#polisairport

41 posts

TOP POSTS

Bersama hakak2 janda letop🙈
#LoveMyJob #PDRM #PolisAirport #Ootd #BlackBlue

Nahh nak sangat selpiee kann? Hahah😂 dengan mummy letop penang 😝. .
#Onduty #PolisAirport #PDRM #LoveMyJob🙄

Tq pada yg memberi .. Onduty rini .. Ingt kerja kena berdikari jangan menyusahkan orang .. nanti dikecam dan diperbualkan oleh ramai orang ☺
#avsec #polisairport #binifaiz #onduty #klia

Biasa la kalau jumpa mana cermin, hishh tak faham2 🙄. Selamat bekerja pada yang bekerja 😘 abam cuti harini, nak p usha2 mall2 yang berhampiran jap, biase la kan dah gaji 😁. Takdela, abam nak pegi baya hutang2 yang dah belonggok jap haa😭 da pandai pinjam, pandai la baya balikkan. #PolisTembam #PolisAirport #KLIA #PDRM #CutiBruhh

2 pangkat berbeza, 2 bidang berbeza sebab sekepala kami selalu bersama. Kesayangan 💕


#kesayangan #pdrm #malaysiaairlines #malaysiaairports #polisairport #polis #stewardess

Assalamualaikum/SlamatPagi👋🏼👋🏼 .
#Ootd #Uniform #PolisAirport #PDRM #LoveMyJob🙄

Keje satu uniform tapi baru skng leh jumpe 👮🏻 , cehh ayatt puiii💦padahal kat lua hari2 jumpe😬
#PDRM #PolisAirport #OnDuty #Ootd #LoveMyJob

Alhamdulillah ... Syukur dengan nikmat allah swt bagi .. #sayaisteridia #binifaiz #cintahatiku #polisairport #rayakansebulan

MOST RECENT

Tq pada yg memberi .. Onduty rini .. Ingt kerja kena berdikari jangan menyusahkan orang .. nanti dikecam dan diperbualkan oleh ramai orang ☺
#avsec #polisairport #binifaiz #onduty #klia

Geng geng balun ot(OscaTengo) tengok mate masing2 eyeBeg sepikol memasing😂 papepun slamat bekerje semua🤙🏻 .
.
.
#GengOt #OscaTengo #OtBravo #KamiCharlie #kLia
#MalaysiaAirport #PolisAirport #PDRM #AbamPolis #HakakPolis

Selamat hari minggu .. bergawi la kita di hari ahad 😄
#binifaiz #menantubanjar #luvushuben #avsec #polisairport

Onduty ☺
#1500-2100hrs #polisairport #avsec #binifaiz

Alhamdulillah ... Syukur dengan nikmat allah swt bagi .. #sayaisteridia #binifaiz #cintahatiku #polisairport #rayakansebulan

#Repost @fakhrulkulen with @repostapp
・・・
2 pangkat berbeza, 2 bidang berbeza sebab sekepala kami selalu bersama. Kesayangan 💕


JOM FOLLOW
@fakhrulkulen
@ayard_aleng
@sheera.chan
#kesayangan #pdrm #malaysiaairlines #malaysiaairports #polisairport #polis #stewardess #goodnight

#Repost @fakhrulkulen with @repostapp
・・・ JOM FOLLOW
@fakhrulkulen
@fakhrulkulen
.
.

Sometimes silence is the best way to let someone know they did something wrong. 😉


#polisairport #police #policeofficer #airport #airportstyle #airportlife #klia2

Sometimes silence is the best way to let someone know they did something wrong. 😉


#polisairport #police #policeofficer #airport #airportstyle #airportlife #klia2

Dihimpit dengan hakak sado n abam sado😝, kau hado? Heheh
.
.
#HakakSado #AbamSado #AbamPolis #HakakPolis #PolisBoy #PolisAirport #PoliceOfficer #MahB #Malaysia #MalaysiaBoy #kLia

2 pangkat berbeza, 2 bidang berbeza sebab sekepala kami selalu bersama. Kesayangan 💕


#kesayangan #pdrm #malaysiaairlines #malaysiaairports #polisairport #polis #stewardess

Arini abam g kursus, mcm biasa laa kene jadi student jap yang ajet ajet skema blaja, fucoz denga padahal hampehh😌.
.
.
#KursusLvl1 #SOE #PoliceOfficer #PolisAirport #PolisBoy #MalaysiaBoy #MahB #MalaysiaAirport #PelajarSangatt🙄

Tu incas paling sporting, tp dlam gambar acah acah omeyy, padahal hari-hari aku kene hempok ngan dia😅 .
.
.
#incasAlong #SarjenAlong #Konstabel #PDmari #kLia #PolisBoy #PolisAirport #PoliceOfficer #AnakBuahDegil

Most Popular Instagram Hashtags