[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#portbaru

MOST RECENT

Nah duk situ diam2 jaga adik Zafran ayah n g busking... Kihkih... #PortBaru
#BudakBotakKuatMelalak

Porut dah panggil tu ha copek la dtg sinia haa😋
#KCHUPMKAN #apalagikaunak #PortBaru #dagingsalaihouse

Dah makan tongahari ko bolum? Haa jomput tengok nia haa😋

#KCHUPMKAN #apalagikaunak #PortBaru #dagingsalaihouse

Up 1 laie ha. Ikan koli salai ni mintak suh dimakan yo 🧐😋 #dagingsalaihouse sogar dari ladang, baghu potik dari sungai tadi (tang air). hahaha. #KCHUPMKAN #apalagikaunak #PortBaru #dagingsalaihouse

Tak disangka2, tetamu yang amat dihargai datang. Thanks @kchupx 🤗. Apalagi kau nak, makan jolah! Hahaha. sogar dari ladang, baghu potik dari sungai tadi (tang air). hahaha. #KCHUPMKAN #apalagikaunak #PortBaru #dagingsalaihouse

sogar dari ladang, baghu potik dari sungai tadi (tang air). hahaha. #KCHUPMKAN #apalagikaunak #PortBaru #dagingsalaihouse

Yadh ber'Lokching dulu , sambil tengok Sunset .😬🌇
#WanOpahPapaIbuAchuYadh
#RumahKita 🏡
#PortBaru
#YadhGendutPonpon

Jangan suka meniup bara
Kelak api marak menyala
Jangan suka menabur kata
Kelak hanya menjadi dusta

Jangan suka memetik bunga
Kelak mati di tangan manusia
Jangan suka berbangga-bangga
Kelak menjadi aral untuk berjaya

Correlation gambar dgn caption - none

Mungkin boleh jadi advertisement kasut

#advert #ovalpark #pantun #chill #portbaru

Malam ni macam biase😙
#portbaru #memburusiputih #jambatankayu

Eat..Chill...Karoxxxx Boskue...
#PortBaru

Kalau melalui jalan hadapan Balai Seni Lukis, anda akan perasan ada satu bas parking di perkarangan tempat ini setiap hari. Sekilas dilihat ingatkan bas universiti mana datang buat lawatan. Rupanya ia bukan lagi sebuah bas yang boleh bergerak. .
Macam #BasTakSekolah, Bas ini telah ditukar menjadi tempat jualan cenderahati bagi Balai Seni Lukis Negara. *
Ada jualan Tshirt, Button Badge, buku berkaitan seni dan banyak lagi hasil kreatif yang dijual di sini. Agak agak tersangkut di kesesakan lalu lintas di Jalan Tun Razak, boleh berhenti cuci cuci mata.
*
Di perkarangan Balai juga ada 3 buah cafe tiga segi menarik yang boleh jadi tempat anda menjamu selera. *
#ellemumbling #portbaru @nationalartgallerymy

#PenaArrazie
#MeeCelopOh
#PortBaru
#SajaJualSendayuTinggi
#SayaRangerTakaful
sambil tggu appointment kita...makan dulu..tempat baru...customer suggests katanya best...
sambil tukar angin..asyik #MeeJusoh #MeeCelupJabi ja....

1st time dpt Relive statik..🤣
#portbaru
#santai2je

Port makan best kat shah alam...
.
Mane lagi parking lot niaga seksyen 9 Shah Alam ler... hehehe... .
Ni gmbr sebahagian je... de lg cume x muat... hahha.. korang kene dtg sini tgk kemeriahan makanan2 hipster ni semua... .
Dah la murah.. potion dieorg semua byk2.. giler nk bg org shah alam gemok!!. ^gagahaha....so jgn tgk je tou.. korNg wajib dtg tgk sendiri stall2 yg osem ni!! Semuanya... ok..
.
Detail:
- tapak parking sementara seksyen 9 ( belakang hotel concorde atau depan rest. Cili merah seksyen 9 Shah alam.
-operasi dari jam 10pg hingga 7ptg. .
#bazaarparkingseksyen9
#meatballstation
#nachoscheesyleleh
#bakjagungshahalam
#hotdogstation
#unclepau
#nasikukus
#lasagna
#pasta
#takoyaki
#rotigorengcheese
#ayamgunting
#buttermilk
#gelaihh
#rojakkarim
#nasipenyet
#pisanggoreng
#unclebob
#shahalam
#portbaru

Demi angin yang menerbangkan dan menaburkan (biji-bijian benih, debu dan lain²),dengan penerbangan dan penaburan yang sesungguh-sungguhnya
Dan awan yang membawa dan mengangkut muatannya(ke tempat yang dikehendaki)
Dan kapal-kapal yang berlayar laju dengan kemudahan yang diberikan kepadaNya [(terjemahan)surah al-dzariyat ayat:1-3]
#joging #uitmdihatiku #hyper #alwaysfun #melaca #memory #portbaru #newplace

Salam kawan2.. Kedai Shisha saya telah berpindah ke Warong Che Senah Kampong Bharu
#crazzzyhookah #portbaru

Hari2 diberi susu...wahhh.. Kerja kerja..
Kesihatan pekerja sgt win..
#portbaru
#kerjabaru

Most Popular Instagram Hashtags