#part1

7 posts

TOP POSTS

#IMSOMAJAH || :: NEW VIDEO ALERT 💥💥🚨🚨🔑 #CHARLIEANDMABLE #BOBBYBUNZ || WHEN YOUR PARENTS MAKE IT AWKWARD !!!! 😳😳😂😂😂😭😭😭😭🙏🏾🙏🏾💪🏽💪🏽🔥👑👑💥💥 #HYPEMEDIA #HEARTSOFCOMEDY #COMEDYGANG #ONECARIBBEAN #CARIBBEANPRIDE #WESTINDIESUNITED #JOKESFORDAYS #MAJAHHYPE™ 😂👑🙏🏾✊🏾#PART1

Видеопоздравление от друзей жениха и подружек невесты для самой классной пары #zoirbekhilola 🎉🎁 Которые улетают далеко от нас😭😪 #part1

Last night was litty😍 #TheBartel #Part1

GERUA
Waaaaaow kreeeeeeeen Dek @da4_fildan 👏👏👏😍😍😍mndpt 5 lmpu hijau Dan SO Dr juri Dan komentator
#show4 besar
#Dacademy4indosiar
#part1

بسم الله الرحمن الرحيم
تصميم @amlalshahly
#part1
صباح الخير يا أستاذة...صباح الخير يا أستاذة....تحبي النسكافيه بتاعك امتي يا أستاذة؟؟؟
والنبي يا عم عرفا انا متأخرة اعمله بسرعة!!😣😣
حاضر يا أستاذة😊😊
اتفضلي
شكرااا اوي😣😣😣
جرية ورا جرية وفجأة خبطة والنسكافيه ادلق
لا لا بجد انا اسفة اوي اوي ينهار😖😖😖منديل مناديل اهي
خلاص خلاص مفيش مشكلة☺☺
بجد شكرا اوي بااااي👋👋👋
الجري استمر الباب اتفتح
اه اخيرا الحمدلله علي الوقت😥😥😥
صباح الخير😊😊
ودا شكل نغم كل يوم لما بتصحا لازم تتأخر فيحصل كل الدربكة دي بس النهاردة وائل في قمة سعادته عشان عدت من قدامه حب حياته ودلقت عليه النسكافيه احسن حاجة حصتل ليه كان قاعد سرحان وعمال يفكر فيها في الكافيه لحد ما قطع تفكيره عم عرفا وقاله:تشرب حاجة يا أستاذ؟؟😊😊
وائل:ايه لا شكرا😶😶😶
خلصت نغم محاضرتها وهي طالعة كان وائل داخل ماشي فشافها فوقف في وشها
نغم:😕😕
وائل:ااانا االلي دلققتي علييه النسككافيه االنهاردة😳😳
نغم:ايه بجد انا اسفة جدا اسفة اوي لو انت لسا مدايق😟😟
وائل:لاا عاادي😳😳☺☺
نغم:الحمدلله،بس دي اول مره اشوفك انت بقالك كتير هنا ولا ايه؟؟😊😊
وائل:😳😳😳
نغم:احم احم عموما انا نغم محمود معيدة هنا😊😊
ومدت ايديها
وائل مد ايده براحة وسلم عليها وبعدها شالها
نغم:وانت اسمك ايه😊😊
وائل:واائل😫😫😫
نغم:انا مبسوطة اوي بالتعارف بس معلش لازم امشي عشان عندي معاد ايه ده محمد،تعال اعرفك😊😊
واخدت وائل وطلعوا عند الباب
سلمت نغم علي محمد وبعدها قالت:اعرفك يا محمد علي وائل😊😊،وائل ده محمد اعز صحابي😊😊
محمد:معلش مش قادر اتكلم كتير سناني وجعاني اوي😟😟
ومد ايده وسلم علي وائل
نغم:يلا احنا هنمشي عشان منأخركش بااي😊😊👋👋
وراحت ركبت مع محمد والعربية اتحركت
وائل:لا مش قادر استحمل اشوفك معاه!!!😣😣
ومشي.محمد:فين بقا العيادة دي!!😧😧
نغم:ادخل هنا😊😊
محمد:هي دي؟؟😧😧
نغم:اه😊😊
محمد:لما نشوف مجايبك😒😒😒
نغم ضربته:دي صحبتي وانا واثقة فيها😑😑
محمد:طب يلا يا حلوة😒😒😒
ونزلوا من العربية وطلعوا العيادة دخلت نغم واخدت محمد ودخلوا جوا وقعدوا وشوية وبيبص محمد لقا كعب وبنطلون جينس وبلوزة بينك وبلطوا الدكاترة شعر اسود واطرافه صفرا مع جمال فظيع فقام وقف ومد ايده فقربت الدكتورة وراحت قعدت مكانها وقالت:هو ده يا نغم😑😑
نغم:اه ده محمد😊😊،دي لبنة الدكتورة الشطورة😉😉
محمد:اهلا😍😍😍😍
لبنة:اتفضل روح اقعد عشان نكشف😑😑
محمد:من عنيا😍😍😍
فقربت نغم منه وقالتله بصوت واطي:ايه مالك عامل كده ليه😂😂
محمد:شششششش😍😍😍
نغم:وقعت يا حلو😂😂😂
وراح قعد فقربت لبنة م👇

MOST RECENT

#favoritescene #Goblin #part1 👹👰🏻💕

#tbt A Day in the Life with #nyc #promoter @diddyrundacity #part1 as he gets ready for one of his events. He talks about his start in the nightlife industry and show us how he prepares for a big party w/ @therealdjstarks See the full length video on the site

Credits: @theshooteramg @chazreidfilms

#letsstarttheparty #nightlife #alltheparties #dj #venus #juelzsantana #gettheshooter

"Why you 85 and still on Facebook?" 👀👀👨🏽‍💻🤷🏽‍♂️🙅🏽🔨🔩💯😱💯#PART1
#tbt #Standupcomedy #mikemizzel #standup #Comedy #comedians #laugh #jokesfordays #chicago .........................................
Full episode - https://youtu.be/IaabjC7I2vE (Link in Bio)

follow this page in feedly

Most Popular Instagram Hashtags