[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#plpp

1381 posts

TOP POSTS

Come and join us at pusat latihan perindustrian dan pemulihan (PLPP) for all the amazing foods and products, tomorrow 20 november 2016 !!! Do support us all🌹🌹
#plpp #foodtruck #prubsntakaful #100plus #bangi

I was smiling yesterday, I am smiling today and i will smile tomorrow. Simply because life is too short to cry for anything.
#amputation
#plpp

Brsyukurlah dgn kurniaan Allah di atas ksempurnaan yg dberikan krana ada golongan yg mengimpikan ttapi tidak mmperolehinya 😇...
#outstationwork #pamerantudm #plpp #bangi

Jangan ingat sis tak pandai nak gune benda alah tuh tau😂haha...
#daxintern
#PLPP

Amazing crew of Lead Wilderness Counsellors out on the first training trip of the season getting ready to impact the lives of our youth in the mystical, magical mountain landscape we call home! ⛰🏕🌲#stafftraining #peterlougheedprovincialpark #PLPP #kananaskislakes #campisgood

Malam trakhir .... excited bnor #plpp #jkm

Dedeknya lagi senam pagi 🙆🙆🙆
#makrab #himatekim #plpp #pantaisarangan

Last berbuka dgn diorang.

#plpp #perak

Maka dengan ini tamat lah perjalanan aku sbgai pelatih...trima kasih kepada pegawai dan jurulatih yg melatih aku..nampak sngt hasil kursus tu..muka dah mcm arang..#plpp#tamatlatihan

MOST RECENT

And they're OFF! This crew is ready for adventure! Staff trip commences today! ⛰🏕#stafftraining #mountainadventure #PLPP #kananaskislakes #hiking #guidelife

Amazing crew of Lead Wilderness Counsellors out on the first training trip of the season getting ready to impact the lives of our youth in the mystical, magical mountain landscape we call home! ⛰🏕🌲#stafftraining #peterlougheedprovincialpark #PLPP #kananaskislakes #campisgood

Kita dipertemukan & tergabung dalam sebuah organisasi, meskipun sudah demisioner, silaturahmi harus tetap terjaga...
.
.
.
#bukber #Demisioner #BEM #DPM #plpp #politekniklpp #Jogja

#Repost @ukmsoskes_plpp (@get_repost)
・・・
Sekedar BERBAGI dan BERSILATURAHMI.
Belajar menjadikan diri lebih BERARTI dan BERMANFAAT untuk sesama... SOSKES "Sehat Selalu"

#ukmsoskes
#plpp
#yogyakarta

Sekedar BERBAGI dan BERSILATURAHMI.
Belajar menjadikan diri lebih BERARTI dan BERMANFAAT untuk sesama... SOSKES "Sehat Selalu"

#ukmsoskes
#plpp
#yogyakarta

Bangun sahur ni dok belek kulit rasa muka kering lak..cepat ku capai sakura mask n pakai jap kat muka..dptla pakai dlm 30min sblm bersiap2 nak gi keje..moist balik kulit ni..😄😄 Pos seluruh Malaysia.Wasap lini #0122542371..cod #putrajaya #desa pinggiran putra#kg Dato Abu bakar baginda #PLPP #INFRA #INSPEN #uniten

Beli 2brg je anda da blh dapat disc2 seperti digambar..Best kan.sume product dapat disc..grab jgn xgrab... Pos seluruh Malaysia.Wasap lini #0122542371..cod #putrajaya #desa pinggiran putra#kg Dato Abu bakar baginda #PLPP #INFRA #INSPEN #uniten

Bulan pose ni sape berniat nak trunkan berat badan apa kata pakai skali xxs lotion ni..lebih senang n cepat berat badan nak turun..cubala..hakak da cuba.. Pos seluruh Malaysia.Wasap lini #0122542371..cod #putrajaya #desa pinggiran putra#kg Dato Abu bakar baginda #PLPP #INFRA #INSPEN #uniten

Kta up lagi psl promo seqybeauty ni..Kalau beli 2pcs ke ats set loose skincare ni anda layak menerima 10% disc..suke x?suke x?hihi

Pos seluruh Malaysia.Wasap lini #0122542371..cod #putrajaya #desa pinggiran putra#kg Dato Abu bakar baginda #PLPP #INFRA #INSPEN #uniten

Jangan ingat sis tak pandai nak gune benda alah tuh tau😂haha...
#daxintern
#PLPP

Most Popular Instagram Hashtags