#outdoorlife

1391697 posts

TOP POSTS

That thing is HUGE! 😨 Do you know what this giant dinosaur is? Follow us if you want to see more big fish! @fishinglife.ig

Pic by @schmidtsauce via @snagfish

My Weekend healthy breakfast : Fresh Oranges, a big source of saved sun energy, Muesli mix with Greek yogurt, milk, pinch of cinnamon, some dry berries, chia seeds and a big spoon of Crete mountain honey on top.
After this healthy start i'm more likely to make good choices throughout my day.
Happy Weekend my lovely friends❤
#asuhsworld #weekend #breakfast
وقتی صبح رو مقوی و سالم شروع کنیم میتونه تو تصمیم گیری برای یه روز خوب و سالم کمک کنه.
یکی از صبحونه هایی که مورد علاقه منه رو میخوام بهتون بگم، سالم، مقوی، سبک و پر انرژی.
جو پرک خورد شدہ رو با ماست و شیر کم چرب مخلوط میکنم ، کمی دارچین، کشمش ، دانہ چیا و میوہ تازہ کہ الان فصل پرتغال ومنبع انر‌‌ژی خورشید، بہش اضافہ میکنم میزارم حدود ۱ ساعت بمونہ، میتونیم شب درست کنیم و برای صبح استفادہ کنیم.
استفاده از میوه خیلی سلیقه‌ای هست من خیلی وقتا توش گردو و بادوم میریزم، بستگی داره که چی تو ‌‌آشپزخونم موجوددارم.
و البته که من با عسل طبیعی کوهستان شیرنش میکنم.
تا حالا اینو امتحان کردین؟

Check out the size of that Thresher Shark!
@tp1three with a 398 lb giant!🎣 🐋

Post your pics with #hurricaneboatanchors for a chance to be featured

Follow our other page too @boat.lifestyle
.

Don't care where we are.... that's MY stick!
.
Thanks @adventuresofboandriley for sharing!
.
Wouldn't it be pawsome if you tagged your photos 📸 with @dogsonadventures to be featured!

Another awesome day in the books down at Main Elk yesterday. It felt really good to hang the draws on everything and start to push myself a little harder again. I even (definitely not smoothly lol) put up my first 11 lead of the season. So grateful for my awesome climbing partner @deriederynck who has pushed me to grow so much in this last year. Wishing him all the best on the next chapter of his life in the Coast Guard! ✨

Makan siang kali ini di endorse oleh rumah mskan etek Os.
26.3.17
#safirlife
Tadi pagi gue di bangunin 2 orang penduduk di antara sungai pisang dan teluk kabung. "Bang, mending, sebelum pemuda sini pada rame, mending abang lanjutin jalan lagi bang. Bukannya kita ngusir loh." (Iye, gue paham banget budaya paranoid di sokin)
Setelah kemaren sore kita jalan dari sungai pisang dan di jalan sempet berpisah, karena si batu yg ledik. Akhirnya kita bermalam di pinggir jalan pinggiran sungai. Kali ini gue enggak make izin. Prosedural birokrasi yg ribet dan berbelit belit. Padahal cuma mau tidur dan besok pagi lanjut jalan. Kebetulan juga udah malem dan enggak ada yg liat, langsung deh gue bikin tenda. Kesannya gue adalah penjahat, padahal budaya paranoid mereka yg jahat. Kemaren, waktu di sungai pinang 3 malem, gue di gosipin sebaga penculik anak yg mengambil ginjal. Yeaaah.. mungkin, menurut mereka gue lebih suka masak gulai ginjal bocah daripada kepala ikan. Padahal udah lapor ke kantor Wali Nagari loh. Kalo emang masyarakatnya parnoan, ya mau kesananya naek gajah, gue juga pasti di bilang tentara Abrahah yg mau ngancurin Ka'bah tapi lewatnya lewat Padang.
#batusafirdiswarnadwipa
Setelah melanjutkan perjalanan, kembalilah gue ke jalur lintas barat sumatera. Kebetulan perut mulai goyang. Mampirlah gue dan baru di rumah makan Etek Os. Di etalase ada gulai kepala kakap yg menggiurkan. Gue pesen lah itu. Ternyata, kepala kakapnya belum mateng karena berukuran besar. Gue rikues minta di masak lagi biar mateng. Karena rikuesan gue itulah, kita jadi ngobrol banyak. Setelah kita ngobrol ngobrol, adenya etek os rikues supaya warung makannya di unggah di instagram gue. Setelah kita foto bersama, gue mau bayar makanan tersebut. Ternyata gue digratiskan oleh mereka. Terimakasih etek os. Semoga warung makan kalian barokah. Amin.
#performanceart #people #adventure #survival #sumatera #outdoorlife #restoran #spiritual #journey

MOST RECENT

Even with shitty weather, BC, yurr still a beaut

This resulted in a new Big Agnes Copper Spur HV UL2 tent for $65!! Future backpacking sweetness. 🌲❤ #adventure #backpacking #bigagnes #copperspur #outdoorlife #dividends #rei

A day in the forest eating cookies 🙌🌲 @goodwoodlife

Kuva eiliseltä. Pari yötä autiotuvalla ja pilkkihommissa, ja miten hienot kelit sattu. Akut ladattu aurinkoenergialla 😊

weekend in a hut, icefishing and enjoying beautiful sunny springdays. My batteries are fully charged. 😊

#discoverfinland #outdoorlife #suomiretki #luontoonfi #ourlapland #retkipaikka #outdoorfinland #icefishing #visitlapland #suomenluonto #ulkonaperillä #pyhäjärvi #batteriesfullycharged

Trying to get some climbing done this weekend at @ursulavb 's beautiful wedding / Tratando de escalar un poco esta fin de semana en la boda de @ursulavb y Carlos. Nos divertimos mucho. #neverstoptraining #thenorthfacemx #exposureclimbingteam

Most Popular Instagram Hashtags