[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#permudahurusan

MOST RECENT

Semoga bermanfaat, dear.
Yuk perbanyak dzikir. 😊
.
📷by @imuslimshop
#repost @muslimah_talk
#dzikir #dzikirpagipetang #pembukarezeki #permudahurusan

Geliga mbah kekayaan zakiah

Perolehan melalui pemberian Mbah Zakiah ini memiliki tenaga khusus dalam hal-ehwal penarikkan kekayaan dan kemewahan dari enam penjuru Dengan Izin ALLAH..Bagi pemiliknya, kekayaan akan mudah diperolehi melalui usaha yang sedikit

Kekuatan tenaganya setaraf dengan Geliga Ular Chinta Mani (GUCHMANI), dan kepada yang tidak mampu untuk memiliki guchmani yang bernilai tinggi...maka ini jalan penyelesaiannya.

Kod : SUGIH

Bentuk: permata

MAHAR : RM 350.25

#saudagar#asli#geligambahkekayaan#penarikkekayaan#permudahurusan#Selangor#kualalumpur#perak#pahang#sabah#sarawak#melaka#penang#kedah#johor#koleksi#permata#asia#khazanahalam#sayajualmurah#barangunik#barangoriginal#malaysia #malaysiaonline #malaysiaig#barangmistik#pmadmin0164113408

Ada yang pernah melihat minyak ini... maksud tok melihat dan memilikinya dan tahu faedah minyak ini.. ada 1 hamba Allah pernah di berikan minyak ini oleh 1 guru di Perak dan beliau memakainya dah berapa tahun belum habis, katanya minyak ini mempunyai hikmah yang amat besar dan banyak membantunya di dalam kehidupan seharian dengan izin Allah. Mudah urusan , mudah kerja, di muliakan masyarakat sekeliling dan rezeki juga mudah masuk alhamdulillah.

Maka selepas mendengar cerita beliau tok cuba menjejak minyak ini dan alhamdulillah tok sudah perolehi bagi di maharkan di dalam blog dan menyediakannya untuk anda yang tercinta, insyallah mudah mudahan banyak membantu kehidupan anda di dunia ini

Di buat oleh orang islam,oleh ahli hikmah yang berperingkat tinggi dan di puji puji serata nusantara.

Di pakaikan di kening kanan dan kiri.. bismillah dan selawat..bagi bukan islam, boleh pakai terus, actually islam ikut syariat membaca bismillah dan selawat sebelum melakukan sesuatu. minyak ini sudah full package..boleh pakai terus.. kalau basuh muka kena pakai semula.

Berbau amat harum dan akan mengingatkan anda ke 1 alam yang pernah anda kunjungi di alam mimpi..minyak ini pantangannya jangan di langkah dan di hina hinakan kerana ia di perbuat dari ayat ayat suci Al-Quran.

Kod Produk : MINYAK MULIA

Bentuk : Minyak

MAHAR SATU SATU : RM 100 Shj siap pos

#saudagar#asli#minyakkemuliaan#permudahurusan#Selangor#kualalumpur#perak#pahang#sabah#sarawak#melaka#penang#kedah#johor#koleksi#permata#asia#khazanahalam#sayajualmurah#barangunik#barangoriginal#malaysia #malaysiaonline #malaysiaig#barangmistik#pmadmin0164113408

Assalamualaikum & Selamat Pagi.
.
Jom bersarapan. Sebelum sarapan minum 5ml JUS DEINA, selepas 15minit baru sarapan yer.
.
Saya doakan semoga dipermudahkan segala urusan hari ini dan semoga Allah membuka pintu rezeki seluas2 nya untuk kita. Amin2.

#deinaslimaxjuice #slimaxfruitjuice #deina #kurusdalam14harijer #selamatpagi #bazarpaknil #sarapan #morning #selamatpagi #ajimaura #terapiinstagram #kuruscepat #neelofa #assalamualaikum #rezeki #permudahurusan

ITEM PENARIK KEKAYAAN TOTAL

Cempaka kuning asli.. alhamdulillah..cempaka kuning alam kita pun ada, asli juga..ada pernah tok muda maharkan suatu ketika dahulu

Yang ini cempaka kuning ori dari alam bunian pula melalui zikrullah ni ada 2 sumber, samada dari alam mereka atau dari alam kita namun menerusi alam mereka

Kegunaannya amat besar di dalam Bidang Menguatkan kedudukan, Memudahkan urusan..x kiralah nak mintak kerja ke, nak memohon apa apa tawaran dari kerajaan ke, insyallah..cuma pesan tok muda, benda semacam ini cuma alat... umpama nak bantu untuk memudahkan lagi... bukan pi mohon,muka masam mencuka... benda yang boost pun jadi tak berfungsi haha.

Selain itu juga ia menaikkan kesan penyeri kepada tubuh jika di pakaikan di leher( wajib pakai org nampak ) , kalau lelaki toksah la pakai kat leher...gay pun tak pakai gitu hahaha... kang jadi pondan pulak. buat cincin sudah memadai

Kod Produk : GCNING

Bentuk : Cempaka Kuning

MAHAR :RM 200

#saudagar#asli#cempakakuni g#penarikkekayaan#permudahurusan#Selangor#kualalumpur#perak#pahang#sabah#sarawak#melaka#penang#kedah#johor#koleksi#permata#asia#khazanahalam#sayajualmurah#barangunik#barangoriginal#malaysia #malaysiaonline #malaysiaig#barangmistik#pmadmin0164113408

Geliga Kerezekian,asbab untuk penarikan rezeki bagi mereka yang berniaga,mempermudahkan urusan seharian dan makan gaji.

Zaman sekarang ujian paling besar adalah menjadi senang,kaya raya dan cari duit.geliga ini sebagai medium permudahkan lagi..In Shaa Allah

Geliga ini wajib kena kulit jika buat cincin naa..nak mahar murah2 jaa,bagi yang memerlukan..kepada mereka yang sentiasa poket kosong..cubalah

Kod Produk : GRezeki

Bentuk : Geliga Rezeki

MAHAR : RM 150

Promo raya haji: RM 90

#saudagar#asli#geligakerezekian#penarikrezeki#permudahurusan#Selangor#kualalumpur#perak#pahang#sabah#sarawak#melaka#penang#kedah#johor#koleksi#permata#asia#khazanahalam#sayajualmurah#barangunik#barangoriginal#malaysia #malaysiaonline #malaysiaig#barangmistik#pmadmin0164113408

Azimat kekayaan yang ampuh kepada semua pemilik

Cukup di simpan di dalam laci niaga , atau di tempat kerja, insyallah.

mempermudahkan urusan seharian dan menarik rezeki dari 6 penjuru dunia

Khusus buat mereka yang sudah sampai ke tahap memerlukan di mana asyik terkena buatan siam, org asli saja, p berubat sana sini belum juga pulih, maka lawannya siam lawan siam, org asli lawan siam.

Juga pastinya di dalam kekuasaan Allah SWT, Ilmu Allah ni luas

pergunakan ia untuk kehidupan anda..mudah mudahan beroleh kejayaan

Kod Produk : KAS

Bentuk : Azimat

MAHAR: RM 270

#saudagar#asli#azimatkekayaan#penarikkekayaan#permudahurusan#Selangor#kualalumpur#perak#pahang#sabah#sarawak#melaka#penang#kedah#johor#koleksi#permata#asia#khazanahalam#sayajualmurah#barangunik#barangoriginal#malaysia #malaysiaonline #malaysiaig#barangmistik#pmadmin0164113408

Minyak Kemuliaan Buatan orang Islam

minyak ini mempunyai hikmah yang amat besar dan banyak membantunya di dalam kehidupan seharian dengan izin Allah. Mudah urusan , mudah kerja, di muliakan masyarakat sekeliling dan rezeki juga mudah masuk alhamdulillah.

Di buat oleh orang islam. oleh ahli hikmah yang berperingkat tinggi dan di puji puji serata nusantara.

Di pakaikan di kening kanan dan kiri.. bismillah dan selawat..bagi bukan islam, boleh pakai terus, actually islam ikut syariat membaca bismillah dan selawat sebelum melakukan sesuatu. minyak ini sudah full package..boleh pakai terus.. kalau basuh muka kena pakai semula.

Berbau amat harum dan akan mengingatkan anda ke 1 alam yang pernah anda kunjungi di alam mimpi..minyak ini pantangannya jangan di langkah dan di hina hinakan kerana ia di perbuat dari ayat ayat suci Al-Quran.

Kod Produk : MINYAKMULIA

Bentuk : Minyak Kemuliaan

MAHAR : RM 150 Shj siap pos

#saudagar#asli#minyakkemuliaan#permudahurusan#Selangor#kualalumpur#perak#pahang#sabah#sarawak#melaka#penang#kedah#johor#koleksi#permata#asia#khazanahalam#sayajualmurah#barangunik#barangoriginal#malaysia #malaysiaonline #malaysiaig#barangmistik#pmadmin0164113408

Jangan terlalu lama menggantung jawaban. Bisa jadi jawabanmu yang segera memang sangat dibutuhkan untuk sebuah pengambilan keputusan.
-
Sesibuk-sibuknya dirimu sempatkan waktu untuk memberi jawaban kepastian atas janjimu.
-
Permudahlan urusan orang lain, semoga urusanmu juga jadi lebih mudah.
-
@muhasabah_lia @liananang (t) | @liayogiantoro (ig) 6 juli 2017 #muhasabah_lia #grafisliananang #grafisliayogiantoro #urusan #mudah #mempermudahurusan #permudahurusan #janji #janjipalsu #janjiditepati
-
Follow @muhasabah_lia

Jangan terlalu lama menggantung jawaban. Bisa jadi jawabanmu yang segera memang sangat dibutuhkan untuk sebuah pengambilan keputusan.
-
Sesibuk-sibuknya dirimu sempatkan waktu untuk memberi jawaban kepastian atas janjimu.
-
Permudahlan urusan orang lain, semoga urusanmu juga jadi lebih mudah.
-
@muhasabah_lia @liananang (t) | @liayogiantoro (ig) 6 juli 2017 #muhasabah_lia #grafisliananang #grafisliayogiantoro #urusan #mudah #mempermudahurusan #permudahurusan #janji #janjipalsu #janjiditepati
-
Follow @muhasabah_lia

Rabbi yassir wala tu'assir,
Rabbi tammim bil khoir,
Birohmatikaya arhama rahiminn..
Aminn Ya Rabbal Alamin...
Semoga segala urusan kita semua utk ari ini dipermudahkan, jangan la Engkau sulitkan Ya Allah.. semoga kami semua dimurahkan rezeki..Aminn
#assalamualaikum #salamjumaat #haveagoodday #murahrezeki #permudahurusan #instapic

😇Alhamdulilah..malam nie 4 bas group trip ke hatyai akan berlepas..harapan korang semua enjoy dgn trip 3H 2M nie ye
.
Kami mendoakan selamat pergi & pulang dengan selamat..amin
.
#selamatsampai
#permudahurusan
#enjoy
#tripmurah
#triphatyai

Semoga pula Engkau sempurnakan urusan kami dengan kebaikan... Aamiin YRA.. #virtues #bismillah #prayer #do'a #permudahurusan

Selamat pagi.
Jom baca ni 3 kali 😉
#1000dinar
#seribudinar
#permudahurusan
#maryam

.
Ops agihan bekalan makanan bencana banjir klatey & tganu.
Amanah dan tanggungjawab.
.
#APM #IPPA #banjir2017 #terengganu #kelantan #alhamdulillah #permudahurusan

Permudahkanlah urusan ku hari ini...
#satudoa #permudahurusan #lapangkan #sayacuba

Assalamualaikum
Alhamdulilah
#h&;hbeauty #solatdhuha #permudahurusan #dimurahkanrezeki #diberkati

Most Popular Instagram Hashtags