#pendant

2309440 posts

TOP POSTS

I have a tutorial which is really working! An ombré salt bottle pendant😄And it's fast and simple! You can use acrylic paint instead of food dye😊 I have been binge-watching DIY tutorials lately. They have very good editing, nice music.. I can't add nice music, I'll have copyright issues😂 So glad you enjoy! It's not realated to polymer clay at all too, pure randomness🙃🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺🇷🇺
Я сделала маленькую баночку с крашеной солью:3 Смотрится ярко и делается легко и быстро!✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨#salt #colorful #ombre #coloredsalt #bottle #diy #craft #tutorial #diytutorial #blue #shiny #pendant #diycrafts #etsy #easytutorial #videotutorial #🇷🇺 #notpolymerclay

My shop has been updated! 🎉😍 I have a few new designs including these three beauties that I made using natural opals from my friend @koroit.opal.company 💖✨💦

This is a time lapse of me cutting out a pendant in the shape of one of my favorite photos. It is a thank you to my friend @anneofalltrades for the thoughtful gifts she gave me last weekend. Anne, it's in the mail.

#metalart #jewelery #pendant #silver #metalwork #metalpiercing #handmade #handcrafted #handcraftedjewelry

In love with this amazing handmade bracelet from @tribadelicdesire 😍✨ Check out their shop to claim this one of a kind beauty! 💕

Icebox #18K Gemstone Pendants with & without diamonds... 💎💎 WHICH COLOR? #gemstone #pendant

🔥🔥395🔥🔥
10k #gold 0.35ct 🍼 🍇 #diamonds #sprite #pendant. #KingJohnny
713-748-4554
PayPal accepted. DM for invoice.

Маленький ёжик на необычном срезе агата. Техника исполнения: миниатюрная лаковая живопись на камне. Материалы: срез агата, масляные краски, лак, фурнитура.
Кулон написан на заказ.
A small hedgehog on a pendant made of natural agate. Miniature painting on stone (lacquer miniature). Pendant is made to order.
#ежонок #еж #ежик #ёжик #ёж #миниатюрнаяроспись #кулонизкамня #кулонсросписью #необычноеукрашение #необычныеподарки #живописьнакамне #арт #hedgehog #miniaturepaintings #miniaturepainting #art #artwork #pendant #olgakniazeva #ольгакнязева

It’s the triangle angle! These and many more such glittery treats available at our #DUOExhibition

#Gold #Ruby #Pendant #Chain #Jewellery #Manubhai #Mumbai #Borivali

MOST RECENT

Shooting new items! Coming soon ✨

Thanks for the sweet snap of my XL Geometrica Circle Earrings @catblackshop!
These guys are available at @catblackshop and @arborbrunswick

Mau berbagi nih... Sedikit informasi dari saya...
Tips dan cara penggunaan produk MCI selama bulan ramadhan 😍😍😍 1. Pakai selalu kalung #pendant (pendant aura, biopendant, LSW atau LSM) setiap hari agar puasa mu tetap fit dan beraktivitas seperti hari2 biasa

2. Semprotkan selalu #Nanospray pada wajah agar selalu fresh. Tenang Gpp kok, asal jangan ke bagian mulut ya hati2 hehehe... 3. Minum #GlucolaGold atau #GlucolaStevia seperti biasa yaitu diminum di malam hari ya sebelum tidur, agar badan nyaman dan tidur nyenyak berkualitas walaupun hanya sebentar krn harus bangun lebih awal utk sholat malam dan menyiapkan sahur

4. Perawatan wajah utk #GlucolaGel dan #GlucolaSerum tetap lakukan seperti biasa aja, mau pagi atau siang atau sore atau malam ya suka2 lah hahaha... 5. Utk yg minum #Soshin bisa diminum saat berbuka agar makannya ga kalap ya krn mentang2 buka puasa apa aja mau dimakan hehehe... 6. Bulan ramadhan bulan berkah, berlomba2 utk perbanyak sholat nih pastinya, tenang Klo pegal2 tinggal giling2 aja pakai #magicstick, mau pegal kaki tangan dan lainnya ga masalah kok, bisa digiling ke seluruh tubuh ya... 7. Nahhh saat sahur dan berbuka perbanyak minum air putih ya, minum air sulingan #bioglass pastinya bagus banget utk tubuh, Klo bisa dipakai juga di saat mandi tuh dijamin badan segar banget deh... Ga batal kok, yg bikin batal itu Klo minum air sulingan #bioglass di siang hari tuh baru dijamin batal hahaha... 8. Teruuussss... Jangan lupa juga nih persiapan lebarannya pakai deh MGI #turbomobil atau #turbomotor utk jalan2 atau pulang kampung agar perjalanan jd lebih menyenangkan dan pastinya hemat BBM
Itu dia ya teman2 tips dan cara pemakaian produk MCI selama bulan Ramadhan

Selamat menunaikan ibadah ramadhan ya... Mohon maaf lahir batin 🙏🙏🙏 Salam berbagi

#copas
#ramadhanberbagi
#ramadhanindah
#mcimenyambutramadhan
#ranizaf #teamhebatshaba

Piękna, pozłacana bransoletka . 😊

Z brylancikami .
Pięknie się błyszczy w świetle dziennym, jak i sztucznym . 😍 👸👸👸 Link ➡ w opisie !
Zapraszamy!!! 💍 #jewelry #jewels #toptags @top.tags #jewel #fashion #gems #jewellery #gemstone #bling #pendant #earrings #trendy #accessories #jewelrydesign #jewellerylover #beautiful #bracelet #style #necklace #fancyjewelry #instajewelry #finejewelry #cute #jewelrygram #fashionjewelry #jewelryaddict #charm #jewelrydesign

Throwback to this special commission from Eli Speaks of her Geo Facet Solitaire with an Australian sapphire 😍

Amethyst Copper Wire Stone Wrap. This piece is for sale, message me if you are interested. #amethyst #copper #wire #stone #jewelry #pendant #peony #pink #purple #handmade #handmadejewelry #crafty #art #lifestyle

.
The Outsiders
Dallas Winston St. Christopher Pendant
ヤバいブツが届きました✨
チョー大好きな @mattdillon さんが#アウトサイダー で着用していたペンダントと同じデザイン✨
ネックレスは苦手でほとんど身に付けたことがありませんが…
リングとセットで着けたいと思います💀
#TheOutsidersDallasWinston #StChristopher #Pendant #TheOutsiders#DallasWinston #StayGold #MattDillon #jewelphantom #silver #jewelry #favorite #myfavorite #favoritejewelry #accessories #シルバー #ペンダント #ネックレス #ジュエリー #iTEM20170527

These gorgeous pendants are in our Bank Holiday Sale, get 30% off until Tuesday on our specially chosen treats!
.
#Sale #SpecialOffer #BankHoliday #LongWeekend #Silver #Gold #Pendant #Necklace #Style #Spring #Jewellery #Jewelry #JewelleryLover #DowerAndHall

Most Popular Instagram Hashtags