[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#pulaupinang

499604 posts

TOP POSTS

Have a great weekend everyone! Surprise someone that u truly love with this sweet, fresh and loving bouquet. Pretty sure it could make ur loved one loves u even more πŸ˜‰
-------------------------
Whatsapp us to order ur favourite bouquet now !
P.PINANG: +6019-3655547
KL/SELANGOR : +6013-5335547
-------------------------
#mekarmalaysia #mekarkualalumpur #floristkl #flowers #bouquet #malaysia #kualalumpur #rose #red #greenhousebymuir #ampang#mekarmalaysia #mekarmy #mekarpenang #floristmalaysia #floristpenang #suprise #bouquet #florist #penangbridge #pulaupinang #penang #eventplanner #events #penangflorist

Featured on #PenangToday
πŸ“·: @tommyccmhongkong
β€’
Follow πŸ‘‰@penangtoday for daily updates
Follow πŸ‘‰@penangtoday for exclusive offers
Follow πŸ‘‰@penangtoday for more Penang goodness!
β€’
πŸ“₯ Inbox for promotional enquiries
β€’
πŸ‘‡πŸΌ TAG YOUR FRIENDS! πŸ‘‡πŸΌ

Featured on #GeorgeTownToday
πŸ“· by @essteexplores
β€’
Follow πŸ‘‰@georgetowntoday for daily updates
Follow πŸ‘‰@georgetowntoday for exclusive offers
Follow πŸ‘‰@georgetowntoday for more George Town goodness!
β€’
πŸ“₯ Inbox for promotional enquiries
β€’
πŸ‘‡πŸΌ TAG YOUR FRIENDS! πŸ‘‡πŸΌ

TGIF !! STAY GπŸ‘“Dβ”γ€‡ο»Œγ€‡β”“@eyemakeoptical

Featured video of today's #PenangView series:

Penang 2nd Bridge. #heavenly #bluesky πŸ’™ with cute #☁️ πŸ“· credit: @nuryu17

Every Saturday we will post nice scenery photo of Penang. Please follow our Instagram account πŸ‘‰ @i.love.penang πŸ‘ˆ and hashtag #penangview so you don't miss any of them. πŸ˜‰
.
.
.
.
.
.
.
.
#ilovepenang #penangviews #penangbridge #penangsecondbridge #cottoncandycloud #sea #sky #view #scene #scenery #landscapes #outdoor #penang #pulaupinang #malaysia #igpenang #instadaily #槟城 #ι’¨ζ™― #景色 #instadaily #seascape #igpg #instapenang

Pedulikan kalau ada suara sumbang yang kata kita TAK MAMPU. Hanya kita sahaja tahu KEKUATAN dan KELEMAHAN kita πŸ’ͺ
.
#taufiqnazli #vscomalaysia #vsco #vscocam #tntravel #batuferinggi #sea #laut #malaysia #asian #parasailing #penang #pulaupinang #batuferringhibeachπŸ„

MOST RECENT

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

viral..viral...viral... bouquet convo anak2

telajak murah........... jadi jom follow hakak
#bouquetconvoviral

for fast respon
Plissssssss πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
πŸ“²whatsapp
0125799171
IG : @HAYATUL_LIZA_JAMALLUDDIN
FB : HAYATUL LIZA JAMALLUDDIN
www.facebook.com/hayatulliza.jamalluddin
PAGE : Sisto Custom Bouquet
https://www.facebook.com/hakaklieza/notifications/

#teamanakberanak
#sistocustombouquets #sistocustombouquet
#bouquetchocmurah #sebarangmajlis #sebarangkeraian #konvo #birthday #suami #isteri #tunang #anak2 #ibubapa #aniversary #hamperrm15 #jambakbungabyhayatulliza #bouquetchocrm15 #seberangperaiselatan #pulaupinang
#bajetsendiri
#bouquetchocviral #bouquetchocolate #bouquetofflowersπŸ’

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

viral..viral...viral... bouquet convo anak2

telajak murah........... jadi jom follow hakak
#bouquetconvoviral

for fast respon
Plissssssss πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡πŸ‘‡
πŸ“²whatsapp
0125799171
IG : @HAYATUL_LIZA_JAMALLUDDIN
FB : HAYATUL LIZA JAMALLUDDIN
www.facebook.com/hayatulliza.jamalluddin
PAGE : Sisto Custom Bouquet
https://www.facebook.com/hakaklieza/notifications/

#teamanakberanak
#sistocustombouquets #sistocustombouquet
#bouquetchocmurah #sebarangmajlis #sebarangkeraian #konvo #birthday #suami #isteri #tunang #anak2 #ibubapa #aniversary #hamperrm15 #jambakbungabyhayatulliza #bouquetchocrm15 #seberangperaiselatan #pulaupinang
#bajetsendiri
#bouquetchocviral #bouquetchocolate #bouquetofflowersπŸ’

.
Minggu ni ramai yang hadiri majlis graduasi anak2 kan?πŸ˜…
.
Macam2 event ada. Macam2 persembahan menanti. Anak2 pun dah tak sabar nak sarung jubah konvoπŸ˜„
.
Tapi risau jugak kalau anak2 ni tetiba tak sihat kan?😣
.
Susah hati nanti tak dapat enjoy sebab anak2 akan merengek, tak selesa pastu start meragamπŸ˜₯
.
Meh sini akak syorkan korang guna IVKIDSπŸ˜…
.
Korang baca ye kita ikhtiar guna IVKIDS untuk legakan KEMBUNG PERUT::
.
1. Sembur IVKIDS pada tapak tangan
2. Gosok pada tempat yang sakit di perut
3. Baca selawat sambil usap perut anak dari arah pinggang ke pusat dan keliling perut ikut arah lawan jam
4. Sapu pada tumit dan tapak kaki anak
.
Insya Allah anak2 korang akan muntah atau sendawa lepas tu. Atau ada gak yang terkentut2πŸ˜†
.
Masalah perut sakit akan lega dengan izin AllahπŸ‘πŸ‘
Alhamdulillah. Terus ok dah boleh menari lepas tuπŸ˜€πŸ˜€
.
Nampak tak kenapa akak selalu pesan kena standby IVKIDS ni selalu?😰
.
Untuk kecemasan tak terduga macam ni lah. Kalau tetiba malam2 anak menangis meragam serba tak kena. Kadang2 menangis yang sampai kejang dan tegang 1 badan. Rupanya kembung perut😒😭😭
.
Insya Allah akak takde tongkat sakti,
Hanya suggest korang guna herba asli;
Cubalah sebab memang terbukti,
IVKIDS bagus sebab tu kena beliπŸ˜€πŸ˜€
.
Nak beli kat mana?
Roger akak kat πŸ“² #whatsapp0123934394 😘

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Rugi sanngat tau tak cuba consumed produk dari jks. Ternyata berkesan. 😍😍 Jamu moden 😘 Anak dara jom consumed herbs jks 😘 #kuantan #pahang #terengganu #kemaman #kelantan #kotabharu #kualalumpur #gombak #selangor #shahalam #perak #ipoh #johor #segamat #batupahat #negerisembilan #seremban #sabah #sarawak #kotakinabalu #jamukalyka sunti #aurololista #bazarpaknil #neelofa #kedah #sungaipetani #pulaupinang #penang #langkawi #sayanakkurus

Kenangan ni aku akan ingat sampai bilaΒ² πŸ’ž Penang Black Panther
#teampenang
#pulaupinang
#perr2017
#finalperr2017

☁️

.
"Suami Lumpuh, Istri Rela Susuri Jalanan Demi Dapat Bantuan" - Apakah kalian percaya dengan cinta sejati? Kebanyakan orang juga meyakini bahwa cinta sejati biasanya akan diuji, seperti yang dirasakan perempuan dari Tiongkok ini.

Kisah Liu Conghua dan suaminya, Guo Jiayin telah menyentuh hati masyarakat. Ia menunjukkan rasa cinta dan kepedulian terhadap suaminya yang mengalami penyakit Motor Neuron Disease (MND). Dilansir dari laman Liputan6 yang dikutip dari CCTV News, Minggu, sebelum mengalami MND, Guo awalnya bekerja sebagai tukang kayu terkenal di Provinsi Anhui, Tiongkok. Namun, setelah terjatuh dia mengalami lumpuh.

Sejak 2006 lalu, Liu telah mencoba mencari berbagai pengobatan untuk Guo. Namun pencarian tersebut malah membuat keluarganya dibebani utang. Untuk mendapatkan biaya tambahan, mereka tidak punya pilihan lain untuk memulai mengemis di jalanan. Liu yang masih berbadan sehat berusaha untuk selalu mendapingi sang suami dengan mendorongnya menggunakan gerobak buatan sendiri yang berisi semua barang-barang mereka.

Penduduk sekitar terkadang memberikan makanan, minuman hingga pakaian. "Perempuan ini sungguh tangguh. Kami tidak bisa banyak membantu, tapi kami terkadang menawarkan mereka makan siang," ucap seorang warga.

Sebuah klinik lokal bahkan telah memberikan pengobatan gratis untuk Guo, dengan membantunya untuk memulihkan kakinya yang mati rasa. (Liputan6)
.#pedulisesama #perempuan #pedulikasih #bantuan #lfl #instaindo #indonesia #bandung #jokowi #jogyakarta #kalimantan #riau #bali #aceh #padang #jakarta #lampung #jawa #bangkabelitung #pulaupinang #jambi #sumatra #cimahi #bogor #surabaya #indonesiangirl #muslimah

Most Popular Instagram Hashtags