#prayforpalestine

MOST RECENT

Ready Stock!

Rp120.000,-
.
Size S, M, L, XL, XXL

SIZE CHART - S (Lebar 48cm x Panjang 68cm)
- M (Lebar 50cm x Panjang 72cm)
- L (Lebar 52cm x Panjang 74cm)
- XL (Lebar 54cm x Panjang 76cm)
- XXL (Lebar 60cm x Panjang 80cm)
.
Sampai sekarang bangsa Palestine masih belum bisa merasakan udara kemerdekaan seutuhnya. Segala aspek kehidupan dirampas oleh penjajah zionis laknatullah bahkan mereka telah terang-terangan melarang umat Muslim di Palestine untuk beribadah di masjid al Aqsha. “Save Palestine !!!”
.
Melayani Online & COD

Info produk & Pemesanan hubungi kami :
📱WhatsApp : 0822 4774 9999

Klik link 👇 terhubung otomatis ke WhatsApp
bit.ly/klikdisini-CS-anamuslimbalikpapan

Alamat Distro :
🏠 Jl. Pangeran Antasari (Gunung Kawi) No.9 RT.12 (Deretan Bone Kring) Balikpapan tengah.

Google maps http://bit.ly/peta-islamicdistrobalikpapan

#anamuslimbalikpapan
#palestine #palestina #savepalestine #freepalestine #boycottisrael #kaospalestina #kaospalestine #prayforpalestine #savealaqsa #kaosmuslim #kaosdakwah #distromuslim #distroislami #clothing #alquds #alqudsibukotapalestina #balikpapan #kaosbalikpapan #islamicdistrobalikpapan

Ready Stock!

Rp130.000,-
.
Size S, M, L, XL, XXL

SIZE CHART - S (Lebar 48cm x Panjang 68cm)
- M (Lebar 50cm x Panjang 72cm)
- L (Lebar 52cm x Panjang 74cm)
- XL (Lebar 54cm x Panjang 76cm)
- XXL (Lebar 60cm x Panjang 80cm)
.
Sampai sekarang bangsa Palestine masih belum bisa merasakan udara kemerdekaan seutuhnya. Segala aspek kehidupan dirampas oleh penjajah zionis laknatullah bahkan mereka telah terang-terangan melarang umat Muslim di Palestine untuk beribadah di masjid al Aqsha. “Save Palestine !!!”
.
Melayani Online & COD

Info produk & Pemesanan hubungi kami :
📱WhatsApp : 0822 4774 9999

Klik link 👇 terhubung otomatis ke WhatsApp
bit.ly/klikdisini-CS-anamuslimbalikpapan

Alamat Distro :
🏠 Jl. Pangeran Antasari (Gunung Kawi) No.9 RT.12 (Deretan Bone Kring) Balikpapan tengah.

Google maps http://bit.ly/peta-islamicdistrobalikpapan

#anamuslimbalikpapan
#palestine #palestina #savepalestine #freepalestine #boycottisrael #kaospalestina #kaospalestine #prayforpalestine #savealaqsa #kaosmuslim #kaosdakwah #distromuslim #distroislami #clothing #alquds #alqudsibukotapalestina #balikpapan #kaosbalikpapan #islamicdistrobalikpapan

Ready Stock!

Rp120.000,-
.
Size S, M, L, XL, XXL

SIZE CHART - S (Lebar 48cm x Panjang 68cm)
- M (Lebar 50cm x Panjang 72cm)
- L (Lebar 52cm x Panjang 74cm)
- XL (Lebar 54cm x Panjang 76cm)
- XXL (Lebar 60cm x Panjang 80cm)
.
Sampai sekarang bangsa Palestine masih belum bisa merasakan udara kemerdekaan seutuhnya. Segala aspek kehidupan dirampas oleh penjajah zionis laknatullah bahkan mereka telah terang-terangan melarang umat Muslim di Palestine untuk beribadah di masjid al Aqsha. “Save Palestine !!!”
.
Melayani Online & COD

Info produk & Pemesanan hubungi kami :
📱WhatsApp : 0822 4774 9999

Klik link 👇 terhubung otomatis ke WhatsApp
bit.ly/klikdisini-CS-anamuslimbalikpapan

Alamat Distro :
🏠 Jl. Pangeran Antasari (Gunung Kawi) No.9 RT.12 (Deretan Bone Kring) Balikpapan tengah.

Google maps http://bit.ly/peta-islamicdistrobalikpapan

#anamuslimbalikpapan
#palestine #palestina #savepalestine #freepalestine #boycottisrael #kaospalestina #kaospalestine #prayforpalestine #savealaqsa #kaosmuslim #kaosdakwah #distromuslim #distroislami #clothing #alquds #alqudsibukotapalestina #balikpapan #kaosbalikpapan #islamicdistrobalikpapan

Ready Stock!

Rp130.000,-
.
Size S, M, L, XL, XXL

SIZE CHART - S (Lebar 48cm x Panjang 68cm)
- M (Lebar 50cm x Panjang 72cm)
- L (Lebar 52cm x Panjang 74cm)
- XL (Lebar 54cm x Panjang 76cm)
- XXL (Lebar 60cm x Panjang 80cm)
.
Sampai sekarang bangsa Palestine masih belum bisa merasakan udara kemerdekaan seutuhnya. Segala aspek kehidupan dirampas oleh penjajah zionis laknatullah bahkan mereka telah terang-terangan melarang umat Muslim di Palestine untuk beribadah di masjid al Aqsha. “Save Palestine !!!”
.
Melayani Online & COD

Info produk & Pemesanan hubungi kami :
📱WhatsApp : 0822 4774 9999

Klik link 👇 terhubung otomatis ke WhatsApp
bit.ly/klikdisini-CS-anamuslimbalikpapan

Alamat Distro :
🏠 Jl. Pangeran Antasari (Gunung Kawi) No.9 RT.12 (Deretan Bone Kring) Balikpapan tengah.

Google maps http://bit.ly/peta-islamicdistrobalikpapan

#anamuslimbalikpapan
#palestine #palestina #savepalestine #freepalestine #boycottisrael #kaospalestina #kaospalestine #prayforpalestine #savealaqsa #kaosmuslim #kaosdakwah #distromuslim #distroislami #clothing #alquds #alqudsibukotapalestina #balikpapan #kaosbalikpapan #islamicdistrobalikpapan

Ready Stock!

Rp120.000,-
.
Size S, M, L, XL, XXL

SIZE CHART - S (Lebar 48cm x Panjang 68cm)
- M (Lebar 50cm x Panjang 72cm)
- L (Lebar 52cm x Panjang 74cm)
- XL (Lebar 54cm x Panjang 76cm)
- XXL (Lebar 60cm x Panjang 80cm)
.
Sampai sekarang bangsa Palestine masih belum bisa merasakan udara kemerdekaan seutuhnya. Segala aspek kehidupan dirampas oleh penjajah zionis laknatullah bahkan mereka telah terang-terangan melarang umat Muslim di Palestine untuk beribadah di masjid al Aqsha. “Save Palestine !!!”
.
Melayani Online & COD

Info produk & Pemesanan hubungi kami :
📱WhatsApp : 0822 4774 9999

Klik link 👇 terhubung otomatis ke WhatsApp
bit.ly/klikdisini-CS-anamuslimbalikpapan

Alamat Distro :
🏠 Jl. Pangeran Antasari (Gunung Kawi) No.9 RT.12 (Deretan Bone Kring) Balikpapan tengah.

Google maps http://bit.ly/peta-islamicdistrobalikpapan

#anamuslimbalikpapan
#palestine #palestina #savepalestine #freepalestine #boycottisrael #kaospalestina #kaospalestine #prayforpalestine #savealaqsa #kaosmuslim #kaosdakwah #distromuslim #distroislami #clothing #alquds #alqudsibukotapalestina #balikpapan #kaosbalikpapan #islamicdistrobalikpapan

WHAT'S INSIDE #PALBOX? Maftoul (Palestinian couscous)
.
Maftoul is the traditional Palestinian food made of whole wheat bulgur and flour. This is slow food in its original form, hand-rolled into tiny pearls by women’s cooperatives.

#global : BAITULMAQDIS, 17 Jul – Sebuah pesawat Israel mengebom dua pos kawalan Hamas di Semenanjung Gaza semalam sebagai tindakan balas terhadap belon membawa bom api di pagar sempadan untuk membakar tanah pertanian Yahudi.

Serangan itu memberi isyarat maklum balas lebih tegas Israel terhadap ratusan belon dan layang-layang membawa bom api yang dilancar dari Semenanjung Gaza terkepung sejak April lalu.

Sumber keselamatan Gaza dan penduduk berkata, serangan berlaku di Beit Hanoun di utara Semenanjung Gaza, namun tidak menyebabkan kecederaan.

Tentera Israel berkata, serangan menyasar kawasan berhampiran di mana belon api dilancarkan.

Seorang jurucakap perkhidmatan bomba Israel Eli Cohen berkata, empat kebakaran bermula dalam Israel semalam berikutan bom api itu.

Katanya, jumlah itu berkurangan daripada purata 24 bom api sehari sejak kebelakangan ini.

Israel menyerang berpuluh tapak didakwa milik Hamas di Semenanjung Gaza Sabtu lalu, membunuh dua remaja Palestin, sementara 200 roket dan mortar dilepaskan ke arah Israel.

Hamas mengumumkan gencatan senjata lewat Sabtu lalu, namun Perdana Menteri Israel Benjamin Netanyahu berkata, bom layang-layang perlu dihentikan.

Jurucakap Hamas, Sami Abu Zuhri berkata, ‘penjajahan Israel memburukkan lagi kerosakan akibat layang-layang dan belon bagi menjustifikasi keganasan Zionis di Gaza.’ -AFP

#prayforgaza #prayforpalestine #hamas #israel #airtimes #malaysia #trending #hashtag #viral #instadaily

Dalam kesenangan kita makan durian...ingatlah kepada saudara kita yg berada di Palestine yg sedang dirampas tanah airnya...
Bersyukur lah kita dengan negara kita yg aman....
#savepalestine
#palestine🇵🇸
#prayforpalestine

Bukan senang celik mata orang nak capai phone dan hntr pesanan untuk solat.
Aku sendiri pun tak mampu nak buat macam tu.Bukan Setiap awal pagi dapat pegang phone.kadang-kadang pesanan wats app salam subuh pun dibuka waktu zohor.basi dahhh...
If you have one,then you should appreciate and fell good bout it because you're always on their first thought every time they wake up.

Nie untuk hubungan MAHRAM je ye.Yang bukan mahram kalau pepagi hantar reminder wats app solat subuh kat gf/bf tak payah mengarut la.. sebab mengikut kajian 250% yang hantar tu sebenarnya mereka hantar je pesanan solat, sambil dirinya pun masih diatas katil berkubang, air liur basi kering di mulut, tak gosok gigi, keliling mata pun berkerak penuh taik mata..lepas tu jalan mundar mandir..pergi dapur, bukak peti ais kunyah apa yg patut, garu sana, garu sini.. masuk bilik balik, baring balik..goyang2 kaki, tgk phone, scroll insta atas bawah sampai akhirnya tertido balik dan bangun pada pukul 1 tengahari. Lepas tu hantar pulak pesanan wats app salamzohor..dan begitulah seterusnya lakonan cemerlang.perempuan pun bukan main girang "ohhh my imam.." Bila dah nikah dah tak mampu nak berlakon lagi.
Itu yang peratus penceraian tinggi.hentikan lakonan dan jadilah diri sendiri.

Sudikah awak menjadi imam saya? Seronok kan? Realitinya adalah pahit.

#ustadzabdulsomadlcma
#habibalizaenalabidin #ustadzadihidayat #mediadakwah #teenagers #anakremaja #pesananagama #peringatanbersama
#muhasabahdiri #sahabat #islamisourway #islamjourney #immuslim #savepaletine #saveulama #savegaza #prayforpalestine #prayforislam #wakeupummah #gooddeeds #goodmorning #selamatpagi #dobrojutro #malaysia #indonesia

Perhatikan agar tidak salah paham 👌
*jangan lupa menjawab shalallahu alaihi wasallam ketika mendengar seseorang mengucapkan rasulullah shalallahu alaihiwasallam 👌
✨yuk share, Semoga bermanfaat✨
#aqsa #alquds #prayforalquds #prayforpalestine #palestina #syria #homs #aleppo #trump #yerusalem #jerusalem #ustadabdulsomad #savepalestine #sunnah #kajiansunnah #kajianislam #salafi #manhajsalaf #khalidbasalamah #syafiqrizabasalamah #selfreminder #ustadzkhalidbasalamah #islami #islam #aswaja #ahlussunnah #ustadzadihidayat #ustadzabdulsomad #cr7 #mosalah

.
..
@salam.ukhty

Perhatikan agar tidak salah paham 👌
*jangan lupa menjawab shalallahu alaihi wasallam ketika mendengar seseorang mengucapkan rasulullah shalallahu alaihiwasallam 👌
✨yuk share, Semoga bermanfaat✨
#aqsa #alquds #prayforalquds #prayforpalestine #palestina #syria #homs #aleppo #trump #yerusalem #jerusalem #ustadabdulsomad #savepalestine #sunnah #kajiansunnah #kajianislam #salafi #manhajsalaf #khalidbasalamah #syafiqrizabasalamah #selfreminder #ustadzkhalidbasalamah #islami #islam #aswaja #ahlussunnah #ustadzadihidayat #ustadzabdulsomad #cr7 #mosalah

.
..
@salam.ukhty

Perhatikan agar tidak salah paham 👌
*jangan lupa menjawab shalallahu alaihi wasallam ketika mendengar seseorang mengucapkan rasulullah shalallahu alaihiwasallam 👌
✨yuk share, Semoga bermanfaat✨
#aqsa #alquds #prayforalquds #prayforpalestine #palestina #syria #homs #aleppo #trump #yerusalem #jerusalem #ustadabdulsomad #savepalestine #sunnah #kajiansunnah #kajianislam #salafi #manhajsalaf #khalidbasalamah #syafiqrizabasalamah #selfreminder #ustadzkhalidbasalamah #islami #islam #aswaja #ahlussunnah #ustadzadihidayat #ustadzabdulsomad #cr7 #mosalah

Most Popular Instagram Hashtags