[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#putihsebadan

24879 posts

TOP POSTS

Hi ! Akiddos nak bagitahu kepada sesiapa yang ada masalah kulit gelap, kulit berjerawat, berjeragat, penyakit ekzema dan pelbagai masalah kulit lah. .
.
Jangan risau, sebab @beauticianbysfn dapat membantu masalah kulit tau, bukan setakat muka je, tapi seluruh badan tau !
.
So mana yang nak dapatkan produk ni, boleh lah husya2 di @beauticianbysfn ! Kalau di Pahang, area Kuantan boleh di COD kan tau ! Ha so takpayah tunggu lama2 nak kena pos bagai. Tapi kalau yang jauh atau di luar Kuantan, boleh di pos kan! So jangan risau😄
.
.
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
.
.
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
.
.
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening #nursajat #janganmengata #letscantik #khaibahar #kuantan #mua #codkuantan #kecantikan #memutihkan #perkahwinan #photoshoot #pahang #codkuantan #codkuantanpahang #codboosterwhitening #boosterwhiteningpahang #boosterwhiteningkuantan

Hi ! Nak bagitahu kepada sesiapa yang ada masalah kulit gelap, kulit berjerawat, berjeragat, penyakit ekzema dan pelbagai masalah kulit lah. .
.
Jangan risau, sebab @beauticianbysfn dapat membantu masalah kulit tau, bukan setakat muka je, tapi seluruh badan tau !
.
So mana yang nak dapatkan produk ni, boleh lah husya2 di @beauticianbysfn ! Kalau di Pahang, area Kuantan boleh di COD kan tau ! Ha so takpayah tunggu lama2 nak kena pos bagai. Tapi kalau yang jauh atau di luar Kuantan, boleh di pos kan! So jangan risau😄
.
.
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
.
.
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
.
.
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening #nursajat #janganmengata #letscantik #khaibahar #kuantan #mua #codkuantan #kecantikan #memutihkan #perkahwinan #photoshoot #pahang #codkuantan #codkuantanpahang #codboosterwhitening #boosterwhiteningpahang #boosterwhiteningkuantan

Hello ! I olls nak bagitahu kelebihan FRESH HIJAB SPRAY, kau lelaki ke, perempuan ke, semua boleh pakai. Dari budak kecil sampai ke tok nyang kau orang, haaa !
.
✅Nyah bau hapak .
✅Anti kelemumur .
✅Menghilangkan migraine
✅Hilang sakit kepala .
✅Perfume rambut .
✅Menyejukkan kepala .
✅Menyuburkan rambut
✅Menyerap minyak di kepala . .
.
So lepas ni takpayah nak makan panadol bagai ! Bahaya nokk, so dapatkan Fresh Hijab Spray di @beauticianbysfn !
.
So mana yang nak dapatkan produk ni, boleh lah husya2 di @beauticianbysfn ! Kalau di Pahang, area Kuantan boleh di COD kan tau ! Ha so takpayah tunggu lama2 nak kena pos bagai. Tapi kalau yang jauh atau di luar Kuantan, boleh di pos kan! So jangan risau😄
.
.
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
.
.
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
.
.
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening #nursajat #janganmengata #letscantik #khaibahar #kuantan #mua #codkuantan #kecantikan #memutihkan #perkahwinan #photoshoot #pahang #codkuantan #codkuantanpahang #codboosterwhitening #boosterwhiteningpahang #boosterwhiteningkuantan

Hello ! Aiman nak bagitahu kelebihan FRESH HIJAB SPRAY, kau lelaki ke, perempuan ke, semua boleh pakai. Dari budak kecil sampai ke tok nyang kau orang, haaa !
.
.
Kelebihan Fresh Hijab Spray
✅Nyah bau hapak .
✅Anti kelemumur .
✅Menghilangkan migraine
✅Hilang sakit kepala .
✅Perfume rambut .
✅Menyejukkan kepala .
✅Menyuburkan rambut
✅Menyerap minyak di kepala . .
.
So lepas ni takpayah nak makan panadol bagai ! Bahaya nokk, so dapatkan Fresh Hijab Spray di @beauticianbysfn !
.
So mana yang nak dapatkan produk ni, boleh lah husya2 di @beauticianbysfn ! Kalau di Pahang, area Kuantan boleh di COD kan tau ! Ha so takpayah tunggu lama2 nak kena pos bagai. Tapi kalau yang jauh atau di luar Kuantan, boleh di pos kan! So jangan risau😄
.
.
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
.
.
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
.
.
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening #nursajat #janganmengata #letscantik #khaibahar #kuantan #mua #codkuantan #kecantikan #memutihkan #perkahwinan #photoshoot #pahang #codkuantan #codkuantanpahang #codboosterwhitening #boosterwhiteningpahang #boosterwhiteningkuantan

Hi ! Alif nak bagitahu kepada sesiapa yang ada masalah kulit gelap, kulit berjerawat, berjeragat, penyakit ekzema dan pelbagai masalah kulit lah. .
.
Jangan risau, sebab @beauticianbysfn dapat membantu masalah kulit tau, bukan setakat muka je, tapi seluruh badan tau !
.
So mana yang nak dapatkan produk ni, boleh lah husya2 di @beauticianbysfn ! Kalau di Pahang, area Kuantan boleh di COD kan tau ! Ha so takpayah tunggu lama2 nak kena pos bagai. Tapi kalau yang jauh atau di luar Kuantan, boleh di pos kan! So jangan risau😄
.
.
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
.
.
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
.
.
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening #nursajat #janganmengata #letscantik #khaibahar #kuantan #mua #codkuantan #kecantikan #memutihkan #perkahwinan #photoshoot #pahang #codkuantan #codkuantanpahang #codboosterwhitening #boosterwhiteningpahang #boosterwhiteningkuantan #giftreviewbyalif

Hi ! I Olls nak bagitahu kepada sesiapa yang ada masalah kulit gelap, kulit berjerawat, berjeragat, penyakit ekzema dan pelbagai masalah kulit lah. .
.
Jangan risau, sebab @beauticianbysfn dapat membantu masalah kulit tau, bukan setakat muka je, tapi seluruh badan @beauticianbysfn ni membantu membaiki masalah kulit.
.
.
So mana yang nak dapatkan produk ni, boleh lah husya2 di @beauticianbysfn ! Kalau di Pahang, area Kuantan boleh di COD kan tau ! Ha so takpayah tunggu lama2 nak kena pos bagai. Tapi kalau yang jauh atau di luar Kuantan, boleh di pos kan! So jangan risau😄
.
.
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
.
.
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
.
.
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening #nursajat #janganmengata #letscantik #khaibahar #kuantan #mua #codkuantan #kecantikan #memutihkan #perkahwinan #photoshoot #pahang #codkuantan #codkuantanpahang #codboosterwhitening #boosterwhiteningpahang #boosterwhiteningkuantan
#videoreviewbyeyya

💐BOOSTER WHITENING 💐
.
.
🌹Memutihkan Kulit 5x ganda dan sekata skin bersih/sihat .
🌹Memudarkan Parut .
🌹Mengecutkan Jerawat .
🌹Melembapkan Kulit .
🌹Kulit lembut like baby.
🌹Putih melepak dan pinkish .
🌹Nampak urat hijau .
.
.
Mkn 3capsule dh cerah tau .
Mkn belum habis satu botol dan ada kesan .
Boleh tngok feedback kami 😘
.
.
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
.
.
Harga : RM60.00
Postage : RM10sm RM11ss
.
.
💊1 BIJI UTK 4 HARI💊
.
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
💋100% produk mlaysia 💋Halal .
.
Ibu menyusu bayi digalakkan ambil ✔.
.
.
#boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening

Jangan lepas peluang
Hari last.
🌷BOOSTER WHITENING🌷
💊 memutihkan kulit yang sekata seluruh badan.
💊kesan seawal kapsul ke- 3.
💊menghilangkan kesan parut baru atau lama.
💊menghilangkan jeragat / jerawat.
💊perubahan kulit 5x lebih putih.
💊menyingkirkan toksin dalam badan.
💊lebih gebu , lembab, dan tegang.
.
.
👆untuk order whatsapp
📱 013-2657163
.
.
#shhazbeauty #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #kosmetikmurah #borongkosmetikmurahmalaysia #tatiskincare #bvrmurah #vitaminC #putihsebadan #buangtoksin #feedbackbooster #serumMurah #aurawhite #promosi #negaraku #sky

KADANG2 TAK PERASAN, TAPI MEMANG BERKESAN WOW!
Korang2 📢📢📢 Korang nak tahu tak, sblum nie akak x prcaya sngat produk nie utk memutihkan. Tapi setelah akak cuba hmpir sebotol kpsul BOOSTER WHITENING ❗️perghhhh memangg btul laaa prduk nie bleh buat akak lg cerahh 😍😍😍. Sekarang dh xde istilah muka putih tangan hitam 😱😱 , bila consume kpsul BOOSTER WHITENING nie akak brani ckap BUKAN MUKA JEE PUTIHH, SATU BADAN PUTIHH 😃😃😍 .
So akak bagi cadangan, siapa yg nk putih wajibb consume kapsul Booster Whitening niee 😉😉 Tak perlu berfikir panjang olsss,,belom try belom tahu...
.
.
Hanya RM60!!
Add postage rm8sm/rm11ss

meh pm/ WhatsApp
010-7187313
.
.

#whiteningbooster
#boosterwhitening
#booster
#whitening
#putih
#gebu
#flawless
#cerah
#pinkish
#susuibu
#boosterwhitening #dianzvitamin #whiteningpills #borongubatputih #BVRmurah #vitamincmurah
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kurungmoden #borongkosmetikmurahmalaysia
#kosmetikmurah #serumMurah
#tatiskincare #whiteningpills
#bvrmurah
#vitaminC
#putihsebadan #buangtoksin #emmamaembong

MOST RECENT

*BOOSTER WHITENING BY Shha'zbeauty*, iaitu produk kecantikan yang mampu memulihkan kulit korang dan terutama bagi mereka yang ingin mendapatkan kulit yang cerah, glowing dan flawless. Bukan itu sahaja, produk ini juga merawat kulit yang bermasalah. Ramai yang cuba dan berpuas hati termasuklah saya sendiri yang guna. Sebotol *BOOSTER WHITENING* ini mengandungi 7 CAPSUL (TAHAN 1 BULAN) ianya selamat dan halal untuk digunakan.
.

KELEBIHAN BOOSTER WHITENING
.✔ Memutihkan muka & seluruh badan
.✔ Menghilang kan parut lama hitam
.✔ Mencegah serta menghilangkan jerawat
.✔ Membaiki strukur kulit ( hilang parut )
.✔ 3 Capsul dh nampak kesan
.

N/P : RM 80😱 *🎊NEW PROMOTION🎊* *🎀1 Botol Rm 68sm : Rm71ss🎀*
*🎀2 Botol Rm130sm : Rm133ss🎀*
*🎀3 Botol Rm190sm : Rm193ss🎀* *❣Disarankan ambil 2 botol utk kesan yg maksimum💕*
. *❣Jom cepat2 grab kalau nak putih sepantas injection 💕*
. *📬FREE POSTAGE & ADA FREEGIFT 🎁*
. *Ws 📲 0197358073📱* #shhazbeauty #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #kosmetikmurah #borongkosmetikmurahmalaysia #tatiskincare #bvrmurah #vitaminC #putihsebadan #buangtoksin #feedbackbooster #serumMurah #aurawhite #promosi

KADANG2 TAK PERASAN, TAPI MEMANG BERKESAN WOW!
Korang2 📢📢📢 Korang nak tahu tak, sblum nie akak x prcaya sngat produk nie utk memutihkan. Tapi setelah akak cuba hmpir sebotol kpsul BOOSTER WHITENING ❗️perghhhh memangg btul laaa prduk nie bleh buat akak lg cerahh 😍😍😍. Sekarang dh xde istilah muka putih tangan hitam 😱😱 , bila consume kpsul BOOSTER WHITENING nie akak brani ckap BUKAN MUKA JEE PUTIHH, SATU BADAN PUTIHH 😃😃😍 .
So akak bagi cadangan, siapa yg nk putih wajibb consume kapsul Booster Whitening niee 😉😉 Tak perlu berfikir panjang olsss,,belom try belom tahu...
.
.
Hanya RM60!!
Add postage rm8sm/rm11ss

meh pm/ WhatsApp
010-7187313
.
.

#whiteningbooster
#boosterwhitening
#booster
#whitening
#putih
#gebu
#flawless
#cerah
#pinkish
#susuibu
#boosterwhitening #dianzvitamin #whiteningpills #borongubatputih #BVRmurah #vitamincmurah
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kurungmoden #borongkosmetikmurahmalaysia
#kosmetikmurah #serumMurah
#tatiskincare #whiteningpills
#bvrmurah
#vitaminC
#putihsebadan #buangtoksin #emmamaembong

💘Booster Whitening💘
.
✅100% Buatan 🇲🇾🇲🇾🇲🇾
✅Putih sepantas injections
✅putih satu badan
✅HALAL
✅Lulus KKM
.
💜Kulit putih 5x ganda
💜Mehilangkan parut hitam lama
💜Mengecilkan liang roma terbuka
💜Mengecutkan JERAWAT
💜Menghilangkan JERAGAT
💜Mengurangkan masalah RESDUNG
💜Mengurangkan Keputihan
💜Menyingkir kan toksin dlm bdn
💜Menaikkan seri rona merah pada kulit
💜Kulit gebu,lembap&pink
.
✅1 BOTOL (7 BIJI KAPSUL) .
❤❤mkn 1 hingga 3 capsules dah ada kesan❤❤
.
Satu botol tahan satu bulan

TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN‼️
Digalakan utk ibu menyusu bayi 👶👉👶 Whatspp ✅ 0139532131
.
#shhazbeauty #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #kosmetikmurah #borongkosmetikmurahmalaysia #tatiskincare #bvrmurah #vitaminC #putihsebadan #buangtoksin #feedbackbooster #serumMurah #aurawhite #promosi

💐BOOSTER WHITENING 💐
.
.
🌹Memutihkan Kulit 5x ganda dan sekata skin bersih/sihat .
🌹Memudarkan Parut .
🌹Mengecutkan Jerawat .
🌹Melembapkan Kulit .
🌹Kulit lembut like baby.
🌹Putih melepak dan pinkish .
🌹Nampak urat hijau .
.
.
Mkn 3capsule dh cerah tau .
Mkn belum habis satu botol dan ada kesan .
Boleh tngok feedback kami 😘
.
.
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
.
.
Harga : RM60.00
Postage : RM10sm RM11ss
.
.
💊1 BIJI UTK 4 HARI💊
.
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
💋100% produk mlaysia 💋Halal .
.
Ibu menyusu bayi digalakkan ambil ✔.
.
.
#boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening

WAJAH TETAP CANTIK WALAU BARU BANGUN TIDUR

Orang dulu dulu kata nak tahu wajah cantik atau tidak adalah waktu bangun pagi .
Subuh tadi sebelum mandi , sengaja belek-belek muka kat cermin .
Ya Allah , terus jatuh cinta dengan kulit sendiri .
Bukan nak kata tapi sejak consume Booster Whitening, jerawat dah kecut . Kulit pulak semakin gebu , lembut dan tegang serta pinkish.

Muka yang dulu kusam dah nampak segar walaupun penuh air liur basi . Alhamdulillah , suka sangat .
Nak mulus-mulus cubalah 💋
Whatsapp 0107187313 sekarangg

Hanya rm60 guyss. Add postage rm8sm/rm11ss

#whiteningbooster
#boosterwhitening
#booster
#whitening
#putih
#gebu
#flawless
#cerah
#pinkish
#susuibu
#boosterwhitening #dianzvitamin #whiteningpills #borongubatputih #BVRmurah #vitamincmurah
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kurungmoden #borongkosmetikmurahmalaysia
#kosmetikmurah #serumMurah
#tatiskincare #whiteningpills
#bvrmurah
#vitaminC
#putihsebadan #buangtoksin #emmamaembong

Apa lagi nak diucapkan bila customer berpuas hati dengan apa yang dilaburkan
.
Alhamdullilah dan syukur sangat Itu shj mampu diutarakan... Tq sis kerana percayakan akak... Berkat kesabaran dan konsisten awak pakai BOOSTER WHITENING❗
.
Alhamdullilah kini awk dpt hasil yg memuaskan... Untuk gugirl yg mempunyai apa jua masalah kulit
.
*BOOSTER WHITENING* adalah pilihan terbaik dan InsyaAllah tidak akan mengecewakan... Janji anda perlu sabar konsisten paling penting tawakal ..... Pastikan ianya *ORIGINAL*❗ ❗
.
📲Whatsapp 011-12506519 to order ! 😘

#shhazbeauty #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #kosmetikmurah #borongkosmetikmurahmalaysia #tatiskincare #bvrmurah #vitaminC #putihsebadan #buangtoksin #feedbackbooster #serumMurah #aurawhite #promosi - #regrann

Booster Whitening💘
.
✅100% Buatan 🇲🇾🇲🇾🇲🇾
✅Putih sepantas injections
✅putih satu badan
✅HALAL
✅Lulus KKM
.
💜Kulit putih 5x ganda
💜Mehilangkan parut hitam lama
💜Mengecilkan liang roma terbuka
💜Mengecutkan JERAWAT
💜Menghilangkan JERAGAT
💜Mengurangkan masalah RESDUNG
💜Mengurangkan Keputihan
💜Menyingkir kan toksin dlm bdn
💜Menaikkan seri rona merah pada kulit
💜Kulit gebu,lembap&pink
.
✅1 BOTOL (7 BIJI KAPSUL) .
❤❤mkn 1 hingga 3 capsules dah ada kesan❤❤
.
Satu botol tahan satu bulan

TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN‼️
Digalakan utk ibu menyusu bayi 👶👉👶 Whatspp ✅ 0139532131
.
#shhazbeauty #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #kosmetikmurah #borongkosmetikmurahmalaysia #tatiskincare #bvrmurah #vitaminC #putihsebadan #buangtoksin #feedbackbooster #serumMurah #aurawhite #promosi

💐BOOSTER WHITENING 💐
.
.
🌹Memutihkan Kulit 5x ganda dan sekata skin bersih/sihat .
🌹Memudarkan Parut .
🌹Mengecutkan Jerawat .
🌹Melembapkan Kulit .
🌹Kulit lembut like baby.
🌹Putih melepak dan pinkish .
🌹Nampak urat hijau .
.
.
Mkn 3capsule dh cerah tau .
Mkn belum habis satu botol dan ada kesan .
Boleh tngok feedback kami 😘
.
.
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
.
.
Harga : RM60.00
Postage : RM10sm RM11ss
.
.
💊1 BIJI UTK 4 HARI💊
.
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
💋100% produk mlaysia 💋Halal .
.
Ibu menyusu bayi digalakkan ambil ✔.
.
.
#boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening

Hi ! Nak bagitahu kepada sesiapa yang ada masalah kulit gelap, kulit berjerawat, berjeragat, penyakit ekzema dan pelbagai masalah kulit lah. .
.
Jangan risau, sebab @beauticianbysfn dapat membantu masalah kulit tau, bukan setakat muka je, tapi seluruh badan tau !
.
So mana yang nak dapatkan produk ni, boleh lah husya2 di @beauticianbysfn ! Kalau di Pahang, area Kuantan boleh di COD kan tau ! Ha so takpayah tunggu lama2 nak kena pos bagai. Tapi kalau yang jauh atau di luar Kuantan, boleh di pos kan! So jangan risau😄
.
.
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
@beauticianbysfn
.
.
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
016 - 951 4995 (Phia)
.
.
#ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening #nursajat #janganmengata #letscantik #khaibahar #kuantan #mua #codkuantan #kecantikan #memutihkan #perkahwinan #photoshoot #pahang #codkuantan #codkuantanpahang #codboosterwhitening #boosterwhiteningpahang #boosterwhiteningkuantan

SUPPLEMENT PEMUTIHAN KULIT TERBAIK .
🎀80% kesan pencerahan kulit slps 3 kapsul
🎀Lulus KKM
🎀Halal
🎀Tiada kesan sampingan
🎀Tiada bahan kimia
🎀Buatan Malaysia .
💚💙Kandungan booster whitening💜❤ 🌀Serbuk mutiara asli
🌀Bahan pelembab semulajadi
🌀Protein
🌀Vitamin B
🌀Polisakarida
🌀Sedozen mineral .
❤💛kandungan yg bermanfaat💙💚
✔20-22 jenis asid amino
✔Kekurangan asid amino boleh menyebabkan kulit menjadi kasar, kurang nutrient dan berkedut .
‼️Cara pengambilan‼️
❤1 kapsul utk 4 hari
❤1-2 liter air masak sehari
❤Makan sebelum tidur
❤Makan ikut peraturan
🚫Elakkan makanan/minuman berkafein
. 💛💜Kesesuaian pengambilan💙💚
✔Lelaki & perempuan
✔Umur 13 tahun ke atas
✔Digalakkan utk ibu menyusu bayi
. 📲Whatsapp 0135053477 to order ! 😘
.
#shhazbeauty #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #kosmetikmurah #borongkosmetikmurahmalaysia #tatiskincare #bvrmurah #vitaminC #putihsebadan #buangtoksin #feedbackbooster #serumMurah #aurawhite #promosi

💐BOOSTER WHITENING 💐
.
.
🌹Memutihkan Kulit 5x ganda dan sekata skin bersih/sihat .
🌹Memudarkan Parut .
🌹Mengecutkan Jerawat .
🌹Melembapkan Kulit .
🌹Kulit lembut like baby.
🌹Putih melepak dan pinkish .
🌹Nampak urat hijau .
.
.
Mkn 3capsule dh cerah tau .
Mkn belum habis satu botol dan ada kesan .
Boleh tngok feedback kami 😘
.
.
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
.
.
Harga : RM60.00
Postage : RM10sm RM11ss
.
.
💊1 BIJI UTK 4 HARI💊
.
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
💋100% produk mlaysia 💋Halal .
.
Ibu menyusu bayi digalakkan ambil ✔.
.
.
#boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening

Apa lagi nak diucapkan bila customer berpuas hati dengan apa yang dilaburkan
.
Alhamdullilah dan syukur sangat Itu shj mampu diutarakan... Tq sis kerana percayakan akak... Berkat kesabaran dan konsisten awak pakai BOOSTER WHITENING❗
.
Alhamdullilah kini awk dpt hasil yg memuaskan... Untuk gugirl yg mempunyai apa jua masalah kulit
.
*BOOSTER WHITENING* adalah pilihan terbaik dan InsyaAllah tidak akan mengecewakan... Janji anda perlu sabar konsisten paling penting tawakal ..... Pastikan ianya *ORIGINAL*❗ ❗
.
📲Whatsapp 0135053477 to order ! 😘

#shhazbeauty #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #kosmetikmurah #borongkosmetikmurahmalaysia #tatiskincare #bvrmurah #vitaminC #putihsebadan #buangtoksin #feedbackbooster #serumMurah #aurawhite #promosi

Booster Whitening💘
.
✅100% Buatan 🇲🇾🇲🇾🇲🇾
✅Putih sepantas injections
✅putih satu badan
✅HALAL
✅Lulus KKM
.
💜Kulit putih 5x ganda
💜Mehilangkan parut hitam lama
💜Mengecilkan liang roma terbuka
💜Mengecutkan JERAWAT
💜Menghilangkan JERAGAT
💜Mengurangkan masalah RESDUNG
💜Mengurangkan Keputihan
💜Menyingkir kan toksin dlm bdn
💜Menaikkan seri rona merah pada kulit
💜Kulit gebu,lembap&pink
.
✅1 BOTOL (7 BIJI KAPSUL) .
❤❤mkn 1 hingga 3 capsules dah ada kesan❤❤
.
Satu botol tahan satu bulan

TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN‼️
Digalakan utk ibu menyusu bayi 👶👉👶 Whatspp ✅ 0139532131
.
#shhazbeauty #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #kosmetikmurah #borongkosmetikmurahmalaysia #tatiskincare #bvrmurah #vitaminC #putihsebadan #buangtoksin #feedbackbooster #serumMurah #aurawhite #promosi

💐BOOSTER WHITENING 💐
.
.
🌹Memutihkan Kulit 5x ganda dan sekata skin bersih/sihat .
🌹Memudarkan Parut .
🌹Mengecutkan Jerawat .
🌹Melembapkan Kulit .
🌹Kulit lembut like baby.
🌹Putih melepak dan pinkish .
🌹Nampak urat hijau .
.
.
Mkn 3capsule dh cerah tau .
Mkn belum habis satu botol dan ada kesan .
Boleh tngok feedback kami 😘
.
.
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
.
.
Harga : RM60.00
Postage : RM10sm RM11ss
.
.
💊1 BIJI UTK 4 HARI💊
.
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
💋100% produk mlaysia 💋Halal .
.
Ibu menyusu bayi digalakkan ambil ✔.
.
.
#boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening

💐BOOSTER WHITENING 💐
.
.
🌹Memutihkan Kulit 5x ganda dan sekata skin bersih/sihat .
🌹Memudarkan Parut .
🌹Mengecutkan Jerawat .
🌹Melembapkan Kulit .
🌹Kulit lembut like baby.
🌹Putih melepak dan pinkish .
🌹Nampak urat hijau .
.
.
Mkn 3capsule dh cerah tau .
Mkn belum habis satu botol dan ada kesan .
Boleh tngok feedback kami 😘
.
.
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
.
.
Harga : RM60.00
Postage : RM10sm RM11ss
.
.
💊1 BIJI UTK 4 HARI💊
.
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
💋100% produk mlaysia 💋Halal .
.
Ibu menyusu bayi digalakkan ambil ✔.
.
.
#boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening

💐BOOSTER WHITENING 💐
.
.
🌹Memutihkan Kulit 5x ganda dan sekata skin bersih/sihat .
🌹Memudarkan Parut .
🌹Mengecutkan Jerawat .
🌹Melembapkan Kulit .
🌹Kulit lembut like baby.
🌹Putih melepak dan pinkish .
🌹Nampak urat hijau .
.
.
Mkn 3capsule dh cerah tau .
Mkn belum habis satu botol dan ada kesan .
Boleh tngok feedback kami 😘
.
.
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
.
.
Harga : RM60.00
Postage : RM10sm RM11ss
.
.
💊1 BIJI UTK 4 HARI💊
.
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
💋100% produk mlaysia 💋Halal .
.
Ibu menyusu bayi digalakkan ambil ✔.
.
.
#boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening

💐BOOSTER WHITENING 💐
.
.
🌹Memutihkan Kulit 5x ganda dan sekata skin bersih/sihat .
🌹Memudarkan Parut .
🌹Mengecutkan Jerawat .
🌹Melembapkan Kulit .
🌹Kulit lembut like baby.
🌹Putih melepak dan pinkish .
🌹Nampak urat hijau .
.
.
Mkn 3capsule dh cerah tau .
Mkn belum habis satu botol dan ada kesan .
Boleh tngok feedback kami 😘
.
.
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
.
.
Harga : RM60.00
Postage : RM10sm RM11ss
.
.
💊1 BIJI UTK 4 HARI💊
.
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
💋100% produk mlaysia 💋Halal .
.
Ibu menyusu bayi digalakkan ambil ✔.
.
.
#boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening

*BOOSTER WHITENING BY Shha'zbeauty*, iaitu produk kecantikan yang mampu memulihkan kulit korang dan terutama bagi mereka yang ingin mendapatkan kulit yang cerah, glowing dan flawless. Bukan itu sahaja, produk ini juga merawat kulit yang bermasalah. Ramai yang cuba dan berpuas hati termasuklah saya sendiri yang guna. Sebotol *BOOSTER WHITENING* ianya selamat dan halal untuk digunakan.
.
KELEBIHAN BOOSTER WHITENING
.
.✔ Memutihkan muka & seluruh badan
.✔ Menghilang kan parut lama hitam
.✔ Mencegah serta menghilangkan jerawat
.✔ Membaiki strukur kulit ( hilang parut )
.✔ 3 Capsul dh nampak kesan
.
👉🏻 📲 013-9679467
.
#shhazbeauty #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #kosmetikmurah #borongkosmetikmurahmalaysia #tatiskincare #bvrmurah #vitaminC #putihsebadan #buangtoksin #feedbackbooster #serumMurah #aurawhite #promosi

💐BOOSTER WHITENING 💐
.
.
🌹Memutihkan Kulit 5x ganda dan sekata skin bersih/sihat .
🌹Memudarkan Parut .
🌹Mengecutkan Jerawat .
🌹Melembapkan Kulit .
🌹Kulit lembut like baby.
🌹Putih melepak dan pinkish .
🌹Nampak urat hijau .
.
.
Mkn 3capsule dh cerah tau .
Mkn belum habis satu botol dan ada kesan .
Boleh tngok feedback kami 😘
.
.
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
016-951 4995 / 017-942 3277
.
.
Harga : RM60.00
Postage : RM10sm RM11ss
.
.
💊1 BIJI UTK 4 HARI💊
.
.
TIDAK ADA KESAN SAMPINGAN!!
💋100% produk mlaysia 💋Halal .
.
Ibu menyusu bayi digalakkan ambil ✔.
.
.
#boosterwhitening #ubatputih #suplimentpalingmujarab #kulitputih #boosterwhitening #scrubcoffee #kosmetikmurah #booster #feedbackbooster
#collagenmurah #collagen #putihsebadan #emmamaembong #pilwhitening

Most Popular Instagram Hashtags