#politekniksultanahbahiyah

MOST RECENT

bagi yang belum tahu apa ada dalam b skincare

ok, dalam set b skincare ada cleanser dan krim treatment. Cleanser b skincare ni jenis tak terlampau berbuih. So, dia tak keringkan kulit kita. .
Krim treatment pula boleh guna siang dan malam. Krim treatment ni tersangatlah power tau. Dia boleh merawat dan menaikkan seri wajah kita. Kalau dok kat rumah, pakai krim treatment saja pun orang kata macam dah mekap. .

Harga 1 set b skincare ni hanya RM69 jer tau. Tahan selama 2 bulan. Tak rugi hangpa nak beli sebab memang helok. .
whatsapp : +0174658363

#codkulim #codpadangserai #codalma #codseberabgjaya #codseberangperai #codsimpangampat #uitm #politekniksultanahbahiyah #politeknikkulim

Most Popular Instagram Hashtags