#qasehjunior

9994 posts

TOP POSTS

Gigih haziq buat Lego Hot Air Balloon. Tengok buku then follow. Salah sambung, buka semula. Bagus haziq x putus asa!
#qasehjunior

Kalo ajak p kedai cepatttt ja. Tudung kelepet. Pipi tembun.makan selera.
sentiasa cergas.potpet macam mami.
comel macam mami jugak. ๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค—๐Ÿค— Mudahan Allah kurniakan lagi saham dunia akhirat. Allahumma aamin.
Teruskan berusaha dan berdoa. Doa tanpa jemu. Usaha jgn malas.

Ada.beri.dapat. ๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ˜š๐Ÿ’–๐Ÿ’–๐Ÿ’˜ Lots of Love sayang!

#AkakQaseh #QasehJunior #budak3tahun #orangselaluingat6tahun #nasibkolanakkkk

My little princess #fathianajiya .... amat2 susah nk makan... bile mkn pon, mkn jajan, gula2, dan benda2 manis... mak mne x risau kalo benda2 x berkhasiat yg dia mkn... pastu bile buang air besar, faham2 jela... mmg pyh sgt... kdg2 sampai nangis2... sape suro xnk mkn sayur... ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
.
Mcm nie x bole jadi, kena iktiar sesuatu... tu yg try #QasehJunior... mula2 dia xnk... katenye x sedap... aahh sudah... benda dh beli... xkn nk buang... try letak dlm peti ais... 2,3 hari gak pakse... pastu dia sndrik ckp "sedaplah mama"... fuhhhhh... lega rase... skrg nie, keja dia dok ngulang plk... ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
.
Dah perubahan yg mengembirakn bile dia ckp dia lapar, nak mkn nasik... seronok tgk dia mkn.. buang air besar pon dh ok... alhamdulillah... syukur... #QasehJunior serasi dgn dia.... dia pon dh jarang demam, kalo demam pon cepat kebahnya.... ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Terima kasih #kaptenjunior kerana melindungi anak saya...

Promosi RAYA ni elok sangatla grab!!! #QasehKekanda
#QasehAdinda
#QasehJunior

MUSTAHIL SIHAT & SAKIT BERKONGSI SATU BADAN

Tubuh badan anak-anak ikut tabiat makanan. Jika makan makanan sihat akan sihat dan sebaliknya. Mustahil Sakit & Sihat Berkongsi Satu Badan. Setuju?

FORMULASI 14 bahan botani dalam Qaseh Gold Junior, SEMUDAH 1-2 sudu sebelum sarapan & tidur dan KONSISTEN setiap hari untuk penjagaan KESIHATAN anak-anak. Anak Sihat Anak Hebat!

Aini 012 2631489

#stokisqaseh
#QasehJunior
#supplementanak
#anakpintar

Duta #QasehJUNIOR Cheq Ody nak balik Kuantan semula dah dgn mama dia mlm ni..
Cergas, cerdas dan lincah...penuh bertenaga sepanjang hari...hanya duduk diam time tido je (cas bateri) hihi
Mak Long cyg Danish ๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™๐Ÿ˜™

Energy booster untuk ustaz ahmad n ustaz imran sepanjang berpuasa๐Ÿ˜‚ 4 sudu Qaseh Junior ms bgn sahur..4 sudu malam sebelum tido..so 2 botol mmg jap je la kan..xpe2 asalkan anak2 bersemangat nk berpuasa...abg ahmad nmpk susut je badan pose ni...tp ms berbuka mkn xingt๐Ÿ˜„Alhamdulillah ada Qaseh Junior bleh anak2 amalkan yg sunnah, tak kisahla bulan2 lain @ bulan ramadhan...nak harapkan kurma sebiji2 mmg pyh la nk suap ke mulut๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
#Anak2Qaseh
#QasehJunior
#FormulasiMakananSunnah๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Surprise birthday present - Qaseh Junior to strengthen Kareem Husayn's body immune from Ummi Long & family at KL. Thank you! ๐Ÿ‘ฆ๐Ÿป๐Ÿ’ช๐Ÿป๐Ÿ™๐Ÿปโค #kareemsaysthanks #theluckyboy #qasehjunior

Alhamdulillah. SET ANAK SIHAT PINTAR disunting lagi.

Masih belum terlambat nak bagi anak2 supplement kesihatan dan minda bagi anak2 UPSR.

Yang penting kita berikhtiar supaya anak sentiasa sihat nanti ketika nak exam.
#QasehJunior
#IGE_vitaminminda
#UPSR2017

MOST RECENT

Suplemen Kesihatan, Kecerdasan Anak2
.
Membantu Anak2 kekal #cergas #berseleramakan #fokus dalam kelas, #rajin tidak mudah jatuh #sakit, jarang #selsema #batuk dan #demam
.
Alhamdulillah, kalau batuk, selsema selalu melarat sampai kena bebel, sekarang x de lagi. Bunyi selsema terus bagi #qasehjunior 4 jam sekali, cepat baiknya.
.
PROMOSI BULAN JULAI โžก2 Botol Qaseh Gold Junior FREE โฉMINI PUZZLE
.
untuk Order W/A 0133186714

Anak anak lebih aktif dan cergas sebab minum Jus Bayam!
.
Eh?! Qaseh Gold Junior lah. Kan ada bayam ๐Ÿ˜‰
.
#AnakSihat #AnakHebat #Anak #Bijak #Cergas #Cerdas #Tenaga #Minda #SistemImun #Serat #Tumbesaran #FokusBelajar #UPSR #PMR #SPM #QasehGoldJunior #QasehJunior #Kids #Parenting

Anak kurang sihat?
Kerap demam?
Nak tak anak sihat, bijak & aktif?
jom bg ankยฒ anda amalkan #QasehJunior ni.. insyaallah terbaik dgn izinNya.. Anak sy sudah..setiap hari, pagi & malam harus telan sesudu dulu ๐Ÿ‘ถ๐Ÿป๐Ÿ’‹ #anaksihat #anakbijak #QasehJunior #AnaEdar

Qaseh Junior penguat antibodi anak kecil
=================================
Nak anak sentiasa sihat dan cergas bebas penyakit, konsisten amal #QasehJunior setiap hari.. Qaseh Junior bantuโคต
โœ”menguatkan antibodi
โœ”antioksidan
โœ”antibakteria
โœ”membantu tumbesaran yang kuat
โœ”bekalkan tenaga
โœ”menajamkan minda

Tunggu apa lagi..hadiahkan sebotol Qaseh Junior untuk si kecil anda..๐Ÿ˜๐Ÿ˜ #qasehjunior

Paksa anak makan itu cerita dulu .. sekarang ibu senang hati anak minta makanan sendiri,, penangan #QasehJunior la ni :) Alhamdulillah..
Nak cuba #QasehJunior untuk anak2 jom cepat WhatsApp akak imanur 010 5326379 :)

Khas Buat Si Manja Anda!

#QasehJunior
#kuatkansistemImunAnak2

Qaseh Gold Junior ialah campuran minuman botani formulasi 8 makanan sunnah terbaik iaitu Kurma, Madu, Kismis, Tiin, Zaitun, Delima, Habbatus Saudaโ€™ & air Zam Zam serta tambahan Zaโ€™faran, Garam Bukit, Gam Arab, Pegaga, Badam, Kismis dan Bayam.

Khasiat Qaseh Gold Junior sangat banyak iaitu:

Membekalkan Tenaga
Mencerdaskan Minda
Menguatkan Sistem Imun
MenyokongTumbesaran
Membekalkan Serat

Jom berikan anak kita menikmatinya !! sedapppp..๐Ÿ˜๐Ÿ˜
Jom berikan anak2 tersayang Qaseh Junior๐Ÿ˜˜

www.wasap.my/60126614476

#IejaQaseh
#QasehJunior
#KonsultanQaseh
#JulyRQNkebabom๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ๐Ÿ’ฅ

Mulakan hari anak anda dgn.... #QASEHGOLDJUNIOR

Ramuan istimewa dlm Qaseh Junior:
******************************** ๐Ÿ’• #Kurma - buah 1001 fungsi membekalkan tenaga & minda, menstabilkan emosi anak & membantu pelawasan.
๐Ÿ’• #Madu - menyokong sistem tubuh badan anak,mencerdaskan minda,meningkatkan tenaga,anti bakteria,anti oksidan & anti virus serta kuatkan sistem imun tubuh.
๐Ÿ’• #Kismis - membantu melawan penyakit, menguatkan gigi, mata & tulang serta meningkatkan keupayaan minda.
๐Ÿ’• Delima - kaya dgn vitamin, mineral & anti oksida,membantu membaikpulih sel tubuh yang rosak.
๐Ÿ’• #Zaitun - kaya dengan vitamin E,melindungi sel tubuh dari rosak, serta terhindar dari risiko penyakit berbahaya seperti masalah jantung.
๐Ÿ’• #Gingko - vitamin otak
๐Ÿ’• #BuahTiin - melegakan keletihan & merangsang kuasa otak serta baik utk saraf.
๐Ÿ’• #Badam - merangsang minda,badam juga adalah termasuk dlm kumpulan kekacang terbaik yang kaya dgn protein,vitamin E & mineral seperti kalsium.
๐Ÿ’• #Garambukit - kaya dgn mineral,membantu memperbaiki sistem pernafasan& melawan jangkitan.
๐Ÿ’• #Zaafaran - rempah termahal di dunia tapi padat dgn khasiat kesihatan yang mmbantu masalah asthma,insomnia,batuk,kemurungan & penghadaman.
๐Ÿ’• #Gamarab (manna) - prebiotik semulajadi yang dpt membantu menyihatkan usus & melegakan masalah sembelit.
๐Ÿ’• #Pegaga (cantella) - melegakan masalah eczema, jangkitan pernafasan,asthma, selsema & insomnia.
๐Ÿ’• #Habbatussauda' - dikenali jintan hitam yang menjadi penawar kpd pelbagai penyakit melainkan mati. Membantu mengatasi pelbagai penyakit asthma,batuk,alahan & bronkitis.
๐Ÿ’• #Bayam - sayuran yang padat dgn khasiat kesihatan.kaya dgn pelbagai vitamin & mineral.dpt mengatasi masalah anemia,keletihan serta kalsium & magnesium utk pembentukan gigi & tulang yang kuat.

Wah...๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ hebatnya gabungan ramuan2 Qaseh Gold Junior.
*Disyorkan oleh Persatuan Doktor2 Islam Malaysia (PERDIM)

Jom wsap utk order www.wasap.my/601132912912

#Qasehjunior
#sihatitujihad
#pilihanditangananda

Alhamdulillah... Dh smp... Utk kesihatan dri sendri n ank... Spe xsyg ank kn!! Yg mne nk risik2/berminat utk reward dri sendri, anak2,husband kew... Blh la pm hakak k! Kte ikhtiar... Allah yg mengizinkan nye.... #QASEHGOLD #QASEHADINDA#QASEHKEKANDA #QASEHJUNIOR #QASEHIGe #ikhtiarusahatawakal #inshaallahdgnizinnye #wassup0173181584 #bazaarpaknil #sayajual #produkkesihata #bizonline #bizoffline #produkkecantikan #posponboleh #poslaju #posmalaysia #semenanjungmalaysia #sabahsarawak #codkepongdamansarselayangsgbuluh

.
Apa beza qaseh junior dengan Anak?

Anak ratu hati ibu
Qaseh junior penyeri hati anak..
.
#QasehJunior
#OneProject
#sayangjuniorketatketat #qasehgoldterbaik
#QasehAnaqiMillionnairre
#SetiaQasehNetwork
#SIHATDANCantikGojes

#3 TIP DIDIK ANAK TIDAK CEREWET
.
.
Sesetengah ibu-ibu membuat dua hidangan, satu hidangan untuk suami/isteri dan satu hidangan lain untuk anak-anak.
.
.
Ini sangat memenatkan dan membentuk habit tidak baik ana-anak iaitu CEREWET.
.
.
Masak satu hidangan keluarga dengan hanya beberapa pilihan sahaja pasti anak-anak akan terbiasa makan apa yang dihidang sahaja.
.
.
Anak-anak sering meniru tingkah-laku ibu ayah dan mungkin teknik ini membantu ibu-ibu.
.
.
#AnakSihat #AnakHebat #Anak #Bijak #Cergas #Cerdas #Tenaga #Minda #SistemImun #Serat #Tumbesaran #FokusBelajar #UPSR #PMR #SPM #QasehGoldJunior #QasehJunior #Kids #Parenting

Dengan #QasehJunior anak2 lebih mudah untuk minum jus bayam. Lengkap dengan kurma, madu, habatussauda, gam arab, badam, kismis dan macan2 lagi bagus utk kesihatan, bina antibodi anak2, tumbesaran, minda, dan perlawasan.
Tak perlu berperang dgn hannah nak suruh makan sayur. Gerenti dia cari sendiri dalam peti sebab rasanya yg sgt sedap๐Ÿ˜„๐Ÿ˜„ #yan_qaseh
#bayam
#kempenanaksihat
#duniaanaksihat
#kidssupplement
#makanansunnah
#perdim

RAKAN NIAGA DIPERLUKAN.
Saya Sedang Meluaskan Bisnes QASEH GOLD Kawasan Jajahan Anda. Jadi Saya Nak Jemput Sahabat Senua Menjadi Konsultan QASEH GOLD Di Kawasan Anda.
Banyak Kelebihan Menjadi Rakan Niaga, Paling PENTING, Bisnes Yang Saya Jalankan Adalah Bisnes Patuh Shariah, Tiada Unsur Untung Atas Angin.
Modal Rendah, InshaAllah Risiko Pun Rendah. Produk Muslim Terbaik. Yang Pernah Mengamalkan Dan Mahu Menjadi Konsultan Qaseh, WA

012.6376154 | zura

#rakanniagadiperlukan
#dropshipdiperlukan
#gojesbyqasehgold
#flawless #blink #pinkish
#AnakBijakAnakSihat
#JomMinumQasehJunior
#qasehgold #qasehjunior #QasehPremier #qasehkekanda #qasehadinda #pengedarqasehgoldselangor #qasehgoldukaybistari #konsultanukaybistari #setiawangsa #keramat #srirampai #tamanpermata #bazarpaknil #demam #tonsil #supplementterbaik #susumelimpah #susuibu #susubanyak
#semusimrindu
#binikuninja
#mencintaimumrphotographer

My little princess #fathianajiya .... amat2 susah nk makan... bile mkn pon, mkn jajan, gula2, dan benda2 manis... mak mne x risau kalo benda2 x berkhasiat yg dia mkn... pastu bile buang air besar, faham2 jela... mmg pyh sgt... kdg2 sampai nangis2... sape suro xnk mkn sayur... ๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†๐Ÿ˜†
.
Mcm nie x bole jadi, kena iktiar sesuatu... tu yg try #QasehJunior... mula2 dia xnk... katenye x sedap... aahh sudah... benda dh beli... xkn nk buang... try letak dlm peti ais... 2,3 hari gak pakse... pastu dia sndrik ckp "sedaplah mama"... fuhhhhh... lega rase... skrg nie, keja dia dok ngulang plk... ๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚๐Ÿ˜‚
.
Dah perubahan yg mengembirakn bile dia ckp dia lapar, nak mkn nasik... seronok tgk dia mkn.. buang air besar pon dh ok... alhamdulillah... syukur... #QasehJunior serasi dgn dia.... dia pon dh jarang demam, kalo demam pon cepat kebahnya.... ๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜ Terima kasih #kaptenjunior kerana melindungi anak saya...

Gam Arab @ Almanna dalam #QasehJunior berfungsi sebagai Prebiotik Semulajadi bg lindungi Anak dr jangkitan Penyakitan.

#qasehgold_penerajumakanansunnah
#sihatcantikdenganqaseh
#imune #energy #mind #booster

Most Popular Instagram Hashtags