#penmerahdotcom

8271 posts

TOP POSTS

Masukla kut gaya tu dengn jenama 😅#limawaktu #bangisentral #penmerahdotcom

Done for today. pilih lah nak mana😂 Tepi sekali pun okay hahaha. @realfimiedon @therealericteng @mugenrao_m.g.r #balapan #telemovie #penmerahdotcom #nuansaproduction

Joggerpants RIMAU feveret saya daripada @proudflag! Memang stai baq hang joggerpants ni.. tapi malangnya design ni dengaq kata dah habis stock. 😜
.
Tapi good news nya, dengaq kata juga @proudflag akan keluaq joggerpants rimau edisi terbaru pula tak lama lagi. Design baru dan lagi cun weh! Nantikan!!
.
#chazynash #proudflag #penmerahdotcom @penmerahdotcom_ig

AKU PERGI

Di dalam hidup kita seharian,
Ada persamaan inginan,
Mencari ilmu sebanyak mana,
Bila mentari menyelubungi,
Kitapun bangkit dari mimpi,
Menyambung semula pencarian yang terhenti semalam.. Kepuasan terpancar jelas..
Bila yang dimimpi terbukti..
Dengan kejayaan yang di miliki,
Masih tidak lagi mencukupi,
Kita terlupa harta yang nak dibawa,
Amalan seharian itu yang pasti,
Harus di hati.. Malam ini adalah yang terakhir aku disini,
Esok adalah hari dimana tidak aku lagi disini..
Terima kasih semua,
Terima kasih keluargaku,
Terima kasih sahabatku,
Terima kasih pada yang menjadi tulang belakang jatuh bangunku disini..
Aku sudah capai apa yang diiginkan..
Assalamualaikum dunia sebenar.. Ya..
Aku SEDIH untuk saat seperti ini yang akan berpisah dengan kalian semua,
Apatah lagi yang telah kembali pada yang Maha Esa,
Telatah kalian akan aku ingati hingga akhir hayatku,
Kenangan yang akan mengukir senyumanmu,
Maafkan aku jika tidak elok di mata kalian dan sering membuat semua geram pada diri ini.. Sahabat,
Ingatlah aku sentiasa gembira bersama kalian,
Aku sentiasa rindu akan saat kita disini..
Ya..
Hakikatnya aku menangis di dalam hati sedangkan di wajahku mengukir senyuman senantiasa.. SO? NAK KEMANA SELEPAS INI?
Jawapan..
Mungkin aku akan lari bidang atas alasanku yang tersendiri,
Mungkin aku akan menjalani kehidupan di mana kalian tak akan pernah duga,
Mungkin sambung MASTER?
Rezeki,
Allah dah atur cantik untuk kita bersyukur atau tidak..
Lihat sajalah nanti..
Teman, Sahabat dan Keluargaku disini,
Terima kasih pernah hadir di dalam hidup ini..
Terima kasih atas semuanya..
Terima kasih UiTM dan semua tenaga pengajar.. Ya,
Kini aku pergi..
Aku sayangkan kalian semua.. Khairul Hafiz Iez
Jawatankuasa Perwakilan Kolej Jasmine 14/17
UiTM Puncak Perdana
Shah Alam, Selangor

#Merinduimu
#Keluarga
#Sahabat
#FiTA
#Jasmine
#Pundana
#Vsco
#Vscocam
#Stylo
#SiakapKeli
#PenMerahDotCom
#UiTMDihatiku
#UiTMPuncakPerdana
#UiTMTroll
#UiTMConfessions
#Viral
#FF223
#JPKJasmine
#DoneDegree

MOST RECENT

Jangan pernah berharap pada kata-kata,tapi berharaplah pada DOA .
.
Komen & tag rakan2 anda ❤️.
.

#cakapsajalah #igersmalaysia #vsco #vscocam #supportlocal #mudahterhibur #nakfakta #quotes #penmerahdotcom #malaysiaku #KL2017 #nakbebel #instagram

Belajar dari kesilapan,
jangan cepat mengalah 💪🏻💪🏻💪🏻.
.
Komen & tag rakan2 anda ❤️.
.

#cakapsajalah #igersmalaysia #vsco #vscocam #supportlocal #mudahterhibur #nakfakta #quotes #penmerahdotcom #malaysiaku #KL2017 #nakbebel #instagram

Sebab sayang la terasa hati. Kalau tak sayang,tak adanya nak ambil peduli.
.
Komen & tag rakan2 anda ❤️.
.

#cakapsajalah #igersmalaysia #vsco #vscocam #supportlocal #mudahterhibur #nakfakta #quotes #penmerahdotcom #malaysiaku #KL2017 #nakbebel #instagram

Normal la orang minat kucing.
Yang tak normal bila ada orang minat kau. Huhu
.
Komen & tag rakan2 anda ❤️.
.

#cakapsajalah #igersmalaysia #vsco #vscocam #supportlocal #mudahterhibur #nakfakta #quotes #penmerahdotcom #malaysiaku #nakbebel #instagram

AKU PERGI

Di dalam hidup kita seharian,
Ada persamaan inginan,
Mencari ilmu sebanyak mana,
Bila mentari menyelubungi,
Kitapun bangkit dari mimpi,
Menyambung semula pencarian yang terhenti semalam.. Kepuasan terpancar jelas..
Bila yang dimimpi terbukti..
Dengan kejayaan yang di miliki,
Masih tidak lagi mencukupi,
Kita terlupa harta yang nak dibawa,
Amalan seharian itu yang pasti,
Harus di hati.. Malam ini adalah yang terakhir aku disini,
Esok adalah hari dimana tidak aku lagi disini..
Terima kasih semua,
Terima kasih keluargaku,
Terima kasih sahabatku,
Terima kasih pada yang menjadi tulang belakang jatuh bangunku disini..
Aku sudah capai apa yang diiginkan..
Assalamualaikum dunia sebenar.. Ya..
Aku SEDIH untuk saat seperti ini yang akan berpisah dengan kalian semua,
Apatah lagi yang telah kembali pada yang Maha Esa,
Telatah kalian akan aku ingati hingga akhir hayatku,
Kenangan yang akan mengukir senyumanmu,
Maafkan aku jika tidak elok di mata kalian dan sering membuat semua geram pada diri ini.. Sahabat,
Ingatlah aku sentiasa gembira bersama kalian,
Aku sentiasa rindu akan saat kita disini..
Ya..
Hakikatnya aku menangis di dalam hati sedangkan di wajahku mengukir senyuman senantiasa.. SO? NAK KEMANA SELEPAS INI?
Jawapan..
Mungkin aku akan lari bidang atas alasanku yang tersendiri,
Mungkin aku akan menjalani kehidupan di mana kalian tak akan pernah duga,
Mungkin sambung MASTER?
Rezeki,
Allah dah atur cantik untuk kita bersyukur atau tidak..
Lihat sajalah nanti..
Teman, Sahabat dan Keluargaku disini,
Terima kasih pernah hadir di dalam hidup ini..
Terima kasih atas semuanya..
Terima kasih UiTM dan semua tenaga pengajar.. Ya,
Kini aku pergi..
Aku sayangkan kalian semua.. Khairul Hafiz Iez
Jawatankuasa Perwakilan Kolej Jasmine 14/17
UiTM Puncak Perdana
Shah Alam, Selangor

#Merinduimu
#Keluarga
#Sahabat
#FiTA
#Jasmine
#Pundana
#Vsco
#Vscocam
#Stylo
#SiakapKeli
#PenMerahDotCom
#UiTMDihatiku
#UiTMPuncakPerdana
#UiTMTroll
#UiTMConfessions
#Viral
#FF223
#JPKJasmine
#DoneDegree

Jangan malu kalau mak ayah kau orang biasa.Tapi malu lah,bila kau orang biasa
tapi acah-acah anak orang kaya.
.
Komen & tag rakan2 anda ❤️.
.

#cakapsajalah #igersmalaysia #vsco #vscocam #supportlocal #mudahterhibur #nakfakta #quotes #penmerahdotcom #malaysiaku #nakbebel #instagram

Hidup ini umpama aiskrim ,nikmatilah ia sebelum cair.
.
Follow juga @abangkhan @bagisentap .
.
Komen & tag rakan2 anda ❤️.
.

#cakapsajalah #igersmalaysia #vsco #vscocam #supportlocal #mudahterhibur #nakfakta #quotes #penmerahdotcom #malaysiaku #nakbebel #instagram

Esok pasti ada tetapi esok belum pasti untuk kita .

Komen & tag rakan2 anda ❤️ #cakapsajalah #igersmalaysia #vsco #vscocam #supportlocal #mudahterhibur #nakfakta #quotes #penmerahdotcom #malaysiaku #nakbebel #instagram

Most Popular Instagram Hashtags