[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#persiarangurney

646 posts

TOP POSTS

β€’
This view tho πŸ’™
#islandpinang #georgetown #persiarangurney #aroundcity

Bila nak bawak pegi sini lagi @arfitah_ismail ? #persiarangurney #gurneydrive #penang πŸ€“πŸ€“

With friend. Mencari sesuatu... #YNWA #GurneyParagonMall #PersiaranGurney #Penang

Checklist no. 4: pesemboq gurney. Mkn smbil gelek lagu hindustan.
#persiarangurney #penang #pesemboq

MOST RECENT

β€’
This view tho πŸ’™
#islandpinang #georgetown #persiarangurney #aroundcity

Dah melantak nasi sebelum balik kerja tadi. Lepas 2 jam perut aku berdondang sayang mintak diisi. Tetiba teringat pasemboq kat persiaran gurney tu. Terus pecut mai sini. Agak kecewa sebab pakcik pasemboq yang suka menari time dia potong pasemboq tu takdak. Ada anak dia je (ye ke anak?) Bagi aku yang bukan peminat pasemboq ni, aku boleh rate pasemboq dia biasa-biasa jela. Takde la rasa nak datang makan lagi sekali. Haha. Cowieeeee

Lain orang lain taste dia kan. Mungkin kat lidah kau, kau rasa sedap. Mana nak tau kan?
.

#penang #pasembor #pasembortonggek #pasemborgurney #gurneydrive #gurneypenang #persiarangurney #pulaupinang #foodgasm #foodie #foodgraphy #foodtagram #foodstagram #foods #foodhunting #igfood #pulaupinang #jelutong #foodism #foodporn #foodhunter #penangisland

Layan Pesembor
#persiarangurney#

πŸπŸœπŸ–#penang #holiday #persiarangurney

Dinner Time At Persiaran Gurney Penang In Malaysia #dinner #noodle #eatting #persiarangurney #holiday #latepost #like4like #like4follow #follow4follow

SUNRISE GURNEY
At Persiaran Gurney
B/U 830sf
Soho Suite
1 Rooms, 2 Bathrooms
Renovated
Kitchen Cabinet
Direct Sea View
1 Car Park
SALES RM 1.05m Nett

ADAM KHING
016-5514049
(REN 06311)
#adamkhing #penang #property #Gurney #persiarangurney #sunrisegurney #sales #CONDOMINIUM

Most Popular Instagram Hashtags