[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#produkmurah

MOST RECENT

DYXY COSMETICS 3 IN 1 🌹
.
BC Cream - tak melekit
- tekstur ringan
- mesra wuduk
- tak bercapuk
- menutup segala cela
- memberi kesan glowing dan flawless
.
Green Tea Face Mist
- melembapkan muka
- effect glowing serta merta
- bau green tea yang wangi
- makeup tahan lama
.
Brush Dyxy
- Dibuat daripada NYLON - Penampakkanye BERKILAT
- Tidak menyerap pigmen @ air
- Sesuai untuk aplikasi makeup cair seperti foundation
- Lebih lembut
=====================
Berminat ?
πŸ“²01131536482
πŸ“²01131537482
πŸ“²01131537482
.
#teamfl
#teamAdha
#dyxyCosmetics
#dyxy
#dyxycosmetics
#dyxycosmeticsmurah
#produkviral
#produkmurah
#viral
#cosmetics
#kecantikan
#kotakinabalu
#beauty
#kk
#sabah
#malaysia

DYXY COSMETICS 3 IN 1 🌹
.
BC Cream - tak melekit
- tekstur ringan
- mesra wuduk
- tak bercapuk
- menutup segala cela
- memberi kesan glowing dan flawless
.
Green Tea Face Mist
- melembapkan muka
- effect glowing serta merta
- bau green tea yang wangi
- makeup tahan lama
.
Brush Dyxy
- Dibuat daripada NYLON - Penampakkanye BERKILAT
- Tidak menyerap pigmen @ air
- Sesuai untuk aplikasi makeup cair seperti foundation
- Lebih lembut
=====================
Berminat ?
πŸ“²01131536482
πŸ“²01131537482
πŸ“²01131537482
.
#teamfl
#teamAdha
#dyxyCosmetics
#dyxy
#dyxycosmetics
#dyxycosmeticsmurah
#produkviral
#produkmurah
#viral
#cosmetics
#kecantikan
#kotakinabalu
#beauty
#kk
#sabah
#malaysia

DYXY COSMETICS 🌹
.
BC Cream - tak melekit
- tekstur ringan
- mesra wuduk
- tak bercapuk
- menutup segala cela
- memberi kesan glowing dan flawless
.
=====================
Berminat ?
πŸ“²01131536482
πŸ“²01131537482
πŸ“²01131537482
.
#dyxy
#dyxycosmetics
#dyxycosmeticsmurah
#produkviral
#produkmurah
#viral
#cosmetics
#kecantikan
#kotakinabalu
#beauty
#kk
#sabah
#malaysia

Kalau dulu kita tengok kulit muka mesti lagi putih dari tangan kan ⁉️ Sekarang ‼️‼️ Kalau selfie mesti tangan lagi cerah dari kulit muka sekarang .

Win kan set putih gebu ❀️ #mimybeauty #vitaminc #superwhittening #egfserum #whitteningfacialspray #mandiansusukambing #losyenputihgebu #bodyscrub #whitteningfacialscrub #produkmurah #produkkosmetik #ootd #bazaarpaknil #motifviral #kecantikan #kesucian #letscantek #sunnah #kesempurnaan

DULU GELAP, SEKARANG DAH MAKIN PUTIH
.
.
Ni diaaa hasil konsisten dgn BVRC ADVANCED, alhamdulillah makin hari kulit makin putih😍😍 bukan setakat muka jurrr, tapi seluruh badan giteww. .
.
Klik link whatsapp di bio

Meh pilih lipntint kegemaran ramai ni.. Terdapat 3 perisa yang rasa nak makan je...
πŸ“ vanila πŸ‰
.
Kenapa korang kena beli???
⬇⬇⬇⬇⬇⬇
πŸ’‹ 3 Warna Menarik
πŸ’‹ Tidak Hitamkan Bibir
πŸ’‹ Mengandungi Argan Oil
πŸ’‹ Mudah ditanggalkan
.
.
Postage : RM8sm/RM12ss πŸš›
Rm 50 sahaja utk 3 warna
.
Cara order, meh wasap daya
Whatsapp πŸ“² 0125475797 .
#Dollanislipsmattenudecollection
#Dollanislipsmattelovecollection
#Pemerahbibirviral
#nayicecreamliptint
#nayicecreamliptintmurah
#icecreamliptint
#baazarpaknil
#instafamous
#terapiinstagram
#DOLLANISNAYTEAMKAKAINA
#dollanisnayicecreamliptint
#pemerahbibir
#pewarnabibir
#luluskkm
#produkkecantikan
#produkmurah
#selamatdanberkeaan
#muslimahmalaysia
#pakaianmuslimah
#ajimaura
#cspscs
#lipstint

Meh pilih lipntint kegemaran ramai ni.. Terdapat 3 perisa yang rasa nak makan je...
πŸ“ vanila πŸ‰
.
Kenapa korang kena beli???
⬇⬇⬇⬇⬇⬇
πŸ’‹ 3 Warna Menarik
πŸ’‹ Tidak Hitamkan Bibir
πŸ’‹ Mengandungi Argan Oil
πŸ’‹ Mudah ditanggalkan
.
.
Postage : RM8sm/RM12ss πŸš›
Rm 50 sahaja utk 3 warna
.
Cara order, meh wasap daya
Whatsapp πŸ“² 0125475797 .
#Dollanislipsmattenudecollection
#Dollanislipsmattelovecollection
#Pemerahbibirviral
#nayicecreamliptint
#nayicecreamliptintmurah
#icecreamliptint
#baazarpaknil
#instafamous
#terapiinstagram
#DOLLANISNAYTEAMKAKAINA
#dollanisnayicecreamliptint
#pemerahbibir
#pewarnabibir
#luluskkm
#produkkecantikan
#produkmurah
#selamatdanberkeaan
#muslimahmalaysia
#pakaianmuslimah
#ajimaura
#cspscs
#lipstint

Meh pilih lipntint kegemaran ramai ni.. Terdapat 3 perisa yang rasa nak makan je...
πŸ“ vanila πŸ‰
.
Kenapa korang kena beli???
⬇⬇⬇⬇⬇⬇
πŸ’‹ 3 Warna Menarik
πŸ’‹ Tidak Hitamkan Bibir
πŸ’‹ Mengandungi Argan Oil
πŸ’‹ Mudah ditanggalkan
.
.
Postage : RM8sm/RM12ss πŸš›
Rm 50 sahaja utk 3 warna
.
Cara order, meh wasap daya
Whatsapp πŸ“² 0125475797 .
#Dollanislipsmattenudecollection
#Dollanislipsmattelovecollection
#Pemerahbibirviral
#nayicecreamliptint
#nayicecreamliptintmurah
#icecreamliptint
#baazarpaknil
#instafamous
#terapiinstagram
#DOLLANISNAYTEAMKAKAINA
#dollanisnayicecreamliptint
#pemerahbibir
#pewarnabibir
#luluskkm
#produkkecantikan
#produkmurah
#selamatdanberkeaan
#muslimahmalaysia
#pakaianmuslimah
#ajimaura
#cspscs
#lipstint

Meh pilih lipntint kegemaran ramai ni.. Terdapat 3 perisa yang rasa nak makan je...
πŸ“ vanila πŸ‰
.
Kenapa korang kena beli???
⬇⬇⬇⬇⬇⬇
πŸ’‹ 3 Warna Menarik
πŸ’‹ Tidak Hitamkan Bibir
πŸ’‹ Mengandungi Argan Oil
πŸ’‹ Mudah ditanggalkan
.
.
Postage : RM8sm/RM12ss πŸš›
Rm 50 sahaja utk 3 warna
.
Cara order, meh wasap daya
Whatsapp πŸ“² 0125475797 .
#Dollanislipsmattenudecollection
#Dollanislipsmattelovecollection
#Pemerahbibirviral
#nayicecreamliptint
#nayicecreamliptintmurah
#icecreamliptint
#baazarpaknil
#instafamous
#terapiinstagram
#DOLLANISNAYTEAMKAKAINA
#dollanisnayicecreamliptint
#pemerahbibir
#pewarnabibir
#luluskkm
#produkkecantikan
#produkmurah
#selamatdanberkeaan
#muslimahmalaysia
#pakaianmuslimah
#ajimaura
#cspscs
#lipstint

Meh pilih lipntint kegemaran ramai ni.. Terdapat 3 perisa yang rasa nak makan je...
πŸ“ vanila πŸ‰
.
Kenapa korang kena beli???
⬇⬇⬇⬇⬇⬇
πŸ’‹ 3 Warna Menarik
πŸ’‹ Tidak Hitamkan Bibir
πŸ’‹ Mengandungi Argan Oil
πŸ’‹ Mudah ditanggalkan
.
.
Postage : RM8sm/RM12ss πŸš›
Rm 50 sahaja utk 3 warna
.
Cara order, meh wasap daya
Whatsapp πŸ“² 0125475797 .
#Dollanislipsmattenudecollection
#Dollanislipsmattelovecollection
#Pemerahbibirviral
#nayicecreamliptint
#nayicecreamliptintmurah
#icecreamliptint
#baazarpaknil
#instafamous
#terapiinstagram
#DOLLANISNAYTEAMKAKAINA
#dollanisnayicecreamliptint
#pemerahbibir
#pewarnabibir
#luluskkm
#produkkecantikan
#produkmurah
#selamatdanberkeaan
#muslimahmalaysia
#pakaianmuslimah
#ajimaura
#cspscs
#lipstint

Smart Mom Saver Set
Pilihan Ibu Cerdas!!
Kini hadir, Smart Mom Saver. Tempat makan multifungsi yang dapat digunakan untuk seluruh keluarga.
Anda dapat membekali keluarga Anda dengan berbagai makanan sehat, dari mulai nasi, sayur dan lauknya, snack buatan sendiri, buah - buahan segar, bahkan saos atau sambal yang dapat menambah selera makan.
.
1 set terdiri dari:
βœ”οΈ 1 Tempat bekal susun
uk: 196 x 156 x 116 mm / Kapasitas: 2.25 L
βœ”οΈ 1 Tempat bekal biasa
uk: 196 x 156 x 58 mm/ Kapasitas: 988 ml
βœ”οΈ 1 Tempat snack / buah
uk: 190 x 78 x 58 mm / Kapasitas: 411 ml
βœ”οΈ 5 Tempat saus / sambal
uk: 48 x 48 x 36 mm / Kapasitas: 40 ml
βœ”οΈ 2 Tempat Perlengkapan makan
uk: 190 x 78 x 58 mm
βœ”οΈ 1 pasang Perlengkapan makan
berupa: Sendok, Garpu, Pisau, dan Sumpit.
.
HARGA : 234.900
.
#Smartmomsaverset #tempatmakan #tempatmakanmultifungsi #bekalmakanan #bekal #produk #produkmurah #produkcantik #keluarga #dapur #perlengkapanrumahtangga #dapurcantik #makanansehat

Smart Mom Saver Set
Pilihan Ibu Cerdas!!
Kini hadir, Smart Mom Saver. Tempat makan multifungsi yang dapat digunakan untuk seluruh keluarga.
Anda dapat membekali keluarga Anda dengan berbagai makanan sehat, dari mulai nasi, sayur dan lauknya, snack buatan sendiri, buah - buahan segar, bahkan saos atau sambal yang dapat menambah selera makan.
.
1 set terdiri dari:
βœ”οΈ 1 Tempat bekal susun
uk: 196 x 156 x 116 mm / Kapasitas: 2.25 L
βœ”οΈ 1 Tempat bekal biasa
uk: 196 x 156 x 58 mm/ Kapasitas: 988 ml
βœ”οΈ 1 Tempat snack / buah
uk: 190 x 78 x 58 mm / Kapasitas: 411 ml
βœ”οΈ 5 Tempat saus / sambal
uk: 48 x 48 x 36 mm / Kapasitas: 40 ml
βœ”οΈ 2 Tempat Perlengkapan makan
uk: 190 x 78 x 58 mm
βœ”οΈ 1 pasang Perlengkapan makan
berupa: Sendok, Garpu, Pisau, dan Sumpit.
.
HARGA : 234.900
.
#Smartmomsaverset #tempatmakan #tempatmakanmultifungsi #bekalmakanan #bekal #produk #produkmurah #produkcantik #keluarga #dapur #perlengkapanrumahtangga #dapurcantik #makanansehat

Smart Mom Saver Set
Pilihan Ibu Cerdas!!
Kini hadir, Smart Mom Saver. Tempat makan multifungsi yang dapat digunakan untuk seluruh keluarga.
Anda dapat membekali keluarga Anda dengan berbagai makanan sehat, dari mulai nasi, sayur dan lauknya, snack buatan sendiri, buah - buahan segar, bahkan saos atau sambal yang dapat menambah selera makan.
.
1 set terdiri dari:
βœ”οΈ 1 Tempat bekal susun
uk: 196 x 156 x 116 mm / Kapasitas: 2.25 L
βœ”οΈ 1 Tempat bekal biasa
uk: 196 x 156 x 58 mm/ Kapasitas: 988 ml
βœ”οΈ 1 Tempat snack / buah
uk: 190 x 78 x 58 mm / Kapasitas: 411 ml
βœ”οΈ 5 Tempat saus / sambal
uk: 48 x 48 x 36 mm / Kapasitas: 40 ml
βœ”οΈ 2 Tempat Perlengkapan makan
uk: 190 x 78 x 58 mm
βœ”οΈ 1 pasang Perlengkapan makan
berupa: Sendok, Garpu, Pisau, dan Sumpit.
.
HARGA : 234.900
.
#Smartmomsaverset #tempatmakan #tempatmakanmultifungsi #bekalmakanan #bekal #produk #produkmurah #produkcantik #keluarga #dapur #perlengkapanrumahtangga #dapurcantik #makanansehat

Smart Mom Saver Set
Pilihan Ibu Cerdas!!
Kini hadir, Smart Mom Saver. Tempat makan multifungsi yang dapat digunakan untuk seluruh keluarga.
Anda dapat membekali keluarga Anda dengan berbagai makanan sehat, dari mulai nasi, sayur dan lauknya, snack buatan sendiri, buah - buahan segar, bahkan saos atau sambal yang dapat menambah selera makan.
.
1 set terdiri dari:
βœ”οΈ 1 Tempat bekal susun
uk: 196 x 156 x 116 mm / Kapasitas: 2.25 L
βœ”οΈ 1 Tempat bekal biasa
uk: 196 x 156 x 58 mm/ Kapasitas: 988 ml
βœ”οΈ 1 Tempat snack / buah
uk: 190 x 78 x 58 mm / Kapasitas: 411 ml
βœ”οΈ 5 Tempat saus / sambal
uk: 48 x 48 x 36 mm / Kapasitas: 40 ml
βœ”οΈ 2 Tempat Perlengkapan makan
uk: 190 x 78 x 58 mm
βœ”οΈ 1 pasang Perlengkapan makan
berupa: Sendok, Garpu, Pisau, dan Sumpit.
.
HARGA : 234.900
.
#Smartmomsaverset #tempatmakan #tempatmakanmultifungsi #bekalmakanan #bekal #produk #produkmurah #produkcantik #keluarga #dapur #perlengkapanrumahtangga #dapurcantik #makanansehat

Smart Mom Saver Set
Pilihan Ibu Cerdas!!
Kini hadir, Smart Mom Saver. Tempat makan multifungsi yang dapat digunakan untuk seluruh keluarga.
Anda dapat membekali keluarga Anda dengan berbagai makanan sehat, dari mulai nasi, sayur dan lauknya, snack buatan sendiri, buah - buahan segar, bahkan saos atau sambal yang dapat menambah selera makan.
.
1 set terdiri dari:
βœ”οΈ 1 Tempat bekal susun
uk: 196 x 156 x 116 mm / Kapasitas: 2.25 L
βœ”οΈ 1 Tempat bekal biasa
uk: 196 x 156 x 58 mm/ Kapasitas: 988 ml
βœ”οΈ 1 Tempat snack / buah
uk: 190 x 78 x 58 mm / Kapasitas: 411 ml
βœ”οΈ 5 Tempat saus / sambal
uk: 48 x 48 x 36 mm / Kapasitas: 40 ml
βœ”οΈ 2 Tempat Perlengkapan makan
uk: 190 x 78 x 58 mm
βœ”οΈ 1 pasang Perlengkapan makan
berupa: Sendok, Garpu, Pisau, dan Sumpit.
.
HARGA : 234.900
.
#Smartmomsaverset #tempatmakan #tempatmakanmultifungsi #bekalmakanan #bekal #produk #produkmurah #produkcantik #keluarga #dapur #perlengkapanrumahtangga #dapurcantik #makanansehat

Smart Mom Saver Set
Pilihan Ibu Cerdas!!
Kini hadir, Smart Mom Saver. Tempat makan multifungsi yang dapat digunakan untuk seluruh keluarga.
Anda dapat membekali keluarga Anda dengan berbagai makanan sehat, dari mulai nasi, sayur dan lauknya, snack buatan sendiri, buah - buahan segar, bahkan saos atau sambal yang dapat menambah selera makan.
.
1 set terdiri dari:
βœ”οΈ 1 Tempat bekal susun
uk: 196 x 156 x 116 mm / Kapasitas: 2.25 L
βœ”οΈ 1 Tempat bekal biasa
uk: 196 x 156 x 58 mm/ Kapasitas: 988 ml
βœ”οΈ 1 Tempat snack / buah
uk: 190 x 78 x 58 mm / Kapasitas: 411 ml
βœ”οΈ 5 Tempat saus / sambal
uk: 48 x 48 x 36 mm / Kapasitas: 40 ml
βœ”οΈ 2 Tempat Perlengkapan makan
uk: 190 x 78 x 58 mm
βœ”οΈ 1 pasang Perlengkapan makan
berupa: Sendok, Garpu, Pisau, dan Sumpit.
.
HARGA : 234.900
.
#Smartmomsaverset #tempatmakan #tempatmakanmultifungsi #bekalmakanan #bekal #produk #produkmurah #produkcantik #keluarga #dapur #perlengkapanrumahtangga #dapurcantik #makanansehat

Smart Mom Saver Set
Pilihan Ibu Cerdas!!
Kini hadir, Smart Mom Saver. Tempat makan multifungsi yang dapat digunakan untuk seluruh keluarga.
Anda dapat membekali keluarga Anda dengan berbagai makanan sehat, dari mulai nasi, sayur dan lauknya, snack buatan sendiri, buah - buahan segar, bahkan saos atau sambal yang dapat menambah selera makan.
.
1 set terdiri dari:
βœ”οΈ 1 Tempat bekal susun
uk: 196 x 156 x 116 mm / Kapasitas: 2.25 L
βœ”οΈ 1 Tempat bekal biasa
uk: 196 x 156 x 58 mm/ Kapasitas: 988 ml
βœ”οΈ 1 Tempat snack / buah
uk: 190 x 78 x 58 mm / Kapasitas: 411 ml
βœ”οΈ 5 Tempat saus / sambal
uk: 48 x 48 x 36 mm / Kapasitas: 40 ml
βœ”οΈ 2 Tempat Perlengkapan makan
uk: 190 x 78 x 58 mm
βœ”οΈ 1 pasang Perlengkapan makan
berupa: Sendok, Garpu, Pisau, dan Sumpit.
.
HARGA : 234.900
.
#Smartmomsaverset #tempatmakan #tempatmakanmultifungsi #bekalmakanan #bekal #produk #produkmurah #produkcantik #keluarga #dapur #perlengkapanrumahtangga #dapurcantik #makanansehat

Smart Mom Saver Set
Pilihan Ibu Cerdas!!
Kini hadir, Smart Mom Saver. Tempat makan multifungsi yang dapat digunakan untuk seluruh keluarga.
Anda dapat membekali keluarga Anda dengan berbagai makanan sehat, dari mulai nasi, sayur dan lauknya, snack buatan sendiri, buah - buahan segar, bahkan saos atau sambal yang dapat menambah selera makan.
.
1 set terdiri dari:
βœ”οΈ 1 Tempat bekal susun
uk: 196 x 156 x 116 mm / Kapasitas: 2.25 L
βœ”οΈ 1 Tempat bekal biasa
uk: 196 x 156 x 58 mm/ Kapasitas: 988 ml
βœ”οΈ 1 Tempat snack / buah
uk: 190 x 78 x 58 mm / Kapasitas: 411 ml
βœ”οΈ 5 Tempat saus / sambal
uk: 48 x 48 x 36 mm / Kapasitas: 40 ml
βœ”οΈ 2 Tempat Perlengkapan makan
uk: 190 x 78 x 58 mm
βœ”οΈ 1 pasang Perlengkapan makan
berupa: Sendok, Garpu, Pisau, dan Sumpit.
.
HARGA : 234.900
.
#Smartmomsaverset #tempatmakan #tempatmakanmultifungsi #bekalmakanan #bekal #produk #produkmurah #produkcantik #keluarga #dapur #perlengkapanrumahtangga #dapurcantik #makanansehat

Smart Mom Saver Set
Pilihan Ibu Cerdas!!
Kini hadir, Smart Mom Saver. Tempat makan multifungsi yang dapat digunakan untuk seluruh keluarga.
Anda dapat membekali keluarga Anda dengan berbagai makanan sehat, dari mulai nasi, sayur dan lauknya, snack buatan sendiri, buah - buahan segar, bahkan saos atau sambal yang dapat menambah selera makan.
.
1 set terdiri dari:
βœ”οΈ 1 Tempat bekal susun
uk: 196 x 156 x 116 mm / Kapasitas: 2.25 L
βœ”οΈ 1 Tempat bekal biasa
uk: 196 x 156 x 58 mm/ Kapasitas: 988 ml
βœ”οΈ 1 Tempat snack / buah
uk: 190 x 78 x 58 mm / Kapasitas: 411 ml
βœ”οΈ 5 Tempat saus / sambal
uk: 48 x 48 x 36 mm / Kapasitas: 40 ml
βœ”οΈ 2 Tempat Perlengkapan makan
uk: 190 x 78 x 58 mm
βœ”οΈ 1 pasang Perlengkapan makan
berupa: Sendok, Garpu, Pisau, dan Sumpit.
.
HARGA : 234.900
.
#Smartmomsaverset #tempatmakan #tempatmakanmultifungsi #bekalmakanan #bekal #produk #produkmurah #produkcantik #keluarga #dapur #perlengkapanrumahtangga #dapurcantik #makanansehat

SHAKLEE COLLAGEN POWDER merupakan supplement kalogen hebat. Ia mengandungi 4000mg proprietary RSS collagen.
.
.

Ia diperbuat daripada sisik ikan merah iaitu merupakan kolagen yang berkualiti tinggi dan tulen. Selain itu terdapat juga ekstrak bijih benih camellia japonica, ekstrak pfaffia, kalogen ikan, ekstak kerang-kerangan, lactobacillus acidophilus, vitamin C dan vitamin B. .
.
KEBAIKKAN COLLAGEN POWDER ialah:
.
🌸 Dapat mengurangkan kedutan dan garis halus. .
🌸 Membantu kulit lebih ajal dan bermaya. .
🌸 Menjadikan rambut dan kuku lebih sihat. .
🌸 Memperbaiki kesihatan sendi dan otot. .
🌸 Melembapkan kulit dan mengurangkan masalah rasa kering kulit. .
🌸 Membantu memutihkan kulit
.
🌸 Membantu menanjalkan payudara.
.
🌸 Memberikan penglihatan mata yang lebih baik. .
.
Berminat??? Jom dapatkan collagen powder dengan sesuatu yang ISTIMEWA hanya di @diary_sihatcantik
.
.
.
Oder/Pertanyaan
JAMAHIDAH ZAINAL
0129812319
Shaklee Independent Dist. .
. .
.
#shakleedungun #shakleemalaysia
#shakleeganu #shakleepahang
#produkmurah #kosmetikmurah
#sihat #cantik #vitamin #kulitglowing
#jerawat #sunburn #botox #kolagen
#bizonline #bazarmurahn#sayajualmurah
#shakleesabah #shakleesarawak #sayajual #shakleeuitm #uitm #bazarpaknil #shakleejengka #shakleetemerloh #shakleekuantan #shakleemaran

Most Popular Instagram Hashtags