#powerwealthinfluence

MOST RECENT

😂🤣🤷🏾 Regrann from @diaspora_business_connection - I give women the same advice as I do men. When a dude is chasing a certain type of women and is always complaining about how "women ain't shit" I tell him to look at who he chooses to associate with. I usually don't get much push back from a nigga if I tell him to stop chasing instathots if he wants different results. Even if he don't agree it ain't gonna be a bunch of back & forth he either gone listen or not. But when I say the EXACT same thing to women all of a sudden it's excuses & splaining lol. And it's always the "I can read people's souls & spirits" type chick's who are on this wave. You so super Saiyen conscious but you can't tell that bum nigga with no ambition, 7 BM's & no plan to feed his kids is a good option? Naw don't come around talking about "black men ain't shit blah blah" when all you do is chase the worst representation of us. Cause now yall sounding like these "nice guy" ass corn ball niggas lol. Idk am I the only one who notices this???
.
..
.
..
...
..
.
#MAAT #Delco #Negus #Chester #BlackOwned #BlackOwnedBusiness #610 #BuyBlack #BlackLivesMatter #Philly #Gentrified #BlackPride #WestPhilly #TheeiLove #OrganicPower #JacksonState #EthnicCleansing #Amerikkka #UrbanDevelopment #BlackConsciousness #NorthPhilly #215 #BlackLove #PanAfrican #HealthWealthStealth #BlackEntrepreneur #SouthPhilly #SouthWestPhilly #Gentrification #PowerWealthInfluence

Recently we visited @hp’s experience center to learn more about how our products are manufactured. While it is important to have a black owned business, #joonafrica is starting to think ahead towards #blackowned manufacturing. We have a long way to go but being the only two black women in the room let us know we took steps already that will lead to something we hope to share more of soon ✊🏾 #powertothepeople .
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
#iamnotyournegro #pinmaker #lapelpin #jamesbaldwin #claimyourcrown #pingame #pinlover #pingamestrong #blackbusiness #supportblackbusiness #blackownedbusiness #blackowned #blackroyalty #fashion #ceo #socialenterprise #shero #blackwealth #supportblackbusinesses #realblackpower #blackgroupeconomics #powerwealthinfluence #knowledgeisthenewmoney #ankhlife #ancestors #ancientknowledge #higherconsciousness #melanin

I give women the same advice as I do men. When a dude is chasing a certain type of women and is always complaining about how "women ain't shit" I tell him to look at who he chooses to associate with. I usually don't get much push back from a nigga if I tell him to stop chasing instathots if he wants different results. Even if he don't agree it ain't gonna be a bunch of back & forth he either gone listen or not. But when I say the EXACT same thing to women all of a sudden it's excuses & splaining lol. And it's always the "I can read people's souls & spirits" type chick's who are on this wave. You so super Saiyen conscious but you can't tell that bum nigga with no ambition, 7 BM's & no plan to feed his kids is a good option? Naw don't come around talking about "black men ain't shit blah blah" when all you do is chase the worst representation of us. Cause now yall sounding like these "nice guy" ass corn ball niggas lol. Idk am I the only one who notices this???
.
..
.
..
...
..
.
#MAAT #Delco #Negus #Chester #BlackOwned #BlackOwnedBusiness #610 #BuyBlack #BlackLivesMatter #Philly #Gentrified #BlackPride #WestPhilly #TheeiLove #OrganicPower #JacksonState #EthnicCleansing #Amerikkka #UrbanDevelopment #BlackConsciousness #NorthPhilly #215 #BlackLove #PanAfrican #HealthWealthStealth #BlackEntrepreneur #SouthPhilly #SouthWestPhilly #Gentrification #PowerWealthInfluence

‭Call (813) 895-7413‬ C&R Transportation Services of Tampa Bay LLC #crtransportation
#TAMPAWILLWIN #yborcity #tampa #ttown #tampaconcert #taylorswift #tampabayarea

Most Popular Instagram Hashtags