#patriotik

MOST RECENT

Bendera
Lenovo
Plaza Taman Sari
Jumat, 16 Nov 2017
#flags #benderaindonesia #bluesky #peoplephotography #patriotik

Aku tak cakap orang cina dan india jahat sebab kawan aku yang cina dan india semuanya baik tapi diorang yang tak hormat agama Islam ngan hak orang melayu tu langsung tak paham bertapa bertuahnya diorang.

Kalau tak suka sangat hidup berbagai kaum kau patut balik je kat negara asal korang. Kat sana semua sama bangsa ngan korang so tak payah susah-susah jatuh kan negara yang dah aman merdeka ni.
#bantahicerd #patriotik #anakmalaysia

Nakk hareyy.. Muda yaqmaatt.. Tobat lahom aihh 🙄 #jumaahmubarakah #ayaqelokkatanya #patriotik #kajongnya #pelir

Repost from @rosependrag0n Salam hari kebangsaan yang ke 61- Sayangi Malaysiaku #malaysia #sayangimalaysiaku #kitapunya #merdeka2018 #patriotik

Hujan dan jem?..xdak masalah.. aku anak Malaysia.. Alhamdulillah satu perkabaran yang gembira...
#disinilahirnyasebuahcinta
#harimaumalaya
#patriotik

BAJU TANAHAIRKU
FABRIK JERSI MINI EYELET
LENGAN PANJANG
XS - 3XL
RM 65 Sehelai / Termasuk Poslaju Malaysia 🇲🇾
RM 110 Sepasang / Poslaju Percuma Malaysia 🇲🇾
RM 45 Berkumpulan Minima 5 Helai / Poslaju Percuma Malaysia 🇲🇾
WHATSAPP : 011-3267 7007

#aisuraziy #malaysia #tanahairku_malaysia #negarakumalaysia #tanahtumpahnyadarahku 🇲🇾 #patriotik #lokalah

Selagi hayat dikandung badan, selagi tenaga diperlukan, selagi keringat menjadi taruhan, walupn bakti tidak di endah, walupn jasa x nmpk d mata, akn ku tetap memerah keringat, mencurah bakti n menabur jasa demi agama, bangsa n negara..dengan ucapan SELAMAT PAGI MALAYSIA..#patriotik #tanahtumpahdarahku #sangsakabiru #ipsc #ipscmalaysia #dvc #gopro #goprosession

Berpeluang bertemu pelumba @monsteryamahatech3 @motogp negara,
Hafizh Syahrin Abdullah
Tarikh : Selasa, 30hb Oktober 2018
Tempat : Digi Store Bukit Bintang
Kuala Lumpur, Malaysia
Terima kasih @digitelco

Semoga Berjaya @hafizh_syahrin
Kami mendoakan kejayaan anda. Malaysia Boleh!

Foto oleh @mediaonline
Blogger Hiburan, Sukan dan Gaya Hidup
🇲🇾 Tanah Tumpahnya Darahku

#digi #digitelco #digitelecommunications #digimy #digimalaysia #telecommunications #telco #digistore #bukitbintang #kualalumpur #malaysia #hafizhsyahrin #hafizhsyahrin55 #elpescao #elpescao55 #hs55 #bo55ku #teamhs #akhiratdidepan #thepodiumpenchala #monsteryamahatech3 #motogp #malaysianrider #brothermotor #duniaduaroda #mediaonline #patriotik #teammas #malaysiaboleh

Berpeluang bertemu pelumba @monsteryamahatech3 @motogp negara,
Hafizh Syahrin Abdullah
Tarikh : Selasa, 30hb Oktober 2018
Tempat : Digi Store Bukit Bintang
Kuala Lumpur, Malaysia
Terima kasih @digitelco

Semoga Berjaya @hafizh_syahrin
Kami mendoakan kejayaan anda. Malaysia Boleh!

Foto oleh @mediaonline
Blogger Hiburan, Sukan dan Gaya Hidup
🇲🇾 Tanah Tumpahnya Darahku

#digi #digitelco #digitelecommunications #digimy #digimalaysia #telecommunications #telco #digistore #bukitbintang #kualalumpur #malaysia #hafizhsyahrin #hafizhsyahrin55 #elpescao #elpescao55 #hs55 #bo55ku #teamhs #akhiratdidepan #thepodiumpenchala #monsteryamahatech3 #motogp #malaysianrider #brothermotor #duniaduaroda #mediaonline #patriotik #teammas #malaysiaboleh

Program Penghayatan Rukun Negara

#orkesmustika#patriotik

120 minit yang dramatik.. congrat Perak, salute Terengganu. Walaupom berlainan warna sokongan, kita tetap berdiri teguh dibawah payung “Malaysia”
Lagu negaraku 🎤.... 🤟🏼 #unifipialamalaysia2018 #malaysiacup2018 #finalpialamalaysia2018 #tanahtumpahnyadarahku #negaraku #patriotik #wearemalaysian #PetehTranungPeteh #webleedblackandwhite #terengganufc #terengganukite #savepalestine

Most Popular Instagram Hashtags