#rasamual

21 posts

TOP POSTS

#akubukanpengemarsushi ๐Ÿ˜‘๐Ÿคข๐Ÿคข๐Ÿ˜
#rasamual
#mommom
#aiscream juga yg sedap ๐Ÿ™„๐Ÿ™„

Best jugak asam ni. Tak rasa masam pun. .
#hilangkanloya
#rasamual

Uapuap rasa skripsi.
#RasaTopik #RasaMual

Anda kerap pening kepala?
Jom legakan dengan minyak angin aromatherapy safe care.... Haruman yang selesa dan memberi kesan yang pantas. ..๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜˜
Anda pasti Teruja! !

Ws 012-2907141

#sayajualprodukkesihatan
#sakitkepala#rasamual
#safecare#original#
#sekalicubapastinaklagi#

ALKURMA | KURMA AJWA | KURMA NABI ๐Ÿ’Ÿ Jus Alkurma boleh membantu mengurangkan #MorningSickness #RasaMual

Whatsapp : 0135073894

#JusKurma #KurmaAjwa #KurmaNabi #IbuHamil #kanakkanak #SayaJualMurah #SayaJual #OnlineShopping #Bazarpaknil #LakuKeras

Penawar rasaku.. #rasamual #rasasebel #manggamuda #manggaasem #manggaseger #bkinngelel ๐Ÿ˜‹๐Ÿ˜… masa harus dibwa setiap hari n pngnnya rujak trus๐Ÿ˜ž๐Ÿ˜ž de.. de..๐Ÿ‘ถ๐Ÿ‘ถ

MOST RECENT

#akubukanpengemarsushi ๐Ÿ˜‘๐Ÿคข๐Ÿคข๐Ÿ˜
#rasamual
#mommom
#aiscream juga yg sedap ๐Ÿ™„๐Ÿ™„

Seimbangkan hidupmu .. Tawakalkan niatmu agar kelak terjawab semua doa doa yang selama ini terpanjat .. Memang benar Tuhan itu Maha Mendengar dan Maha Melihat , namun sesungguhnya Ia hanya melihat dan mendengar kepada mereka yang selalu ber Doa dengan penuh khidmat yang di sertai dengan Usaha yang Tepat
Wa +6281233476747
Pin bbm DB0E216C
Line program_cepat_hamil1 #promilcepatbunda #programcepathamilholistic #susuprenagenmommy #susuanmum #hargasusuprenagenesensis #lactamil #prenagensebelumhamil #prenagenmommyemesis #alfamart #rasamual #muntah #menyusui #caraminumprenagenesensis #susupromil #jenissusuprenagen #aturanminumsusuprenagenesensis #sgmbunda #prenagenesensisbikingemuk #susuuntukprogramhamil #perbedaanprenagenemesisdanmommy #minumsusuprenagenesensissaathaid #prenagenworld #caraagarcepathamil #hargaprenagenjuice #susuprenagenmommy #prenagenmommyemesis #manfaatsusuprenagenesensis #folavit #prenagenlactamom #prenagen

Tahukah Bunda ... Waspadai Keputihan sejak dini, masalah yang tidak mungkin tidak dan pasti kita alami, meski keputihan itu adalah sebagai imun atau kekebalan tubuh namun sebagian besar masalah Keputihan yang berlebihan sangat menganggu dan cukup berbahaya bagi kesehatan kita sebab Keputihan yang berlebihan menjadi salah satu faktor penyebab munculnya Kanker Servick dan salah satu faktor penyebab penghambat kehamilan yang sering kali terabaikan .. Keputihan itu bakteri pembunuh sperma yang di golongkan dalam 2 jenis keputihan yaitu : - Keputihan Normal adalah keputihan biasa dan tdk berbahaya biasa terjadi sebelum dan sesudah masa haid atau ovulasi , rangsangan seksual dan pada saat stress , ber warna bening , tidak gatal dan tidak berbau. - Keputihan tidak Normal adalah keputihan yang muncul selain karna jamur candida albicans ini juga bisa di sebabkan oleh masalah lainnya sperti infeksi, polip rahim, tumor ataupun kanker dan penyakit lainnya biasanya keluar cairannya berlebihan, lendir kental, berwarna kuning atau kecoklatan atau kehijauan , berbau dan gatal dan rasanya panas di sekitar mis V.

Keputihan harus segera di atasi sejak dini sebab akan menimbulkan efek paralel thd kesehatan dan kesuburan kita, karna kebanyakan dari kita seringkali menganggap keputihan adalah hal kecil padahal sebebarnya berefek sangat besar sekali karna mereka yg keputihan selama bertahun tahun bisa mengakibatkan kemandulan permanen dan rentan dengan terjadinya kehamilan ektopik atau di luar kandungan .. Konsultasikan masalah keputihan bunda dan temukan solusinya bagaimana cara menghilangkan keputihan 100% dengan cara cepat , sehat dan tepat bersama :
PROMIL BUNDA
Ruko Permata Jl.Daan Mogot Km 1 No 9B Jakarta Barat
JAKARTA - INDONESIA 11470
Wa +6281233476747
Pin bbm DB0E216C
Line program_cepat_hamil1 #promilcepatbunda #programcepathamilholistic #susuprenagenmommy #susuanmum #hargasusuprenagenesensis #lactamil #prenagensebelumhamil #prenagenmommyemesis #alfamart #rasamual #muntah #menyusui #caraminumprenagenesensis #susupromil #jenissusuprenagen #aturanminumsusuprenagenesensis #sgmbunda #prenagenesensisbikingemuk #susuuntukprogramhamil #perbedaanprenagenemesisdanmommy #minumsusu

Keluar rumah lepas sahur ๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด๐Ÿ˜ด
.
.
Meeting dari jam 11 pagi sampai jam 3 petang. Sampai kepala minda ni tak boleh nak hadam perbincangan lanjut
.
.
๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜ฐ๐Ÿ˜ฐ
.
.
Sekarang baru nak balik rumah. Agaknyalah pukul berapa baru sampai ni. Bukak puasa dalam kereta itu mesti
.
.
๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ๐Ÿ˜ญ
.
.
#tired #sleepyhead #work #rasamual #peningkepala

Ini senyumku, mana senyumu ? ๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜Š๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†.
.
.
.
.
๐Ÿ“ท@farid_sudrajat
Loc : Hanjawar FO. Bogor Jawa Barat.
#ngopi #rasaenek #rasapait #rasamual #pokonyagaenakkopinyadeh #hahahah #rasamalu

| PEPPERMINT-GINGER PLUS |
.
.
Kebaikan Peppermint Ginger Plus
.
.
ใ€‹Membantu melegakan otot perut
ใ€‹Membantu mengurangkan simptom-simptom demam
ใ€‹Melancarkan sistem penghadaman
ใ€‹Melegakan cirit-birit, pedih ulu hati dan gastrik
ใ€‹Meningkatkan fokus
ใ€‹Menghalang muntah selepas pembedahan
ใ€‹Mengurangkan dan mencegah masalah kembung perut
ใ€‹Melegakan haba pada musim sejuk / panas
ใ€‹Membantu melegakan / mengurangkan morning sickness
ใ€‹Melegakan senak perut
.
Whatsapp Mala 019-6949739
Shaklee Independent Distributor

#loya#kembungperut#hidungtersumbat#rasamual
#penghadaman#shakleeklang#shakleeshahalam
#shakleemalaysia#liveamazaing#tsunamishaklee
#bazaronlinemalaysia#bazaronlin#bazarpaknil
#jurnalshakleemala#terapiinstagram#agendiperlukan
#kimchiuntukawak

ALKURMA | KURMA AJWA | KURMA NABI ๐Ÿ’Ÿ Jus Alkurma boleh membantu mengurangkan #MorningSickness #RasaMual

Whatsapp : 0135073894

#JusKurma #KurmaAjwa #KurmaNabi #IbuHamil #kanakkanak #SayaJualMurah #SayaJual #OnlineShopping #Bazarpaknil #LakuKeras

Anda kerap pening kepala?
Jom legakan dengan minyak angin aromatherapy safe care.... Haruman yang selesa dan memberi kesan yang pantas. ..๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ ๐Ÿ˜˜
Anda pasti Teruja! !

Ws 012-2907141

#sayajualprodukkesihatan
#sakitkepala#rasamual
#safecare#original#
#sekalicubapastinaklagi#

Sedot terus
#RasaMual #RasaTopik

Uapuap rasa skripsi.
#RasaTopik #RasaMual

#testimoniMiMadre

Klu pregnant bab nak mkn vitamin....eeeiiii rasa loya je tekak. Kadang2 x lps nak telan huhuhu

Skrg x lg...rasa x sbr nak mkn vitamin sbb sedap sgt mcm gula2 je. โ“‚i โ“‚adre ialah vitamin tambahan utk ibu yg rancang utk hamil, ibu yg sdg hamil n ibu menyusu

Nak vitamin mcm gula2??
Nak FREE gift๐ŸŽ๐ŸŽ??
Nak FREE postage๐Ÿ“ฎ๐Ÿ“ฎ?? Jom whatsapp sy laju2...
โ˜Ž 012 9041942 โ˜Ž
โ˜Ž 012 9041942 โ˜Ž
โ˜Ž 012 9041942 โ˜Ž

#mimadre
#1tablelengkapkhasiat
#bahansunnah
#lulusKKM
#rasaloyawaktuhamil
#rasamual
#takbertenaga
#hblow
#susukurang
#MiMadreMalaysia
#bahansemulajadi
#Rawang
#Selangor

Most Popular Instagram Hashtags