[PR] Gain and Get More Likes and Followers on Instagram.

#part39

736 posts

TOP POSTS

#madyonam_be_to
#part39
سلدا-پاشو دیگه اه.از بیمارستانم زنگ زدن گفتن شوهرت بهتره باید مرخصش کنن.باید اونجام بریم ها.
مهسا-اره سلوا پاشو.فقط مثل دیروز ولی ابرو ریزی نکنیا سلدا تعریف کرد از خنده پارکتارو گاز میزدم.همونطوری خوابالو دندونام نشون دادم‌وگفتم-مادر نیستی بفهمی چی کشیدم.جفتشون خندیدن ازتخت اومدم پایین و رفتم دست و صورتم تو سرویس‌بهداشتی تو سالن بالا بود،شستم.
رفتم تو اتاق و لباسمو که شبی لباس سلدا بودو پوشیدمو اومدم پیش بچه ها.مهسا-بچه ها میگم که پسره اگه راضی باشه بیاریمش اینجا.چون احتمالا تو ویلا خودش درد میکشه که اون کارو کرده.سلدا-اره حیوونکی امروز منم میام پیشش حرف بزنم باهاش.مهسام میاد.مهسا-نه من دلشو ندارم کسی رو روی تخت بیمارستان ببینم دیگه.ایشالا میاد اینجا بعدش.میدونستیم بعد مامانش که رو تخت بیمارستان مردنش دیده دیگه از هرچی بیمارستان متنفره.خدا میدونه چجور دکتری میشه.
صبحونه رو تو خنده و سروصدا خوردیم.بعدش اماده شدیم تا بریم بیمارستان.یه مانتو طوسی گشاد ساده پوشیدیم با یه ساپورت مشکی ضخیم. درسته اصلا دوست ندارم ساپورت برای بیرون بپوشم ولی شلوارم کثیف شده و بقیه شلوارایی که اوردیم رنگش به طوسی نمیخوره.والا سبز بپوشم؟کفش عروسکی ساده طوسی که یه پاپیون داشت روش با شال مشکی پوشیدیم. مجبور بودیم شال بزاریم زیر لباسمون چون مانتوهه کلاه داشت.مهسادرو باز کردو اومد تو اتاق.مهسا یه مانتو بلند مشکی تا روی مچ پاش پوشیده بود.با شال مشکی و کیف مشکی کفشای تخت مشکی.سلدا-خدابیامرزتش ادم خوبی بود.مگه میری مجلس ختم؟مهسا خندید گفت مشکی رنگ عشقه.باخنده وجیغ و داد سوار ماشین مهساشدیم و رفتیم سمت بیمارستان.مهسا بیرون موند اما من و سلدا رفتیم داخل و یه راست رفتیم سمت اتاقش.درو باز کردیم و رفتیم تو اتاق.یه پرستار مشغول عشوه خرکی اومدن برا آراد بود.وقتی مارو دید با عصبانیت گفت-خانوم با اجازه کی اومدین تو اتاق؟من دارم کار میکنم شما مزاحمت ایجاد میکنین هم من هم مریض.سلوا-اوه شرمنده مزاحم عشوه های خرکیتون شدیم ولی اینجا جاش نیس مریض ما خودش ناخوش احوال با دیدن قیافه عملی تو بدتر میشه.سلدا-پس معاینت تموم شد بفرما بیرون.
پرستار-به شما چه؟سلدا-بابا بیا برو بیرون تا نرفتم پیش رئیس بیمارستان.پرستار چشماش چپ کرد و رفت بیرون.
.
دوستان نظر فراموش نشه😍
اسم یکی از شخصیت هایی که دوستش دارین بگین😄
عکس دوم لباس سلوا و سلدا😘
عکس سوم مهسا❤

#part39

Angga:gue sebenernya marah tapi ya gimana lagi arnold sahabat gue, gue nggak mau bikin dia sedih
Elina:jadi lo nggak putusin syifa ngga
Angga:gue akan putusin ko tapi nggak di depan arnold
Manda:lo tuh emang baik ya lo tuh cuma mentingin kebahagiaan sahabat lo dari pada kebahagiaan lo sendiri
Angga:dan kayaknya mereka juga saling suka jadi gue ikhlasin aja ... mungkin jodoh gue bukan syifa
Manda:yaudah dari pada kita disini lama2 mending kita pulang aja emangnya kita mau ngapain lama2 disini kan aku juga di jakarta cuma buat jadi pembantu
Angga:yaudah ayok pulang

kemudian mereka pun pulang kerumah masing2 menggunakan mobil tapi manda tidak pulang kerumahnya tapi ke rumah angga karena dia kan jadi pembantu.

#skip
pagi

matahari telah menampakkan sinarnnya yang begitu terang .

Manda berjalan menuju kamar angga untuk membangunkan angga karena sedari tadi belum bangun dari dunia mimpinya.

Manda:ngga buruan bangun emangnya lo nggak ngampus apa *menggoyang-goyangkan badan angga*
Angga:5 menit lagi gue masih ngantuk tau*masih menutup matanya*
Manda:ih lo tuh ya *aha gue punya ide mending gue kerjain aja *... eh kalau lo nggak bangun2 gue akan siram lo pake air
Angga:eh iya2 gue bangun deh *langsung bangun* ... buruan lo keluar gue mau mandi
Manda:iya2 gue keluar ko ... kalau gitu nanti kalau udah mandi turun ya buat makan
Angga:iya2

kemudian manda pun turun dan menyiapkan makananya angga.

Skip

angga sudah selesai mandi dan segera turun ke bawah untuk makan.

Angga:eh bi mami mana ko gue dari tadi kayaknya nggak lihat biasanya juga bantuin lo siapin makanan
Manda:lo belum tau ... bi mami pulang kampung soalnya anaknya lagi sakit dan dia udah izin ki sama mama lo lewat telephon
Angga:Oo
Manda:eh sekarang mending lo makan nanti malah telat ke kampusnya
Angga:iya2 bawel banget sih jadi pembantu
Manda:yaudah kalau lo nggak mau gue bawel sekarang gue akan diem
Angga:gitu lebih enak ... yaudah lo juga ikut makan ya

kemudian mereka pun makan

selesai makan

Angga:eh man gue ke kampus ya
Manda:
Angga:eh jawab dong
Manda:
Angga:eh lo budeg ya
Manda:ih lo tuh ya tadi suruh gue diem ...... Bersambunggg....
likeans coment ya guys
kalau bisa coment yang bawel

#MasaSMA #Part39

Rasyifa:"iyaaa,,kalian hati2 dijalan"
All:"pasti"
Semua pun pulang kerumah masing2
SKIP
Malam harinya Aisyah line ari tpi tdk di bales
Aisyah:"Segitu marahnya ya ari"
Aisyah pun memutuskan untuk menelfon aisyah,Tpi beberapa kali tdk ada jawaban,telfon ketiga ari baru menjawab. *via.telf*
Ari:"kenapa sih syah.??udah malem nih"
Aisyah:"rii,,gua tau banget elo tu jam segini belum tidur"
Ari:"Yaudah iya,sekarang lo mau ngomong apa.??"
Aisyah:"Gua cuma mau minta maaf sm elo"
Ari:"Gua gk suka ya elo minta maaf ke gua"
Aisyah:"gua tau,,tpi kalo gua punya salah ke elo, emang salah kalo gua minta maaf"
Ari:"Ya gua gk suka"
Aisyah:"gk mau tau,, gua minta maaf"
Ari:"oke gua maafin,udahkan.??"
Aisyah:"emang,, lo udah maafin gua,tpi gua tau kalo lo masih marah"
Ari:"ihhh,,terus mau lo apa.??ribet banget sih lo jd cewek"
Aisyah:"kok lo gitu sih ngomongnya...sumpah,,lo berubah,Lo bukan ari yg gua kenal" *telf.off*
Dgn marahnya Aisyah membanting hp nya ke kasur
Aisyah:"Lo jahat ri,,Jahat,,Apa salah kalo gua ungkapin isi hati gua.??kalo gua tau lo bakal marah kayak gini setelah tau isi hati gua,gua gk akan pernah ungkapin perasaan gua rii"
Aisyah menghabiskan malamnya dgn menangis,Hingga esok harinya mata aisyah sangat sembab
SKIP
Sesampainya dikelas aisyah memikirkan tentang pemilik dr jepit rambut dan jam tangan yg kemarin dia temukan,tiba2 (Doorrrr) teman2 aisyah mengagetkannya
Aisyah:"astaga guys,,,untung gua gk punya penyakit jantung"
Semua pun tertawa mendengar lelucon aisyah
Mawar:"Syahh,,mata lo kenapa.??"
Nicole:"iya syah,,sembab banget..Lo abis nangis.??"
Maureen:"Yaampun syah,,nangis mulu kerjaan lo, gk capek apa.??"
Aisyah:"yyy...siapa jg yg nangis,,orang ini karna gua tidur kemalemam"
Sarah:"Lo gk lg bohong kan sm kita.??"
Aisyah:"enggak lah"
Tak lama setelah mereka berbincang2 Azka dkk datang
Nicole:"Morning AFA"
All:"AFA.???"
Nicole:"iyaaa,,Azka.Kefan.Ajil"
All:"Nicole..Nicole.."
Nicole:"Kenapa.?? Salah ya.??"
Azka:"Enggak kok,,"
AFA:"Morning too nicole"
Sarah yg mengerti kegelisahan aisyah pun bertanya pd azka
Sarah:"Zka,,Ari mana.??gk bareng sm lo.??" Aisyah menatap sarah bingung
Azka:"Ariii...???
.
Next.???

#part39
.
تیام:خب...بریم عزیزم ؟
.
باحرص نگاهش کردم
که دستموگرفتومنوکشوندباخودش بیرون
واردسالن ک شدیم دستموول کرد
دوس داشتم گریه کنم ولی ازش میترسیدم
رفتم سمت مبل ونشست کنارترنم
.
ترنم:کوثرکو ؟
.
تیام:پشت سرته...
.
برگشت ونگام کرد
ترنم:چراوایستادی اونجا...بیابشین دگ...
.
به تیام نگاه کردم.باخشم نگام میکرد
ازترس لبخندزدمورفتم نزدیکشون
نشستم کنارتیام
.
ترنم:خب تیام جون ناراحت که نمیشی امشبواینجابمونم...
.
تیام:مگه میخوای بمونی ؟
.
ترنم باحرص گفت:تیام میزنم توسرتا...انقداذیتم نکن...
.
پوزخندی زدوگفت:پس چیزی ازم نپرس...
.
ترنم:عاره راس میگی باتو اصلانبایدحرف زد...کوثربیاپیشم بشین دوتایی حرف بزنیم...
.
خواستم پاشم که تیام دستموگرفت.
تیام:کجاپاشه ؟جاش پیش من خوبه .
.
ترنم:میخوام بامن حرف بزنه...
.
تیام:همینجامیشینه کوثر...
.
ترنم چشماشوتنگ کردوگفت:ای زورگو...
.
تیام:زورنمیگم خودش دوس داره...
بعدروکردسمتم وگفت:مگه نه عزیزم ؟
.
چندلحظه نگاش کردم وازرواجباریه لبخندزدموسرموتکون دادم.
تیام روکردبه ترنم وگفت:بفرما...
.
ترنم:کوثر....دارم برات...
.
_من ک کاری نکردم...
.
ترنم:باشه باشه...
.
تیام:گرسنمه ...شام آماده نشده هنو ؟
.
ترنم:بذاربرم ببینم...
.
بلندشدورفت سمت آشپزخونه.
دستموازلای دستاش بیرون کشیدم
نگام کردوگفت:هی...مث اینکه یادت رفته تواتاق چی بت گفتم...
.
نگاش کردم
.
تیام:دختره خوبی باش.اوم ؟
.
کاش جراتشوداشتم توروش وایستم ولی چیزی جزسکوت نداشتم.
ترنم اومد توسالن
ترنم:داره میزومیچینه...یه ده دقیقه دیگه آمادس...
.
تیام:خوبه...میرم تواتاقم...وقتش شدصدام کنین...
.
ترنم:میگم ده دقیقه دیگه تومیگی برم اتاقم...
.
تیام:کاردارم...صدام کن...
.
ترنم سرشوبه نشونه تاسف تکون داد
بعدرفتن تیام نشست کنارم وگفت:میدونم تیام خیلی عصاب خوردکنه ولی بهش عادت میکنی...
.
_من مشکلی ندارم بااین کاراش...
.
ترنم:عاره یه جورایی دوس داشتنیه...
.
لبخندمصنوعی زدم...
.
ترنم:راستش تیام خیلی خوب بود...مهربون ودلسوزو....ازقتی اون اتفاق واسش افتادکاملاعوض شد.
.
_چه اتفاقی ؟
.
ترنم:بم قول بده هیچوقت این موضوع روبه روش نیاری خب ؟
.
_باشه...حالابگو...

#part39

Kim tiba di tempat yg dimaksudkan oleh Pie . Dia melihat Pie sdg duduk dibangku . 
Kim : (berjalan menghampiri Pie) ☺ Pie ..
Pie : (mendongakkan kepalanya) Kim (tersenyum lalu memeluk Kim).
Kim : (membalas pelukan Pie) Kamu knpa Pie . .
Pie : Nanti aku cerita . aku hanya butuh ini skrg (mengeratkan pelukannya)
Kim : Peluklah aku semahumuu .
Sekitar 5 menit barulah Pie melepaskan pelukannya 
Kim : sudah tng ?
Pie : (mengangguk pelan).
Kim : Okeyh . ceritakan pdku . apa yg terjadi . 
Pie : Beam . dia mengkhianatiku . dia punya selingkuhan ..
Kim : hufttt . sama Tavee ?
Pie : kmu tau soal ini ?
Kim : Iya 
Pie : Sejak kapan ?
Kim : Hari pertama aku berada ditubuh Beam . Pd jam mkn siang , dia sering keruangan Beam utk mkn siang bersm . 
Pie : jadi kamu juga membohongiku ? Knpa kamu tdk menceritakan ini pdku (ingin berdiri)
Kim : (menarik Pie sehingga terduduk lagi) aku sdh bilang sm kamu . Kamu aja ngak percaya . Aku sdh bilang tpi kamu menamparku ..
Pie : (mengingat kejadian tersebut) Maafkn aku Kim . 
Kim : Iya . aku maafkan .
Pie : Apa kmu mencintaiku ?
Kim : bahkan sgt mencintaimu Pie .
Pie : Klo begitu biarkn aku hidup bersamamu saja Kim. Aku akan coba mencintaimu
Kim : jgn Pie . tetaplah bersama Beam . mungkin dia pilihan yg tepat utkmu . Aku yakin Beam sdh berubah . percayalah pdku Pie . .
Pie : Tapii ..
Kim : (meletakkan jari telunjuknya pd mulut Pie) aku ingin kmu bahagia . dengarkan penjelasan Beam terlebih dahulu .☺
Pie : baiklah Kim 😊😊
Kim : (tanpa sadar mendekatkan wajahnya ke wajah Pie)
Pie : (terbawa suasana lalu memejamkan matanya).
Kim : (semakin mendekati wajah Pie dan mecium Pie 💏. mencium Pie dgn lembut )
Pie : (membalas ciuman Kim)

The Cool Boy
#part39 ...
Zayn : ekhem (berdeham sambil memandang yn&Harry dari kmr yn)
Yn : Oh, God! Zayn! (Beranjak turun)
-kmr yn-
Zayn bergegas keluar dari kmr yn, namun yn mencegahnya dgn memegang erat tangannya.
Zayn : maaf ganggu, aku cma mau ambil buku yg ketinggalan di kmr kmu
Yn : Zayn.. Zayn plis jgn marah
Zayn : aku gamarah (menatap kecewa ke arah yn)
Harry : slow, bro! Bkn slh yn. This is my fault
Zayn hanya diam memalingkan wajahnya dari Harry.
Harry : yn, maafin gue ya. Juga buat lo Zayn, gue mnta maaf. Gue pamit pulang
Harry keluar kmr yn.
Zayn : baby! Kan aku udh bilang ke kmu, kmu tuh harus istirahat, makan, minum obat. Bkan malah keluyuran kyk gitu! Pake manjat2 balkon segala! Nnti klo jatoh gmna? Trus kalo..
Cup! Yn mencium bibir Zayn sehingga Zayn berhenti marah2. Yn tersenyum kearah Zayn dgn mata berkaca-kaca.
Yn : Zayn, aku cuma dengerin curhatan Harry. He is my friends. Iya tau aku salah udh nggak dengerin kmu, tapi Zayn aku.. (Airmatanya tumpah)
Zayn : i love u more than anything, baby. Makanya aku tkut klo kmu knp2 (memeluk yn erat)
Zayn : aku tau mngkn aku terlalu protective sm kmu, tp aku ngelakuin ini karna aku saayaaang bangeet sama kmu (mengecup kening yn)
Yn : iya maafin aku karna aku susah dibilangin, aku jg saayaaang bangeet sama kmu
Bibir Zayn perlahan mendekati bibir yn lalu.. Terjadilah 'kiss'
Malam ini seolah menjadi saksi cinta mreka..
-keesokan paginya-
Hari ini adalah hari libur, jadi yn bangun agak siangan. Lalu terdengar suara langkah kaki menuju kmr yn.
Zayn : sayang.. Bangun dong
Yn mengulet lalu perlahan membuka matanya.
Yn : yampun jen! Inikan msh jam 7 pagi
Zayn : lalu?
Yn : msh mau tidur (menarik selimut, namun Zayn membuka selimut yg menutupi seluruh tubuh yn)
Zayn : hari ini 1D ada perform jam 9 pagi, aku mau kmu ikut
Yn : Zayn, tapi..
Zayn : udh cepetan sana! Sarapan, pakaian dan lainnya udh aku siapin
Yn : hah?
Yn segera menuju kmr mandi dan bersiap diri. Stelah 20mnt kmudian yn sudah rapi dgn pakaian yg disiapkan Zayn yaitu pakaian yg sama dgn yg dipakai Zayn. Mreka memakai kaos putih polos yg dilapisi kemeja kotak2 berwarna merah yg dibiarkan tdk terkancing shingga terlihat lebih cool.
Kemudian...

Summer is a state of mind🌅 #throwback2k16

#Part39

Pie hanya diam sepanjang perjalanan pulang. Kim mau bicara tapi masih takut kalau kalau pie tiba-tiba ngamuk diatas motornya.
Setelah sampai di depan rumah pie. Pie langsung turun berjalan masuk kerumah tanpa berbicara dulu dng kim.
"Aduh,,bagaimana ini, aku belum menjelaskan apa-apa dia sudah marah seperti itu. Apa lagi kalau aku mengatakan kalau akupun tidak tahu siapa wanita tadi" kim menggaruk-garuk kepalanya "biar besok saja aku bicara dngnya" kim menyalakan mesin motornya berlalu dari rumah pie.
Pie melihat dari jendela rumahnya mengintip disela korden. "Hmmm,,,bukanya menjelaskan soal tadi atau mengejarku dia malah pulang"gerutu pie kesal.

Dikampus kim asyik bermain basket dng Nan.
"Broo,kemana kau tadi malam ?" Ucap Nan sambil memainkan bola basket.
"Aku dirumah setelah menemani pie jalan-jalan keliling Mall" jwb kim
"Hahhaa...sejak kapan kau suka berwara-wiri di mall" melempar bola kearah ring.
"Itupun aku sudah mulai bosan,pie mengajakku kesana kemari" duduk di tengah lapangan.
"Haha dari sekarang biasakan lah ke mall" ledek Nan duduk disebelah kim.
"Astaga" kim menepuk jidatnya
"Kenapa kim"
"Aku lupa aku harus minta maaf pada pie" berdiri
"Minta maaf kenapa,?"
"Yah,biasa karena pie cemburu padaku. Banyak perempuan yg melirikku" jwb kim dng santai "sudah ya Nan,aku pergi dulu" kim berlari menuju kelas.

Setelah sampai dikelas kim tidak melihat pie. "Hai,,apa kau melihat pie" tanya kim pada salah satu teman kelasnya
"Tidak tahu,paling-paling di perpustakaan" "Oh,baiklah" kim berlari menuju perpustakaan.
Benar saja pie berada di perpustakaan.
Kim masuk menghampiri pie yang sedang asyik membaca. "Hei,,,sayang aku mencarimu dimana-dimana ternyata kamu disini" kim duduk disebelah pie ngos-ngosan karena berlari.
Pie diam fokus dng bacaanya. "Sayang" mendekatkan wajahnya "oii..sayang" menutup buku yg dibaca pie.
Pie menatap kim kesal
"Maafkan aku ya sayang"
"Kalau mau pacaran diluar saja" celetuk salah satu orng diperpustakaan.
"Pie,ayo kita keluar. Aku akan menjelaskan semuanya padamu" ucap kim berbisik menarik tangan pie keluar.

MOST RECENT

#part39
#جاده_ای_به_سوی_تباهی
#حسام😍
تو طول خواستگاری داشتم دیونه می شدم باید یه جوری این ازدواج بهم بزنم چ جوری ؟اونو دیگه نمی دونم
نگاه های سنگین اون پسره بی صفت
روی ندا
هیرادو ندا رفتن تو اتاق خواستم برم که نهال مچ دستم گرفت
نهال:کجا +حالم خوب نیس
نهال:هههه خیلی وقته حالت خوب نیس ولی لطفا امشب ابروم نبر بشین سر جات +اوکی نهال جون
نهال جون با حرص گفتم
بعد صحبت های مسخره بزرگترا
ندا با او ن پسره امد که داداش هیراد گفت
سیروان:شیرینی بخوریم یا نه؟
ندا نگاه به هیراد کرد رفت نشست
هیراد:به توافق رسیدیم
ندا سرش انداخت پایین ته دلم روشن شد که می خوادبگه نه
مادرهیراد:سکوت علامت رضاست
ندا چیزی نگفت و صدا دست و کل رفت هوا
تو اون لحظه کارد می خوردم خون نمی امد 😒😒😑😑این پسره از کدوم گوری پیداش شد...
نقشه هام نقشه بر اب شد
نهال بلند شدو شیرینی پخش کرد
دهنم مزه خون می داد
پدر هیراد شروع به حرف زدن کرد که پس فردا یه صیغه ۳ ماهه بکنن
که ندا قبول کرد
داشتم روانی می شدم رگ دستم ماورم شده بود که... ندا برگشت سمت با تعجب نگاهم کرد و یه پوز خند زد و شروع به شرینی خوردن کرد
این پوز خند برام از صد تا فحش بدتر بود...
داشتم می زدم سیم اخر که هیراد و خانوادش قصد رفتن کردن...
بعد بدرقشون امدیم داخل
باید از الان برم جلو پدر ندا رفت داخل +می شه از همه تون حواهش کنم بیایید
همه امدن که شروع به حرف زدن کردم
باید هر جوری شده این ازدواج بهم بزنم هر جوری...

INSTAROMAN. ©Амур Бакиев. Хабар 8. Часть 39. «ПОД МЕЧОМ НАНЫ НЕТ» ИЛИ КТО ВИНОВАТ В СМЕРТИ МАЛОЛЕТНЕГО ЦАРЕВИЧА ДМИТРИЯ УГЛИЦКОГО?
В 1584 году, еще в ту ночь, как над усопшим Иоанн Васильевичем молитвы читали, попытался Богдан Бельский малолетнего Митеньку наследником выкликнуть. Но, Борис Годунов своего родича-подельника, с которым вместе царя душили, хорошо знал. Потому всех Нагих, скопом, поутру сразу в Углич и отправили. Богдан, по родству с женой Годунова, дешево отделался. Сослали его, решением опекунского совета, в Нижний Новгород. Воеводой.
И понеслись дела в опекунском совете, как санки с горы.
Борис-затейник опекунов, одного за другим в тех санках, под гору скатывал. После того как Москву от Богдана очистили, Никита Романович Захарьин-Юрьев помер.
Иван Шуйский, да Иван Мстиславский чуяли, что им тоже в тех санках, со свистом, вниз катиться. Сговорились князья меж собой Бориса извести. Но один из слуг князя Мстиславского упредил Годунова. Борис всегда слугам хорошо платил. И своим и чужим. Чтобы чаще уши к дверям прикладывали. Давно в народе баяно: «Казна голову бережет». Как заговор раскрыли, постригли князя Мстиславского в монахи и отправили в Кирилло-Белозерский монастырь. Грехи замаливать. Ванька Шуйский не по зубам был, еще, в тот год, Борису. Вояка тертый и не робкого десятка. Под Псковом, сам ратных на вылазки водил. За ним стрельцы с народом стояли. А Годунов всегда кот осторожный был. До 1586 года мурлыкал. Но как пнули его ногой, так он сразу львиные когти выставил и ногу ту разорвал и напрочь отгрыз.
В 1586 году, на приеме у царя Федора Иоанновича, братья Шуйские вместе с митрополитом Дионисием, во исполнение воли покойного Иоанна Грозного, потребовали от государя развестись с неплодной Ириной Годуновой и взять себе другую жену. До свалки возле трона дело дошло. А только Феденька, с трона сойдя, хоть со слюной и бессвязно, но высказал волю монаршую: «Никто мне, окромя Оринушки не нужен! Ступайте прочь охальники!». И сразу когти… .
#INSTAROMAN #©AmurBakiev #Khabar8 #Part39 #amur_bakiev
#историяроссии #БорисГодунов #митрополитДионисий #ИванШуйский #ДмитрийУглицкий #

#part39
روی تخت ولو شدم و دستام و گذاشتم‌زیر سرم و زل زدم به سقف
نمیدونم چرا ولی ناگهان فکرم کشیده شد سمت امیرسام
یاد حرف زدناش...
خندیدناش...
شوخی هاش...
جدی شدناش....
اخم کردناش...
خجالت کشیدناش...
لبخند و اورد روی لبم
واییی من دام به چی فکر میکنم؟!
سرم و محکم تکون دادم
من چی فکر میکنم عع
اون همکارم و هیچ حسی جز یک حس برادرانه و همکارانه نباید بهش داشته باشم
نفسم و با صدا بیرون دادم
ای بابا خوابم نمیبره
از توی تختم بلندشدم و سمت کمد رفتم
شلوارک پام و با یک شلوار ابرکرمبی عوض کردم و بلوزم و بایک بلوز گشاد لش ک یکی از استیناش میوفتاد روی شونم و همرنگ شلوارم بود
موهامم ازادانه ریختم دورم و گوشیم و برداشتم و کفشای اسپرت مشکیم و پام کردم
از اتاق زدم بیرون و در و قفل کردم به ساعت گوشیم نگاه کردم ده و نیم بود
سمت پله ها رفتم
چون حوصله اسانسور نداشتم پله هارو ترجیح دادم ودوتا یکی پایین رفتم
کلیدای واحد و گذاشتم توی جیبم و سمت حیاط حرکت کردم .
.
.
نگاهم و دورتا دور محیط چرخوندم
چشمم خورد به الاچیقی ک گوشه حیاط بود
دوباره خاطرات حجوم اوردن....
دوباره اون بغض سنگین...
دوباره صحنه هایی ک با ادوین داشتم...
سمت الاچیق رفتم و از چند تا پله جلوش بالا رفتم و دستم و روی میز کشیدم و نشستم روبه روی جای همیشگی ادوین
#فلش_بک
چشماش و ریز کرد و شیطون گفت_حالا من اذیتت میکنم اره؟!
پرو تو چشماش زل زدم+اره
شروع کرد به قلقلک دادنم
با صدای بلند میخندیدم و به خودم میپیچیدم
صدای خندم باعث شده بو توجه خیلی ها بهمون جلب بشه
خیلی ها بالبخند نگاه و خیلی ها با اخم نگامون میکردن
#حال
خیسی گونه هام و حس کردم
لبخند غم الودی زدم و دوباره تو چندسال پیش ک با بچه ها اومده بودیم گم شدم
#فلش_بک
نهال_اه اه حالم بهم خورد
نیما_اینا چرا خودشون و این شکلی کردن😑
به دختر و پسری نگاه کرد ک توجه خیلی هارو به خودشون جلب کرده بودن و بیشتر قیافه هاشون به دلقک سیرک میخورد تا ادمیزار بعد اسم خودشونم گذاشته بودن لاکچری😐
دختره به طرز فجیهی(امیدوارم درست نوشته باشم)لباش و پروتز کرده بود و دماغشم از صدتا خوک بد تر بود
گونه هاشم ک نگم دیگ اصلا
پسره ام ک تمام هیکلش خالکوبی بودو امپول
قربون هیکل ادوین خودم بشم ک همش ورزشی😍
...تایپ...

#PART39 #PAULINA
Kweli usilolijua ni sawa na usiku wa giza kwa kuwa kina paulina awakujua kama watawezwa shambuliwa kwa mishale ya kikosi cha kadelewe na awatakuwa na kimbilio kwa kuwa wapo kwenye maji na awakuwa mbali na kingo za mto huo basi walishtuka picha ishaungua na kuanza kupiga kasia kwa nguvu kunusura maisha yao kwa kuwa waliona sasa kifo ndo hicho machoni mwao na kila walipokuwa wakiangalia kikosi cha kadelewe kilivyokuwa kikubwa basi walijua hapo mtupo mmoja wa mishale waweza ondoa watu wengi sana na awakuwa na kinga zozote za kuzuia mishale hiyo sasa hapo walikuwa wakitegemea mizimu yao iwalinde paulina akiwa anajaribu kuokoa maisha ya malkia wake kwa kupiga kasia kwa nguvu mara alishtuka baada ya kuona kadelewe aki--
*******************************
Basi malkia akatoa amri ya kuwarushia wanakijiji wale mishale ili kuwasambaratisha kabisa lakina cha kustajabisha mfalme LUSUBIRO akazuia na kusema "musirushe mishale kwa kuwa atuwezi jua nini kitatokea baada ya kuuwawa kwa wanakijiji hao sasa yatupasa kuwa makini kwa kuwa eneo lote hili lipo chini ya uangalizi wa mizimu yao tunaweza tusitoke hapa tutawatafuta kwa wakati mwingine kikosi kizima kirudiii..........?????

#part39
۱سال بعد👇
توی این یک سال عاشق ساسان شدم
درسته کم ازش بدی ندیدم ولی کم هم ازش مهربونی و خوبی ندیدم
همش برام کادو میخره و به هر بهونه ایی خوشحالم میکنه
ماهان از اون روز مهمونی دیگه با ساسان مثل قبل رفتار‌ نمیکنه ولی با من خیلی مهربونه
همیشه حس میکنم وقتی تنهاییم میخواد یه چیزی بهم بگه ولی نمیدونم چیه😕
امشب قصد دارم شام خوب و مفصلی درست کنم و حسابی سنگ تموم بزارم
برای همینم به سمت آشپزخانه رفتم
مواد لازانیا رو آماده کردم و شروع کردم به درست کردن تمام میز رو چیندم و رفتم تا به ساسان زنگ بزنم و از اومدنش مطمئن بشم اخه بعضی از شب ها رو تو دفتر میموند که کارهاش رو انجام بده
_الو ساسانم
+به به سلام خانم خانما
چطوری عشق قشنگم؟؟
_خوبم..تو چطوری؟
+منم خوبم فدات بشم
_ساسان امشب که میای خونه؟؟
+آره عزیزم حتما میام
دلت شیطونی‌ میخواد که سراغ اومدنمو میگیری؟؟
_نه نه
من غلط بکنم با دلم
حالا همچین میگی انگار هر شب بلا سرم نمیاری😑
+خیلی خب حالا عصبی نشو
میام عشقم
_باش پس منتظرتما زودتر‌ بیا
+چشم
خدافظ
_خدافظ
۳ساعت بعد👇
با صدای چرخیدن کلید توی در از جام بلند شدم و سمت در رفتم ساسان کیفش رو زمین گذاشت و بغلم کرد و بوسه ی کوچیکی روی لبم زد
سر میز نشستم و منتظرم تا ساسان لباس هاش رو عوض کنه و بیاد برای شام
_به به ببین خانمم چیکار کرده
خبریه پریا؟؟
+نه چه خبری مثلا؟؟
یهو دلم خواست بهت برسم
اشتباه کردم؟؟
_نه عزیزم خیلی هم خوب کردی
+😊

#part39
گـویی سالها است که کسی آنجا نیامده. پریز برق را می زنـد و لامـپ تـار
عنکبوت گرفته روشن می شود، بعد شروع بـه ور رفـتن بـا وسـایل زیرزمین کرده و هر چیزی را که بر می دارد، گـرد و خـاک از روی آن بلند می شود. در میان وسایل، دوچرخـه کـوچکی اسـت و پریـا دست خود را روی آن کشیده و یاد کودکی هـایش مـی افتـد کـه، چطور وقتی پدرش آن را بـرای او خریـد از ذوق تـا صـبح خـوابش نبرده بود، گویی همه اینها خوابی بوده کـه بـه سـرعت محـو شـده است، آرزو می کند که کاش هیچ وقت این روزها تمام نمـی شـد و همیشه در عالم کودکی می ماند. در گوشه ای از زیرزمین، تمام اسـباب و اثاثیـه مغـازه کـه بعـد از
مرگ پدرش به آنجا منتقل شده بود، به چشم می خورد. به سـمت کمدی که درگوشه ای افتاده مـی رود، تـا داخـل آن را نگـاه کنـد،
جلوی کمد پر است از وسایل و مجبور می شود آنها را کمـی جابـه جا کند، درحالی که نفس نفس می زند و سر و رویش گرد و خاکی شده با زحمت آنها را کنـاری کشـیده و در کمـد را بـاز مـی کنـد،
داخل کمد پر است از خرت وپـرت و ابـزار و آلات قـدیمی، لابـلای آنها چند دفتر را دیده می شود، یکی، یکی آنها را برداشته و شـروع به ورق زدن می کند، داخل دفتر اسامی زیادی از مشتریهای مغـازه صحافی به چشم می خورد، چون اسم پیرمرد را به خاطر نـدارد بـا دقت فهرست اشیای سفارشی را نگاه می کند، دقایقی دفتر را تورق می کند که یکدفعه چشمش به اسم کتاب خطی پیرمرد مـی افتـد
که فاقد امضای تحویل گیرنده است، با خوشحالی برگه را می کَنـد
و دفتر را کناری می گذارد بعد در حالی که به سـمت در زیـرزمین می رود، با تعجب شیرین را می بیند که از پله ها به سـمت او مـی آید.
پریا شیرین را به آغوش کشیده و بعد از احوالپرسی با تعجـب مـی
پرسد: تو اینجا چی کار می کنی؟ - از عزیز سراغتو گرفتم، گفت که اینجایی. - منظورم اینه که، تهران برای چی اومدی؟ - مث اینکه یادت رفته، دو روز دیگه جشنواره شروع می شه، اومدم
دنبالت که بریم پیش بچه ها برای تمرین.
پریا با ناراحتی سرش را تکان داده و می گوید:
خوش به حالت شیرین خیلی بی خیالی، من دارم اینجا تو بدبختی
وگرفتاری دست پا می زنم، اونوقت تو به فکر جشنواره ای! - به خدا خیلی سخت مـی گیـری، تمـوم امیـد و آرزوی مـن ایـن جشنواره اس، یه ساله دارم تلاش می کنم، دلم روشنه کـه امسـال
اول می شیم. - به چه قیمتی؟ ها! به قیمت از دست دادن زندگیت؟- کدوم زندگی؟... زندگی ای که طرفت یه ذره درکت نکنه بـه چـه
درد می خوره،
#نشرداستان
#زندگی_مه_آلود_پریا
#سیدمرتضی_مصطفوی
#Life_Paria

...
(N:You went home...)
E:Ok now come to my hug baby
T:Shut up
E:I'm expressing my feelings...
T:Come on Ellie I'm not in mood...
E:Ok,Kris you can go I got it
K:Are you sure?
E:We're here,only I gotta do is to lead her inside and then to her room,I can do it!
K:Fine...
T:Stop it! I can walk on my own!
K:Good night...(N:He kissed your cheek...)
T:goodnight...Ellie come
E:Ok...night
K:Yeah you too
(N:You and Ellie got in the house...)
G:Hello...
E:Hey / T:Hi
G:Did you girls had a good time?
E:Um it was...fine
T:I'm a little dizzy...
G:What are you ill?
E:Did I guessed right?
T:What?Aa,no I don't have period and I'm not ill...
G:Then...what did you drink?
T:An orange juice,why?
G:You?
E:Well,I didn't order anything,but the guy we were together,you know,ordered for me a Vodka,I didn't say no,cause he was cute,but I didn't drink
G:Is there any chance someone could have access to your drink?
T:I don't know,I'm not sure
G:Ok,Ellie you'll sleep with Tori today
E:Why?
G:You'll keep an eye on her,you got to see if she'll pass the night appropriately...
T:Ok
E:Ok (N:You fell asleep,you wake up at 13:00,Ellie was sleeping...)
________________________________
That was the #part39 Hope you liked it
Next or Delete?
________________________________

سوار یه سواری مشکی شدیم و تا محل کنسرت برامون اهنگ گذاشت
- گفتی کیا هستن امشب؟
سامان : کنسرت بزی و خلصه س.ولی خو سیا و علیم یکم اجرا دارن
- ینی الان پارا و مژده و نازنینم میبینیم؟
سامان : اوهوم
طناز : اینا همون جی افاشونه دیگه؟
سامان : اره ولی پارا زن سهرابه.سهراب اینا ظهر رسیدن
- مهراد چرا دیر میاد.میرسه به کنسرت اونوخ؟
سامان : حالا تو چرا اینقد پیگیره مهرادی؟
طناز : سامان کسشر تفت نده جوابشو بده
سامان شیطانی خندید و گفت : جلسه داشت
طناز : چه جلسه ای؟
سامان : تو یه شرکت سرمایه گذاری بلند مدت کرده امروز صب بین سهام دارا جلسه بود
اهانی گفتیم و بعد ۵مین رسیدیم
شتر با بارش اونجا گم میشد
سامان رفت پشت سالن یه جای خلوت که فقط دوسه تا ماشین بود پارک کرد
پیاده شدیم و سریع گوشیو دراوردم و چن تا سلفی انداختیم
سامان : امشب تو خار مادر اینستارو بگای شتر میدی
خندیدیم و سامان مارو از پشت سالن برد داخل
یه راهروی تاریک که میله های فلزی به درودیوارش وصل بود و بعد یه سالن گرد تقریبا بزرگ
یه دختره داشت بهزادو اماده میکرد و یه پسره داشت سیم پیچیش میکرد😐😂
بهزاد تا مارو دید دستشو اورد بالا
از اونور سالن در باز شدو سیاوش و علیرضا اومدن تو
رفتیم سمتشون و سلام علیک کردیم و گفتن خوشحالن مارو میبینن
منم گفتم خوشحال تر شن گوشیو دراوردم اشاره زدم به طناز رفتین کنارشون وایسادیم چن تا سلفی گرفتیم که سامان خندید - کوفت
طناز : درد
- مرض
طناز : زهر مار
سامان : خبببببب...
با بهزادم کلی عکس گرفتیم
من اومدم کنار و طناز کنار بهزاد بود
بهزاد دستشو انداخت دور گردنشو چسبوند به خودش طنازو و لبخند دندونی زد و طنازم چلیک عکس گرفت
منم با لب و لوچه اویزون نگاش کردم
سیاوش خندید بهم
- جهنم اصن
رفتم کنار سامان وایسادم دوربینو گرفتم جلومون و اومدم عکس بگیرم یهو لپشو گاز گرفتم و عکس انداختم
اینقو گوگولی شد که تصمیم گرفتم بذارمش پروفایلم😍
بعد یکم فش از درد لپش نگاهی به ساعتش کرد
- ما میریم دیگه
بهزاد : جلو وایسینا
- باشه
سامان : سهراب اومده؟
علی: اره برید همین جلوعن
با سامان رفتیم تو سالن
گروه گروه وایساده بودن و میرقصیدن
رفتیم پیش سهراب و پارا
سلام کردیم
پارا : خوشبختم بچه ها.تعریفتونو از بچه ها شنیده بودم
طناز : مرسی عزیزم.کاش تولدم بودی
پارا : ایشالا دفعه دیگه
یکم حرف زدیم و بعد چراغارو خاموش کردن و نورو انداختن رو سن و خلصه اومد و شروع کرد خوندن
زیاد اشنایی نداشتم باهاش😕
#Part39 #Cm #tabestoonkotahe #Zedbazi #Fanfic

Most Popular Instagram Hashtags