[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#qasehjunior

12015 posts

TOP POSTS

Tahniah Kakak
Jadi Graduan Pasti 🌹
.
Tahun depan ke Darjah 1 pula ya..
Dah makin beso dah anak dara ni..
Ibu awak pon dah makin kurus nampaknya 😬
.
#QasehJunior

QASEH GOLD JUNIOR
.
Formulasi Makanan Sunnah Unggul dengan tambahan Badam, Bayam dan Kalsium Marin.
.
❀❀❀❀❀❀❀
.
Membantu meningkatkan tenaga, mencerdaskan minda serta menyokong tumbesaran dan sistem imun tubuh yang lebih kuat. InsyaAllah.
.
Gabungan Unik 16 Ramuan Hebat, Kurma, Madu, Kismis, Delima, Minyak Zaiton, Gingko, Tiin, Badam, Garam Bukit, Habbatus Sauda’, Bayam, Air Zam Zam, Za’faran, Gam Arab, Pegaga dan Kalsium Marin.
.
Info lanjut, jom whatsapp 60195192500.
.
#JusHarianKanakKanak #MakananTambahanKanakKanak #QasehJunior #QasehGoldJunior

Diena start bagi #QasehJunior & #IGE pada Tasneem strt umur 1tahun lagi.. tp Tasneem memang berbeza dari anakΒ² diena yang lain.
Betul lah kata orang ikhtiar itu perlu! Yg selebihnya kita kena tawakkal & serah pada NYA.. Alhamdulillah.. #QasehJunior
#IGEGula2Minda

Wow.... berwajah baru...😍😍😍
#sharingmummyanna
#anaksihatanakhebat
#qasehjunior
#annarohana_qaseh0122014975

MUSTAHIL SIHAT & SAKIT BERKONGSI SATU BADAN

Tubuh badan anak-anak ikut tabiat makanan. Jika makan makanan sihat akan sihat dan sebaliknya. Mustahil Sakit & Sihat Berkongsi Satu Badan. Setuju?

FORMULASI 14 bahan botani dalam Qaseh Gold Junior, SEMUDAH 1-2 sudu sebelum sarapan & tidur dan KONSISTEN setiap hari untuk penjagaan KESIHATAN anak-anak. Anak Sihat Anak Hebat!

Aini 012 2631489

#stokisqaseh
#QasehJunior
#supplementanak
#anakpintar

Berbeza dengan produk mknn minda lain... QASEH GOLD JUNIOR adlh sgt UNIK krna gabungan mknn yg terkandung dlmnya mmpunyai fungsi tersendiri.. Malah lebih JIMAT krna mpyi 5 FUNGSI UTAMA hny dgn 1 botol QASEH GOLD JUNIOR.

5 in 1, Hanya dlm 1 botol! πŸ’ͺ Menguatkan MEMORI, mencerdaskan MINDA
πŸ’ͺ Menyokong TUMBESARAN
πŸ’ͺ Menguatkan SISTEM IMUN untuk melawan penyakit & jangkitan kuman
πŸ’ͺ Mengatasi masalah SEMBELIT
πŸ’ͺ Membekalkan TENAGA.

Dapatkan sekarang!!! Qaseh Gold Junior adlh PILIHAN TERBAIK buat Anak2

#CodBahauSenawang
#qasehjunior
#superfoodforsuperkids
#vitaminKanakKanak
#afiqah_0166804331

Tahniah buat ibu perihatin....berikn yg terbaikkk utk si manja andaπŸ˜πŸ˜πŸ˜πŸ’–πŸ’–πŸ’–#QasehJunior

grab tau #QasehJunior yang terbaru.

[ X-KLUSIF] SELAMAT DATANG OMAR & HANA, KAWAN BARU KAPTEN JUNIOR!
--------------------------------------------------------------------------------------- πŸš€ Kapten Junior kini dah ada KAWAN BARU! Kenalkan OMAR & HANA yang gemar menyanyi di ASTRO dan Youtube. Mereka berdua pun dah makan Qaseh Gold Junior sebab nak sihat dan cergas! .
.
.⭐ Nantikan kemunculan mereka bertiga dalam EPISOD TERBARU Omar & Hana 27 November ini! Dengar kata, mereka nak TERBANG KE ANGKASA! WOW BESTNYA!! "Emm sedap! Alhamdulillah!" #oneproject
#GelombangOren #qasehjunior .

MOST RECENT

Belum terlambat untuk mama ucapkan Selamat Hari Kanak² buat anak² hebat semua 😍.
.
Be healthy, be strong, be smart. .
.
Qaseh Junior teman sihat anda!
.
#kaptenjunior #qasehjunior #omarhana #gelombangoren

Tahu tak kenapa warna #QasehJunior (QJ) coklat gelap macam warna kurma?
.
Ini disebabkan, QJ mengekal warna ASLI semua ramuan di dalam. Warna QJ takda dilunturkan atau ditambah warna lain.
.
Dan satu lagi sebab QJ ni juga tinggi KURMA. Kurma yang kami guna pula bukan jenis ekstrak ya. Kami guna 100% kurma asli jenis pes iaitu kurma yang dibuang biji sahaja. Ini bagi mengekalkan #SERAT dan khasiat di dalamnya.
.
So nanti anak makan dapat lebih banyak nutrisi gula semulajadi, serat, vitamin dan mineral asli yang badan perlukan.❀
.
Oh ya. QJ juga TIADA GULA TAMBAHAN, PERASA dan PEWARNA TIPU. 100% natural gitu.
.
QJ dibuat dalam bentuk CECAIR sebab berbanding kapsul dan tablet, makanan jenis cecair lebih mudah diserap nutrisinya oleh badan.
.
Halal? Ofkos la Ibuuuuu. Produk ni bukan saja ada JAKIM dan GMP tapi juga DISYORKAN Pertubuhan Doktor Doktor Islam Malaysia (PERDIM) tau! Dan BONUS, ia juga disyorkan OMAR dan HANA 😍
.
Best kan QJ ni?
.
Nak cuba, mai la whatsApp 60195192500.
.
#QasehGoldJunior #AnakSihatAnakHebat #QasehJuniorKulim #kulimkedah

Anak2 selalu memilih makanan yang sedap bukan yang sihat.

Tapi..tapi..#QasehJunior sedap lagi sihat tau😘
Tak percaya?Meh cubaπŸ˜‡

#IDQVteam #qasehjunioromarhana
#Qasehjunior #OmarHana

Jimat sehingga RM19?? Sape tak nak kanπŸ˜‡πŸ˜‡
Jimat pun dapat, "PERISAI" anak pun tersedia indah😘

#SetComboJunior #qasehJunior #OmarHana #supplemenAnak #vitaminsihat #VitaminMinda #imunebooster #agendropshipdiperlukan

Anak³ sy dh teruja... 😍😍
Jom dapatkan #QasehJunior baru.. lebih berkhasiat.. ada tambahan ramuan. Utk penjagaan tulang & gigi
#KaptenJunior
#Omar&;Hana
#NantikanDisemberIni

supplement untuk anak ....?πŸ™Š#QasehJunior

Mulakan hari anak anda dgn #QASEHGOLDJUNIOR

Ramuan istimewa dlm Qaseh Junior:
************************** πŸ’• #Kurma - buah 1001 fungsi membekalkan tenaga & minda, menstabilkan emosi anak & membantu pelawasan. πŸ’• #Madu - menyokong sistem tubuh badan anak,mencerdaskan minda,meningkatkan tenaga,anti bakteria,anti oksidan & anti virus serta kuatkan sistem imun tubuh. πŸ’• #Kismis - membantu melawan penyakit, menguatkan gigi, mata & tulang serta meningkatkan keupayaan minda. πŸ’• Delima - kaya dgn vitamin, mineral & anti oksida,membantu membaikpulih sel tubuh yang rosak. πŸ’• #Zaitun - kaya dengan vitamin E,melindungi sel tubuh dari rosak, serta terhindar dari risiko penyakit berbahaya seperti masalah jantung. πŸ’• #Gingko - vitamin otak/Tonik Otak πŸ’• #BuahTiin - melegakan keletihan & merangsang kuasa otak serta baik utk saraf. πŸ’• #Badam - merangsang minda,badam juga adalah termasuk dlm kumpulan kekacang terbaik yang kaya dgn protein,vitamin E & mineral seperti kalsium. πŸ’•Β  #GaramBukit - kaya dgn mineral,membantu memperbaiki sistem pernafasan& melawan jangkitan. πŸ’• #Zaafaran - rempah termahal di dunia tapi padat dgn khasiat kesihatan yang mmbantu masalah asthma,insomnia,batuk,kemurungan & penghadaman. πŸ’• #Gam Arab (manna) - prebiotik semulajadi yang dpt membantu menyihatkan usus & melegakan masalah sembelit. πŸ’• #Pegaga (cantella) - melegakan masalah eczema, jangkitan pernafasan,asthma, selsema & insomnia. πŸ’• #Habbatussauda' - dikenali jintan hitam yang menjadi penawar kpd pelbagai penyakit melainkan mati. Membantu mengatasi pelbagai penyakit asthma,batuk,alahan & bronkitis. πŸ’• #Bayam - sayuran yang padat dgn khasiat kesihatan.kaya dgn pelbagai vitamin & mineral.dpt mengatasi masalah anemia,keletihan serta kalsium & magnesium utk pembentukan gigi & tulang yang kuat.

New! TerkiniπŸ’₯
πŸ’• #Kalsium Marin - Menambah nilai khasiat Kalsium di dalamnya di mana kalsium sangat diperlukan oleh kanakΒ² terutama pembinaan tulang dan gigi yang kuat serta proses tumbesarannya dengan sempurna.

Wah...πŸ‘πŸ‘πŸ‘ hebatnya gabungan ramuan2 Qaseh Gold Junior.
*Disyorkan oleh Persatuan Doktor2 Islam Malaysia (PERDIM)

#Qasehjunior
#AnakSihatAnakHebat
#Junior #OmarHana

Nampak perubahan anak Kak Chah. Dulu kurus kering, nampak kerangka.
Alhamdulillah, dah nampak perubahannya. sudah ada isi. berisi dah badan.

#QasehJunior #OmarHanadanKaptenJunior #OmardanHana #CODSelayang #CODPetalingJaya #KakChahQasehGold

Aunty Nurliya ucapkan Selamat Hari Kanak-Kanak Sedunia! 😍😍😍
.
Melentur buluh biarlah dari rebungnya..Nak didik anak untuk menjadi ahli masyarakat yang prihatin dengan kesihatan mestilah bermula dari kita sebagai ibubapa.
.
Kanak-kanak sihat adalah kanak-kanak ceria!
.
.
Qaseh Gold Junior Omar Hana :
β€’ Single Pack RM79
β€’ Combo Pack RM139
.
WA Nurliya 013-3703107
WA Nurliya 013-3703107
WA Nurliya 013-3703107
.

#buildingnextgeneration
#NutritionLady
#QJKidsExpert
#payajaras_subangbestari_kuangkundang
#sungaibuloh
#sihat #anaksihat #asma #ekzema #resdung #sembelit #qasehjunior #omardanhana #sitinurhaliza

setiap yang lama mesti ada pembaharuankan?kali ni packingnya lebih menarik anakΒ² dan pastinya mereka suka sebab teman anak kita adalah UMAR&HANA
.
rumusan formulasinya juga sudah ditambah yang dulu ada 15 sekarang menjadi 16 untuk meningkatkan daya kesihatan anakΒ² kita
.
Dijual dengan harga sebotol RM79
atau boleh beli pek kombo RM139
JIMAT TAK?berganda jimatnya

#QasehJunior
#penemankaptainUMARDANHANA

.
.
Ramuan terbaru Kalsium marine.
Tak risau lagi tulang dan gigi anak anda dengan qaseh junior ada kalsium marine.
.
Bagus untuk kesihatan tulang dan gigi mereka.
.
#QasehJunior
#OmarHana .
012-345 8942

Hai ibu 😊 #qasehibu
bawa ke syurga.. .
.
Murung je.. Stress ye? .
.
Fikir anak2 tak selera makan lah tu kan.. Umi sebagai ibu pun risau bila anak2 tak selera nak makan walaupun dah masak apa yg direquest.. .
.
Dulu anak2 junior umi pun susah nak suapkan makanan ke mulut mereka.. Tapu kini umi bersyukur dan seronok sbb bg apa pun anak dah tak tolak.. Sampai yg pedas pun nak jugal belajar rasa.. .
.
Semua dengan izinNYA.. Dr anak umur setahun umi dah mula suapkan #qasehjunior ni.. Jom ibu2 kita kongsi manfaatnya dengan anak2.. #qaseh
#UmiAisyNetwork

7 SEBAB KENAPA KITA PERLU SUPPLEMENT πŸ“Œ Kita sering terdedah kepada pencemaran alam sekitar, contoh makanan, minuman dan udara yang tercemar. πŸ“Œ Badan kita memerlukan dos yang lebih tinggi bagi sesetengah nutrien. πŸ“Œ Buah-buahan dan sayur-sayuran mungkin tercemar. Ditanam di tanah yg sama berulang2 kali. Nutrien & mineral yg xmencukupi. πŸ“Œ Mungkin kita mengamalkan gaya hidup yang tidak sihat. Fast Food, jajan, rapu, perisa, pengawet, pewarna dll. πŸ“Œ Kebanyakkan kita rakyat Malaysia makan mengikut selera rasa. πŸ“Œ Gangguan penyerapan nutrisi daripada makanan.

#ainiQaseh #qasehgold #qasehjunior #testimoniQasehJunior #makanansunnah #suplemensihat #suplemenmurah #suplementerbaikuntukkanak2 #tingkatkanantibodi #tenaga #atasibatuk #selsema #hilangkankahak #sembelit #demam #asma #semput #cergas #anaksihatanakbijak
#qasehjuniorkangkarpulai #omardanhana #codhorrizonhills #codjb #codsetiaecogarden #codgelangpatah #codtamanuniversiti #codmutiararini #codkangkarpulai #codskudai #syukuralhamdulillah

Most Popular Instagram Hashtags