#perutbuncit

MOST RECENT

FIFORLIF Minuman Ajaib BerNUTRISI Tinggi untuk atasi perut buncit dan menurunkan berat badan pria&wanita rasa Blackcurrant
.
KANDUNGAN FIFORLIF : Goji Berry, Psyllium Husk, Soluber, Probiotic, Fruktosa (gula buah), Bit Merah, Vitamin Premix (A,B1,B2,Niasin,Asam pantothenic,B6,B12,C,D3,E), Mineral, Enzim (Amylase, Protease, Lipase, Cellulose, Lactase, Pectinase phosphate, ribonuclease), Ekstrak Campuran Buah ,Sayuran (Jeruk Pontianak, Apel, Pisang, Mangga, Stroberi, Tomat, Pepaya, Brokoli, Wortel, Bayam, Kubis, Lemon)
.
Dengan perpaduan bahan-bahan yang telah di gunakan sejak zaman dahulu dan dengan kualitas terbaik.FIFORLIF sangat tepat untuk menjaga kesehatan saluran pencernaan khususnya colon (usus besar) anda melalui proses detoksifikasi bernutrisi tinggi, kandungan Goji Berry dan Vitamin Premix yang ada di dalam FiForLif juga sangat baik untuk membuat organ tubuh kembali bekerja dengan baik.
.
Manfaat FIFORLIF
.
1. Melancarkan buang air besar (BAB)
2. Mengeluarkan racun sisa kotoran lama (karsinogen) yang menempel di dinding usus besar
3. Menjaga kesehatan saluran pencernaan
4. Mengatur kadar gula darah
5. Menurunkan kadar kolesterol sehingga menurunkan resiko penyakit jantung
6. Membantu menurunkan berat badan
7. Merampingkan perut
8. Membantu diet secara sehat
.
(Original !! , expired date Aman !!)
Kemasan isi = 15 sachet
HARGA : Rp 320.000
.
Langsung ORDER aja kesini :
WA : 0816 168 2008
LINE: @nut2052k (pakai @)
PIN BB: 57A973EB
.
#fiforlif
#fiforlife
#fiforlifjakarta
#fiforlifmurah
#fiforlifasli
#fiforlifbandung
#perutbuncit
#pelangsing
#pelangsingherbal
#pelangsingbadan
#pelangsingalami
#pelangsingmurah
#obatpelangsing
#pelangsingaman
#jualpelangsing
#pelangsingtubuh
#pelangsingampuh
#pelangsingperut
#pelangsingsehat
#pelangsingori
#pelangsingbpom
#pelangsinghalal
#pelangsingcepat
#tipsdiet
#tipsdietsehat
#menudiet

Semanggattt gempur lemak sebelum Lebaran๐Ÿ˜Ž๐Ÿ˜Ž Puasa itu menyehatkan!!
Komitmen hidup sehat, LANGSING hanya BONUS yaa ๐Ÿ˜˜๐Ÿ˜˜ Info detailnya
WA 081808557025
Pinkika.goherbalife.com

#harusdiet #maudiet #haruskurus #haruslangsing #capekgemuk #bosangemuk #haruskurus #pingindiet #pinginlangsing #perutbuncit #dietserang #dietsehat #cariherbalife #promoherbalife #herbalifeserang #herbalifecilegon #herbalifebanten #seranghitz #serangbanten #kotaserang #unsera #unseraeksis #serang #cilegon #kotacilegon #dietherbalife #lebaranlangsing

FIFORLIF Minuman Ajaib BerNUTRISI Tinggi untuk atasi perut buncit dan menurunkan berat badan pria&wanita rasa Blackcurrant
.
KANDUNGAN FIFORLIF : Goji Berry, Psyllium Husk, Soluber, Probiotic, Fruktosa (gula buah), Bit Merah, Vitamin Premix (A,B1,B2,Niasin,Asam pantothenic,B6,B12,C,D3,E), Mineral, Enzim (Amylase, Protease, Lipase, Cellulose, Lactase, Pectinase phosphate, ribonuclease), Ekstrak Campuran Buah ,Sayuran (Jeruk Pontianak, Apel, Pisang, Mangga, Stroberi, Tomat, Pepaya, Brokoli, Wortel, Bayam, Kubis, Lemon)
.
Dengan perpaduan bahan-bahan yang telah di gunakan sejak zaman dahulu dan dengan kualitas terbaik.FIFORLIF sangat tepat untuk menjaga kesehatan saluran pencernaan khususnya colon (usus besar) anda melalui proses detoksifikasi bernutrisi tinggi, kandungan Goji Berry dan Vitamin Premix yang ada di dalam FiForLif juga sangat baik untuk membuat organ tubuh kembali bekerja dengan baik.
.
Manfaat FIFORLIF
.
1. Melancarkan buang air besar (BAB)
2. Mengeluarkan racun sisa kotoran lama (karsinogen) yang menempel di dinding usus besar
3. Menjaga kesehatan saluran pencernaan
4. Mengatur kadar gula darah
5. Menurunkan kadar kolesterol sehingga menurunkan resiko penyakit jantung
6. Membantu menurunkan berat badan
7. Merampingkan perut
8. Membantu diet secara sehat
.
(Original !! , expired date Aman !!)
Kemasan isi = 15 sachet
HARGA : Rp 320.000
.
Langsung ORDER aja kesini :
WA : 0816 168 2008
LINE: @nut2052k (pakai @)
PIN BB: 57A973EB
.
#fiforlif
#fiforlife
#fiforlifjakarta
#fiforlifmurah
#fiforlifasli
#fiforlifbandung
#perutbuncit
#pelangsing
#pelangsingherbal
#pelangsingbadan
#pelangsingalami
#pelangsingmurah
#obatpelangsing
#pelangsingaman
#jualpelangsing
#pelangsingtubuh
#pelangsingampuh
#pelangsingperut
#pelangsingsehat
#pelangsingori
#pelangsingbpom
#pelangsinghalal
#pelangsingcepat
#tipsdiet
#tipsdietsehat
#menudiet

Kontrol berat badan anda dan atasi lemak perut dgn si Mungil Greentrim kecil kecil cabe rawit.. .
.
Bye bye perut buncit & fat
Welcome body sexy ๐Ÿ˜๐Ÿ˜
.
.
Fungsinya :
โˆš Membantu mengurangi lemak tubuh.
โˆš Membantu pembakaran lemak terutama area perut, pinggang dan pinggul.
โˆš Meningkatkan metabolisme dan kemampuan tubuh dalam menghancurkan lemak.
โˆš Menurunkan berat badan.

Isi : 60 tab

For info & order
Line : selgo_
Wa : 087768779006

#Greentrim #perutbuncit #lemaktubuh#bakarlemak#buanglemak #lemakperut #tubuhideal #tubuhlangsing #mengecilkanperut #spaperut #perutkempis #perutkecil #perutramping #spaperut#bodysexy #bodyramping#pahakecil#dietalami#dietherbal #menudiet #jualvitamin #perutrata #jualobatdiet #obatdiet

FIFORLIF Minuman Ajaib BerNUTRISI Tinggi untuk atasi perut buncit dan menurunkan berat badan pria&wanita rasa Blackcurrant
.
KANDUNGAN FIFORLIF : Goji Berry, Psyllium Husk, Soluber, Probiotic, Fruktosa (gula buah), Bit Merah, Vitamin Premix (A,B1,B2,Niasin,Asam pantothenic,B6,B12,C,D3,E), Mineral, Enzim (Amylase, Protease, Lipase, Cellulose, Lactase, Pectinase phosphate, ribonuclease), Ekstrak Campuran Buah ,Sayuran (Jeruk Pontianak, Apel, Pisang, Mangga, Stroberi, Tomat, Pepaya, Brokoli, Wortel, Bayam, Kubis, Lemon)
.
Dengan perpaduan bahan-bahan yang telah di gunakan sejak zaman dahulu dan dengan kualitas terbaik.FIFORLIF sangat tepat untuk menjaga kesehatan saluran pencernaan khususnya colon (usus besar) anda melalui proses detoksifikasi bernutrisi tinggi, kandungan Goji Berry dan Vitamin Premix yang ada di dalam FiForLif juga sangat baik untuk membuat organ tubuh kembali bekerja dengan baik.
.
Manfaat FIFORLIF
.
1. Melancarkan buang air besar (BAB)
2. Mengeluarkan racun sisa kotoran lama (karsinogen) yang menempel di dinding usus besar
3. Menjaga kesehatan saluran pencernaan
4. Mengatur kadar gula darah
5. Menurunkan kadar kolesterol sehingga menurunkan resiko penyakit jantung
6. Membantu menurunkan berat badan
7. Merampingkan perut
8. Membantu diet secara sehat
.
(Original !! , expired date Aman !!)
Kemasan isi = 15 sachet
HARGA : Rp 320.000
.
Langsung ORDER aja kesini :
WA : 0816 168 2008
LINE: @nut2052k (pakai @)
PIN BB: 57A973EB
.
#fiforlif
#fiforlife
#fiforlifjakarta
#fiforlifmurah
#herbaldiet
#pelangsing
#kurus
#obatkurus
#obatdiet
#obatdietalami
#obatdietaman
#obatlangsing
#herbalpelangsing
#solusiperutbuncit
#dietsehat
#dietaman
#programdiet
#pentingnyadetox
#infosehat
#solusisehat
#perutbuncit
#atasibuncit
#minumansehat
#langsingsehat
#langsingalami
#pelangsingperut
#pelangsingsehat
#jualpelangsing

Masih ga percaya kalo SLIMAKER bs turunin berat badan dan bener2 bisa ilangin lemak2 di pipi, paha dan perut ???
.
.
Tuh liat sendiri testimoninya..
.
Pengen juga turunin berat badan dan ilangin buncit??
.
SLIMAKER ajahhh yahh!! Produxt satu2nya dengan komposisi terlengkap di kelasnyaaa
.
Order
๐Ÿ‘‡๐Ÿฝ๐Ÿ‘‡๐Ÿฝ๐Ÿ‘‡๐Ÿฝ
Line : azariatiara
WA : 081333-9720-98
.
Barang dijamin ASLI,RESMI,BERSERTIFIKAT,ALAMI DAN TANPA EFEK SAMPING
.
#kurus #langsing #turunberatbadan #pelangsingaman #bajubigsizemurah #pelangsingalamidanmurah #pelangsingperut #putihalami #carakurus #caralangsing #dietketat #dietalami #dietketo #dietmayojakarta #perutbuncit #bebasjerawat #jualherbalife #penghilanglemak #penghilangjerawatampuh #dietplum #penghilangbuncit #penghilangselulit #bajubigsize #obatlangsing #LadiesV #jualwmp #pernahkurus #pengenkurus #gendutan

MINYAK TRADISIONAL MALAYSIA
(MINYAK SARAF NO1.) Berasaskan minyak biji bunga matahari yang diadun dengan pelbagai jenis herba dan rempah ratus untuk mengubati pelbagai penyakit seperti:

1. Kencing malam
2. Buasir
3. Mengecutkan pangkal rahim
4. Meningkatkan tenaga batin
5. Mencegah atau mengelakkan kekejangan otot
6. Melegakan bayi kembung
7. Melegakan senggugut
8. Mengurangkan sakit kepala, sakit tumit, sakit belakang, tekanan darah tinggi, perut buncit, angin dalam badan
9. Menghilangkan asthma, sakit gout, sakit dada, sakit lutut, sakit pinggang
10. Mengubati penyakit lumpuh
11. Barah kelawar
12. Resdung

Ciri-ciri MINYAK TRADISIONAL MELAYU
1. Tidak berbau
2. Tidak panas
3. Kurang berminyak

Pm atau wassap saya sekarang!! Tak cuba tak tahu.. 1 BOTOL 85 ML HANYA (RM30)
Sangat berpatutan dan berbaloi...Kena Try!! Baru pecaya.. Wassap only 017 447 9300(AMIR)
Atau boleh Pm
RawatanSaraf-MTM Minyak Tradisional Malaysia at MinyakSarafmtm
Follow this link to join my WhatsApp group: https://chat.whatsapp.com/0MilF5ezK6R4oJzCv32C53

#Minyaksaraf #stroke #gout #sakitsendi #sakitlutut #sakitpinggan #sakittumit #batukarang #melancarkanperedarandarah #asma #periodbermasaalah #buasir #senggugut #penat #sarafbengkak #perutbuncit

Masih banyak yg perlu kita bantu & dampingi happy program.
โ€ข
Yang ingin Turun Berat Badan
Yang ingin tampil langsing saat Lebaran
โ€ข
Pilih PROGRAM TURUN BERAT BADAN saat puasa????
Itu pilihan tepat๐Ÿ‘
โ€ข
Optimalkan ibadah puasa sekaligus Diet๐Ÿ˜... Smart๐Ÿ‘
โ€ข
Ahli Turun Berat Badan
Coach Cak Matt
WA 087758282456
IG: @cakmattrahmat
Folback๐Ÿ˜Ž
โ€ข
SPECIAL PROGRAM & SPESIAL PROMO
KLIK ๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰ bit.ly/Cakmatt ๐Ÿ‘ˆ๐Ÿ‘ˆKLIK
โ€ข
#solusi #berbagisehat #mengajak #polahidupsehat #polamakansehat #turunberatbadan #perutbuncit #langsingsehat #bbideal #dietsehat #diet #bantuindonesiasehat #olahraga #joging #fitnes #senam #aerobic #zumba #yoga #sauna #bisa #makanenak #travelling #jalanjalan #semangat #edukasi21hari

FIFORLIF Minuman Ajaib BerNUTRISI Tinggi untuk atasi perut buncit dan menurunkan berat badan pria&wanita rasa Blackcurrant
.
KANDUNGAN FIFORLIF : Goji Berry, Psyllium Husk, Soluber, Probiotic, Fruktosa (gula buah), Bit Merah, Vitamin Premix (A,B1,B2,Niasin,Asam pantothenic,B6,B12,C,D3,E), Mineral, Enzim (Amylase, Protease, Lipase, Cellulose, Lactase, Pectinase phosphate, ribonuclease), Ekstrak Campuran Buah ,Sayuran (Jeruk Pontianak, Apel, Pisang, Mangga, Stroberi, Tomat, Pepaya, Brokoli, Wortel, Bayam, Kubis, Lemon)
.
Dengan perpaduan bahan-bahan yang telah di gunakan sejak zaman dahulu dan dengan kualitas terbaik.FIFORLIF sangat tepat untuk menjaga kesehatan saluran pencernaan khususnya colon (usus besar) anda melalui proses detoksifikasi bernutrisi tinggi, kandungan Goji Berry dan Vitamin Premix yang ada di dalam FiForLif juga sangat baik untuk membuat organ tubuh kembali bekerja dengan baik.
.
Manfaat FIFORLIF
.
1. Melancarkan buang air besar (BAB)
2. Mengeluarkan racun sisa kotoran lama (karsinogen) yang menempel di dinding usus besar
3. Menjaga kesehatan saluran pencernaan
4. Mengatur kadar gula darah
5. Menurunkan kadar kolesterol sehingga menurunkan resiko penyakit jantung
6. Membantu menurunkan berat badan
7. Merampingkan perut
8. Membantu diet secara sehat
.
(Original !! , expired date Aman !!)
Kemasan isi = 15 sachet
HARGA : Rp 320.000
.
Langsung ORDER aja kesini :
WA : 0816 168 2008
LINE: @nut2052k (pakai @)
PIN BB: 57A973EB
.
#fiforlif
#fiforlife
#fiforlifjakarta
#fiforlifmurah
#fiforlifasli
#fiforlifbandung
#perutbuncit
#pelangsing
#pelangsingherbal
#pelangsingbadan
#pelangsingalami
#pelangsingmurah
#obatpelangsing
#pelangsingaman
#jualpelangsing
#pelangsingtubuh
#pelangsingampuh
#pelangsingperut
#pelangsingsehat
#pelangsingori
#pelangsingbpom
#pelangsinghalal
#pelangsingcepat
#tipsdiet
#tipsdietsehat
#menudiet

Alhamdulillah bisa membantu mbak @ennie_sugihartie untuk turun BB >40kg
โ€ข
Masih banyak yg perlu kita bantu & dampingi happy program.
โ€ข
Yang ingin Turun Berat Badan
Yang ingin tampil langsing saat Lebaran
โ€ข
Jangan ditunda, segera memulai program
โ€ข
Pilih PROGRAM TURUN BERAT BADAN saat puasa????
Itu pilihan tepat๐Ÿ‘
โ€ข
Optimalkan ibadah puasa sekaligus Diet๐Ÿ˜... Smart๐Ÿ‘
โ€ข
Ahli Turun Berat Badan
Coach Cak Matt
WA 087758282456
IG: @cakmattrahmat
Folback๐Ÿ˜Ž
โ€ข
SPECIAL PROGRAM & SPESIAL PROMO
KLIK ๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰ bit.ly/Cakmatt ๐Ÿ‘ˆ๐Ÿ‘ˆKLIK
โ€ข
#solusi #berbagisehat #mengajak #polahidupsehat #polamakansehat #turunberatbadan #perutbuncit #langsingsehat #bbideal #dietsehat #diet #bantuindonesiasehat #olahraga #joging #fitnes #senam #aerobic #zumba #yoga #sauna #bisa #makanenak #travelling #jalanjalan #semangat #edukasi21hari

Masih banyak yg perlu kita bantu & dampingi happy program.
โ€ข
Yang ingin Turun Berat Badan
Yang ingin tampil langsing saat Lebaran
โ€ข
Pilih PROGRAM TURUN BERAT BADAN saat puasa????
Itu pilihan tepat๐Ÿ‘
โ€ข
Optimalkan ibadah puasa sekaligus Diet๐Ÿ˜... Smart๐Ÿ‘
โ€ข
Ahli Turun Berat Badan
Coach Cak Matt
WA 087758282456
IG: @cakmattrahmat
Folback๐Ÿ˜Ž
โ€ข
SPECIAL PROGRAM & SPESIAL PROMO
KLIK ๐Ÿ‘‰๐Ÿ‘‰ bit.ly/Cakmatt ๐Ÿ‘ˆ๐Ÿ‘ˆKLIK
โ€ข
#solusi #berbagisehat #mengajak #polahidupsehat #polamakansehat #turunberatbadan #perutbuncit #langsingsehat #bbideal #dietsehat #diet #bantuindonesiasehat #olahraga #joging #fitnes #senam #aerobic #zumba #yoga #sauna #bisa #makanenak #travelling #jalanjalan #semangat #edukasi21hari

JERAWAT KRONIK

apa punca terjadinya JERAWAT jika ia x pernah sembuh & tumbuh di tempat yg sama?
.

1) pengambilan air putih yg tak cukup
2) sembelit
3) jangkitan bakteria
4) hormon tak seimbang
5) hati yg bertoksin
6) usus yg kotor
7) masa tidur yg tak teratur & cukup
8) alahan pd makanan
9) pemakaian produk yg salah
10) penjagaan kulit yg tak rapi .

CADANGAN SET JERAWAT

VITA C - mengecutkan jerawat, pudarkan parut2 hodoh, hasilkan kolagen, mencerah dan melembapkan kulit

GARLIC COMPLEX - sebagai antibiotik utk membunuh kuman dan bakteria

ALFAFA COMPLEX - detox usus. Keluarkan toksin berlebihan dlm badan

ESP - menghasilkan sel2 kulit yg baru, bg menggantikan sel2 kulit yg rosak dan mati .

Jerawat yg hinggap pada kulit muka ni boleh buat kita low confident. Mula lah rasa rendah diri sgt ๐Ÿ˜ซ. .

Tekan link di atas utk sebarang pertanyaan/konsultansi ๐Ÿ˜ .

Ruby 016 6696703
FOUNDER SSE ๐Ÿค—

Kekal KULIT CANTIK & SIHAT dengan 3 produk yg hebat ๐Ÿ˜Š
.

VITA C SR PLUS 180biji
- mencerah, menegang, menganjalkan kulit
- melembapkan kulit
- melancarkan aliran darah
- menyerikan kulit
- tona kulit lebih sekata
- mengecutkan jerawat
- membaikpulih sel yg rosak
- menghasilkan kolagen
- memudarkan parut
- kecilkan liang pori
- elakkan pigmentasi/jeragat .

VITA E COMPLEX 120biji
- melembapkan kulit
- memperbaiki tekstur kulit
- anti penuaan
- mengurangkan kedutan & garis halus
- mengatasi eye bag
- merawat parut2 hodoh

ESP
Memperbaharui sel kulit mati dan sel yg rosak. melembapkan kulit, mengurangkan jeragat & parut, utk kulit nampak berseri & segar

KULIT SIHAT BERSERI IDAMAN SEMUA ๐Ÿ˜š
.

Sms Wa
Ruby 016-6696703

JERAWAT KRONIK

apa punca terjadinya JERAWAT jika ia x pernah sembuh & tumbuh di tempat yg sama?
.

1) pengambilan air putih yg tak cukup
2) sembelit
3) jangkitan bakteria
4) hormon tak seimbang
5) hati yg bertoksin
6) usus yg kotor
7) masa tidur yg tak teratur & cukup
8) alahan pd makanan
9) pemakaian produk yg salah
10) penjagaan kulit yg tak rapi .

CADANGAN SET JERAWAT

VITA C - mengecutkan jerawat, pudarkan parut2 hodoh, hasilkan kolagen, mencerah dan melembapkan kulit

GARLIC COMPLEX - sebagai antibiotik utk membunuh kuman dan bakteria

ALFAFA COMPLEX - detox usus. Keluarkan toksin berlebihan dlm badan

ESP - menghasilkan sel2 kulit yg baru, bg menggantikan sel2 kulit yg rosak dan mati .

Jerawat yg hinggap pada kulit muka ni boleh buat kita low confident. Mula lah rasa rendah diri sgt ๐Ÿ˜ซ. .

Tekan link di atas utk sebarang pertanyaan/konsultansi ๐Ÿ˜ .

Ruby 016 6696703
FOUNDER SSE ๐Ÿค—

VITA C SR 500MG SHAKLEE
11 Kebaikan utk KULIT

1) mencerah, melembap & menegangkan kulit

2) merawat kulit bersisik/berminyak/kering

3) mengecutkan jerawat

4) memudarkan parut

5) mengecilkan liang lori terbuka

6) mengatasi tona kulit tak sekata

7) mencegah penghasilan pigmentasi punca jeragat

8) membentuk kolagen

9) membaik pulih sel kulit yg mati & rosak

10) menyerikan kulit

11) kurangkan masalah jeragat

setiap tablet mengandungi kandungan 500MG Vitamin C yg tinggi, ekstrak drpd kanji jagung semulajadi. Juga tambahan 120MG BIOFLAVONOID seperti,
Orange
Grape
Lemon
Hesperidin

Perisa ROSEHIP

apa yg best?
Pelepasan SEMULAJADI vitamin C secara berterusan utk setiap jam, seakan kita mengambil 1.5biji buah oren!

Dan proses ni berlaku selama 5jam lamanya bg 1 tablet. Wowwww.

Kenapa Shaklee?

100% semulajadi
100% selamat

Ruby 016-6696703

Jom follow sini
@rubiah_kadir

Obses nak KULIT CANTIK ?

Ini combo terbaik!

Kenapa?

Sel kat muka tu lifetime dia cuma 28hari je, sel akan mati dan kena generate yg baru

Apakah bahan asas untuk bina sel ?
Jawapan dia PROTEIN

Bagaimana Shaklee membantu?
ESP membekalkan Protein yang tulen organik (non GMO tau!) 14g setiap serving!

Berfungsi utk menghasilkan sel2 baru bg mengantikan sel2 kulit yg mati dan rosak. Baru lah kulit kita nampak glowing dan tak kusam.
So amik ESP je kan mudah :) .

Nak kasi cerah ?
Vitamin C lah jawapnye paling efektif untuk cerahkan kulit.

Vitamin C juga berfungsi menentang radikal bebas yg merosakkan kulit.

Radikal bebas mcm cuaca, debu, habuk persekitaran ni lah punca kulit sunburn, jeragat, kering dll

So jom amalkan ESP dan Vitamin C untuk kulit cantik & cerah.

Rubiah Kadir 0166696703
Pengedar Shaklee Puchong

Most Popular Instagram Hashtags