[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#petang

148954 posts

TOP POSTS

speechless. with @dave_l.c
#petang 🌷

Alhamdulillah Dah Siap Pon[愉快]Tggu Event Je[微笑]Ade Rezeki Ade Lah[愉快]Takade Rezeki Takade Lah[快哭了]
#Petang Kambing
#Gathering 125

Hujan_Hujan Perot Lapar
#petang
#kronistella
#maneporttu

#Repost @fqr.hn (@get_repost)
・・・
Biarla kau minat moto💞 Aslkn kau tiada masa melayani dadah.💁 #petang.✌

Sukarelawan berwawasan😂🍃
#Sukanapantah
#Petang

Tumpang selfie atas moto awang kenit papa 😄
# wife aja_kawa_motocross
#petang minggu

Credit to @izzuddinnajib_77 : Kembar x seiras
#petang minggu
#kuning dirajaa

MOST RECENT

Satu kelas jugak hari ni😂 @monuha_7 .
.
.
So hari ni dell free utk bls ws korg😉 utk yg nk tanya pasal bisnes dell ok. .
Oh lg satu, utk offer, sbbkn dell dh lama x bukak offer utk korg😆 hari ni dell bukak offer utk 10 org terawal pm dell, terhad smpai malam ni je eh 😆. Pasni dell nk smbung buat autocad 😚
.
For business purpose,
DELL
013-258 2919
.
.
#dellcuba #dellyoungmillionaire #RoyalBusinessSchool #rbsfans #petang #salamzohor #businessonline #businesslife #instagram #malayigers #studentbuatduit #sideincome

namenye NASIK DAUN
#😉😉😉
#PETANG DUNIA

Sukarelawan berwawasan😂🍃
#Sukanapantah
#Petang

Wahai sang pelangi indah untuk seketika.. #petang
#peacejanganturun

pelangi di musim kemarau...#petang #nungnungwaterfall #bali

Nak tengok testi-testi peninggi terbaik di dunia?
Tengok jer kat ig saye. Or nak konsul dulu? 📱WA :+60149809702

#kajang #melaka #penang #kuching #shahalam #petalingjaya #kinabalu #alorsetar #georgetown #ipoh #miri #kualaterengganu #kedah #kelantan #petang #nakfakta #akakpayung #cakapbanyak #budak #suam #kasut #dadah

.
.
Goresan Kisahku
.
APAKAH tadi sore awan masih menurunkan gerimis, bagiku sudah tidak penting lagi. Karena, pelangi dan temaram selalu saja mengembalikan rindu dan rasa.
.
Apakah gelas tehku masih hangat digenggaman dengan nikmat aroma pekatnya, bagiku sudah tidak berarti lagi. Meski masa lalu, masih indah untuk dikenang.
.
Biarlah hilang, menjadi bagian sebab dari kesedihan, kesakitan sekaligus mimpi. Hingga, aku akan tetap tegak berdiri. Melihat embun menghapus sepotong bayang.
.
Aku kuat untuk tidak melambaikan tangan dan juga tidak berpamitan. Apakah petang masih berhias jingga, bagiku sama saja. Karena disitu hanya ada rindu yang tersisa.
.
#sore
#petang
#jingga
#temaram
#teh
#embun
#gerimis
#pelangi
#bayang
#masalalu
#rasa
#rindu
.
Gd morning! @alexandra_kwa

Nak tengok testi-testi peninggi terbaik di dunia?
Tengok jer kat ig saye. Or nak konsul dulu? 📱WA :+60149809702

#kajang #melaka #penang #kuching #shahalam #petalingjaya #kinabalu #alorsetar #georgetown #ipoh #miri #kualaterengganu #kedah #kelantan #petang #nakfakta #akakpayung #cakapbanyak #budak #suam #kasut #dadah

#Repost @fqr.hn (@get_repost)
・・・
Biarla kau minat moto💞 Aslkn kau tiada masa melayani dadah.💁 #petang.✌

“ Dzikir pagi & petang
Dibaca 3x ketika pagi & sore.
.
#dakwahtauhid #dakwah #tauhid #dzikir #pagi #petang #doa

Most Popular Instagram Hashtags