#onlinedealerjrm

MOST RECENT

HOT SELLING KURMA DHUHA
📣📣READY STOCK KURMA DHUHA
---------------------------------------------------------------------------------------------------
💚 RM100.00
---------------------------------------------------------------------------------------------------
KEBAIKAN KURMA DHUHA MERAWAT:
✔Merawat Urat Saraf & Sendi Sakit tengkuk Sakit bahu
✔Sakit belakang
✔Sakit Pinggang
✔Sakit Tangan
✔Sakit Siku
✔Sakit lutut
✔Sakit kaki
✔Sakit dalam buku lali
✔Sakit dalam tumit kaki
✔Sakit dalam tapak kaki
✔Kebas kaki Kebas Tangan
✔Lenguh kaki & tangan
✔Tersalah Urat
✔Badan bertenaga
✔Semangat dan menenangkan minda
✔Buang racun dlm badan
✔X mudah letih
✔Elak rambut botak
✔Rangsang hormon lelaki
✔Kuatkan tulang dan gigi
✔Elakkan perut buncit
✔Turunkan kolestrol dgn cepat
✔Hilangkan letih badan sgt cepat
✔Redakan tegang urat pinggang
✔Buang angin
✔Hilangkan migrain
✔Rawat keputihan
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#kurmadhuha #maajundhuha

Siapa yang amalkan Royal V sejak botol lama lagi? 🙋🏻‍♀️ Siapa yang teringin nak minum Royal V tapi takut cyst/fibroid nya membesar? 🙋🏻‍♀️
.
Pesakit cyst tak perlu ragu lagi. Ini baru satu dari ramai testimoni kami yang amalkan Royal V. Produk ini kata dengan bahan herba semulajadi yang mampu memperbaiki, mengurangkan dan mengecutkan luka pada rahim, sekaligus mengekalkan kesihatan wanita luar dan dalam
.
💚 Royal V RM60.00 (ahli RM54)
.🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #royalv

💖💖💖
READY STOCK PROMOSI SILKY SUNSCREEN ---------------------------------------------------------------------------------------------------
🎀Silky Sunscreen 🎀 (5 gm)
HARGA ASAL RM 27 (ahli RM22)

Kulit licin bak sutera, seindah itu yang Bonda berikan nama produk !! Solekan asas dan pelindung dari kerosakan muka dari rosak dan cepat tua..Semuanya dari gabungan herba-herba terbaik dari eropah dan brazil.
Sangat terbaik untuk kesihatan dan kecantikan kulit wajah. Bahan-bahannya
daripada Lilin lebah (Bee wax), Palma Brazil dan bunga Spilanthes Acmella.
.
Penting ke pemakaian Sunscreen atau sunblock?

Wajib ..sebab nak jaga kecantikan dan kesihatan kulit, sunscreen atau sunblock (krim pelindung cahaya matahari) adalah satu KEMESTIAN yang digunakan setiap hari.
Ia melindungi kulit dari sinaran matahari yang berbahaya seperti sinaran UVA dan B sekaligus mengurangkan pelbagai risiko masalah kulit dan kerosakan kolagen pada kulit yang menyebabkan kulit kendur, jeragat, pigmentasi, kurang keanjalan, penuaan pra-matang serta kulit kering. Jadi sebelum keluar rumah, pakailah sunscreen atau sunblock yang bertindak sebagai krim pelindung yang melindungi kulit kita daripada sinaran UVA dan B.
.
Silky Sunscreen mengandungi SPF 15 yang membantu melindungi kulit daripada sinaran UVA dan B. Sangat sesuai untuk kulit normal dan jenis yang berminyak. Jika anda memiliki kulit kering, digalakkan untuk menggunakan Marjane Oil dahulu sebelum menggunakan Silky Sunscreen. Marjane Oil memberikan kelembapan pada kulit dan penyerapannya lebih efektif dan sangat sesuai untuk merawat kulit yang kering.

Penggunaan Silky Sunscreen tahan selama 4 jam, bagi anda yang kerap terdedah kepada sinaran terik matahari dicadangkan untuk menambah menggunakan Silky Sunscreen selepas 4 jam
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #silkysunscreen

Alhamdulillah Mustanir telah dpt membantu mengurangkan kesakitan yg dialami.. Ramai testimoni yg berpuas hati
.
💚 RM120 (ahli RM108)
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#mustanir #mushtanir

Angelica Plus Herbs mengandungi bahan yang tinggi adaptogen
.
Adaptogen tu apa?
.
Adaptogen ni bagus untuk merendahkan hormon kortisol, iaitu mengurangkan kadar stress dan depresi, dan juga sesuai untuk orang yang mengalami epilepsi dan/atau sawan
.
Wanita yang menopause susah tidur akibat kekurangan hormon estrogen elok makan Angelica Herbs
.
Akar Astragalus yang terdapat dalam Angelica Herbs sangat bagus untuk mencegah penyakit jantung, menurunkan tekanan darah tinggi, merawat kencing manis, mencegah hipertension, mengatasi hepatitis, meninggatkan fungsi limpa dan paru-paru serta mencegah berbagai jenis kanser
.
Selain itu, produk ini juga kaya dengan Rhizoma Chuanxiong yang sering dipakai ginekologi khususnya untuk melancarkan kitaran haid, melancarkan peredaran darah dan pernafasan, merawat kebas-kebas anggota badan, merawat senggugut teruk, merawat angin dan perut kembung
.
💚 Angelica Plus Herbs RM55.00 (ahli RM46.75)
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#angelinaplusherbs

Ni lah dia serbuk Wuja Pinkish.. x perlu bancuh, just kemam je bawah lidah.. senang kan.. nk bawa ke mana2 pun sonang.. dlm kereta pun boleh makan.. tup tup dah cantik jek kulit.. lembap.. glowing... cerah kemerahan... gituuu... 😘😘😘😘😘😘 .
💚 Wuja Pinkish RM50.00 (ahli RM42.50)
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #wujapinkish

Angelica Plus Herbs mengandungi bahan yang tinggi adaptogen
.
Adaptogen tu apa?
.
Adaptogen ni bagus untuk merendahkan hormon kortisol, iaitu mengurangkan kadar stress dan depresi, dan juga sesuai untuk orang yang mengalami epilepsi dan/atau sawan
.
Wanita yang menopause susah tidur akibat kekurangan hormon estrogen elok makan Angelica Herbs
.
Akar Astragalus yang terdapat dalam Angelica Herbs sangat bagus untuk mencegah penyakit jantung, menurunkan tekanan darah tinggi, merawat kencing manis, mencegah hipertension, mengatasi hepatitis, meninggatkan fungsi limpa dan paru-paru serta mencegah berbagai jenis kanser
.
Selain itu, produk ini juga kaya dengan Rhizoma Chuanxiong yang sering dipakai ginekologi khususnya untuk melancarkan kitaran haid, melancarkan peredaran darah dan pernafasan, merawat kebas-kebas anggota badan, merawat senggugut teruk, merawat angin dan perut kembung
.
💚 Angelica Plus Herbs RM55.00 (ahli RM46.75)
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#angelinaplusherbs

Ni lah dia serbuk Wuja Pinkish.. x perlu bancuh, just kemam je bawah lidah.. senang kan.. nk bawa ke mana2 pun sonang.. dlm kereta pun boleh makan.. tup tup dah cantik jek kulit.. lembap.. glowing... cerah kemerahan... gituuu... 😘😘😘😘😘😘 Wuja Pinkish RM50.00 (ahli RM42.50)
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #wujapinkish

Sebelum keluarkan produk ni, kami ada bagi sample Colonis Dmestica pada salah seorang staf HQ JRM
.
Kombinasi tumbuhan organik dan tinggi serat yang membantu menyingkirkan toksin, merangsang otak untuk memberikan rasa kenyang dan melakukan pembakaran lemak dengan cepat untuk melakukan detoksifikasi
.
Kesannya, tubuh sihat, kuat dan kekal aktif
.
Istimewanya Colonis Dmestica ialah fungsi setiap herba dan tumbuh-tumbuhan yang membantu merangsang hormon leptin. Jika hormon leptin tinggi, nafsu makan kita terkawal
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#colonisdimestica

🔥🔥Promo mugah giler🔥🔥

Colonis Dmestica 2 + Free Shaker BPA free... ❤️

🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #colonisdmestica

PROMO 2 BOTOL COLONIS + FREE SHAKER 🔥
.
Promo bermula 26/7 - 29/7/18
.
💚 RM115 (Normal Price RM140)
Jimat RM25 !! Banyak tuu😍
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#colonisdmestica #promojrm

Promosi Chocolate Fiber Life 24.7 sehingga 26.7. 2018 💚💚 Hanya RM55 sahaja
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #chocolatefiberlife

Promosi Chocolate Fiber Life 24.7 sehingga 26.7. 2018 💚💚 Hanya RM55 sahaja
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #chocolatefiberlife

Promosi Chocolate Fiber Life 24.7 sehingga 26.7. 2018 💚💚 Hanya RM55 sahaja
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #chocolatefiberlife

Promosi Chocolate Fiber Life 24.7 sehingga 26.7. 2018 💚💚 Hanya RM55 sahaja
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #chocolatefiberlife

Promosi Chocolate Fiber Life 24.7 sehingga 26.7. 2018 💚💚 Hanya RM55 sahaja
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #chocolatefiberlife

Promosi Chocolate Fiber Life 24.7 sehingga 26.7. 2018 💚💚 Hanya RM55 sahaja
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim #chocolatefiberlife

Kopi Ratu terbuntang mata ..sy x diet lbh2 pun dah sekarang utk kuruskan badan ..
.
Masa mula-mula nak kurus memang jaga makan tapi bila dah dapat berat badan yang ideal saya cuma makan Coklat fiber life dan kopi Ratu untuk mengekalkan stamina memberikan mood cergas hapy..
.
Tenang minda dn fokus kerja otak fresh bg org yg kerja guna otak mcm saya..sy boleh berkarya sangat luas dan bertenaga ..
.
Produk pilihan sy ni berfungsi banyak kebaikan yang sangat menyegarkan badan..
herba2 dn top food dlm formula yg bg kesan semangat dan tenaga berpanjangan .. Kalau sibuk mana pun sy kuat dn x rasa letih..Segala puji hak Allah Kopi Ratu mmg “berRatu” dihati sy .
.
💚 Kopi Ratu RM43 (ahli RM37.70)
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#kopiratu #kopiherba

Vinifera Blemish CC Cover mengandungi SPF 48 +++ memberikan perlindungan dan kecantikan keseluruhan pada kulit wajah. Kesan optimanya mampu menghalang dari sinaran UVA & UVB yang merosakkan kulit
.
Teksturnya bukan sahaja kulit nampak elegan & porselin tapi kesannya, juga memberikan manfaat estetik dengan jangka masa yang panjang seperti anti-penuaan, ultra-melicinkan garis-garis kedut mendalam, sebumnya juga mengawal kesan dalam pembentukan, mencegah jerawat, mencerahkan kulit yang berpanjangan. .
Bedak asas berherba ini memberikan kesan unik pada wajah. Ia mampu bertahan sehingga 8 jam. Wajah lebih berseri, mencerahkan & menyakinkan
.
CARA PENGGUNAAN :
1) Sapukan pada keseluruhan wajah pada waktu siang untuk melindungi kulit daripada sinaran UVA/UVB
.
2)Dengan tekapan span yang lembut pada wajah mampu menutup cela, parut, penuaan dan kecacatan pada wajah untuk menampak kulit makin licin, cantik, anggun dan berseri
.
3) Untuk wajah lebih gebu boleh sapukan bedak padat atau bedak tabur
.
Simpanan:
- Tutup rapat penutup selepas digunakan untuk tujuan kebersihan
- Lindungi produk jauh daripada haba yang berlebihan dan cahaya Matahari
- Simpan di tempat yang kering pada suhu bilik
.
Sesuai untuk kulit normal, berminyak, sensitif & kering
.
💚 Vinifera CC Cover (20ml) – RM55.00 (ahli RM46.75)
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#viniferablemishfoundation

Ciptaan kopi terbaik dengan citarasa antarabangsa dicampur dengan herba Maca atau juga dikenali sebagai Ginseng Peru yang kaya dengan Zat Asid Amin, Kalsium, Zink, Magnesium dan Phosphorus.

Kopi Badang sangat bagus untuk meningkatkan stamina dan tenaga dan mengimbangi hormon. Khasiat dalam kopi ini juga membantu merawat kemurungan, merangsang kesegaran otak, menstabilkan emosi dan fizikal serta melegakan stress.

Kopi Badang boleh diminum oleh lelaki dan wanita

Kopi Badang 💚 White Coffee RM29.00
💚 Lattecino RM28.00
.
🌸 Whatsapp Pertanyaan/Order
📱016-562 5881 hayati (Agen Semenanjung M'sia)
#jrm #jamuratumalaya #jrmmalaysia #jrmmurah #jamuratumalayamurah #jrmonline #jamuratumalayaonline #sendayutinggionline #sendayutinggi #jrmonlinedealer #dealerjrm #agenjrm #onlinedealerjrm #sayajual #sayajualmurah #bondarozitaibrahim
#kopibadang

Most Popular Instagram Hashtags