#perangbibir

5926 posts

TOP POSTS

Haa harini hakak nak citer kat korang pasal sorang awek ni. Layan la citer hakak. .
.
Hakak nak try jugek #perangbibirnicotine #perangbibir #tv9

repost tak salah en ? HAHAHA BILA STRESS CENI LE CENI πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ€’ #perangbibir #perangbibirnicotine #snapchat #lovesnapchat #justforfun πŸ˜‚πŸ˜‹

Nah, sape yang terlepas #perangbibir semalam di @tv9malaysia ❀️ choreographer - @faruqsuhaimi
Thanks for watching everyone @mawarians_official
Nak sambungan video ni tak? 😬

Mek nk #throwback skit #PerangBibir semlm... Terkejut tetiba penyanyi original keluar.. (Nasib muka boleh cover skit) tq yg dtg menyokong terutama fc kesayangan @izreenazmindafc yg melayakkan mek ke semi final (tak sia sia mek pecahkan guitar tu..nasib tak kena vokalis dia..kalo takkkk..jenuh aku nk menjawab dgn abg edrie hashim 😝) dan tq utk kumpulan otai kita "CANDY" @patcandymsia @ceemurangsaru #candymalaysia sudi bersama2 mek mlm tu ❀️

#perangbibir πŸ˜‚πŸ’ƒ?

I love her dancing. Goosebump. Everytime. Till now. πŸ˜…
[PART 1]
.
#MawarRashid #PerangBibir #IAmTheBest #MuayThai
@mawarashid

#PerangBibir malam ni! Memang gempak final ni! Siap ada Amy mastura and Ucop tau!

MOST RECENT

Antara golongan yang sering mengalaminya Kentut Vagina : 🌷Wanita yang telah melahirkan ramai anak,
🌷Wanita mengalami masalah jatuh peranakan
🌷Wanita tidak dapat mengawal kencing (kencing dedas)

Cara mengatasi πŸŽ‹Berdehem selepas membuang air
πŸŽ‹Mengelap kering bahagian sulit selepas berhadas kecil
πŸŽ‹Mempraktikkan senanam kemut untuk menguatkan semula otot-otot kemut bagi menutup kemas bukaan faraj.

Apa yang JAMU SUSUK DARA boleh membantu masalah di atas?

1. Masker Vagina

Selain mnyelesaikan masalah KENTUT FARAJ, masker vagina juga boleh ❀ Merapatkan bibir faraj yang mengeleber akibat melahirkan anak ❀ Mengembalikan warna pink sebenar di permukaan ❀ Menegang dan menghaluskan kulit faraj ❀ Memulihkan masalah nafsu shahwat ❀ Memulihkan masalah keputihan dan kegatalan faraj

Jom rawat sblm parah whatsapp saya

www.wasap.my/60139766769/maskervagina

#jsd

Bila kita mengalami keputihan, itu menunjukkan badan kita mengandungi ASID 😰😰😰😱 yang tinggi dan KEPUTIHAN itu sendiri bersifat Acidic!

Sebab tu ramai wanita yg mengalami keputihan seluar dalam selalu berlubang.

Bayangkan, seluar dalam pon boleh REPUT 😰😰😰😱 Akibat kena cecair asid dari dalam badan.
(Petanda tidak baik bagi sistem badan) =========================== Ramai yang malu nak mengaku,dan Ramai tak tahu mereka alami keputihan yg KRONIK!

Di Jamu Susuk Dara ada jawapan penyelesaiannya...
InsyaAllah..

::VIDEOCLIP 13:: ---> My very 1st parody drama sebabak dlm Bahasa Iban.. (sekadar hiburan semata yerrr...) πŸ€—πŸ€—πŸ€— #parody #parodi #lipsing #lipsinging #viral #video #videoklip #vivavideo #videoviral #tular #muzikmuzik #muzikaktif #muzikkzone #perangbibir

::VIDEO CLIP 12:: ---> "Rasmi bolehhhh.. Santai pun bolehhhh.." πŸ€—πŸ€—πŸ€— #parody #parodi #lipsing #lipsinging #viral #video #videoklip #vivavideo #videoviral #tular #muzikmuzik #muzikaktif #muzikkzone #perangbibir

Sblom msok tido 😴 ratu payung hindustan jap .... My Fav Song 😍
#RatuFarahHindustan
#RatuFarahParody
#PerangBibir

::VIDEO CLIP 10:: ---> Hiburan malam minggu..
PELAKON KAYU vs PENYANYI POKOK.
🀣🀣🀣 #parody #parodi #lipsing #lipsinging #viral #video #videoklip #vivavideo #videoviral #tular #muzikmuzik #muzikaktif #muzikkzone #perangbibir

Most Popular Instagram Hashtags