#perutsihat

MOST RECENT

Morning! Salam jumaat 😍 .
.
Farah nak share bagaimana cara mengesan tubuh kita bertoksin? Siapa sini boleh tolong jawab?🙋
.
.
Kalau u olls nak tahu, pada peringkat awal akan keluarnya jerawat dan jeragat dimuka u olls! Itu menunjukkan tubuh mula bertoksin!😱
.
.
Kenapa "attack" kulit muka dulu? Sebab kulit muka ialah tempat paling lembut dan mudah ditembusi untuk toksin mencari jalan keluar!😭 .
.
#seribellafard
#serifardonfire
#serisuperstar
#seribeautyofficial
#seritoksterengganu
#nakdetoks
#naksihat
#nakseritoks
#sayangiusus
#perutsihat
#seribeautyofficial
#kongsirezekiseri

TANDA - TANDA USUS KOTOR 👇

_ 😯Cepat rasa lapar

_ 😖Sembelit

_ 😂Selalu kentut

_ 😲Nafas berbau

_ 😅Perut buncit

_ 😕Wajah kusam

_ 😥Angin dalam badan

_ 😣Gastrik

_ 😖Radang hati

_ 😓Gatal2 kulit

_ 😢Sering sakit kepala

_ 😞Selalu lesu dan tak bertenaga

_ 😠Mood tak menentu & mudah marah

_

U olls ada simptom-simptom seperti di atas?👆👆Jangan dibiarkan saja, ambil tindakan segera sebelum bertambah parah! Dapatkan Seritoks segera seblom bertambah parah!🔥 .
.
#seritoks
#nakdetoks
#nakseritoks
#naksihat
#nakkurus
#nakcantik
#sayangiusus
#perutsihat
#regrann
#seriempirenerry
#hari2
#rahsiacantik
#sihat
#kurussihat
#usussihat
#badansihat
#produkkesihatan
#muka
#slime

Bagaimana cara mengesan tubuh kita bertoksin? Siapa sini boleh tolong jawab?🙋
.
.
Kalau u olls nak tahu, pada peringkat awal akan keluarnya jerawat dan jeragat dimuka u olls! Itu menunjukkan tubuh mula bertoksin!😱
.
.
Kenapa "attack" kulit muka dulu? Sebab kulit muka ialah tempat paling lembut dan mudah ditembusi untuk toksin mencari jalan keluar!😭
.
.
U olls mengalami tanda2 diatas? Cuba komen "😭" dekat ruangan komen dibawah 👇👇👇
#nakdetoks
#naksihat
#nakseritoks
#sayangiusus
#perutsihat
#seribeautyofficial
#kongsirezekiseri

TANDA - TANDA USUS KOTOR 👇

_ 😯Cepat rasa lapar

_ 😖Sembelit

_ 😂Selalu kentut

_ 😲Nafas berbau

_ 😅Perut buncit

_ 😕Wajah kusam

_ 😥Angin dalam badan

_ 😣Gastrik

_ 😖Radang hati

_ 😓Gatal2 kulit

_ 😢Sering sakit kepala

_ 😞Selalu lesu dan tak bertenaga

_ 😠Mood tak menentu & mudah marah

_

U olls ada simptom-simptom seperti di atas?👆👆Jangan dibiarkan saja, ambil tindakan segera sebelum bertambah parah! Dapatkan Seritoks segera seblom bertambah parah!🔥 .
.
#seritoks
#nakdetoks
#nakseritoks
#naksihat
#nakkurus
#nakcantik
#sayangiusus
#perutsihat
#regrann
#seriempirenerry
#serifanaamalina
#seribeautykl
#seribeautysentul
#bodycare

TANDA - TANDA USUS KOTOR 👇

_ 😯Cepat rasa lapar
_ 😖Sembelit
_ 😂Selalu kentut
_ 😲Nafas berbau
_ 😅Perut buncit
_ 😕Wajah kusam
_ 😥Angin dalam badan
_ 😣Gastrik
_ 😖Radang hati
_ 😓Gatal2 kulit
_ 😢Sering sakit kepala
_ 😞Selalu lesu dan tak bertenaga
_ 😠Mood tak menentu & mudah marah

U olls ada simptom-simptom seperti di atas?👆👆Jangan dibiarkan saja, ambil tindakan segera sebelum bertambah parah! Dapatkan Seritoks segera seblom bertambah parah!🔥 .
.
#seritoks
#nakdetoks
#nakseritoks
#naksihat
#nakkurus
#nakcantik
#sayangiusus
#perutsihat
#regrann
#seriempirenerry

Minum kopi ceo dekat luar minta 1 gelas air panas & minta 1 gelas cawan kosong. Bancuh dengan 1/2 gelas air panas sahaja! .
Dekat mana2 pun boleh minum lagi2 tengah travel. Jalan banyak2 tu lagi bantu utk sihat. .
#kopiceo #ceocafe #kopilingzhi #shuanghor #perutsihat #lawas #thebestcoffee

"KEJAYAAN SERITOKS TIADA LAGI PIPI PAU!"😂
.
.
Bukan hanya berjanji manis melalui kata2, memang sudah terbukti keberkesanannya dalam mengurangkan berat badan!😍
.
.
Tengoklah sendiri bukti di atas! Founder Seribeautyofficial sendiri telah mencuba dan buktikan keberkesanannya!🔥🔥🔥 #seriempirenerry
#slimming
#seritoks
#tabletdetoks
#nakdetoks
#nakseritoks
#nakkurus
#naksihat
#nakberseri
#sayangiusus
#perutsihat
#jomsihatdancergas
#buangtoksinjahat
#bebasjerawat

Hahaha haritu tengok instagram dia dok mengadu perut kedepan. Sis Seri pon recommend la dia cuba Seritoks ni. Alhamdulillah selesai masalah dia lepas ni tak kedepan dah 😂😂😂
@Regrann from @daihaziq - Alhamdulillah sudah tidak kedepan, bagi yg susah melabur, boleh cuba seritoks ni, tak menyesal geng. Thank you @seribeautyofficial @seribeauty.slimming
#seritoks #detoks #nakdetoks
#nakseritoks #tabletdetoks #nakkurus #naksihat #sayangiusus #perutsihat

TANDA - TANDA USUS KOTOR 👇

_ 😯Cepat rasa lapar

_ 😖Sembelit

_ 😂Selalu kentut

_ 😲Nafas berbau

_ 😅Perut buncit

_ 😕Wajah kusam

_ 😥Angin dalam badan

_ 😣Gastrik

_ 😖Radang hati

_ 😓Gatal2 kulit

_ 😢Sering sakit kepala

_ 😞Selalu lesu dan tak bertenaga

_ 😠Mood tak menentu & mudah marah

_

U olls ada simptom-simptom seperti di atas?👆👆Jangan dibiarkan saja, ambil tindakan segera sebelum bertambah parah! Dapatkan Seritoks segera.. DM/Whatsapp Nana 0193300463 @ klik link di bio
#seribeautyofficial #seritoks #nakdetoks #nakseritoks #naksihat #nakkurus #nakcantik #sayangiusus #perutsihat

"BADAN KURUS TAPI PERUT BUNCIT??🤗
.
.
"Toksin jenis PCB (polychlorinated biphenyl) menggalak tubuh untuk menyimpan lemak berlebihan pada kawasan sekitar perut."😢
.
.
Cara terbaik menghapus toksin ialah dengan Bersenam, Tidur Secukupnya, Amal Pemakanan Sihat dan Detoks-lah tubuh u olls!😚😚😚 .
#seritoks
#detoks
#nakdetoks
#naksihat
#nakkurus
#nakslim
#nakberseri
#nakcantik
#perutsihat
#perutkempis

Regrann from @seribeautyofficial - “Bukannya saya taknak buang air besar setiap hari, tapi memang tak dapat nak membuang setiap hari tau tak!”😭 .
_

Atasi masalah sukar membuang dengan segera! In shaa Allah lepas ni tak ada lagi masalah nak membuang dah! Pagi2 setel semua masalah!😍 Nak pergi kerja pon senang hati bila perut sedap u olls! 😘
_

Buah Kiwi berkesan dalam membantu mengatasi masalah buang air besar yang tidak teratur. Kiwi 🥝 adalah salah satu bahan yang terkandung dalam #Seritoks! 😋
-
#seribeautyofficial
#naksihat
#nakkurus
#nakberseri
#nakcantik
#love
#picoftheday
#instaviral
#nakberseri
#happiness
#happy
#hapuskantoksin
#sayangiusus
#perutsihat
#nakseritoks
#nakdetoks
#tabletdetoks
#seritoks
#seriempirenerry

Bagaimana cara mengesan tubuh kita bertoksin? Siapa sini boleh tolong jawab?🙋
.
.
Kalau u olls nak tahu, pada peringkat awal akan keluarnya jerawat dan jeragat dimuka u olls! Itu menunjukkan tubuh mula bertoksin!😱
.
.
Kenapa "attack" kulit muka dulu? Sebab kulit muka ialah tempat paling lembut dan mudah ditembusi untuk toksin mencari jalan keluar!😭
.
.
U olls mengalami tanda2 diatas? Cuba komen "😭" dekat ruangan komen dibawah 👇👇👇
#nakdetoks
#naksihat
#nakseritoks
#sayangiusus
#perutsihat
#seribeautyofficial
#kongsirezekiseri
#DMsisMawar
#WA📲0192297440
#HargaRM29je😍

Bagaimana cara mengesan tubuh kita bertoksin? Siapa sini boleh tolong jawab?🙋
.
.
Kalau u olls nak tahu, pada peringkat awal akan keluarnya jerawat dan jeragat dimuka u olls! Itu menunjukkan tubuh mula bertoksin!😱
.
.
Kenapa "attack" kulit muka dulu? Sebab kulit muka ialah tempat paling lembut dan mudah ditembusi untuk toksin mencari jalan keluar!😭
.
.
U olls mengalami tanda2 diatas? Cuba komen "😭" dekat ruangan komen dibawah 👇👇👇
#seribeautyganu
#seribellafard
#serifardonfire
#seribeautyofficial
#serisuperstar
#nakdetoks
#naksihat
#nakseritoks
#sayangiusus
#perutsihat
#seribeautyofficial
#kongsirezekiseri

Bagaimana cara mengesan tubuh kita bertoksin? Siapa sini boleh tolong jawab?🙋
.
.
Kalau u olls nak tahu, pada peringkat awal akan keluarnya jerawat dan jeragat dimuka u olls! Itu menunjukkan tubuh mula bertoksin!😱
.
.
Kenapa "attack" kulit muka dulu? Sebab kulit muka ialah tempat paling lembut dan mudah ditembusi untuk toksin mencari jalan keluar!😭
.
.
U olls mengalami tanda2 diatas? Cuba komen "😭" dekat ruangan komen dibawah 👇👇👇
#nakdetoks
#naksihat
#nakseritoks
#sayangiusus
#perutsihat
#seribeautyofficial
#kongsirezekiseri

"KEJAYAAN SERITOKS: TIADA LAGI PIPI PAU!"😂
.
.
Bukan hanya berjanji manis melalui kata2, memang sudah terbukti keberkesanannya dalam mengurangkan berat badan!😍
.
.
Tengoklah sendiri bukti di atas! Founder Seribeautyofficial sendiri telah mencuba dan buktikan keberkesanannya!🔥🔥🔥 .
.
#seritoks #seritoksfeedback #tabletdetoks #nakdetoks #nakseritoks #nakkurus #naksihat #nakberseri #sayangiusus #perutsihat #seriempirenerry #seritokssetiaalam #seritoksmeru #seritokskapar #seritoksbukitkapar #seritokspuncakalam #posseluruhmalaysia

Bagaimana cara mengesan tubuh kita bertoksin? Siapa sini boleh tolong jawab?🙋
.
.
Kalau u olls nak tahu, pada peringkat awal akan keluarnya jerawat dan jeragat dimuka u olls! Itu menunjukkan tubuh mula bertoksin!😱
.
.
Kenapa "attack" kulit muka dulu? Sebab kulit muka ialah tempat paling lembut dan mudah ditembusi untuk toksin mencari jalan keluar!😭
.
.
U olls mengalami tanda2 diatas? Cuba komen "😭" dekat ruangan komen dibawah 👇👇👇
#nakdetoks
#naksihat
#nakseritoks
#sayangiusus
#perutsihat
#seribeautyofficial
#kongsirezekiseri

TANDA - TANDA USUS KOTOR 👇
.
_ 😯Cepat rasa lapar

_ 😖Sembelit

_ 😂Selalu kentut

_ 😲Nafas berbau

_ 😅Perut buncit

_ 😕Wajah kusam

_ 😥Angin dalam badan

_ 😣Gastrik

_ 😖Radang hati

_ 😓Gatal2 kulit

_ 😢Sering sakit kepala

_ 😞Selalu lesu dan tak bertenaga

_ 😠Mood tak menentu & mudah marah
.

U olls ada simptom-simptom seperti di atas?👆👆Jangan dibiarkan saja, ambil tindakan segera sebelum bertambah parah! Dapatkan Seritoks segera dengan Wani 019 677 0025 sekarang! 🔥 .
.
#seritoks
#nakdetoks
#nakseritoks
#naksihat
#nakkurus
#nakcantik
#sayangiusus
#perutsihat

“Bukannya saya tak mau buang air besar setiap hari, tapi memang tak dapat nak membuang setiap hari tau tak!”😭 . Tention .
Atasi masalah sukar membuang dengan segera! In shaa Allah lepas ni tak ada lagi masalah nak membuang dah! Pagi2 setel semua masalah korunk !
Nak pergi kerja pon senang hati bila perut sedap u olls! 😘 Cer bayangkan kalau seminggu tak membuang .
Dengan gabungan herba herba terpilih dan makanan berkhasiat dalam #LynarichQhoffee ia mampu membantu untuk mengatasi masalah pembuangan air besar yg tidak teratur, detoks, cuci toksin yg bersarang dalam usus dan
insya allah ia mampu buang lemak2 berlebihan dalam badan. .
"LYNARICHQHOFFEE" sedap gilerrr buat seteko pon tak cukup untuk sorang. Macam2 khasiat ada ...boleh bantu detoks, cuci usus korang yang ada masalah #SEMBELIT , LynaRich juga bantu bagi#TENAGA, bantu #NYAHTOKSIN dalam badan dan ia juga ada fungsi #BLOCKING terhadap penyerapan lemak dalam badan. kurangkan jumlah kalori yg masuk ke tubuh. Bukan tu je ia juga mampu mengurangkan risiko penyakit jantung, menjaga kestabilan gula dlm darah dan mencegah sembelit & pencernaan lain.
Sayangi Usus Anda !
Ingin kami bantu usus anda,
Dm or wasap di bawah: 👇👇
019 307 2969
019 307 2969
019 307 2969

#LynarichQhoffee
#naksihat
#nakkurus
#hapuskantoksin
#sayangiusus
#perutsihat
#nakdetoks

Mesti ramai yang ada semua di bawahkan ?WA now 0138808311
#Repost @seribeautyofficial (@get_repost)
・・・
TANDA - TANDA USUS KOTOR 👇

_ 😯Cepat rasa lapar

_ 😖Sembelit

_ 😂Selalu kentut

_ 😲Nafas berbau

_ 😅Perut buncit

_ 😕Wajah kusam

_ 😥Angin dalam badan

_ 😣Gastrik

_ 😖Radang hati

_ 😓Gatal2 kulit

_ 😢Sering sakit kepala

_ 😞Selalu lesu dan tak bertenaga

_ 😠Mood tak menentu & mudah marah

_

U olls ada simptom-simptom seperti di atas?👆👆Jangan dibiarkan saja, ambil tindakan segera sebelum bertambah parah! Dapatkan Seritoks segera dengan mana2 agent sah Sis Seri dalam komen di bawah N O W!🔥 #seribeautyofficial
#seritoks
#nakdetoks
#nakseritoks
#naksihat
#nakkurus
#nakcantik
#sayangiusus
#perutsihat

TANDA - TANDA USUS KOTOR 👇

_ 😯Cepat rasa lapar

_ 😖Sembelit

_ 😂Selalu kentut

_ 😲Nafas berbau

_ 😅Perut buncit

_ 😕Wajah kusam

_ 😥Angin dalam badan

_ 😣Gastrik

_ 😖Radang hati

_ 😓Gatal2 kulit

_ 😢Sering sakit kepala

_ 😞Selalu lesu dan tak bertenaga

_ 😠Mood tak menentu & mudah marah

_

U olls ada simptom-simptom seperti di atas?👆👆Jangan dibiarkan saja, ambil tindakan segera sebelum bertambah parah! Dapatkan Seritoks segera dengan mana2 agent sah Sis dalam komen di bawah N O W!🔥 #seribeautyofficial
#seritoks
#nakdetoks
#nakseritoks
#naksihat
#nakkurus
#nakcantik
#sayangiusus
#perutsihat.

Most Popular Instagram Hashtags