#raggaethon

42 posts

TOP POSTS

#Cooking this #spaghetti and this #beat at the same damn time! 🔥This 1 is inspired by @coldplay cuz thats who came to mind when i heard the beat, but i did me with it tho🔥Lost Without You🔥 #hookgod🙏 #coldplay #london🇬🇧 #uk #haiti 🇭🇹#chrisbrown #djdrama #rap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #jazz #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #wooshwear #crazyrealworld

Sleepy but cant sleep idk if that makes sense! Since im up, i might as well create! 🔥 this 1 is inspired by @treysongz 🔥 DRUNK LOVE 🔥 #Hookgod 🙏🏽 #nj #va #treysongz #sex #rap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #jazz #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

I was like oh shit i didnt do my hook for the day yet and the 1st beat on the list got the business 🔥 this 1 is inspired by @kerihilson im watching her on #hiphopsquares right now and was looking at her like damn all you gotta do is tell me how you want 😂 HOW YOU WANT IT? 🔥 #hookgod🙏 #kerihilson #nj #atl #chrisbrown #djdrama #rap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #jazz #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

I been poppin 🔥 for a long time and they been hatin for a long, but i aint mind cuz i stayed on my #grind, i aint gone front they slowed me down for a sec but the #love was 2 #strong 🔥this 1 is inspired by the slime balls that didnt wanna see me #prosper for whatever reason! Thank you for waking me up! Im out here!!! #HOOKGOD🙏🏽 #nj #club #music #rap #mc #hiphop #soul #rnb #rythmandblues #jazz #pop #rock #edm #raggae #raggaethon #salsa #zook #kompa #international #allgenres i do it all! #thelits #tr15 #koz #wooshwear #crazyrealworld

I know yall aint think i was gonna let my day go to waste, a day without a hook for the #hookgod🙏 is a wasted day! This 1 is inspired by how i been feeling lately! 🔥 HIGH OFF LIFE 🔥 #nj #haiti 🇭🇹 #trap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #funk #jazz #rythmandblues #house #pop #rock #edm #zook #kompa #raggae #raggaethon #salsa #allgenres i do it all! #tr15 #mylane #wooshwear #crazyrealworld

Whats really whats really, whats good with you, you be playing games knowing damn well im in love with you, stop playing, wuit playing games, cut the shit, you know you love the kid. 🔥🔥🔥🔥 this 1 is inspired by #life🔥CUT THE SHIT 🔥 #hookgod 🙏🏽#nj #haiti #music #rap #mc #hiphop #rnb #soul #jazz #rythmandblues #funk #zook #kompa #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #salsa #house #trapmusic #international #thelits #tr15 #koz #wooshwear #crazyrealworld

MOST RECENT

I know yall aint think i was gonna let my day go to waste, a day without a hook for the #hookgod🙏 is a wasted day! This 1 is inspired by how i been feeling lately! 🔥 HIGH OFF LIFE 🔥 #nj #haiti 🇭🇹 #trap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #funk #jazz #rythmandblues #house #pop #rock #edm #zook #kompa #raggae #raggaethon #salsa #allgenres i do it all! #tr15 #mylane #wooshwear #crazyrealworld

Word to my nephew @rj2much i use to flip it on the block! 🔥🔥🔥 this 1 is inpired by @yogottikom and #ojthejuiceman 🔥🔥🔥 WHIP IT🔥🔥🔥 #hookgod 🙏🏽 #yogotti #memphis #atl #nj #haiti 🇭🇹 #trap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #funk #jazz #rythmandblues #house #pop #rock #edm #zook #kompa #raggae #raggaethon #salsa #allgenres i do it all! #tr15 #mylane #wooshwear #crazyrealworld

Soon as i heard this #beat i was like yooo i got 1, another 1! This 1 is inspired by @migos 🔥🔥🔥 LOOKING FOR YOU🔥🔥🔥 #hookgod🙏 #migos #culture #atl #nj #haiti #rap #mc #rnb #soul #jazz #house #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

@chicagojonesthegod i told you i got you brogod 🔥🔥🔥i got a couple more coming your way just wait on it! This 1 is inspired by my ex bunky, we went through some hard times together came home ran into each other at the studio, and were both still out here chasing our dreams and staying outta hell for good! 🔥🔥🔥LOOPIE ENT. 🔥🔥🔥 #hookgod 🙏🏽 from #jersey to #vegas we getting loopie baby! #nj #haiti #rap #mc #rnb #soul #jazz #house #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

Good morning family, fans, supporters, haters whatever you consider yourself thats what you are to me! I woke up feeling enlighten, happy, blessed, and all that other good shit! 🔥 this is not really a hook cuz i just played the beat and messed around with it! 1 take, but it will be dope when i do work on it! This 1 is inspired by my guy @chancetherapper 🔥 Try Something New🔥 #hookgod🙏 #chancetherapper #nj #haiti #rap #mc #rnb #soul #jazz #house #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

I had to make a hook for all the niggas that be liking all her pics leaving 😍 looking all goofy while the nigga that be all in them guts be laughin at your goofy ass 😂 this 1 is inspired by your #wcw 🔥 PUSSY🔥 #hookgod🙏 #nj #usa #international #trap #rap #mc #hiphop #rnb #soul #jazz #rythmnblues #house #rocknroll #pop #kompa #zook #salsa #raggae #raggaethon #edm #tr15 #koz #cray #crazyrealworld

This 1 is inspired by the people that wanna know where i been and why i dont fuck with such and such nomore, im giving my life a perm im getting my shit straight! Also inspired by @brunomars Get Right🔥#hookgod🙏 #brunomars #nj #rap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #jazz #house #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

This is not even a hook just warming up for the day! Im a give yall 3 hooks today all 3 different genres! I just want yall to embed it in yall minds that i am The Hook God and nothing less than that! 🔥🔥🔥 you gotta see it and believe it 🔥#hookgod🙏 #nj #rap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #jazz #house #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

This 1 is inspired by you, yes you, if the shoe fits wear it! 🔥 You Aint Shit🔥 #hookgod🙏 #nj #rap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #jazz #house #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

Sleepy but cant sleep idk if that makes sense! Since im up, i might as well create! 🔥 this 1 is inspired by @treysongz 🔥 DRUNK LOVE 🔥 #Hookgod 🙏🏽 #nj #va #treysongz #sex #rap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #jazz #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

#Cooking this #spaghetti and this #beat at the same damn time! 🔥This 1 is inspired by @coldplay cuz thats who came to mind when i heard the beat, but i did me with it tho🔥Lost Without You🔥 #hookgod🙏 #coldplay #london🇬🇧 #uk #haiti 🇭🇹#chrisbrown #djdrama #rap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #jazz #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #wooshwear #crazyrealworld

Word to #2pac most of yall aint shit without yall homeys🔥 this 1 is inspired by @travisscott 🔥You Aint Shit without your homeys🔥 #hookgod🙏 im doing 5 #hooks today gotta get something out of this #snowstorm #travisscott #nj #houston #horror #amberrose #rap #hiphop #rap #mc #rnb #soul #jazz #rythmandblues #rock #pop #edm #raggae #raggaethon #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥#wooshwear #crazyrealworld

I been poppin 🔥 for a long time and they been hatin for a long, but i aint mind cuz i stayed on my #grind, i aint gone front they slowed me down for a sec but the #love was 2 #strong 🔥this 1 is inspired by the slime balls that didnt wanna see me #prosper for whatever reason! Thank you for waking me up! Im out here!!! #HOOKGOD🙏🏽 #nj #club #music #rap #mc #hiphop #soul #rnb #rythmandblues #jazz #pop #rock #edm #raggae #raggaethon #salsa #zook #kompa #international #allgenres i do it all! #thelits #tr15 #koz #wooshwear #crazyrealworld

If you aint got no money you shoulda stayed your ass home, broke people work not party 😂 this 1 is inspired by 1 of my exes, her broke ass always wanted to party 🔥 STAY YOUR ASS HOME🔥#HOOKGOD 🙏🏽 #nj #club #music #rap #mc #hiphop #soul #rnb #rythmandblues #jazz #pop #rock #edm #raggae #raggaethon #salsa #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

This 1 is inspired by all the girls fucking #club #promoters just to #party😂 WHAT THAT MOUTH DO🔥 #HOOKGOD 🔥 she in the club every weekend, her n her ugly ass bestfriend, they got a friend that bartend, gave the promoter some just to let em in! #cali #westcoast #music #rap #mc #hiphop #soul #rnb #rythmandblues #jazz #pop #rock #edm #raggae #raggaethon #salsa #zook #kompa #international #allgenres i do it all! 🔥 #thelits #tr15 #koz #cray #wooshwear #crazyrealworld

Most Popular Instagram Hashtags