💰
.
.
#celebritylass #penghilangbaukakimurah #perfumemurah #deodorantorganic #naturaldeodorant #deodorantmurah #nivea #rexonamalaysia #rexonamurah #zumba #senamaerobik #rexonamen #men #sado #pencerahmuka #youcanduit #janapendapatansampingan #gym #bazaaronlinemalaysia #clteamwahida #dropshipwantedmalaysia #agenwanted

Most Popular Instagram Hashtags